Jump to content

aleeen

Recommended Posts

pored toga sto je puknuta ova izolacija radi se o zarulji koja se jako davno prestala proizvoditi (je original ali tamo s pocetka 2000, i najvjerojatnije originalna ugradnja).

par d2s ORIGINAL je kod CroXenon-a na njuskalu 400kn i traje 5 do 10 godina..

ako ti je sijalica svijetlila ljubicasto onda je bila pri kraju svog vijeka, ako nije onda loako mguce da j**e zbog ove izolacije.. 

samo @Fr4n, sledeci put mnogo vise paznje pri stavljanju i vadjenju, jer ta izolacija 99% nije bila puknuta nego si je ti polomio. 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

pored toga sto je puknuta ova izolacija radi se o zarulji koja se jako davno prestala proizvoditi (je original ali tamo s pocetka 2000, i najvjerojatnije originalna ugradnja).

par d2s ORIGINAL je kod CroXenon-a na njuskalu 400kn i traje 5 do 10 godina..

ako ti je sijalica svijetlila ljubicasto onda je bila pri kraju svog vijeka, ako nije onda loako mguce da j**e zbog ove izolacije.. 

samo @Fr4n, sledeci put mnogo vise paznje pri stavljanju i vadjenju, jer ta izolacija 99% nije bila puknuta nego si je ti polomio. 

ako je sa početka 2000 onda je još dobro izdržala (auto je 2003.g.)  :)

pogledat ću na njuškalu, mada ne volim baš kupovati preko njuškala iz razloga da mi ne podvale nekog kineza... gledo sam cijene po trgovinama za autodijelove i jedna osramova je 400+kn

vjerojatno je ta izolacija pukla kad sam je vadio zato jer sam je jedva dobio van... inače ne znam kako se pravilno vadi, ja sam je vadio sa gornje strane kad se digne hauba, raskopo sam dosta toga da uopće imam koli-tolki pristup faru... znam da ima one okrugle otvore dole kod kotača, al kad to otvorim nemrem ništa konkretno napravit pa ne vidim koja je svrha tih otvora?

 

Link to comment
Share on other sites

mora far dole za xenone izmjeniti. ti otvori su za halogene farove di jos mozes napraviti posao.

ovasj ima originale, nevjerujem da ce tebi ici uvaliti posebno, uzimao sam dosta vec od njega, prije ce tokic, i sl imati kopije... 

Link to comment
Share on other sites

Ok hvala, budem narucio od njega onda.

Da bi far iso dole onda mora i branik ili? Ja sam skinuo onaj vezni lim iznad kilera i jedva sam je dobio van...

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dada branik dolje. A mnogo lakse nego skinut vezni lim :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da promjenis zarulju moras skidat branik, pa to samo renault moze napravit [emoji23]

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Dok je na meganu I skroz druga prica, otvoris habu imas mjesta kolko oces mos se komotno legnut unutra [emoji3]

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Aaa, prevari bi se. Koliko je samo lukavih prizvodaca na taj nacin primoralo vlasnike u servis, a tamo se i još ponesto otkrije i naplati. Zato je od prije 7,8 godina donesen zakon da u novim autima vozac mora moci sam promijeniti zarulju

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kako French reče ima drugih većih bisera gdje uz branik i blatobran moraš skinuti da dođeš do žarulje.

Link to comment
Share on other sites

Tak i treba, pametno donesen zakon :)

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

kako se situacija značajno poboljšala unazad par mjeseci, a i poboljšava se još više konstantno, odlučio sam dovesti svog megana 2 u 100% ispravno stanje, ovog ljeta ću napraviti; zamjeniti plinske amortizere u prtljažniku, srediti lijevi homokinetički zglob koji ponekad puca, ponekad ne, a ponekad baš puca jako kada volan okrenem na mjestu upaljenog, skroz lijevo pa skroz desno i obrnuto, kompresor klime i dalje klika nakon punjenja plinom - ventilator se ne pali - moguće da je riknuo ventilator? koliko košta polovni, sa autootpada, a koliko kakva china kopija? ručna ne drži ništa, srediti i to, valjda je sajla u banani, zato i jako visoko tek počne držati, polirati oba fara, nakon nešto više od godinu dana, opet su počeli da se se žute i mute... uskoro me čeka i mali servis: ulje, filter ulja, filter motora i kabine/klime budem pogledao, očistio, kao i njihove prostore,...

 jako sam zadovoljan sa ovom mašinerijom od 29.3.2016. godine kada sam ga kupio :D

 danas sam odradio tehnički, tip je rekao da je sve dobro, osim da ručna ništa ne drži (gore u spisku da ćemo "to do it") i da sam ga prije tehničkog trebao ispuhati... doduše, u godinu dana sam napravio 28 000 km, ali ga nikada ne turiram, nikada ga ne razvaljujem na visoke obrtaje pa i ovom prilikom imam pitanje - kako dobro pravilno ispuhati ovo dizel auto od 11 godina i skoro 270 000 km? priznajem da sam ga se bojao turirati na mjestu ili razvlačiti u vožnji, ipak je ohoho kilometara napravio, pa da još ne bi nešto i zeznuo? :D tip ga je turirao na eko testu više puta, i ponekad bi dosta znao zacrniti (znam da je to normalno), a mene eto zanima kako ipak malo ispuhati svoju mašinu da potraje duže, da vožnja bude ugodnija, a da ga opet ne razvalim?

eto, to je to, hvala puno, vjerujem da će me ova mašinerija i dalje poslušno služiti :D 

Link to comment
Share on other sites

50-ak km po autocesti na 2800-3000 rpm bit ce mu više nego dovoljno.

