Jump to content

Megane 4 RS


dolac

Recommended Posts

Od čega da ga štitim...od sebe :):)

Operem redovno, očistim...usisam, baby maramice...ostalo sve više manje, nemam vremena niti volje ni razmišljati o tome

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Golden boy [emoji16]..kupi crnog pa da vidis šta je boja!

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Marko_Os said:

Ovaj ima i park assist.  

I sad nek meni netko objasni. Pokraj njega mokra cesta, a on čist ko da je sad ispao iz praone. Ja danas oprao auto, al ono ubio se od pranja, sušenja i dođem kući (cca 5km) vožnje po suhom asfaltu, on prašan iza po bokovima i na gepeku. 
Kad je kod nas cesta ovakva, auto ne mogu prepoznat nakon 10km. Mijenja boju iz Red flame u Audi temeljna u roku odma

Meci blatarice. Nek bude Wrc MRS4

Link to comment
Share on other sites

On 13. 02. 2020. at 21:31, BorisL said:

Pa 2500kn za to kaj si nabrojao ti je bagatela...
Pitanje je samo kak odrade posao i s kojim sredstvima

 

On 13. 02. 2020. at 21:07, nansale said:

To je ista cijela nauka..mislim na detailing..
Gledam i sam sta da radim, ubija me crna boja, ovaj tjedan sam mislio obici neke car ditejlere ali čuvam malu bolesnicu kod kuce pa se dopisujem s nekima..suma summarum:

"..cjena je 2500 kn ( ukoliko auto nije ubijen ogrebotinama ) za:
Detanjo predpranje i pranje felgi, blatobrana, komplet vozila
Kemijska i mehanička dekontaminacija
Potpuna korekciju svih lakiranih površina - strojno brusenje i poliranje
Keramički premaz u 2 sloja s garancijom na hidrofobnost 2 godine
Keramički premaz za stakla
Keramički premaz za felge...."



Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk
 

2500kn je super cijena. Treba pogledati radove njihove i dobro pogledati auto poslije, da ne bude sjajan sa uzorkom leoparda. S tim da svi ti keramički premazi ja bi provjerio da nisu kineski. Realno najjeftinija keramika za lak je oko 60 eura, za stakla oko 20 eura, za felge oko 30 tak eura. Dalje brušenje znači cijeli auto preći sa minimalno 3000 smirglom, dakle treba materijal + poštena brusilica košta pa kaže dvoslojno poliranje. To je cca 4 pada po poliranju, dakle 8 Padova + poštena polirka... Pranje i pretpranje treba kemija i ručnici, glina, lubrikant... Tko ti je dao tu cijenu ili radi sa lošijom opremom ili ne cijeni sebe. Naravno ne mora nužno značiti da će biti loše.

Ovakav užas recimo

I dogovoriti se što ako ovako što napravi. Nije svaki auto i svako lak isti, i ako netko ne zna što onda.

Alternativa je neki dugotrajniji vosak. Puno jeftinije, moguće u home made soluciji. Dakle dobro oprati auto. Rukavica, 2 kante, eventualno neka finija glina, pa na kraju staviti 1-2 ruku voska... 

Možda će zvučati glupo, ali ja sebi ne bi radio keramiku nikada. To je ok za vikend auto ili sa showcase neki ali ovako za svaki dan auto, nema smisla. Vosak i svakih 2-3 mjeseca ponavljati.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Frend dogovorio keramiku full iznutra i izvana za Porsche Panameru novu. 10000kn. Onaj Audi RS6 sto je Kuko radio i sto ima video na youtubu kostao 8000kn. Nznm kakva je to keramika, ali prava bome i kosta i dobijas garanciju do cak 7g za najskuplju. Ovo je neka jeftina varijanta. Korekcija laka ako se ide troslojno poliranje dodje cca 1500kn. 

Link to comment
Share on other sites

Kao sto sam i prije naveo, postoji FB grupa gdje se objavljuju radovi i izmjenjuju iskustva..cijene? U Zg postoje etablirani detaileri ( Kuko, Svig, Partes su samo neki) koji rade skupa vozila i skupo to i naplate a postoje i momci (neki sa firmom a neki koji to rade u fušu) koji vjerujem rade isto ok ali povoljnije pa svatko ima izbora..

Ja osobno idem ovaj tjedan do Trnja (PH detailing - prodajni asortiman i usluga, najsuvisliji odgovori na moja pitanja) da vidim sve iz prve ruke..nekako vjerujem da ukoliko bude neke reklamacije da bi to lakse ostvario ako je firma u pitanju..

Just my two cents u ovoj tematici.

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kaj znaci garancija na keramiku? Kak se dokaze da je nevidljivi sloj jos uvijek tu... il je nestao? :rolleyes:

Ima tu neceg, al ko sto je Domba izracunal, ispod 3-4k kn nema pravog posla, a dugotrajnost rezultata je upitna... a to ponoavljat svako malo je jaaako skup sport. Doslovno sam Clia prao svakih tjedan-dva, u najgorem slucaju tri. Svakih put sam nanio neki Ralf Schumacher vosak. Na mokru krpicu, i proci cijeli auto. Do neke 8.-9. godine je imal takav tretman i auto je se sjajil ko bozicna kuglica. Cesto su se ljudi cudili da ima tolko godina... a radilo se samo o redovnom odrzavanju/pranju/voskanju i to nikad garaziranog auta! Vosak mi je kupil bratic i trajal je goooodinama. Kak je ta ucestalost pranje nestala i spala na jednom na mjesec il dva i nula voskanja, za godinu i pol se rezultat jako vidio. U svakom slucaju formula redovnog pranja i voskanja, pogotovo onima kojima je gust prati auto, pali perfekt.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 godina može keramika držati. Naravno uz održavanje i pranje kako spada te držanje auta u garaži. Čisto me zanima koji proizvod moze izdržati 1000km mokre i dobro zasoljene autoceste.. 

