Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

Problem s dieselom je što je održavanje ključno za njegovo "zdravlje". Ja sam imao sreću što sam naletio na održavani primjerak, koji sam isto tako nastavio redovito održavati. Tako da su rezultati za sada zadovoljavajući. :)

Link to comment
Share on other sites

Bas tako, ja sam do sada imao 4 svoja i 4 sluzbena diesela.

Samo sam sa svojim prvim imao problema jer kad sam kupovao nisam znao prepoznati probleme.

Ako je odrzavan problema ne bi trebalo biti osim ako nisi k...eve sreće.

Link to comment
Share on other sites

Bas tako, ja sam do sada imao 4 svoja i 4 sluzbena diesela.

Samo sam sa svojim prvim imao problema jer kad sam kupovao nisam znao prepoznati probleme.

Ako je odrzavan problema ne bi trebalo biti osim ako nisi k...eve sreće.

Čovjek se uči dok ima dizelaša. :D
Link to comment
Share on other sites

Bas tako i nikad ne mozes sve znati. Pogotovo svaka marka ima svojih mušica. Kod mene u firmi pojedinci uniste motor i mjenjač za 40k km, dok drugi unište unutrašnjost za 20k km, a motor i mjenjač ok.

Ja pazim na sve i auti budu ko novi.

Link to comment
Share on other sites

Ako ćeš ga održavati kao Trigger svoju metlu, beskonačno... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ako ćeš ga održavati kao Trigger svoju metlu, beskonačno... ;-)

ha ha ha..idem mu odmah ulje promjeniti
Link to comment
Share on other sites

Ako ćeš ga održavati kao Trigger svoju metlu, beskonačno... ;-)

haha onda to više neće biti isti automobil, osim ako naravno nema fotografiju kao dokaz

Link to comment
Share on other sites

Moji Fiati su bili stare koncepcije TD, Tipo je odvrtio 140k km dok nije riknula turbina mojom greškom (jeftino ulje), a kupio sam ga da nisam znao da je glava pukla na 5 mjesta zbog puknutog remena i sa rupama u klipovoma od ventila.

Dakle to se ne računa kao mana auta.

Tempra je došla sa 130k km, prodana sa 270 k km, ako se dobro sjecam i vozila je bez problema do 410k km kad ju je prijatelj prodao pa ne znam dalje.

Link to comment
Share on other sites

Isti interval i ja prakticiram izmjenu na 8000 km, pogotovo zato što imam dosta gradske vožnje. Također, turbina nema nikakvih luftova, ali moj je na "tek" 226tkm.

Kao prvo, Filipe baš mi je žao što se to desilo, jbg. Naravno, kao pravi lagunaš nisi odustao od nje. Brzo će ona nazad na cestu.

Evo moja na 249 i kusur kkm, baš sam nakon još jednog izleta imao u planu čišćenje EGR-a i kontrolu turbine. Servisni interval na 12kkm, Shell HU 5W40, većinom AC. U tom intervalu od kupljnih 5l razlika od količine u motoru dovoljna za nadoljevanje (i ostane). Do sad ok.

Link to comment
Share on other sites

Kao prvo, Filipe baš mi je žao što se to desilo, jbg. Naravno, kao pravi lagunaš nisi odustao od nje. Brzo će ona nazad na cestu.

Evo moja na 249 i kusur kkm, baš sam nakon još jednog izleta imao u planu čišćenje EGR-a i kontrolu turbine. Servisni interval na 12kkm, Shell HU 5W40, većinom AC. U tom intervalu od kupljnih 5l razlika od količine u motoru dovoljna za nadoljevanje (i ostane). Do sad ok.

Hvala na podrsci, svaki lagunas mora imati "ono nesto" :)

Inace, meho pregledao novi motor,sve je okej, osim sto mu je semering malo sumnjiv pa ce morati ici novi. Rekao sam mu da ne stedi opcenito... :)

Link to comment
Share on other sites

Ma ti ekolozi sve uništili. Nema do dobrog starog atmosferca. Kako je krenulo za par godina više nećeš moći kupiti ni atmosferskog benzinca

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na svom bivšem dci-u mjenjao motor zbog turba.. Muke ježeve.. Zato sad vozim benzinca.. malo je sporiji i više troši ali nemam problema :p 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na svom bivšem dci-u mjenjao motor zbog turba.. Muke ježeve.. Zato sad vozim benzinca.. malo je sporiji i više troši ali nemam problema [emoji14]

Ne mogu ja to. Ovih se dana vozam u benzincu od 105 KS, nesto manji i laksi od Lagune, ali neusporedivo tromiji i inertniji uz cca 2,5 litre vecu potrosnju. Mozda je i zbog katalizatora tako ukrocen, tko ce ga znati...

