Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

sve super al da je motor sa slupanog auta starog 10+ godina imao 30000 da me j nemogu u to povjerovat. na tvom mjestu bi dobro pripazio oko te turbine..  inače sretno s motorom da te posluži još dugo :))

Link to comment
Share on other sites

sve super al da je motor sa slupanog auta starog 10+ godina imao 30000 da me j nemogu u to povjerovat. na tvom mjestu bi dobro pripazio oko te turbine..  inače sretno s motorom da te posluži još dugo :))

 

Onaj koji je prvotno trebao ići u ugradnju je 10 godina star i 160 tkm, a za ovaj se jamči da je 30 tkm, ali ne znam koje je godište. Meho tvrdi da je sve u izuzetno dobro stanju. Što se mene tiče, ma neka je i 130 tkm, to će meni biti još 5 god bezbrižne vožnje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Starci konačno stigli, a s njima i auto, odmah sam ga provozao i čini mi se da ide zericu bolje a još je i klima bila upaljena. Ono što me malo muči jest onaj tihi zvuk turbine iznad 1600 rpm pa do 2200 (tj, dok zvuk motora ne prevlada). Ne čuje se ništ dok radi glazba u autu, već samo ako se skoncentriraš na zvuk motora. E sad, kako je, otkako sam kupio ovaj auto, turbina bila "pomaknuta", pitam vlasnike 1.9 dci - je li to okej?

Link to comment
Share on other sites

cek, kako ti se cuje, ima ono fuckanje ili ?

Link to comment
Share on other sites

Ma sve mislim da se ne čuje ništa, filip sad malo pati od paranoje. Proći će ga. ;):D

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Starci konačno stigli, a s njima i auto, odmah sam ga provozao i čini mi se da ide zericu bolje a još je i klima bila upaljena. Ono što me malo muči jest onaj tihi zvuk turbine iznad 1600 rpm pa do 2200 (tj, dok zvuk motora ne prevlada). Ne čuje se ništ dok radi glazba u autu, već samo ako se skoncentriraš na zvuk motora. E sad, kako je, otkako sam kupio ovaj auto, turbina bila "pomaknuta", pitam vlasnike 1.9 dci - je li to okej?

sretnih iducih 150 tkm ti želim.
Link to comment
Share on other sites

Starci konačno stigli, a s njima i auto, odmah sam ga provozao i čini mi se da ide zericu bolje a još je i klima bila upaljena. Ono što me malo muči jest onaj tihi zvuk turbine iznad 1600 rpm pa do 2200 (tj, dok zvuk motora ne prevlada). Ne čuje se ništ dok radi glazba u autu, već samo ako se skoncentriraš na zvuk motora. E sad, kako je, otkako sam kupio ovaj auto, turbina bila "pomaknuta", pitam vlasnike 1.9 dci - je li to okej?

Takav je zvuk kod mene zadnjih 60tkm.:-)

Link to comment
Share on other sites

cek, kako ti se cuje, ima ono fuckanje ili ?

Ne, defić nije fućkanje, već slično kao zvuk motora ali malo viši tj. veće frekvencije

Ma sve mislim da se ne čuje ništa, filip sad malo pati od paranoje. Proći će ga. ;):D

Hehe. Ne patim od paranoje, nego me stvarno prate!!! ;)

sretnih iducih 150 tkm ti želim.

Thnx, dado

Takav je zvuk kod mene zadnjih 60tkm.:-)

Lako tebi, ti imas brodsku :D
Link to comment
Share on other sites

neka laguna vozi....

koliko je na kraju cijeli poduhvat ispa?.....(skužaj ako si već negdi napisa)

Link to comment
Share on other sites

haha, ok, u pravu si, paranoja je malo prežestoko, onda lakši oblik turbofobije.

Ma nije to ništa, vozi i uživaj.

