Jump to content

aleeen

Recommended Posts

pa reci malo vise pobogu, jel dize okretaje?Ako dize okretaje, nije rucna dignuta (a i da je s obzirom na godiste odleprsal bi on), znaci da  nema prijenosa motor - getriba .. pretpostavljam da kuplung nije toliko ubijen da nebi mogao krenuti.

Ne vidim kakve veze ima aku s kretanjem nakon sto auto upali.

 

uzgred receno kakav akumulator ide u 1.9 mislim koliki Ah?

Link to comment
Share on other sites

pa reci malo vise pobogu, jel dize okretaje?Ako dize okretaje, nije rucna dignuta (a i da je s obzirom na godiste odleprsal bi on), znaci da  nema prijenosa motor - getriba .. pretpostavljam da kuplung nije toliko ubijen da nebi mogao krenuti.

Ne vidim kakve veze ima aku s kretanjem nakon sto auto upali.

 

uzgred receno kakav akumulator ide u 1.9 mislim koliki Ah?

Dize okretaje, getriba je dobra, normalno salta brzine, kuplung je dobar auto se vozio odlicno sve dok nije aku nije mjenjan... stavili smo 75Ah, 720A. Zaboravio sam napomenuti da auto ima privilege luxus opremu, ima sve zivo... dakle normalno upalim auto, ubacim u prvu dam gasa pocnem lagano pustat kuplung i on ko da oce krenut pocne se napinjat i nemoze, znaci doslovno kao da je rucna dignuta, a nije... probo sam diazt spustat rucnu al nema pomaka... jos moram napomenut da kad je aku mjenjan da smo skinuli masu tj. sve one male zice sta su spojene na minus klemu i opet smo vratili kak je bilo, sve smo spojili natrag i premazali sa premazom da ne oksidira... sva oprema u autu radi. Ostalo mi je u glavi da kad se aku mjenja da se na nekim autim treba to kodirat u komp od auta ili tako nesto, mislim da je u pitanju bio bmw e60...

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Koliko ti je dugo auto stajao?
Da ti nisu zapekle zadnje kocione čeljusti? Pogledaj dal su čeljusti povucene ili odpustene(mislim na polugu od sajle rucne).

Link to comment
Share on other sites

Koliko ti je dugo auto stajao?

Da ti nisu zapekle zadnje kocione čeljusti? Pogledaj dal su čeljusti povucene ili odpustene(mislim na polugu od sajle rucne).

Auto je stajao mozda tjedan-dva, zato jer je stari aku bio dosta slab, pa sam ga punio par puta i normlano se dao voziti... rucna nije bila dignuta dok je stajao nego je bio u brzini samo... gledo sam celjusti izvana i cini mi se da su kod zadnjih kotaca zategnute, a prednje kotace nisam gledo moguce da su oni isto... ugl pogledat cu ujutro pa javim...

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zadnje celjusti rukom povuci one polugice suprotno od sajle. To mozes bez dizanja auta od iza kad legnes na zemlju.

Nista nije potrebno kodirat itd samo treba prozore reaktivirat, radio upisat sifru i volan okrenut 1 krug ljevo pa desno dok ne ucita esp. Kad ugasi lampicu je ok.

Skidao sam aku bezbroj puta i nikad slicnog problema. Nije do toga sigurno

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zadnje celjusti rukom povuci one polugice suprotno od sajle. To mozes bez dizanja auta od iza kad legnes na zemlju.

Nista nije potrebno kodirat itd samo treba prozore reaktivirat, radio upisat sifru i volan okrenut 1 krug ljevo pa desno dok ne ucita esp. Kad ugasi lampicu je ok.

Skidao sam aku bezbroj puta i nikad slicnog problema. Nije do toga sigurno

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Koje polugice?9c59b374ff7bab6f410ad82488034982.jpg

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ova na koju je zakacen kraj sajle.

Link to comment
Share on other sites

ali izgleda otpuštena, možda je baš čeljust zacvikala,

Link to comment
Share on other sites

Ako je disk hrđav onda se zapekao sa pločicama.

Meni je jednom po zimi nakon pranja auto ostao u garaži 3tj bez voženja. Jedva uspio krenuti.

Link to comment
Share on other sites

Podigni auto na dizalicu pa probaj jedan po jedan kotač rukom okrenuti.

Link to comment
Share on other sites

Imas automatsku rucnu ili obicnu?

 

Šlapatalk

 

 

Obicnu, al auto ima dost jaku opremu

Ako je disk hrđav onda se zapekao sa pločicama.

Meni je jednom po zimi nakon pranja auto ostao u garaži 3tj bez voženja. Jedva uspio krenuti.

vidi se nesto hrđe po diskovima posto je stajao al kao sto rekoh, rucna nije bila uopce dignuta nego sam ga ostavio u brzini... moguce da se on sam zakoci kad se motor ugasi al to ne znam stvarno

Podigni auto na dizalicu pa probaj jedan po jedan kotač rukom okrenuti.

dobra ideja, probat cu pa vidim u cemu je problem...

Link to comment
Share on other sites

Nemože se sam zakočiti.

Bez obzira što nisi digao ručnu hrđa je napravila posao.

Link to comment
Share on other sites

Nemože se sam zakočiti.

Bez obzira što nisi digao ručnu hrđa je napravila posao.

Ocito da da. Probat cu nesto iskombinirat...

Link to comment
Share on other sites

Zadnja ruka brisača na grandtouru, kako se skida? Polomljena je, pa sam uzeo novu sa brisačem za sitan novac.

Sent from my Le X620 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ceš ju morati rezati pilom za željezo oko osovine.

Pazi osovina je konusna pa kad režeš da ne ideš ravno jer ces ju zarezati.

Nemoj udarati da staklo ne pukne. Radapciger ce teško nešto napraviti nakon tolikih godina.

Link to comment
Share on other sites

Navoj je gore gdje je matica, ispod je konus sa uzdužnim žljebovima.

Link to comment
Share on other sites

Možda, ako nije jako zapeklo. Prije 10 dana na Yarisu sam mijenjao na zadnjem jer je ruka pukla i ne ide bez rezanja. Tu je jos i zadnje staklo pa zašto silovati da staklo pukne.

Link to comment
Share on other sites

Rezao, nije islo s radapcigerom, kad sam sve izmrcvario, skuzio da je ruka preduga i da ne paše... :aua:

Link to comment
Share on other sites

Ne radi mi jedna xenon žarulja na meganu II, radi se o osramovoj žarulji D2S 35W... Kak da znam da li je žarulja krepala ili je problem do elektronike koja ju pali ili nešto treće? Nikad prije nisam kupavo xenon žarulje zato jer se još uvijek upoznajem sa autom, a vidim da nisu baš jeftine... Da li se često događa da krepa xenon žarulja na meganu II? Kolko znam osram je dosta kvalitetna žarulja pa mi je to malo čudno...12f3abd2cb4b555c1cbfe853cc192c36.jpg

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stavi žarulju u drugi far pa vidi jel tamo svijetli :)

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tetku je na scenicu 2 ph1, godina +- kao taj tvoj , riknula nakon 10 godina i cca 140tkm .. jedna.Zamjenio obje jer je takva preporuka.

Mislim da se njemu svjetla pale STALNO.

Ja svog drzim na automatici (po danu da ne pali), neznam iskreno dal imam originalne il su mjenjani.Mozda je bolje stavit obje nove zarulje..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.