Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Moje iskustvo s gumama jest to sto postanu plasticne nakon 2-3godine. Nikad nisam mjenjao zbog dubine profila. Gledajuci dubinu izdrzale bi jos toliko, ali kad krecem ili zakocim, pa i na sam dodir to vise nije guma. A ja na tome nikad ne stedim, pogotovo iz razloga kakav auto imam. Drugi neka voze i 10g

sretno im s takvim gumama.

Jesi ima na autu Michelin ikako?

Link to comment
Share on other sites

Nisam vec jako dugo. Na sportu nikad. Bike su serijske Continental, pa GY, Dunlop, i sad opet GY.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao na Meg2 Michelin Energy prvu ugradnju i bile su blagi uzas.

Link to comment
Share on other sites

Pa npr michelin energy saver predje 120ooo i vise bez problema (oke dosta su tvrde gume al opet)

I zrmi to sto vozis auto od 200hp, AC neznaci da ce setrosit brze neg na autu od 100hp, jer i ti i onaj drugi od 100hp pri konstantnoj brzini od npr 130km/h koristite mozda 30, 40 konja za odrzavanje konstantne brzine.

120tkm i više ti se šališ,toliko predes sa gumama,nemoj se ljutit ali ti si kamikaza.
Link to comment
Share on other sites

Prvo, Michelin Energy i Energy Saver su nebo i zemlja razlika. Energy je imao stari na Astri, plastika od samog početka.

A tko radi godišnje puno kom može s energy saverom odvaliti 100 000. Višestruko iskušano, pitajte frenchkeya. Prije svega, to nisu gume za juriti. Ali za tući kilometrinu nema boljih.

Naravno, nisu kao prvog dana, ali koje jesu pred kraj svog vijeka.

Link to comment
Share on other sites

Evo da i ja pridodam iskustvo sa energy saverom.... imao sam prosle godine 185/65/14 energy saver naprijed, pri blagoj kisi ljeti sam tako proklizavao da sam imao osjecaj da sam po ledu dok sam sa drugim gumama bio puno zadovoljniji.... imao sam isto emergy saver ali 195/60/15 kasnije kad sam stavio drugi set felgi, istrosile se kao sladoled u djeteta, nakon pola godine voznje (polovne dot dobar mesa imale 5,5mm ako se ne varam) dosle na to da na suhom proklizavaju.... sa 185/65/14 sam imao blagu prometnu bas zbog guma.... tako da michelin nikad vise :D

Link to comment
Share on other sites

Nije michelin los, vozio sam 2 modela, pilot primacy i primacy hp. Prve su se odlicno drzale 55-60 tisuca i postale su tvrde mislim da bi se dalo jos barem toliko odvesti prije nego se potrose do granicnika. Primacy hp su trenutno na autu na pola zivota i stvarno im ne mogu prigovoriti nista znacajno.

Link to comment
Share on other sites

Loša guma ne postaje dobra zato jer se manje troši. Slaba mi je ušteda kad razbijem auto zbog loše gume.

 

Imaš auto od 1000-1500kg. Jedina stvar koje te pri 70-130km/h drži na cesti, a ne u jarku ili provaliji je 0.05-0.1m² gazne površine između gume i ceste. Uzeti gumu koja loše drži cestu jer se manje troši znači imati glavu u torbi.

Link to comment
Share on other sites

Gle te gume dolaze na masu auta tvornicki. Ajmo realno kolko vas bi kupilo nov auto i onda 4 nove gume?!

I vi sto ste lolcine.. Sta je sada kad su i drugi rekli kako ta guma prevaljuje te km?! Di je izvinjenje. Nevoze svi race aute i naganjaju se na cesti da ih potrose.

Osobno ih ne bih kupio, al da mi dodjuna autu kojeg kupim novog sumnjam da bi ih mjenjao.

A vjerujte ima ljudi u DE koji odvoze godisnje tu kilometrazu, i ajmo pol pol zimske ljetne i eto 2 sezone odvoze gume... Ti koji voze po 100-150ooo km godisnje tj vise neg vecina tu presla u svon autu od kako ga ima, nije bitno da su najbrzi u selu i/ili po zavojima neg voze odgovorno brzinama prilagodjenim uvjetima na cesti a ne 2, 3 puta vise od toga...

