Jump to content

Megane 4 RS


dolac

Recommended Posts

Koliko ja znam to je vec vidjeno u cliu rs

 

Mislim da si u pravu, clio isto ima rs vision funkciju tih svjetala.

Link to comment
Share on other sites

totalno bezveze auto :D:D Nakon 2 je 3 bio juuj, ovo je sad nakon 3 fuuj

Uvijek rađe sad neku Cupru ili Editiona GTI

Edited by Marekk
Link to comment
Share on other sites

@Marekk jel ti namjeravas prodavat tog rsa kad rasprodajes felge i gume? ?

ne nego pravim zalihe, pa se ovih koje netrebam rješavam ;)

Edited by Marekk
Link to comment
Share on other sites

Direktno ubrizgavanje goriva u cilindar. Bas me interesuje hoce li imati iste ili slicne probleme kao i vauvau s tfsi motorima.

Link to comment
Share on other sites

njihov najveci problem je natezac lanca koji je u ako se ne varam 7moj iteraciji. i jos uvijek nevalja. 

Link to comment
Share on other sites

Direktno ubrizgavanje goriva u cilindar. Bas me interesuje hoce li imati iste ili slicne probleme kao i vauvau s tfsi motorima.

1.6 Tce je isto sa direktnim ubrizgavanjem...nikakvih problema.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Direktno ubrizgavanje goriva u cilindar. Bas me interesuje hoce li imati iste ili slicne probleme kao i vauvau s tfsi motorima.

renault nije alfa ni slicno svabsko s**nje citaj vw.

1.6tce nije imo apsolutno nikakvih mehanickih problema. Osim kaj se nudi u cliu kao automatik.

Cim dode Meg 4 RS idem po njega. Naravno onog s 300ks

Link to comment
Share on other sites

bitno da francuzi nemaju problema sa elektronikom...

A imao je Reno i failova sa motorima, 2.2 dci, 1.5 dci na početku, 1.4 i 1.6 novine (osobno iskusio).. 

Istina, uglavnom su im motori dobri, ali bilo je failova.

Ovaj novi motor u RS će bit dobar tek kada bude provjeren..

Link to comment
Share on other sites

ja nisam nikad imao problema sa motorima, ali sa strujom, uhhhhhh...

Link to comment
Share on other sites

ja nisam nikad imao problema sa motorima, ali sa strujom, uhhhhhh...

kako to sve francuzi rade...cudim se da ijedan renfault pali i vozi ?.po pitanju wiringa. Zbunjen narod ?.

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

To svaki od razvojnih inžinjer prvo prije smijena popi flašu nekog dobrog vina lokalnog francuskog pa projektira instalacije :piju:

 

Meni samo jedna stvar nije jasna oko novog RS-a. Dizajn unutrašnjosti se mogel očekivati, i taj francuski šarm za dizajn auta ali KAJ JE POBOGU FALILO 2.0 MOTORU ? :aua:

Edited by Matija_vz
Link to comment
Share on other sites

Ne znam kakva ce biti pouzdanost tog 1.8 tce motora, ali ima mi nesto veoma privlacno u 1.8 benzincu koji ima konja kao i 2.0 benzinci, a momenta kao i 2.0 dieseli.

Ovo je nakon duuuuuuuuuuuuuuuugo vremena prvi renautov benzinac kojeg bi volio imati u svom automobilu.

Link to comment
Share on other sites

Ak misliš da ima momenta kao 2.0 dizeli, tj. raspoloživ sav moment u manje od 2000rpm, onda da. 

Više mi se sviđa Focus RS dyno krivulja.

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Ak misliš da ima momenta kao 2.0 dizeli, tj. raspoloživ sav moment u manje od 2000rpm, onda da. 

Više mi se sviđa Focus RS dyno krivulja.

Pa nije bas tako kako kazes, od 2 400 do 5 000 okretaja ima max. moment.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.