Ili gledaju recimo na krovu...

Što se tiče cijene može se netko naći sa keramikom u 2500kn. Ali onda ta osoba radi za 200-300kn 3-5 dana... Ne možeš troslojno poliranje nikako napraviti u 1 danu, nema šanse. Tj brušenje, i 2 poliranja...

Link to comment
Share on other sites

Kaj znaci garancija na keramiku? Kak se dokaze da je nevidljivi sloj jos uvijek tu... il je nestao? :rolleyes:
Ima tu neceg, al ko sto je Domba izracunal, ispod 3-4k kn nema pravog posla, a dugotrajnost rezultata je upitna... a to ponoavljat svako malo je jaaako skup sport. Doslovno sam Clia prao svakih tjedan-dva, u najgorem slucaju tri. Svakih put sam nanio neki Ralf Schumacher vosak. Na mokru krpicu, i proci cijeli auto. Do neke 8.-9. godine je imal takav tretman i auto je se sjajil ko bozicna kuglica. Cesto su se ljudi cudili da ima tolko godina... a radilo se samo o redovnom odrzavanju/pranju/voskanju i to nikad garaziranog auta! Vosak mi je kupil bratic i trajal je goooodinama. Kak je ta ucestalost pranje nestala i spala na jednom na mjesec il dva i nula voskanja, za godinu i pol se rezultat jako vidio. U svakom slucaju formula redovnog pranja i voskanja, pogotovo onima kojima je gust prati auto, pali perfekt.
Ja sam imao clia 2 98. god i svaki tjedan je dobio pranje sa voskom i nakon 12g je izgledao ko novi! Covjek koji ga je kupio od mene nije mogao vjerovat da auto nikad nije bio poliran, lakiran ni cak zasebno voskan. Samo šampon s voskom Nigrin ili sonax.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Za generacije koje dolaze to i nije bitno oni su kibernetičari[emoji23][emoji23][emoji23]...Čast izuzecima[emoji6]


Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Šteta, iako su za sad to samo nagađanja..

Edited by Optimista
Link to comment
Share on other sites

preveliki su penali na co2 i na te modele , koliko znam reno  je morao odustati od clia 5rs-a i prebacio je te penale i novce koje bi morao plaiti na megana na sve ili ništa, i bojim se da je megan isto zadnji od  rs-a sa cistim benzinom ... iduće očekujem rs-a sa hibridom nekim ili nešto da bude manji kakti co2 marketing itd... pa da se može prodavati ,ako ne naprave ludog rs-a na struju sa 400 500ks🤣,što im je dosta jednostavnije nego čunirati 2.0t 😛 i nema problema sa getribom niti turbinom. Samo gas.

Link to comment
Share on other sites

Sad tu gledamo klasičan primjer manipulacije i one o tehnologiji iz F1 u osobnim vozilima. Daj malo kersa. Daj malo struje u LaFerrari. Sad će bit iz RS odjela ono, pa bokte čemu se opće tko čudi, pa imate tehnologiju iz F1 u autu za široke mase za šaku para. Hipsteri luduju i onaniraju, završavaju uz skraćenice hybrid i mild hibrid koje im nisu ni jasne, čitaju sa prospekta, F1 technology my bro. U Laferariju ima buraz isto, samo malo lošije. Ode sve u koronu. :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Netko je negdje već napisao, ali ideja nije loša. Opskrbiti se za naredne godine dok se još može. Da mogu odmah bih si uzeo Meganea III/IV RS i 208 GTi BPS i čuvao to sljedećih 15 godina :D

Edited by VedranSB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imao sam danas priliku pobliže se upoznati sa Trophyem. Na prvu je odmah dokazao da je prava zvijer od auta... very French hot-hatch. EDC šalta besprijekorno. Snage ima uvijek. 4Control je predobar na serpentinama. Samo..grip..gas...grip..gas...grip. :lool:toliko o handlingu i osjećaju na volanu. Auto je nešto tvrđi nego što sam očekivao ćak i u comfort modu...u biti kao moj stari Clio 197 RS na Bilsteinu. Koliko god da je tvrd u sport i race modu odlično upija neravnine i rupe, u zavojima je većinom jako stabilan dok ne dođe granica understeera. Kočenje super, jedino što ovaj auto ima promijenjene/upgradane diskove...vjerujem da i sa serijskim diskovima ima sličan feeling na kočenjima. Zvuk auspuha je sex. Vanjski izgled je također pogođen pogotovo u ovoj boji. Bolje izgleda odozada nego od naprijed. Volan izgleda jako dobro sa alcantarom (jedino je opet kao i kod većine automobila po meni, alcantara na krivom dijelu volana), ručice iza volana ergonomične, sjedala super (nisu Recaro ali odlično drže tijelo) , instrumenti pregledni i oku ugodni .... IMHO jedini problem unutrašnjosti je izgled centralne konzole ali tako i tako u to ne gledaš često jer si više usredotočen na cestu.

20200428.thumb.jpg.f4e18d1a9dcde17d640dad631a73644f.jpg

  • Like 10
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.