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Ja se također vozim penzionerski, ali razlika između dobre i loše gume se vidi u izvanrednim situacijama. Kod naglog kočenja može uzrokovati se sretno zaustaviš ili da ubiješ nečijeg psa koji je izletio pred tebe na cestu.

 

Netko tko radi godišnje 100,000km na autobahnu potroši bar 7,000€ samo na gorivo. Nove gume su 200-400€ što nije niti 5% tog iznosa, pa stoga mislim da je pametno investirati u kvalitetnije gume jer tko se toliko vozi statistički će imati puno veće šanse da mu se nešto loše dogodi na cesti.

Link to comment
Share on other sites

Al opet. Sta mislis da onaj tko kupi nov auto ide mjenjat gume? A auto je platio poprilicnu sumu naspram koje su opet gume smjesna investicija.

Ljudi se voze normalno na tim gumama... Al imaju i normalne ceste. A ne ovo ko u hr i okolici. Stisnes gas a ono slajfa. S extra gumama na motoru sam se jeeedva zaustavio s svega 50km/h jer je asfalt za kuki

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kad sam kupio novog Clarusa odmah zamijenio gume. Doduše bile su neke Hankook a ne Michelin. Ali mi je to bilo jeftinije od potencijalne štete na autu, natezanja po procjenama sudovima itd.

Link to comment
Share on other sites

MilosB vidin da si mlad vozač provacu ti još jednom objasnit .ja na Mazdi iman Michelin premacy HP prešle su 50tkm,na autu su iz razloga toga što trenutno neman novca za nove ,ali prije jeseni ih bacam,nekidan sam sa njima ušao u blagi zavoj sa 70km i osjećam da su na granici u biti lagano auto bježi preko nosa,neman se namjeru pravit pametan ali taj osjećaj kad će auto proklizat stjeces iskustvom to će ti svi potvrdit ,da je bilo imalo mokro sigurno bi izletija,još ti kažeš da sa gumama prelazi 120tkm i možeš još i da imaju mesa,guma koja je okrenula 120tkm a ima mesa biži od nje,ako i dalje ostajes pri svom prodacu ti svoje michelinke prešle su 50tkm,do 120tkm imaš fore,cijena koliko daš tvoje su

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoje CSC5 prodao s 35tkm a vec nisu drzale po mokrom kako bi trebale, na suhom su bile ok ali nista vise od toga. Mogu si mislit kako bi drzale na 60 ili vise tkm...

Link to comment
Share on other sites

MilosB vidin da si mlad vozač provacu ti još jednom objasnit .ja na Mazdi iman Michelin premacy HP prešle su 50tkm,na autu su iz razloga toga što trenutno neman novca za nove ,ali prije jeseni ih bacam,nekidan sam sa njima ušao u blagi zavoj sa 70km i osjećam da su na granici u biti lagano auto bježi preko nosa,neman se namjeru pravit pametan ali taj osjećaj kad će auto proklizat stjeces iskustvom to će ti svi potvrdit ,da je bilo imalo mokro sigurno bi izletija,još ti kažeš da sa gumama prelazi 120tkm i možeš još i da imaju mesa,guma koja je okrenula 120tkm a ima mesa biži od nje,ako i dalje ostajes pri svom prodacu ti svoje michelinke prešle su 50tkm,do 120tkm imaš fore,cijena koliko daš tvoje su

Kao iskusni vozač trebao si prilagoditi brzinu uslovima na cesti.

Link to comment
Share on other sites

Jesam mlad vozac al nisam neiskusan.

Imam u svojih 6god vozacke sad vec preko 360oookm iza volana, sto s kombijem i prikolicom s camcima, sto s autom.

Do sada stete koje sam napravio (krenucu od zadnje)

Pozuljao malo desni blatobran na ulazu u dvoriste ispred zgrade, (imao vrtoglavicu) a oni koji su bili kod mene znaju kako je uc na parking a ulica je s kamenim zidovima sljepa takva da megane s zatvorenim retrovizorima ima po 2cm s svake strane do zida.

Ovo je bilo pre mjesec dana.

Osim toga razbijen far (blokirali kotaci na prvom autu, nisam imao abs i bio neiskusan, tj oko 1oookm nakon polozenog) i 3 felge celicne jer sam se glupirao pa naletio na bankinu al to je vise zbog moje gluposti (i ne u prometu) tak da predike o tome da sam mpad fakat nemaju puno smisla.

