Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

Definitivno bi razmišlja o drugom motoru...kompletnom....

da. Jbg ovaj je osta bez ulja i to na 5000 plus rpm. Ako nije sad gotov biti ce vrlo brzo
Link to comment
Share on other sites

Tek onda ce biti sretan

Istina....

Problem je što kako god da okrene sve mu ispada lutrija i zgoditak na lotu.....definitivno s**nje

 

Svakako saznati cijene drugih motora pa usporediti.

 

Znam da moji majstor u VD u ovakvim situacijama preporučaju drugi motor.....jeftinija i brža varijanta....ali rizik od ponavljanja havarije je uvijek tu....

Na vlasniku je zadnja odluka

 

 

Samo ga pokušavamo savijetovati....

Link to comment
Share on other sites

turbinu svakako novu ili repariranu, nikako polovnu... 

a za masinu ja bi isao najiskrenije na neku polovnu koju ce ti netko pregledati, i na kojoj ces napravili veliki servis i zamjeniti karike i letece / stojece... mislim da s time dolazis do cijene koju su ti ovi u servisu trazili radi nove turbine.

Link to comment
Share on other sites

Ja ne bi pustio kuplung naglo u toj situaciji. Moment na radilici bi bio ogroman i moglo bi tek tada napraviti generalnu havariju. Bolje pustiti lagano da bar malo proklizi.

Link to comment
Share on other sites

Dizel peh, stvarno imaš bad luck, jednom sam pobliže vidio sličnu situaciju i tada je motor rekao pa-pa

Link to comment
Share on other sites

Ja ga ne bi niti pokušao upaliti dok ne vidim kakvi su leteći ležajevi. Ako su ok, onda bi išao dalje.

 

Original leteći su 700, zamjenski 300, a ruke 1000.

 

 

Dado, ti ga baš znaš utješiti. :) Filipe, najjeftinija opcija je skinuti turbinu i probati ga upaliti i poslušati. Sve ostalo zahtjeva veće izdatke.

 

 

Kad skineš turbo auto treba zagrijati na radnu temperaturu i onda poslušati. Kompresija se inače uvijek mjeri na hladnom motoru jer se na toplom motoru zna krivo prikazati.

 

Dakle, paljenje motora bez turbine oni ne rade niti su ikada radili. Čovjek me uvjerava da će motor uopće teško vrtiti bez turbine, kako ovaj tako i bilo koji TD, a snagu sigurno neće razvijati/povećavati. Kao, čak i kad bi to radili, onda trebaju spajati nekakvu modificiranu ispušnu granu...

Link to comment
Share on other sites

Original leteći su 700, zamjenski 300, a ruke 1000.

 

 

 

 

 

Dakle, paljenje motora bez turbine oni ne rade niti su ikada radili. Čovjek me uvjerava da će motor uopće teško vrtiti bez turbine, kako ovaj tako i bilo koji TD, a snagu sigurno neće razvijati/povećavati. Kao, čak i kad bi to radili, onda trebaju spajati nekakvu modificiranu ispušnu granu...

To što oni nisu radili ne znači da se ne može. Ispušnu granu ne treba skidati (niti montirati modificiranu), već samo treba blokirati (staviti pločicu) izlaz ispušnih plinova za turbinu (također i dovod i odvod ulja). Motor će upaliti i raditi sasvim normalno (ako je s njim sve u redu), jedini simptom će biti gubitak snage (i momenta), kao i pojava crnog dima iz auspuha (zbog viška ubrizganog goriva). Naravno da oni to ne rade zato jer je najlakše montirati novu turbinu i naplatiti to tisuću eura +

Link to comment
Share on other sites

... i ograditi se u slučaju da popravak ne uspije. Daj mi soma ojra i ne garantiram hoće li raditi. Tako svaki bedak može biti majstor.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi na tvom mjestu otišao do lokalnog meštra da vidi u kakvom je stanju motor koliko moze bez otvaranja, ako je ok stavio repariranu turbinu i vozio se koliko ide. Ako je taj motor pri kraju, a vjerojatno je ako je minutu radio bez ulja, opet ce ti trebati turbina kada nadjes polovan motor tako da tih 300-400 eura nije baceno. Ali to je moje misljenje

Link to comment
Share on other sites

Sto da vam kazem, sve vidite iz prilozenog. Oni imaju pretpostavku da je motor OK na temelju kompresije koja je odlicna. S tim da ja svojim parama moram poduprijeti tu pretpostavku.

Ali ja imam osjecaj da je motor OK pa se ne predajem.

