Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

Čuj, u Zadru i okolici su puno veće cijene usluga općenito, a i ne volim da mi baš svatko dira oko auta. U krugu od 100 km od Zadra imam još samo jednu pouzdanu osobu ;)

p.s. sad sam se sjetio - tehnički!!! Je li serijski broj bloka motora povezan sa brojem šasije, tj, hoću li morati prijaviti nekome/nečemu ovu promjenu motora?

Nećeš. Iz dva razloga - broj motora se odavno ne vodi u evidenciji vozila niti u mupu niti na stpima, a na stpu ne moraš prijavljivati zamjenu jer si zamijenio istim motorom, nema razlike u snazi i obujmu.

Link to comment
Share on other sites

To je nekoć bilo, sad se motor smatra potrošnom robom. :D

 

 

Nećeš. Iz dva razloga - broj motora se odavno ne vodi u evidenciji vozila niti u mupu niti na stpima, a na stpu ne moraš prijavljivati zamjenu jer si zamijenio istim motorom, nema razlike u snazi i obujmu.

 

Hvala puno.

Link to comment
Share on other sites

Opet se to popelo do lipe cifre. Kad se sve završi teško da će bit ispod 2000€, al eto bar nek bude dobar motor da nemaš dodatnih problema

Link to comment
Share on other sites

Opet se to popelo do lipe cifre. Kad se sve završi teško da će bit ispod 2000€, al eto bar nek bude dobar motor da nemaš dodatnih problema

 

Pa nije, to je to sad - 10 somova kuna, može jos tisuću gore zbog razno-raznih brtvi, crijeva, semeringa i ako nagovorim mehu da mi leteće odmah promijeni. Na kraju krajeva, za onakav auto sam mogao dobiti eventualno 1000 eura, a kada ulupam tih 10-11, vrijednost će mu biti puno veća. S tim što ga, naravno, neću prodavati.

Link to comment
Share on other sites

Po meni je to potpuno neisplativo, cijeli auto ti vrijedi mozda 20tkn a sad ces ulozit vise od pola te cifre.

Link to comment
Share on other sites

Po meni je to potpuno neisplativo, cijeli auto ti vrijedi mozda 20tkn a sad ces ulozit vise od pola te cifre.

 

Haha, pa odakle ti to sada?

Link to comment
Share on other sites

pa to je realna vrijednost te lagune na tržištu, da je 30 opet stavljaš 1/3 vrijednosti u auto... nego ja bi na tvom mjestu ako misliš zadržat auto duže dao reparirat turbinu, sad kad već radiš tih 150ak eura nije neki trošak u ukupnom iznosu,a imat ćeš komplet motor s kojim još dugo ne bi trebalo biti problema..

Link to comment
Share on other sites

pa to je realna vrijednost te lagune na tržištu, da je 30 opet stavljaš 1/3 vrijednosti u auto... nego ja bi na tvom mjestu ako misliš zadržat auto duže dao reparirat turbinu, sad kad već radiš tih 150ak eura nije neki trošak u ukupnom iznosu,a imat ćeš komplet motor s kojim još dugo ne bi trebalo biti problema..

Apsolutno se slazem ovo za turbinu,razmisljao sam i o tome. Ali bojim se da nece ici za 150 eura. U svemu ovome, dosao sam do nekog lika iz Darde (Baranja) koji to radi za 2800 i daje godinu dana garancije. To je jedina fer ponuda, osim onih momaka iz Užica.

Ima po dućanima i novih vec od 4 tisuce, ali mislim da su one daleko poznatije pod nazivom "kinezi", pa onda...

Link to comment
Share on other sites

Da turbinu u dobrom stanju se dosta jeftino reparira. Al opet samo provjerene servise.

Mislim da je u uzicama oko 150€ ak je turbina neostecena tj kad se samo reparira a ne mijenja cijela jezgra.

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Pa i ja mislin da je neka okvirna cijena koju možeš dobit 20Kkn. Ako ćeš ga zadržat još par godina u sebe i amo rec amortizirat taj trošak onda u redu jer je jednostavnije nego kupit novi auto

Link to comment
Share on other sites

Pa i ja mislin da je neka okvirna cijena koju možeš dobit 20Kkn. Ako ćeš ga zadržat još par godina u sebe i amo rec amortizirat taj trošak onda u redu jer je jednostavnije nego kupit novi auto

 

Kak je jednostavniji ovaj križni put obilaženja majstora, kupovine druge mašine, swapa i kaj sve ne od kupovine drugog auta?

