Jump to content

Renault novi modeli


lagunaCoupev6

Recommended Posts

ako će clio bit ovakav super, samo me ova veličina loga naprijed podsjeća na slučaj s golfom gdje je značka rasla proporcionalno s modelom, na svakoj novoj generaciji je bio sve veći i masivniji...od keca do petice je narastao za skoro 10cm.

Link to comment
Share on other sites

Čitao sam da će benzinci svi bit turbaci.

0.9 Tce umjesto 1.2 16V

1.2 Tce ide na 110 ks

Sport će imat 210 ks

Dizeli standardno kao i do sada

Za ostale benzince ne znam... možda ubace 1.4 Tce negdje

Link to comment
Share on other sites

evo sto sam ja citao vezano za clio 4:

1.2 tce energy motor 1.2 115 ks

0.9 tce energy motor 90 ks

1.2 dci 90 ks s rekordno niskom potrosnjom i emisijom co2 80 g/km

iste dimenzije, ali oko 100 kg laksi od clia 3...

clio karavan od 2013 godine koji ce se proizvoditi u turskoj

obicni clio ce biti samo s 5 vrata slabiji modeli ce se proizvoditi u turskoj, bolji u francuskoj

investicija u novi clio je pola miljarde eura (50 % manje u odnosu na clio 3)

kamera za voznju unatrag

preko 50 aplikacija na renault r link (tablet) multimediju

edc automatski mjenjac s dvostrukom spojkom

1.4 tce kakav trenutno je nema smisla pored 1.2 tce energy motora koji premda ima manje konja ima isti moment i to dostupan od vec 1 500 okretaja pa sve do 4000. oce li se 1.4 tce doradjivati to je jos pod upitnikom.

vezano za 4 control - radi se na novoj generaciji sustava koji ce biti 10 kg laksi (premda ni sad nije bio tezak oko 20 kg), jeftiniji i dostupan i na drugim modelima (nije jos precizirano kojim - mozda cak i novi megane 4). :hura:

1.6 dci od 2013 godine se ugradjuje u mercedes c klasu.

opet se nesto u zadnje vrijeme spominje dorada 2.0 dci motora, te se ujedno spominje i verzija sa 210 ks.

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovorima. Ako neko ima detaljnije podatke za bilo koji novi motor (benzinac me najvise interesuje) ne bi bilo lose postaviti. Ja sam guglao ali nikakav poseban podatak, a ni dijagram obrtnog momenta i snage :nezna: nisam nasao.

Link to comment
Share on other sites

po meni jedine dvi mana ovoga gt gordinija su sta nema bolji motor i sto treba nadoplatiti esp. da nisu mogli staviti neki turbo benzinac pa da ubrzaje do 100 za nekih 8 - 8.5 sekuni.

Link to comment
Share on other sites

A kotaci?? Veća felga bi mu legla k'o budali samar, izgleda kao kolica iz supermarketa...

Potpis ova felga mije uzasna. Djeluje kao 15 i manje :frown:

Link to comment
Share on other sites

Navodn 5-ca bi išla zajedno sa Mercedesom, a 16 negdje iz Rumunjske, na Laguninoj platformi.

post-620-069733800 1329835962_thumb.jpg

post-620-088131700 1329835995_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

sviđa mi se Zoe, ima li kakvih podataka ?

Link to comment
Share on other sites

clio 3 mi se nikak ne sviđa niti mi je ikada sjeo (osim sport modela) pa ni gore navedeni gordini..

Zoe mi je već okej za električni auto..

a ak bude ikad zaživjeli koncepti r5 i r16 to bi bilo da jaja :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ja bi isto uzeo i platio više za ZE model Renaulta, ali kad se sjetim autonomije od 100-200 km i punjenja 8 sati odmah se ohladim.

