Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Vozit na gumama koje su presle oko 70tkm ti je ko da igras ruski rulet mos proc a i ne moras

Link to comment
Share on other sites

Nemrem virovati. Ajd da si reka da je vozit aut star 10 godina ruski rulet, al gume stare 5 godina... Nemrem bilivit.

Link to comment
Share on other sites

Pa vozit na gumama koje su presle 70 000km nebih ni pogledao a kamoli vozio. Da su nekoristene i stare 5g druga prica.

Link to comment
Share on other sites

Nisan ti reka da je vozit na gumama koje su stare pet godina ruski rulet,vec da je ruski rulet vozit na gumama koje su prosle 70tkm,velika je to razlika

Link to comment
Share on other sites

Pa sta bi rekao da si presa s njima preko 100.000 km, i da su jos dobre?

Link to comment
Share on other sites

A koje su ti to gume tocno presle vise od 70tkm a da su i dalje dovoljno dobre? Meni gume uglavnom na 40-45tkm vise nisu sigurne za voziti, niti jedne, a dosta sam ih vozio i uvijek top brandovi.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi dragi ja bi po vama morao svake godine druge gumeimat jer godisnje prolazim 37t km.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je jos tezi slucaj, prelazim preko 50 tkm godisnje. Za 4 godine navucem minimum po 100 tkm s ljetnjim i zimskim setom. I te gume se jos mogu voziti jer imaju oko 3-4 mm profila, dok je zakonski minimum 1.6 mm. Medjutim, ja ih mijenjam jer se osjetljivost na aquaplaning i vucu na snijegu drasticno poveca, osobito s losijim brendovima, koji profil ne urezuju jednako na cijeloj povrsini gume, npr. continental i sl.

Link to comment
Share on other sites

Ma *ebi ga ljudi jos misle da gume radi tigar pa da su plasticne nakon 2 god.Pogledaj te na koju je kilometrazu garancija u americi na gume.

Link to comment
Share on other sites

Preko bare su malo drugacije gume, ali opet kad proizvodjac daje garanciju na kilometrazu, to znaci nesto. Za pojedine modele 140 tkm. :D

Link to comment
Share on other sites

A bas to ali ljudi se drze jos stari prica.Prvo sve ovisi o stilu voznje +xy stvari sta bi neki rekli.Ja sam plocice na prednjim diskovima minja ima 6 god a neki ih sprze za godinu.E sad neznam bili i njih triba minjat jer su prisli cca90000tkm a imaju jos 4 mm mesa?

Link to comment
Share on other sites

Ja imam pločice original i diskove na autu iz 99g. Prije 2g preventivno sam mijenjao gume, premda su imale 6mm profila, ali zbog godina.

Na Laguni imam gume iz 2008g i prešao sam sa njima 60k km i imaju 6.5mm. To je zbog toga što sam na AC 90%.

Zato na autu koji vozam svaki dan po gradu gume izdrže max 40-45k km.

Link to comment
Share on other sites

Po kojoj logici ti se manje trose gume na autocesti nego u gradu? Zar nije vece toplinsko opterecenje i otpori i sve na vecoj brzini na AC? Meni su Bridgestone Turanza na Laguni bile za baciti ove godine nakon 4 sezone i 45tkm. Sad stari drapa zimske koje su 4 sezone i onda idu isto u smece na jesen. Ne kuzim kak vi to lebdite po cesti kad se gume ne trose...

Link to comment
Share on other sites

Clio 197 na AC jede gume. Ovo je jak auto i ne moze se uspoređivati sa slabijima. Iskreno na 3 sezone gume su za bacit. Govorim o ljetnima. Zimske s druge strane su mi izdrzale od 2007-2014. Mogle su mozda jos, ali se vise nisam mogao iskopavati iz dubokog snjega.. Neznam, ali brzo te gume postanu plasticne. GY Asim 2 me je jako razocarao recimo. Mislim da bih poginuo s njima nakon 50 000km pa i manje.