Link to comment
Share on other sites

neka laguna vozi....

koliko je na kraju cijeli poduhvat ispa?.....(skužaj ako si već negdi napisa)

8500 s tim da je 2500 otislo šlep-službi

haha, ok, u pravu si, paranoja je malo prežestoko, onda lakši oblik turbofobije.

Ma nije to ništa, vozi i uživaj.

Turbofobija, hehe
Link to comment
Share on other sites

8500 s tim da je 2500 otislo šlep-službi

Iskreno i ne čini mi se tako strašno....dobro je to završilo...

I samo da raščistim....na kraju si slagao svoj stari motor?

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Iskreno i ne čini mi se tako strašno....dobro je to završilo...

I samo da raščistim....na kraju si slagao svoj stari motor?

aha, novo koljenasto skupa sa letećim, podizači, bregasto (ili bregasta, kako hoćeš), remenje i naravno, nova turbina. remenje i leteći, naravno, novi a ovo ostalo je navodno sa lagune koja je imala 30tkm. tu su još i (naravno) ulje i filter, filter goriva, izmjena antifriza, novo mjenjačko ulje i ulje za kočnice. ovih zadnjih 5-6 stvari je bilo planirano i prije, bez obzira na havariju

Link to comment
Share on other sites

To je sad generalka napravljena i mir je....znaš šta imaš i samo održavat kako treba.

Baš mi je drago!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Citam i evo da i ja svoje iskustvo podijelim s vama.

Kupili starom lagunu 2003.g 1.9dci88kw  350tkm sa protucenom radilicom. Auto po stanju iz vana-nutra-od ispod ne izgleda u skladu sa km. Prvi vlasnik iz istre nakupio cca 300tkm i do tad postoji servisna knjiga.. Prodao ga na krk pred 2god, malo nakon tog protukao motor i promjenjen, pa crknuo mjenjac i isto promjenjen pa je opet pred kraj prosle god opet protukao motor i tu pocinjem ja.

Kupili drugi motor 1500kn i krenuo u rastavljanje, oba bloka sa zubom..brusenje bloka+obrada glave sa novim vodilicama1700kn, druga radilica u standardu 700kn, novi ventili 4 +4, klipovi 850kn kom ×4, podizaci-salice, distribucija nova,micro +natezac+klizac, pumpa vode, repariran alternator i alnaser, turbina i dizne, kvacilo 2500kn, nova pumpa ulja, sve brtve i semerinzi, vijci radilice mali i veliki cca 900kn, novi vijci glave, vijak radilice novi..para vagon..sve cijene kojih se sjecam su izrazene bez popusta..

Skoro sve je novo ili reparirano i od sutra krece kompletiranje motora napokon..

Edited by laci
Link to comment
Share on other sites

Dal je ista turbina na 88kw i 81kw ?

Da, ide ista. Garrett-Honeywell TG7086392.

Link to comment
Share on other sites

A moja je 708639-7

Moguće je. Ali da sad ideš kod nas nabavljati, našao bi samo ovu TG7086392. Odnosno, pod tim brojem. A mislim da oni taj zadnji broj (poslije crtice) mijenjaju ovisno o namjeni - ide li za Renault, Volvo, Nissan, Mitsubishi... 

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovorima

Inace zna neko gdje nabaviti dobru turbinu

Repariranu, svoju u zamjenu ?

Nova ti je 5000 kuna, s tim da tvoja ide pod kauciju. U zagrebu imaš nekoliko mastora, mišljenja o kvaliteti su podijeljena, a nekako najbolje kritike ima turbo-servis užice (srbija), imaju predstavništva u Novom Sadu i Beogradu. Možeš im dati svoju na reparaciju (mislim da je oko 300 eura), ili ostaviti svoju i uzeti repariranu, to je 500 eura, ako se dobro sjećam. U Hrvatskoj ti se cijene reparacije kreću od 1300 do 3000 kuna. A ti imaš neki problem sa svojom?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.