Dakle, nazvao sam danas nekoliko renomiranih servisa, nitko mi nije znao/htio potvrditi slucaj da su obnovili neki motor koji je bio u iberturazi. Ono sto znam jest da se motori testiraju na visoke turaze. A znam i za par slucajeva kada je motor radio bez ulja, tako da... Ovaj ce motor ponovno vrtjeti, samo budite strpljivi ;)

Link to comment
Share on other sites

Jel bi uzeo turbinu od 3D? Kako to ide za hr? Moras carinu platiti ili sta?

Link to comment
Share on other sites

Jel bi uzeo turbinu od 3D? Kako to ide za hr? Moras carinu platiti ili sta?

Gledam neku zamjensku novu popust/rabat ovo-ono pa da mogu karticom na rate. Ici ce onda i leteci vjerojatno. Ali prvo se moram uvjeriti da ce motor zavrtjeti sa turbinom na bypassu. Bez toga nista.
Link to comment
Share on other sites

Jel bi uzeo turbinu od 3D? Kako to ide za hr? Moras carinu platiti ili sta?

najbolje je da nadjes nekoga u BG od povjerenja (ima clanova na forumu) ili nekoga tko cesce prelazi granicu, da mu uplatis pare i on umjesto tebe preuzme i stavi na bus direktni.

Link to comment
Share on other sites

samo treba blokirati (staviti pločicu) izlaz ispušnih plinova za turbinu (također i dovod i odvod ulja)+

Ne kužim....

Što se tiče letećih, obavezno i novi vijci na klipnjačama... Kod nekog meštra bi ti to bio posao od 100€....ali mislim da su ti leteći najmanji problem

Link to comment
Share on other sites

prijatelju na 1.5dci 500kn svce skupa (nznm koji dijelovi su bili u pitanju)

Link to comment
Share on other sites

Izgleda mi da bi mi lagunaši morali oformiti kasu uzajamne pomoći... :-(

Link to comment
Share on other sites

Definitivno bi razmišlja o drugom motoru...kompletnom....

Slažem se u potpunosti , relativno stari dCi koji je bio u iberturi , ne bih ni sekunde pokušavao popravljati.

Polovan motor sa turbinom ubaciti , staviti to u oglase , prodati i potražiti sreću u nečem što nije Laguna  :D

Link to comment
Share on other sites

Kad sve to ulozis i popravis manje ćeš imat para nego da si ga sad proda. Već je to stari auto, slabo drži cijenu, da je star 4 5 godina aj isplatilo bi se al ovako... Ispada da ti ovlaštenom za promjenu turbine s nikakvom garancijom oce li motor radit traže 1/3 vrijednosti auta kad bi sve bilo u redu.

Tvoje su pare ti radiš sa njima sta oces al triba nekad znat prigrist govno i nastavit dalje

Link to comment
Share on other sites

Kad sve to ulozis i popravis manje ćeš imat para nego da si ga sad proda. Već je to stari auto, slabo drži cijenu, da je star 4 5 godina aj isplatilo bi se al ovako... Ispada da ti ovlaštenom za promjenu turbine s nikakvom garancijom oce li motor radit traže 1/3 vrijednosti auta kad bi sve bilo u redu.

Tvoje su pare ti radiš sa njima sta oces al triba nekad znat prigrist govno i nastavit dalje

 

Totalni potpis.

Ovo je ulupavanje love bez ikakve garancije da bu duže vrijeme ok.

 

Prodati ovo za dijelove ili kaj već i uzeti nešto drugo.

 

Ako je trenutno problem sa novcima, od prodaje ovakve kakva je za dijelove i toga kaj si mislio ulupati kupi privremeno neki jednostavni auto od A do B i to vozi.

 

Za 2-3 soma eura se može pronaći i više nego solidan auto koji će biti dobar još hrpu km i par godina.

Link to comment
Share on other sites

Ne kužim....

Što se tiče letećih, obavezno i novi vijci na klipnjačama... Kod nekog meštra bi ti to bio posao od 100€....ali mislim da su ti leteći najmanji problem

Kako ne kužiš? Na ispušnoj grani imaš otvor gdje dođe turbina (njega je potrebno blokirati  - zatvoriti). Također, na bloku motora imaš kanale za dovod/odvod ulja u turbinu koje je potrebno zatvoriti. Naravno sve ovo potrebno je napraviti nakon što se turbina skine.

Link to comment
Share on other sites

Ma za ulje ok, pogrešno sam označio.... Ali ako zatvoriš taj otvor kamo će ispušni plinovi?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.