Nagledao sam se svega al da bih i jednom rekao da bi guma pomogla nebi...

Ako vozis do granice, nemoj se cudit ako jednom predjes istu.. Ti si s 70 krenuo klizat u zavoju, a mogu se kladoto da je ogranicenje bilo 50, ili 60 poznavajuci ogranicenja brzine u Hr..

Jo da zaboravih. Kolko godina se ta tvoja guma vozi na autu?! A o kolko godina ja pricam u prethodnim postovima...

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Kao iskusni vozač trebao si prilagoditi brzinu uslovima na cesti.

 

A tebi se nikad ne dogodi da malo prebrzo uletiš negdje? Uvijek si maksimalno koncentriran, odmoran, vedar i bistar, pa te cesta i zavoj nikad ne iznenade ni najmanje? ;)

Link to comment
Share on other sites

Nikad. A možda ni tad. :D Zezam, nego ljudi voze s neispravnim amortizerima, pa im gume u krivini ne drže. I nadrukaju pritisak da auto manje troši, pa im gume tvrde i plastične.

Link to comment
Share on other sites

Gle te gume dolaze na masu auta tvornicki. Ajmo realno kolko vas bi kupilo nov auto i onda 4 nove gume?!

I vi sto ste lolcine.. Sta je sada kad su i drugi rekli kako ta guma prevaljuje te km?! Di je izvinjenje. Nevoze svi race aute i naganjaju se na cesti da ih potrose.

Osobno ih ne bih kupio, al da mi dodjuna autu kojeg kupim novog sumnjam da bi ih mjenjao.

A vjerujte ima ljudi u DE koji odvoze godisnje tu kilometrazu, i ajmo pol pol zimske ljetne i eto 2 sezone odvoze gume... Ti koji voze po 100-150ooo km godisnje tj vise neg vecina tu presla u svon autu od kako ga ima, nije bitno da su najbrzi u selu i/ili po zavojima neg voze odgovorno brzinama prilagodjenim uvjetima na cesti a ne 2, 3 puta vise od toga...

 

Evo moj stari... kupio novog Chevrolet Orlanda. I Koreanci na auto od 180.000 kuna stave Kumho gume... Misli stari, nove su gume, prva ugradnja, pa nisu valjda baš smeće. Nakon nekih 500 km prva kiša, auto kliže, jedva koči, abs se pali... lijepo je skinuo gume, prodao ih za neku siću na Njuškalu i kupio Continentalke. Na autu starom tjedan dana :)

Link to comment
Share on other sites

Kao iskusni vozač trebao si prilagoditi brzinu uslovima na cesti.

Upravu si nema se sta rec,samo da je guma valjala prosa bi taj zavoj i brze bez straha

Ja sam svoje CSC5 prodao s 35tkm a vec nisu drzale po mokrom kako bi trebale, na suhom su bile ok ali nista vise od toga. Mogu si mislit kako bi drzale na 60 ili vise tkm...

MilosB o tome ti ja pisem cijelo vrijeme i nemoj se ljutit na to da si mlad vozac nista lose nisam mislija

Link to comment
Share on other sites

Al evo ja sam uspio pri 120 na ravnoj dionici zblokat csc3 i abs upalit i po suhom. I sta odma trebam rec da su gume lose?

A u stvari je cesta bila relativno glatka i prasnjava.

Gume se rade za normalni asfalt a ne ovo govno sto je vecinom u ljepoj nasoj. I onda gledamo usporedbe guma a ista se kod nas ne ponasa nikako...

Isto je i za michelin energy saver. Siguram sam da si ni mercedes a ni michelin me bi dozvolili gumu koja bi klizala tako kako ti kazes. Kod nas na mnogim mjestima zimska guma najbolja, zasto - pa jer je projektirana da drzi i na klizavoj podlozi...

Link to comment
Share on other sites

Gume koji su dosle na 197-ici sam bacio sljedece ljeto. Takvu plastiku jos nisam vidjeo. Najbolja guma koju sam vozio, doduse drugi auto clio 2 je bila GY onaj y profil ili v. Zaboravio naziv. Nesto hebeno. Na cliu sport su sve ok prvu sezonu. Druga je vec njesra. Probaobsam sve osim Michelina.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.