Jump to content

Megane 4 RS


dolac

Recommended Posts

Malo slika iz galerije Renault, Sanzelize :) Nisam video cenu. I stajao je neki mrki cika koji nije dao da se dira auto.

Picture 071.jpg

Picture_067.jpg

Picture 068.jpg

Picture 069.jpg

Picture 070.jpg

Link to comment
Share on other sites

visok je ko koza

i novi RS znak je odvratan

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Jel zna itko što su ova ispupčenja na braniku iza stražnjih kotača, kod spoja branika s karoserijom?

Link to comment
Share on other sites

I neki drugi noviji Renaulti imaju to. Viđam Clia 4 od susjeda sa tim istim.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To je kao za bolju aerodinamiku.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Nije.

To je da zadovolji neki propis o % prekrivanja blatobrana preko gume.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da se stražnji točak zakreće do x°, a donji dio blatobrana je sužen, ovo služi ispunjavanju regulative, kako napisa Hans.

Link to comment
Share on other sites

A imao je Reno i failova sa motorima, 2.2 dci, 1.5 dci na početku, 1.4 i 1.6 novine (osobno iskusio).. 

Istina, uglavnom su im motori dobri, ali bilo je failova.

Ovaj novi motor u RS će bit dobar tek kada bude provjeren..

Mislim da je tvoj megi veći "fail" od mog 2.2 dCi s obzirom da voziš auto koji je koliko star? A koliko si imao kvarova? Ja na 2.2 dCi osobno prešao 100tkm i nikakvih kvarova osim što sam reparirao dvije dizne, pa ti vidi.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je tvoj megi veći "fail" od mog 2.2 dCi s obzirom da voziš auto koji je koliko star? A koliko si imao kvarova? Ja na 2.2 dCi osobno prešao 100tkm i nikakvih kvarova osim što sam reparirao dvije dizne, pa ti vidi.

Samo dvije dizne u 100 tkm, pih to je ništa.  

Ja nemam problema sa motorom, a ni elektronikom. Ali da je to kvalitetan auto, nije kao ni tvoja laguna. Da je barem Renault nešto naučio od faila zvanog L2, danas bi svi noviji Renaulti bili kvalitetni, samo šteta što to tako nije. Iskreno od svih auta koje sam vozio i dobrih 700-800 tkm koje sam izvrtio, samo je jedan auto završio na šlepu zbog kvara, a zove se L2 - zamjensko vozilo i ne sjećam se kad sam zadnji put takvu kantu od auta vozio..

Link to comment
Share on other sites

Nikad me nije ostavio na cesti, ali da nije bilo kvarova jest. Dvije dizne i remenica radilice što se tiče motora. A i kladim se na ta L2 koja te ostavila na cesti nije bila 2.2 dCi. 

Link to comment
Share on other sites

@fabi, kvar dizne nemozes nikako povezat s renaultom, stvar je kupovna... off the shelf, svi je ugradjuju. nije uopste rijetko da im je potrebna reparacija al to nije 100ooo na satu nego 100k km kod njega... 

Link to comment
Share on other sites

Da 100tkm kod mene cca 247tkm ukupno. Mijenjao sam i termostat i hladnjak, ali to ne spada u motor zar ne?

Link to comment
Share on other sites

@fabi, kvar dizne nemozes nikako povezat s renaultom, stvar je kupovna... off the shelf, svi je ugradjuju. nije uopste rijetko da im je potrebna reparacija al to nije 100ooo na satu nego 100k km kod njega... 

Ma da. Uopće me ne zanima otkud je Renault kupio neku komponentu, ja sam kupio auto pod Renault značkom, to meni znači da je Reno i odgovoran za kvalitetu. Ako dobavljač fušari, mijenjaj ga, ako ne može bolje za tu lovu, a nekvalitetno je, plati više! 

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da se stražnji točak zakreće do x°, a donji dio blatobrana je sužen, ovo služi ispunjavanju regulative, kako napisa Hans.

i clio 4 rs je imao ta kao krilca ,a nije imao 4control

Link to comment
Share on other sites

Ja sam to prvi put vidio na nekim drugim markama automobila, tamo su to objasnjavali aerodinamikom, ali cuo sam i ovo objasnjenje od tehnickog osoblja Renaulta, da se radi o regulativi vezanoj za pokrivanje tocka itd. Vjerojatno je istina negdje izmedju.

Link to comment
Share on other sites

Ma da. Uopće me ne zanima otkud je Renault kupio neku komponentu, ja sam kupio auto pod Renault značkom, to meni znači da je Reno i odgovoran za kvalitetu. Ako dobavljač fušari, mijenjaj ga, ako ne može bolje za tu lovu, a nekvalitetno je, plati više! 

Daleko si cinjenicom od zelje da budes u pravu.

Nekako mi nije tragicno kad krepa nesto na 200ooo.... I to nazivat nekvalitetom i najvecim promasajem... U oostalom ako je po tebi renault takvo smece kako navodis koji k ga uopce imas? Zasto ne vozis svetu kravu od golfa koja se nikad ne kvari (misle neki) ili si mozda od onih koji nemaju za istog pa su uzeli renola da mogu nesto vozit pa ce svaki dan potrosit na pljuvanje o njemu....

Isto kao sto svaki vrabac na grani zna kako 1.9dci nevalja jer mu odlazi turbina. Al pazi cudjenja kad kazes da je procentualno vise audija i VW s 1.9tdi motorom krepala ista ta turbina na istim ili manjim kilometrima.. E onda je to svacija krivica samo ne vag-ova

Oprosti na ovakvom odgovoru ali si me jako isprovocirao kao i vecina kojangeneralizira neke stvari...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Ps. Ako imas para posto ja sigurno necu. Uzmi 100 auta s ceste kojima nisu reparirani injektori i daj ih testirat. Ako i 1 auto bude ispravan u potpunosti osvojio si lutriju.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Za sve one kojima je draža crna boja Megana evo moj pokušaj photoshopiranja crne boje iz originalno narančaste ;)

Renault_Megane_RS.jpg

Link to comment
Share on other sites

Haha. Pa nije dosta napraviti desaturaciju slike sem na farovima :) al dobar pokusaj.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Haha. Pa nije dosta napraviti desaturaciju slike sem na farovima [emoji4] al dobar pokusaj.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Jel auto crn? Ako je, dobro je!

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.