Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Naravno da ide ureznica 1-2-3 jer sa strojnom se to ne radi iz nekoliko razloga. Prvi je da ako krene u krivo izravnat je gotovo nemoguće.

Ako budeš to sam radio moraš imati držač ureznice

e12347c7290bf391223cd7d612dd98ae.jpg

Kada izbušiš rupu sa sva 3 ureznika ideš 1 puni krug u desno i 1/2 kruga u lijevo i tako do kraja. Ako ne budeš ovako radio 99% da će puknuti ureznik i navoj će biti ispucan i grub.

Vraćanjem na puni krug za pola kruga lomiš špenu i izbacuješ ju van.

Ureznike obavezno nauljiti prije narezivanja.

Ima li nejasnoća pitaj.

Link to comment
Share on other sites

moze i pol kruga dole 1/4 kruga unazad. ako bude islo pretesko na tvoj nacin.

Link to comment
Share on other sites

ovo neću sigurno raditi, ako nađem nekog tokara koji će mi posao odraditi i naplatiti, da

ja mogu eventualno nabaviti ako postoji m13x1.5 i zafitiljiti ga unutra na silu?

ili... ako je stvarno stvar samo do diska, a svi diskovi su mi već pojedeni, ne bi ništa nikakve kerefekte radio, proširivao rupe nego kad se zamjeni disk riješit će se 2 u jednom... ali mi i dalje nije jasno, je li kod mene problem u disku ili glavčini? 

http://www.njuskalo.hr/image-w920x690/kocnice-dijelovi/diskovi-zadnji-renault-megane-ii-slika-12353449.jpg - evo slike diska, znači meni je jedan od tih 4 navoja otišao u klinac? na to dolazi glavčina, tj. ulazi u rupu na disku i sve to zajedno drži samo ona jedna velika matica?

Link to comment
Share on other sites

Na meganu se zadnja felga usarafljuje u disk. Ako su ti diskovi prikraju, kupuj nove diskove, nove pločice, namontiraj i rijesen problem.

Link to comment
Share on other sites

Objasnjeno je vec nekoliko puta. Ubuduce ne stezi toliko vijke i neces imati problem.

Link to comment
Share on other sites

napravim ti ja :D samo da upogonim svoj auto

 

Link to comment
Share on other sites

Kaj nisu diskovi integrirani s lezajima?

Mislim da se ispresava lager i onda ide novi a ne stari..

Link to comment
Share on other sites

najbolje je kupiti disk skupa s lezajem, nemoguce je stari lezaj ispresati bez da se osteti kako bi se prebacio u nove diskove.

Link to comment
Share on other sites

šta je tu ležaj? ovaj posao mi ovako izgleda prelagano i uopće mi se ne daje nikakve pare na ureznice i slične alate, baš razmišljam kada budem mijenjao sve diskove - znači 4 komada disk + setovi pakni (kako to ide, u paketu se dobije 2 para? znači po osovini?), jedini mi je trenutni problem moment ključ i široki torx, ali sve ovo izgleda prelagano

usput, kakva je ovo mast? bakrena? za šta služi?

Link to comment
Share on other sites

@Bruno, molim te prestani citirat post iznad svojeg. Ovo je drugi put uzastopno u ovoj temi

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na 2:25 vidiš disk i ležaj u sredini. Zadnji diskovi su duplo skuplji od prednjih radi toga (oko ~700kn komad, vs ~350kn za prednje). Pakne kupuješ po kotaču (jedne pakne čini jedan par pločica, lijeva i desna). Ako se ne varam, pakne za jedan kotač su oko ~200kn.

Link to comment
Share on other sites

pakne uvek kupujes po osovini, i dolaze 4 u paketu (2 unutarnje i 2 vanjske ukoliko se razlikuju)

Link to comment
Share on other sites

Ne dolaze uvijek u paketu sve cetiri. Ima ih koji izricito traze unutrasnju plocicu za desni tocak. Ili vanjsku. Ili za lijevi tocak unutrasnju. Ili vanjsku. Jer su ostale kao nove. :) I onda kad otvoris paket cekas kad ce doci jos jedan takav da mu prodas ostale tri plocice. :)

Inace, disk za megane 2 ø240 mm kosta daleko ispod 700 hrk. Prije ce biti 400 hrk. I to SNR.

Link to comment
Share on other sites

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/44234-što-ste-danas-napravili-za-svoj-auto/&page=513 

eto tu je slikica di sam ja mjenjal diskove, isplati se promjeniti sve s ležajevima oko 1700kn me došlo 

savjet: 

provjeriti sajlu za ručnu zna zezati i ne pustiti kliješta do kraja. (zacvika sajla)

Link to comment
Share on other sites

kako da promjenim sajlu ručne

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je Smuchac mijenjao te sajle i da je jedino ATE imao bas 100% odgovarajuće

Papatalk via iphone 10

Link to comment
Share on other sites

nije tocno. ja sam stavljao neke znj prvi put cuo za njih i savrseno pasale

Link to comment
Share on other sites

Trebalo bi Smuchca pitati, ne da mi se tražit njegov post u vezi toga

Papatalk via iphone 10

Link to comment
Share on other sites

nemas potrebe da ga trazis, stavio sam sebi sam montirao.. i znam da nisu bile ATE.. zasto njemu nesto nije pasalo to je upitno.

Link to comment
Share on other sites

tresla se brda, rodio se miš

igrom slučaja sjetio se danas malo izvan grada table TOKAR uz cestu, otišao do starog tokara,prvo nešto ne može, mora disk dolje, ajde skini onda ratkapu da vidimo

30 minuta posla, od toga 5 minuta je ukupno trebalo da se ureže novi navoj u disk i zašarafi šaraf, ostalih 25 minuta pričali smo o životu i tokarskom zanimanju, 50 kn sveskupa, ćića mića gotova je priča do velikog servisa i promjene svih diskova, drži ko prokleto

a da nisam posjetio barem 10-ak što automehaničara (od kojih je svaki imao svoju verziju priče zašto to NIJE MOGUĆE napraviti), što vulkanizera, što i onog jednog starog tokara,...

 

 miloše, kako si promjenio sajlu/e na ručnoj kočnici, moja na 5 zuba da hvata, koliko čujem to im odlazi, pretpostavljam da nije teško

P.S. a sa vulkanizerima koji nemaju vremena upotrijebiti moment ključ sam završio zauvijek

Edited by aleeen
Link to comment
Share on other sites

prvo se popusti blanas mostic na samoj rucnoj, onda mogu da se otkace sajle s mostice, i onda se cupa sajla van.

ps, autoadria su moje. 

Link to comment
Share on other sites

ok, ovo zvuči prejednostavno, a kako se onda sajla druga vraća nazad? i kako je uhvačena? kako se otpušta i zateže sa te strane?

znači auto ni ne mora na kanal? ovo je 15 min posla?

molim te link da vidim cijenu i kako to izgleda gdje si naručivao

Link to comment
Share on other sites

svojevremeno jedan mladi automehaničar mi je tupio kako da ako ne promjenim lijevi homokinetički zglob koji puca da će se vibracije kad tad prenijeti na mjenjač i da će mjenjač otići u bananu... koliko je to istina ili su to avangardne teme iz srednje škole?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.