Jump to content

Megane 4 RS


dolac

Recommended Posts

Vozio jučer i30N ...jedva čekam megana rs ...mada mislim da će se puno francuzi pomuciti. Mene ovaj N performance oduševio svime.

 

Speru riktas , ovjes tvrdocu, ispuh ...ujedno jebeno tvrđi od cup ovjesa u drugu ruku kliknes i mekan obiteljski za ženu i punicu voziti. Jedan klik i auto podivlja i počne pucati svako saltanje. Prosjek u 200km nekih 11 ,12l . Fin kratki i precizni mjenjac . Ima jeben rev matching kad se ide u nizu. Zavoje drži super . Ima ukrute u gepeku i naprijed.  Doslovno best buy u toj klasi. Tko ima priliku neka obavezno provoza.Auto spreman za na stazu 

I to sve za nekih 260tkn....testni nešto jeftiniji

Ima i video ispod

IMG_20171118_110258_998.jpg

VID_33720529_145555_921.mp4

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Svi ga jako hvale...pogotovo ležanje na cesti i upravljivost...Jedino da je jako tvrd?!

auto ima 2 ili 3 moda udobnosti ,  najmeksi je kad ti dopizdi cupkanje po nasim cestama, a zadnji mod je za stazu drito rođen. drži i precizno sve odradi. ukrute po autu još tome doprinose.Nemam rjeci za upravljanje i drzanje , auto je došao na Winter SottoZero gumama novim , i cesta slinama mokra , prestala kiša i pocela se susiti , u 250km voznje ni jednom da bi nas iznenadio i proklizao u zavoju ,a zavoji se prolazili sa 130 160 i dosta brzi nepregledni . Imali smo par naglih kočenja gdje je traktor sa drvima izletio i ostao iznenaden ukapanjem auta gotovo na 0kmh.  Vag grupacija i ostali moraju još podosta raditi da tako nešto prilagode, sve što trebaš je klikati po volanu koje modove hoces i doslovno trenutno prebacujes u zavoju mod kako ti pase , tako isto sa sperom , i zvukom ,i dosta telemetrije ima koja pokazuje kako što gdje 

Link to comment
Share on other sites

Normalni. Nekakva doplata za Cup verziju.

Legura aluminija i zeljeza, malo su laksi pa smanjuju rotacijske mase.

Povrsina diska je klasicna. Samo ovo srce izgleda tako kako izgleda.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To je to. U biti klasika sa rupama za ustedu mase. I legurom da ima potrebnu cvrstocu.

Mislim da najavljivana doplata nije u smislu poboljsanja performansi kocnica nego samo ustede mase.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Samim olakšanjem centralnog dijela diska dobije se mogućnost povećanja tarne površine, i maseno i površinski, disk može ići na 340 mm ili više u promjeru. 

Link to comment
Share on other sites

auto ima 2 ili 3 moda udobnosti ,  najmeksi je kad ti dopizdi cupkanje po nasim cestama, a zadnji mod je za stazu drito rođen. drži i precizno sve odradi. ukrute po autu još tome doprinose.Nemam rjeci za upravljanje i drzanje , auto je došao na Winter SottoZero gumama novim , i cesta slinama mokra , prestala kiša i pocela se susiti , u 250km voznje ni jednom da bi nas iznenadio i proklizao u zavoju ,a zavoji se prolazili sa 130 160 i dosta brzi nepregledni . Imali smo par naglih kočenja gdje je traktor sa drvima izletio i ostao iznenaden ukapanjem auta gotovo na 0kmh.  Vag grupacija i ostali moraju još podosta raditi da tako nešto prilagode, sve što trebaš je klikati po volanu koje modove hoces i doslovno trenutno prebacujes u zavoju mod kako ti pase , tako isto sa sperom , i zvukom ,i dosta telemetrije ima koja pokazuje kako što gdje 

vozio ga?

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

vozio ga?

sve je napisao u prvoj recenici lol

Vozio jučer i30N ...jedva čekam megana rs ...mada mislim da će se puno francuzi pomuciti. Mene ovaj N performance oduševio svime.

Ima i video ispod

IMG_20171118_110258_998.jpg

VID_33720529_145555_921.mp4

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Neki dan je u gradu prošao pored mene, dosta je bučan bio, vjerojatno je bio u N modu. Lijepo zvuči..

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

vozio ga?

jesam pola dana :) . Nisam se dao iz njega van hh. Da imam novaca vec bi ga kapario i doma vozio

nije, letio je s njime:yeah:

do 250 smo došli, dalje ne ide  . Treba maknuti blokadu :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ova kamera u znaku na prtljažniku me na nešto podsjeća, ali neću biti nepristojan. :)

Link to comment
Share on other sites

Vidio te jucer oko 7 i nesto prema king crossu il samoboru iso.  Lijep ti opel:yeah:

ujutro da , išao do firme po stvari za na put :) 

trenutno sam do kraja tjedna u zemlji gdje svi voze francuze i samo njih preferiraju ??....mrzim tu zemlju više i taj narod . Ovdje je talismana karavana  u fulu i espacea na bacanje, također i megana karavana u gt verziji najčešće benzinc od svih modela, prođe tu i tamo koji symbioz vidio ga uživo danas na cesti . Nije lose ogroman je.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Normalni. Nekakva doplata za Cup verziju.

Legura aluminija i zeljeza, malo su laksi pa smanjuju rotacijske mase.

Povrsina diska je klasicna. Samo ovo srce izgleda tako kako izgleda.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Nije legura aluminija i zeljeza nego kombinacija ! Najte mjesat babe i zabe.

Inace poanta dvodjelnih diskova je da se kocioni disk slobodno siri/skuplja od sredista diska i tako spreci uvijanje, vitoperenje i ostale deformacije diska jer uvijek postoji razlika u zagrevanju vanjske same tarne povrsine i ostatka.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hvala poklopac. :)

Nespretno sam se izrazio. Od sad biram riječi. Kombinacija legure aluminija i željeza.

Isprike još jednom. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.