Link to comment
Share on other sites

Decki tako je nemam šta lagati i velicati. Laguna je zadnji put bila u gradu prije 2 tj, a prije toga u 3mj kad sam isao na Sljeme. Gume su jednako potrosene po cijeloj gaznoj povrsini. A na A klasi su 2g i 5k km i rubovi su jace potroseni. Fiesta u 3mj je bilo godinu i 32k km samo grad. Ova sezona jos i smeće. Ionako je Hankook smeće. Jedva cekam da skinem plastiku sa felgi jer su ocaj.

Link to comment
Share on other sites

Clio 197 na AC jede gume. Ovo je jak auto i ne moze se uspoređivati sa slabijima. Iskreno na 3 sezone gume su za bacit. Govorim o ljetnima. Zimske s druge strane su mi izdrzale od 2007-2014. Mogle su mozda jos, ali se vise nisam mogao iskopavati iz dubokog snjega.. Neznam, ali brzo te gume postanu plasticne. GY Asim 2 me je jako razocarao recimo. Mislim da bih poginuo s njima nakon 50 000km pa i manje.

Je zrmi sve zavisi od stila voznje i moj je 140 ks ali je 4x4.A i zavisi koliko ga rastezes i koliko gazis kocnicu ili kocis motorom i predvidjas promet.

Jer kad si u kamionu za volanom vec 11 god onnda vozis puno drugacije nego vecina "amatera"

A eto ti i kolege Mate iskustva koji je koliko pamtim isto u kamionu

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Bas to Macak, u Fiesti imam ocjenjivanje vozaca. Za predviđanje situacije imam 5, za šaltanje 5, a za uštedu goriva 2 [emoji23]

U kamionu sam bio 9g, a sad sam u autu 13 od jutra do mraka.

Na Laguni su gume 225/45-17 i pumpam na 2.5 jer je na nižem tlaku plakao na AC da nisu napumpane za AC.

I da ne mislite da sam sporetalo na AC.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Nisan nikome mislija pametovat,vec podijelit neka iskustva,mozda neko malo znanje posa mi je da dosta vozim auta i cesto ih mijenjam,vozija sam aute na svim mogucim gumama od smeca do top klase ,na gumu utjece koje je marke,kako neko vozi,neko gumu moze unistit za 1tkm,na gumu utjece starost da ne nabrajam dalje,ja osobno bilo koju gumu mijenjam na 30-40tkm,ovdje je neko napisa da vozi sa gumama od100tkm i da mu je jos dobra,neznan mozda nismo sa istog planeta ali volija bi da mi racionalno objasni ipak covjek uci dok je ziv

Link to comment
Share on other sites

Moje iskustvo s gumama jest to sto postanu plasticne nakon 2-3godine. Nikad nisam mjenjao zbog dubine profila. Gledajuci dubinu izdrzale bi jos toliko, ali kad krecem ili zakocim, pa i na sam dodir to vise nije guma. A ja na tome nikad ne stedim, pogotovo iz razloga kakav auto imam. Drugi neka voze i 10g sretno im s takvim gumama.

Link to comment
Share on other sites

Pa npr michelin energy saver predje 120ooo i vise bez problema (oke dosta su tvrde gume al opet)

I zrmi to sto vozis auto od 200hp, AC neznaci da ce setrosit brze neg na autu od 100hp, jer i ti i onaj drugi od 100hp pri konstantnoj brzini od npr 130km/h koristite mozda 30, 40 konja za odrzavanje konstantne brzine.

Link to comment
Share on other sites

Pa moje ce se sigurno trosit brze na 200km/h nego taj koji vozi 130km/h. Logicno.

Link to comment
Share on other sites

A koliko često voziš 200 km/h i koliko često uopće koristiš potencijal auta???

Link to comment
Share on other sites

Nevozim cesto 200 ali se auto vozi. I cesta ubrzanja opcenito kidaju gume. No nebitno, kad postanu plasticne mos ih bacit

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.