P.s. mali update - laguna ne putuje sutra nego u cetvrtak, ovi iz slep sluzbe odgodili zbog vremena

P.p.s a cemu promjena motora zbog puhala?

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

A zato sto ga nije ugasio na vrijeme pa mu je radio minutu dvije bez ulja

Link to comment
Share on other sites

Problem je bio taj da je vrlo vjerojatno bivsem vlasniku malo turiralo i poceo je zaribavat na 3. Cilindru..

A benzinjara.. potrosnja se rjesava plinom a tromost okretajima :)

Link to comment
Share on other sites

Problem je bio taj da je vrlo vjerojatno bivsem vlasniku malo turiralo i poceo je zaribavat na 3. Cilindru..

A benzinjara.. potrosnja se rjesava plinom a tromost okretajima :)

Dakle, ista ili slična priča kao i kod mene :/

A ovaj benzinac ti je Chevrolet Tacuma 1.6 (vjerojatno neki GM-ov motor), nimalo ne voli plin, a okretajima se samo potrosnja podize :) od milja ga zovem "kutija na kotacima" :)

Link to comment
Share on other sites

od milja ga zovem "kutija na kotacima" :)

Reci puncu da mu tako zoves auto pa ceš ga dobiti ponovo!

Link to comment
Share on other sites

U laguni 2 1.6 16v k4m motor GM??

Ne, nego u spomenutoj Tacumi

Reci puncu da mu tako zoves auto pa ceš ga dobiti ponovo!

On je i moj vozao a i taj auto mu je zena birala :) a kao nije kutija na kotacima? Jucer nas je skoro bura prevrnula kod Obrovca
Link to comment
Share on other sites

Jest kutija ima ga prijatelj, i rekao sam mu da mu je auto ruzan i da je Multipla za njega graciozna.

Rekao je da mu nađem auto iz 2008g sa 35k km, plinom i toliko opreme i prostora od prvog vlasnika za 29.000kn.

Imao je L2 karavan, automatic, 2.0-16V i trošio je 14-15L.

Dobio 3 dijete i mijenjao zbog prostora za Tacumu.

Link to comment
Share on other sites

Jest kutija ima ga prijatelj, i rekao sam mu da mu je auto ruzan i da je Multipla za njega graciozna.

Rekao je da mu nađem auto iz 2008g sa 35k km, plinom i toliko opreme i prostora od prvog vlasnika za 29.000kn.

Imao je L2 karavan, automatic, 2.0-16V i trošio je 14-15L.

Dobio 3 dijete i mijenjao zbog prostora za Tacumu.

Meni nije jasna ta stvar s prostorom. Kako je laguna riknula, sve smo stvari u Tacumu prebacivali i ono sto je zanimljivo, imali smo takve kofere da je u lagunin gepek stalo, a u ovaj drugi nije :/

Ima vise prostora - u kabini svatko iznad glave ima po 10-20 cm lufta koji ne znam cemu sluzi.

Oke, lakse je dijete staviti u sjedalicu jer su sjedala visa a iz istog tog razloga je eventualno bolje i ljudima koje bole koljena. Sjedala su viša pa su koljena manje savinuta.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je bas zbog oblika osjecaj veličine subjektivan, a ne objektivan.

Jedino veli da ovdje moze staviti 3 sjedalice bez beda.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je bas zbog oblika osjecaj veličine subjektivan, a ne objektivan.

Jedino veli da ovdje moze staviti 3 sjedalice bez beda.

Mogu i u lagunu stati 3....provjereno....jedino je malo zeznuto pojas provlačiti jer nema mjesta za ruku provuči. Kod mene je riješenje bilo srednji pojas stalno ukopčan i malac se provlačio kad je sjedao u stolicu....druge dvije su bile na isofix, a djeca su se vezivala pojasem od stolice...

Kasnije kad su prerasli isofix i dobili podgužnjake postalo je puno lakše manevrirati sa pojasem.

Link to comment
Share on other sites

Mogu i u lagunu stati 3....provjereno....jedino je malo zeznuto pojas provlačiti jer nema mjesta za ruku provuči. Kod mene je riješenje bilo srednji pojas stalno ukopčan i malac se provlačio kad je sjedao u stolicu....druge dvije su bile na isofix, a djeca su se vezivala pojasem od stolice...

Kasnije kad su prerasli isofix i dobili podgužnjake postalo je puno lakše manevrirati sa pojasem.

s koliko god su ih stavio na "podgužnjake"?
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.