Jump to content

Megane 4 RS


dolac

Recommended Posts

Da, al kaj ce mi auto s parsto (280, 300, 350, 400) konja samo s prednjim pogonom? Ako je velicine hatchbacka onda mora imat AWD, a ako je sedan i veći auto onda RWD ili AWD s biasom na zadnje kotace. 

Mislim, Megane GT krece od 220k kn, a 275 je isao od 230k kn. Sretno s cijenom novog 4RS... Ak će biti bliže Focusu RS (333k kn), samo s pogonom na prednje ... sretno. 

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

youtube link, posto embed zahebava

Ovo je najavljeno za M4 RS sto ako stvarbo odrade. Kapa dolje. Prijednosti takvih motora uh uh. 

Jedino me ova presvlaka cilindra potseca na nikasil koji se jako lose pokazao kod automobila

Technical specifications – INFINITI 'MR20 DDT' 2.0-litre VC-Turbo

Fuel type Petrol 

Construction Aluminum block with arc-sprayed mirror coating to

cylinder bores, aluminum cylinder head with integrated exhaust manifold, single- scroll turbo with intercooler 

Compression ratio 8.0:1 ~ 14.0:1 

Capacity 2.0-litres, 1,997 ~ 1,970 cc (8.0:1 ~ 14.0:1) 

Bore x Stroke 84.0 x 94.1 

Cylinders 4 

Valves 16 (four per cylinder)

Valve control

Intake: Electronic Variable Valve Timing Control

Exhaust: Hydraulic Variable Valve Timing

Control

Turbo Single-scroll turbocharger with electronic wastegate actuator 

Turbo cooling Intercooler 

Fuel System Gasoline direct injection (DIG) and/or multi-point injection (MPI)

Max power 200 kW (268 hp / 272 ps)* 

Max torque 390 Nm (288 lb ft)*

Source: https://www.infiniticars.com.au/infiniti-now/campaign-news-events/vc-turbo-engine-at-paris-motorshow.html

More details: http://www.thetruthaboutcars.com/2016/10/infinitis-variable-compression-turbo-holy-grail-power-efficiency/

 

"One development challenge that was addressed by both Infiniti engineers and their colleagues at the Renault Sport Formula 1 team was related to bearings. The multi-link system results in an engine with three times the number of bearings of a conventional engine. Under high speeds and certain conditions there were small bearing vibrations. As the Formula 1 engineers are familiar with working with dynamic motion analysis of engines at high rotational speeds—as in up to 20,000 rpm—they were called in to help address the vibration issue.

The block and head are aluminum. (Thanks to the plasma sprayed coating, no cylinder liners are required.) The multi-link system components are produced with a high-carbon steel alloy."

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Takodjer suska se da ce ici awd sistem koji se trenutno neko vrijeme testira na nissan duke p>

6b8910d2ccd98b6e979a63e605ab43dd.jpg

Tu na slici se vidi iza dif malo.

Link to comment
Share on other sites

Si siguran da je dif u pitanju, a ne 4WS? I za motor, bilo bi dobro da bude nesto jako mocno i jako stedljivo, ali... Bumo videli uskoro.

Link to comment
Share on other sites

Ja samo prenosim procitano.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne znam zašto svi od Megana 4 RS očekuju da bude najbrži na nekoj stazi. Ovako i onako to neko vrijeme koje je posatvio neki profi vozač mi ne možemo postići sigurno. Dakle čemu to da li je na Nirubungringu sekundu sporiji ili brži ime neke veze. Osobno od Megana 4 RS očekujem da izgleda lijepo i moćno, da bude skockan do detalja, a najviše od svega da bude ultimativno zabavan za voziti što podrazumijeva ručni mjenjač. 300 KS okruglo će ovaj auto imati i ako sve drugo podese kako treba bit će to to.

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Taj podatak o vremenu na Ringu je veoma bitan. Taj podatak prodaje tu vrstu vozila, cak i ako vlasnik nikad ne vidi Ring. Kad dodjes na Ring pa vidis koliko zutih kantica kruzi, a i u drugim bojama, onda ti bude jasno o cemu pricam.

Link to comment
Share on other sites

fabi, nisi ni blizu tocno to da nece raditi takva ili slicna vremena. tjedan dana iza rekorda na ringu, zvanicnog za trophy je postavljen na suhoj stazi novi od 7.54, a ubrzo su pali i novi s malo doradjenim mapama i slick gumam. 

to sto ti neces raditi, ili ja, to je druga stvar, nama je to samo "kurcenje" da vozimo auto koji je tolko dobar, al bi se zacudio kolko je tih auta upravo za pistu kupljeno. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

youtube link, posto embed zahebava

Ovo je najavljeno za M4 RS sto ako stvarbo odrade. Kapa dolje. Prijednosti takvih motora uh uh. 

 

 

Nikasil se lose pokazao na automobilskim motorima iz jednog jednostavnog razloga - sumpor u gorivu. obzirom da novija goriva nemaju vise toliko sumpora, ni nikasil ne bi trebao da bude problem. Ali svakako, videcemo.

Ono sto je gotovo sasvim sigurno je da ce biti omogucen izbor dva menjaca, manuelni i EDC, pa ko sta voli..

