Jump to content

aleeen

Recommended Posts

wd isušuje tako da će ti se ista metalna prašina skupljat još brže nakon 2 dana kad wd ishlapi

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da mi je otisao prekidač kočnice.Naime stalno mi gore stop svijetla.

Taj prekidač se navodno nalazi kod pedale kočnice i trebalo bi ga promjenit.

Ako tko zna koji dio točno moram promjeniti i dali paše polovni prekidač od bilo kojeg megana ll ?Pretpostavljam da to nije nesto skupo..

Za kočnicu imaš 2 barem ja na Scenicu:

8200168240-B  (mislim da je ovaj prvi, donji je za tempomat ali nisam 100% siguran...)
8200168239-B

Inače cca 40 kn me koštao komad...

WP_20170421_19_28_35_Pro (Large).jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja imam jedan prekidač kolko sam uspio vidjeti.Međutim prekidač je u redu.Problem je u struji,mehaničar kaze da sad treba ispitati u čem je problem.

 

Inače u vožnji mi se danas upalilo upozorenje Check Esp.Nemam pojma što je sad to.Ima li netko iskustva sa Esp upozorenjem ???

 

Link to comment
Share on other sites

Danas je mehaničar isprobao druga dva polovna prekidača i ista stvar je bila,stop svijetla stalno gore i povremeno žmigaju.Inače i bunker mi je danas blokirao tj nemože se otvorit.Dakle moguće je problem u instalaciji straga.Pustio sam danas auto kod majstora pa vam javim što će mi javiti,sad čekam.A to Esp me sad isto brine.Malo me razočarao megan,sve odjednom počelo štekat .

Nadam se da neću bankrotirat za popravak ovih gluposti.

Link to comment
Share on other sites

Danas je mehaničar isprobao druga dva polovna prekidača i ista stvar je bila,stop svijetla stalno gore i povremeno žmigaju.Inače i bunker mi je danas blokirao tj nemože se otvorit.Dakle moguće je problem u instalaciji straga.Pustio sam danas auto kod majstora pa vam javim što će mi javiti,sad čekam.A to Esp me sad isto brine.Malo me razočarao megan,sve odjednom počelo štekat .

Nadam se da neću bankrotirat za popravak ovih gluposti.

Ma to ti je 'normalno' sa Renault strujom nakon nekoliko godina, kvarovi koje rješava kontakt sprej ili zamjena dijela za 40 kn samo moraš znati ili se raspitati....

Meni je bacalo 'electronic falut' pogrešku kada je prekidač izgorio, spojio sam CLIP javio mi je točno problem sa tim prekidačem te sam kupio novi zapravo oba nova da sam miran 80 kn i to je to...

E sada da sam išao u 'ovlašteni' servis frendeee moramo pogledati, ne znamo, možda je računalo, ovo ono, svašta može biti itd... debil do debila par soma kuna ziher.... fuf gade mi se svi po redu sorry ali loše iskustvo sa svima kod kojih sam bio pljačkaju bezobrazno, znanja i strpljenja nemaju te onda to sve košta i zato ljudi prodaju Renaulte kada počnu problemi jer su eto 'krame' a zapravo uz jako malo novaca i obavezno znanja koje moraš imati pa makar preko foruma te izbjegavanja 'ovlaštenih' servisa održavaš auto poprilično jeftino rekao bih kao Fiat 90-ih godina dijelova skoro ima i na kiosku Tiska... :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ja se ne razumijem u električne instalacije pa moram majstoru.A on mi moze reći sto god hoće.s**nje nemam izbora moram to popravit.Danas cekam sto ce reci pa javim

Link to comment
Share on other sites

Ekipa, primjetim jutros da mi putno računalo nekako blijedo izgleda...ko da su baterije potrošene :hahahe:

do čega bi moglo biti ?

Link to comment
Share on other sites

Provjeri potenciometar za osvjetljenje instrumenata....možda je prigušeno osvjetljenje.

Link to comment
Share on other sites

Precvikane zice u buziru petih vrata, pa ti pravi probleme sa svim tim svjetlima i bravom prtljaznika.

Link to comment
Share on other sites

Precvikane zice u buziru petih vrata, pa ti pravi probleme sa svim tim svjetlima i bravom prtljaznika.

Upravo to je bio problem,majstor kaze da je 5 žica bilo precvikano i zato su mi stalno gorila stop svijetla i blokirala peta vrata.I zbog toga se javljala greska Check Esp i Electronic fault.

Uglavnom problem riješen i naplaćen popravak 250 kn,super jer mislio sam mnogo više.Renaulti su zakon :)

Link to comment
Share on other sites

Provjeri potenciometar za osvjetljenje instrumenata....možda je prigušeno osvjetljenje.

Jučer idem s posla popodne i radi normalno. Jutros palim auto i krećem na posao i opet ista stvar...

Link to comment
Share on other sites

kad su upaljena svjetla smanji se intenzitet osvjetljenja satova pa po danu izgleda tamnije

Link to comment
Share on other sites

Upaljena su uvijek, a dan je i na odlasku i na povratku..jedina ovako iz glave razlika je u temperaturi...jutro je 10ak stupnjeva i vlaga, a popodne je 18-20

Link to comment
Share on other sites

jučer sam odveo Megane II na zamjenu guma i felgi, zimsko ljetna zamjena

nakon zamjene počeo se javljati znak za Service i Airbag lampica ali pretpostavljam kako je to zbog sjedala

inače taj  auto vozi žena pa je sjedalo jako primaknuto ja ne mogu niti ući u auto dok ne vratim sjedalo nazad

pa sam valjda malo iziritirao  taj kabel ili kontakt

druga opcija kako je neki senzor taknut kod zamjene guma

treća opcija je zavojnica na volanu

najbolje od svega je kako su se ispočetka lampice palile i gasile, kod druge vožnje se samo jednom upalila na početku

jutros kaže žena nije se ništa upalilo barem ona nije primjetila ?!...  valjda je vratila sjedalo u početni položaj pa je kontakt sjeo.... pretpostavljam

Link to comment
Share on other sites

kako se dođe do osigurača ispod ove plastike,nigdje nevidim kopče kako bi se ta plastika skinula..jbg slike su slikane nogom,ali znate vi koji znate..

osig.jpeg

WhatsApp Image 2018-04-13 at 23.29.06.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Aku van, sve okolo van. Ima psr sarafa okolo i onda se iscupa. Mislim da ima i odozdo vijaka. Ima na ytb video samo treba naci..

Link to comment
Share on other sites

@kralj Osigurac alnasera?

Ako imas špic kljesta -špic cange (ravna, kriva) ces moc naciljati osigurac, izvaditi i vratiti sa kljestima bez da ga zdrobis ako se potrudis. U tom slucaju ne moras vaditi kutiju van

Link to comment
Share on other sites

Jel moguce da Meg 2 ne pali klimu ispod 20 °C vanjske ?

Jucer bilo 22, pali klimu, a danas 18 i ne pali. Makar stavim najnižu unutarnju (15)

Link to comment
Share on other sites

Ne, ne pali kompresor uopce. Mozda me i kakav senzor unutarnje temp. zeza, ne znam. Tam di ce mi provjerit klimu imaju i dijagnostiku, pa cu reci da provjere

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.