Link to comment
Share on other sites

u ulici mi redovito parkirani novi modeli, netko je očito novinar ili reporter... novi tvile sport sa gordini štraftama i bijelim retrovizorima, plave boje.

zapravo guba uživo zgleda sa onim jeti svjetlima... prednja maska crna sjajna baš oke leži na tu cijelu priču.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi isto uzeo i platio više za ZE model Renaulta, ali kad se sjetim autonomije od 100-200 km i punjenja 8 sati odmah se ohladim.

s ovim modelom moguce je brzo punjenje u 30 min i smislili su neku kameleon uticnicu kako je zovu koja omogucava punjenje razlicitim naponima.

po europskom standardu domet je 210 km, s tim da u stvarnom zivotu (normalna voznja) to je u ekstremnim hladnocama 100 km, a u normalnim vremenskim uvjetima oko 150 km. najavili su super zabavnu voznju s ovim modelom zbog polozaja bateriju u podnicii i super niskog tezista vozila.

sve u svemu nije lose. po meni prvi pravu elektricni renault automobil.

link

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

prvi test novih motora u meganu

1.2 tce energy 115 ks benzinac - ne los, ali fali su momenta pri nizim okretajima i dosta trosi (uglavnom kaska se debelo za fordovim 1.0 125 ks motorom)

1.6 dci 130 ks su pohvalili i zbog odlicnih performansi i stvarno niske potrosnje

Link to comment
Share on other sites

s ovim modelom moguce je brzo punjenje u 30 min i smislili su neku kameleon uticnicu kako je zovu koja omogucava punjenje razlicitim naponima.

po europskom standardu domet je 210 km, s tim da u stvarnom zivotu (normalna voznja) to je u ekstremnim hladnocama 100 km, a u normalnim vremenskim uvjetima oko 150 km. najavili su super zabavnu voznju s ovim modelom zbog polozaja bateriju u podnicii i super niskog tezista vozila.

sve u svemu nije lose. po meni prvi pravu elektricni renault automobil.

link

Dobro veliš super zabavna vožnja pogotovo kad si 150 km udaljen od najbliže toćke punjenja. Sve dok domet neće biti barem +500 km, punjenje za par minuta i široko rasprostanjenja mjesta za punjenje diljem svijeta ovi auti će biti neupotrebljivi za svakodnevnu upotrebu.

Link to comment
Share on other sites

Dobro veliš super zabavna vožnja pogotovo kad si 150 km udaljen od najbliže toćke punjenja. Sve dok domet neće biti barem +500 km, punjenje za par minuta i široko rasprostanjenja mjesta za punjenje diljem svijeta ovi auti će biti neupotrebljivi za svakodnevnu upotrebu.

slusaj sad vec malo filozofiras. tko zivi u predgradju i ima svoju garazu njemu je sasvim dovoljno sta mu taj auto nudi. i to kao drugi automobil naravno. tebi, meni i vecini nas ne odgovara i mi ga necemo uzimati. kad domet bude veci naravno da ce onda i postotak prodaje elektricnih automobila biti veci. negdje treba poceti i ovo je ok polazna tocka.

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

Ima dosta ljudi i dosta gradova u kojima autonomija od 100 kilometara i noćno punjenje rješava potrebu za (gradskim) autom. Mislim da je hrvatski prosjek osobnih auta negdje oko 15, 20 000 km godišnje - to je 50 kilometara na dan ;)

Samo je bitno za komercijalni uspjeh da ne košta kao tri Clia dci jer onda mu džaba struja.

Link to comment
Share on other sites

Bumo vidli kad dođe, jedna gidina je malo, jedva čekam. Možda Clija zamjenim za ZOE.

Link to comment
Share on other sites

Bumo vidli kad dođe, jedna gidina je malo, jedva čekam. Možda Clija zamjenim za ZOE.

Evo francuskih cijena za ZOE, pa ako se to može prekopirati kod nas nek krene s 16000 € to je cca 120000 kn. To ćak i nije tako loše, ali zato dolazi najam baterija koji je fakat preskup: 79 € mjesećno (600 kn). Još ćemo očito voljeti benzin dugo vremena.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.