Link to comment
Share on other sites

Bolje ga je stisnut par puta od 1500 do 4000okr pun gas, nego ga drzat u okretajima cijelo vrijeme.

Link to comment
Share on other sites

Ovo pucketanje volana na mjestu. Homokineticki ti se nemoze cuti dok si na mjestu tj ako se cuje u nepomicnom stanju, u voznji ne bis cuo svoje misli od buke.

Vidi da tebi nije letva volana popustena malo pa da ti to seta i lupa...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ili nosači amortizera ?

ovo je video za problem letve volana 

Link to comment
Share on other sites

da, imaš pravo, tako nekako mi se čini da se čuje, baš ću probati usnimiti situaciju

Link to comment
Share on other sites

Danas sam malo raskopo svog megana II, pa me zanima sta bi ovo trebalo točno biti? Meni se cini kao nekakva elektronika koju je netko naknadno zaštitio sa najlonom i to mi nekak dosta klošarski izgleda... ne vjerujem da je to tak tvornički napravljeno

a4918bf31fbbaf6a0666fed69abb2f46.jpged67b87865be8b09940909c8ca1a2e7e.jpg150542b9fd6c0004db2db1201d36ddb3.jpg357eb0bc2754637bf4afaa1857a31350.jpg

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I jos imam problema sa sustavom za pranje farova i stakla, naime moj meg ima one prskalice za pranje prednjih farova, prednje sajbe i zadnje sajbe i nista od tog troje ne radi hahah [emoji23]

Doduse jos nisam skuzio kak se prskalice za farove pale uopce?

Kod spremnika za tekucinu ima dva motorica i pumpe, motoric se cuje kak radi, to sam sve raskopo i izvadio van, spajo sam ga na 12V stavio cijev u vodu i siba vodu van al kad stavim onaj ko neki razdjelnik sta ide sa ona dva pipca, onda krene sibat vodu malo kroz jedan pa malo kroz oba... vjerujem da u njemu lezi problem mozda? I jos mi je cudno malo kad stavim cijev u vodu onda nemre sam povuc vodu nego moram napunit cijev sa vodom da bi krenuo sibat tu vodu van... to mi je nekak dosta cudno, da li je moguce da postoje problemi sa tim pumpama inace? Da li se isplati to kupovat novo ili? Da li je netko mozda imao vec takvih problema?

9d1e0dc3e30e2970e08e1366f3e950a7.jpg

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Trebas motorice promijeniti, vidis da nemogu potegnuti vodu.

I ono nije klosarski nego je tako i to je relej grijaca.

Link to comment
Share on other sites

Da li je to tvornicki napravljeno tako? Meni to malo smjesno izgleda...

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da tvofnicki je tako.. Identicno i kod mene.

Pumpoce uzmi nove

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ok, hvala.

Da li da kupim kod ovlastenog renault servisa koji prodaje org djelove ili kod tokica, auto krese i sl.? Nikad nisam kupovao od ovlastenih pa ne znam sta mi je pametnije...

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima :)

Evo, upravo sam ovaj tjedan napravio reparaciju turbine i sve sto ide uz to, jer je turbina i interkuler bio pun ulja, odnosno bila je povecana potrosnja ulja.

Napravio sam u 2 dana cca 300km i board mi javlja dvije crtice manje ulja te isto tako kad mjerim klasicno, ulje vise nije na vrhu kako bi trebalo bit nakon promjene.

Mozda sam previse optimistican, pa se lagano nadam da to tako pokazuje jer je ulje otislo po sistemu i mozda se tako iskulira nadalje, nezz.

U svakom slucaju odakle bi bilo najbolje krenuti sto se tice motora? Razgovarat cu sa majstorom, al opet htio bi cuti jos neki savjet.

Moram reci da auto ne dimi, ne osjeti se nikakav pad u snazi, pali normalno, cak mi i trosi, bar na ovih 300km mjesane voznje od kad je turbina reparirana, nekih 8dcl manje.

Iskreno nije bas da mi se opet daje cijela placa, al bolje i to na kraju, pa da znam sta vozim, kad sam vec turbo reparirao i jos neke sitnice nevezano za to.

Hvala Vam unaprijed.

Btw, radi se o 1.9 dci.

Edited by amaterko
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.