Link to comment
Share on other sites

I šta može kupiti za 20000 kuna? Golfa 3 1.9 TDi sa 1000000 km.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

20oookn laguna 1.9 dci ?!

Ma pusti ih, nisu ni vidjeli ni probali auto a vec bacaju cifre. Nije jos ni motor ugradjen, stovise :)
Link to comment
Share on other sites

Kak je jednostavniji ovaj križni put obilaženja majstora, kupovine druge mašine, swapa i kaj sve ne od kupovine drugog auta?

Otisao jednom do mog majstora do kojeg mi treba 5min biciklom, on je nasao motor. Sve ostalo rijesio telefonski. Oke, trajalo je jedan puni dan.

Pa teze bi bilo naci drugi pristojan auto... a i ovaj je MOJ

Link to comment
Share on other sites

Ma pusti ih, nisu ni vidjeli ni probali auto a vec bacaju cifre. Nije jos ni motor ugradjen, stovise :)

Me nekad me frapiraju izjave o cijenama. Al da se prodaje njihov auto onda je to minimum 40% vise.
Link to comment
Share on other sites

Me nekad me frapiraju izjave o cijenama. Al da se prodaje njihov auto onda je to minimum 40% vise.

Da ja svog dam za 20000 kuna? Rađe bi ga dao na otpad. :D

Link to comment
Share on other sites

Otisao jednom do mog majstora do kojeg mi treba 5min biciklom, on je nasao motor. Sve ostalo rijesio telefonski. Oke, trajalo je jedan puni dan.

Pa teze bi bilo naci drugi pristojan auto... a i ovaj je MOJ

 

Ja ti najiskrenije želim puno sreće i da nakon ovog napraviš još 150000km bez ikakvih problema.

 

Ali mislim da je ovo preveliko ulaganje u tak stari i ipak jako bugoviti auto.

Link to comment
Share on other sites

Al je opet vec doveden na stanje "bez problema" ak se zanemari da trenutno nema masinu :D al uzmes drugi auto. Dok opet promjenis svesitnice kojesepoprilicno nakupe... Spone, krajnike, amortizeri, gume, veliki servis. Itd itd...

Link to comment
Share on other sites

Al je opet vec doveden na stanje "bez problema" ak se zanemari da trenutno nema masinu :D al uzmes drugi auto. Dok opet promjenis svesitnice kojesepoprilicno nakupe... Spone, krajnike, amortizeri, gume, veliki servis. Itd itd...

Taj dio nije uračunao. Seleni, amortizeri, opruge, kočnice itd, itd. A na tima autima od 20000kn je sve navedeno zrelo za izmjenu (i još štošta drugo).

Link to comment
Share on other sites

Ja ti najiskrenije želim puno sreće i da nakon ovog napraviš još 150000km bez ikakvih problema.

Ali mislim da je ovo preveliko ulaganje u tak stari i ipak jako bugoviti auto.

Hvala, ja to želim svima ovdje, minimalno 150 tkm.

A čuj, ovih dana sam se vozio u nekoliko auta koji su mladji i na papiru skuplji od mojeg, i moram ti reci - zadrzat cu ga i pod ovako visoku cijenu. Ekipa koja vozi L2 ce me razumjeti.

A sto se bugova tice, osim ove havarije koju sam mogao i trebao sprijeciti novom/reparacijom turbine, opet moras biti vozac L2 da znas o kakvim je bugovima rijec.

Link to comment
Share on other sites

Kak je jednostavniji ovaj križni put obilaženja majstora, kupovine druge mašine, swapa i kaj sve ne od kupovine drugog auta?

Jednostavanije u financijskom smislu jer nema sta kupit za tih 11K koliko je reka da će ga koštat
Link to comment
Share on other sites

Otisao jednom do mog majstora do kojeg mi treba 5min biciklom, on je nasao motor. Sve ostalo rijesio telefonski. Oke, trajalo je jedan puni dan.

Pa teze bi bilo naci drugi pristojan auto... a i ovaj je MOJ

 

Nadam se da taj novi motor kojeg si našao nije doživio nešto slično kao i tvoj, te da nije predugo stajao na suhome.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.