Evo slikice sa odmorista na autoputu A36 u Francuskoj

6347471650821810202462548601315336395278

Ocekivana cena je 38.000 evra u Francuskoj za 1.8 TCe sa 305 ks. Postojace i "izduvana" varijanta sa 280 ks, ne pominje se zadnji pogon, samo 4Control.

new-2017.thumb.jpg.128509348a4055351c16b

Ne uspevam da vidim ovde zadnji pogon..

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

nikasil nikad nije bio dobar ni u gorivima gde nema ni trunke sumpora i ostalih nusprodukata nafte. jednostavno je sklon ljustenju, i nikasil keramika,

radi se o izuzetno tvrdom materijalu, velike tvrdoce i cvrstoce, s znatno razlicitim koeficijentom sirenja od aluminija, (razlika znatno veca nego giza (piksa) i aluminij)

nikasl treba biti tanak, kako bi se mogao siriti skupa s aluminijem, no tada je povrsinska hrapavost aluminija dovoljno velika da stvori izrazena mjesta koncentracije naprezanja da isti popuca, a kad je delbji puca zgot temperaturnih naprezanja. imam ne jedan cilindar s nikasilom, i jako dobro znam sta pricam. da ne pricam o cijeni uslijed moguce havarije, nema busenja, itd. cijena nikasiliranja jednog cilindra je oko 200€, kosuljica je par €

Link to comment
Share on other sites

Silicijev karbid (nikasil se uglavnom sastoji od silicijevog karbida) je izrazito tvrd materijal koji ne reagira sa sumporom. Problem tog ljuštenja vjerojatno se javlja jer je riječ o tankom sloju koji se nanosi elektrokemijskim putem (galvanizacijom). Taj silicijev karbid (u nikasilu je riječ o nikal matrici+silicijev karbid) je izrazito skup materijal. Igrom slučaja imam priliku procjeniti njegovu učinkovitost jer imam u laboratoriju mlin (kuglični) koji posjeduje kugle i posudu od silicijevog karbida. To je čudo jedno što sve taj mlin može samljeti. Sjećam se jedne prigode u kojoj smo pokušali pilom za željezo zarezati tu posudu i na kraju su na listu otpali svi zupci (kako smoi se smijali) a na posudi nije bilo traga. Ali ta posuda zajedno s kuglama je koštala oko 25 000 kuna (ako ne i više, ne sjećam se).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

je sam materijal je dobar, jedva smo ga rezali s cilindra na motoru kad smo busili, ali u hlorovodonicnoj kiselini nestaje brze nego pare iz novcanika :D pa neznam bas kak je otporan na sumporaste kiseline :) 

a i tu je vec 30 godina nerjesen problem ljustenja istog s cilindra

Link to comment
Share on other sites

Klorovodična kiselina je jedna od najjačih anorganskih kiselina i agresivna je prema svim metalima, probaj ga u fluorovodičnoj otopiti. :)

Sumporna i sumporasta puno manje, a i u cilindru sumporna (a i ostale kiseline) nastaju (a i nestaju) jako brzo i male su koncentracije tako da nisu agresivne. Koliko sam shvatio ovdje je riječ o tretiranju samo košuljica cilindara.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

da samo kosuljica. i to u izuzetno tankom sloju. a napisao sam gore mehanicki problem i zbog cega nastaje... 

Link to comment
Share on other sites

Mogli su upotrebiti volframov karbid koji je još tvrđi, ali vjerojatno imaju problema s nanošenjem. Inače svi karbidi su jako tvrdi i otporni.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

nije uopce problem trajnosti :D nikad ni bio, problem je jedino, i iskljucivo ljustenja. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kad ce presravit rs? U 10mj?

Monaco gp 26.5. 2017. godine

Raspored staze na taj dan:

(Malo je nespretan prijevod, ali dovoljno razumljivo)

06h zatvaranje kruga za cirkulaciju 

08h - 08:45 Formula Renault 2.0 serije - pokus 

09:45 do 10:15 Porsche Mobil 1 Supercup - qualiticatifs suđenja 

11:15 do 12:20 GP2 - Početak prvog jedrenja (42 ili 60 min okretaja max) 

Od 12:50 do 13:20 Renault Sport Otkrivenje 

14h Otvaranje staze za promet

renault_0.thumb.jpg.7d4373845d3e72f5f68b

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ono kad "autonovinar" ne zna razliku izmedju 4controla i pogona na sve kotace (4weel steering i 4weel drive) :aua:

Edited by MilosB
citiranje posta iznad
Link to comment
Share on other sites

po 100ti put, NE citirati prvi post iznad! 

inace bilo je price o 4x4 pogonu i zapravo jos uvijek nitko nezna sta ce zapravo biti.

Link to comment
Share on other sites

Bilo je price prije godinu dana dok se sve svodilo samo na nagadjanje. Svi relevantniji casopisi, a i svi zadnji razgovori s renaultovim predstavnicima sugeriraju da ce sigurno biti samo prednji pogon.

Link to comment
Share on other sites

evo lagano procurilo

 18222201_1362856703802856_3298231699990418301083_1362856673802859_19783314125059

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.