Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Danas u mom Meganeu poplava na suvozačkoj strani. Odmah sanirano.

Jesi cistio i drugu gumenu cijev na vozacevoj strani? Ova kod suvozaca se lako izvadi jer je dostupna samo se ruka zavuce dolje i lako ide van, ali ova kad vozaca nije bas dostupna, cini mi se da treba skidati kuciste od filtera zraka da se pristupi...?

Nije to neki posao ja sam lezeci ispod auta a digo samo jednu stranu na podnu dizalicu (i osigurao tronoscem. Uzduzno se nalazi otp gde se zavrsava rupa za prednje kotace lako napipas.

Milose jel se sjecas gdje se nalazi kraj odvoda od klime ispod? Gledao sam i nemrem skuzit...d89f0189e154da7bfdfeb45c4c91af08.jpg

Link to comment
Share on other sites

filter goriva je ispred zadnjeg lijevog kotača,lako se mijenja.

nije taj odvod kondenzata klime odma pored one zaštite za auspuh ? 

Link to comment
Share on other sites

.....

za ciscene cijevi uzmes stapic ili sipkicu i guras dole polako ili crijevo neko tanje nabijes pa mozes i s komprimiranim zrakom. odo od klime ti je iznad auspuha u tunelu, ispred vurcice mjenjaca. preciznije ti nemogu "oznaciti"

Link to comment
Share on other sites

Za odvod klime treba zavući prste/ruku između toplinske zaštite ispuha i podnožja i naslijepo je pipanjem pronaći.Znači stranu bliže suvozaču.

Link to comment
Share on other sites

za ciscene cijevi uzmes stapic ili sipkicu i guras dole polako ili crijevo neko tanje nabijes pa mozes i s komprimiranim zrakom. odo od klime ti je iznad auspuha u tunelu, ispred vurcice mjenjaca. preciznije ti nemogu "oznaciti"

Skuzio sam da kaplje kod grane od ispuha samo nisam mogo vidjeti gdje je otvor, budem se zavuko ispod kad uhvatim vremena
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Koji su senzori vezani uz čok jer mi se cini da imam problema s njim odnosno da auto stalno vozi pod istim, i sljedece gdje je filter goriva na 1.6

 
Link to comment
Share on other sites

termostat (ako ne uspije zagrijati) i senzor temperature rashladne tekucine na istom (kolko ja znam) 

Link to comment
Share on other sites

temperaturu poazuje normalnu, i ventilator se pali, gdje je senzor rashladne tekućine...mijenjat ću klapnu gasa za kji dan i vidjet dal se stvar rješila sama od sebe..nekad sam mislio da je problem u curenju injektora plina, pa u curenju benzinskog injektora pa sad sumnjam u problem s čokom i EVAP ventilom...dakle kad upalim hladan auto i krenem i držim ga recimo na 2200rpm on kao trokira...ako stisnem gas samo trzne i kao izbaci višak nečeg što ga mući i vozi se normalno...ali sam u zadnje vrijeme počeo primjećivat da je za ekstremno vrućih dana povišen ler i da se javlja fenomen nekakve blokade tipa dodaš gas al on neide kao što bi trebao ili kao da ga nešto blokira.

Link to comment
Share on other sites

jedno zanimljivo pitanje za klime. 

Da li je ok da je sušač za klimu mokar nakon 20min rada klime ? 

kataloški 8200247360

Link to comment
Share on other sites

Skuzio sam da kaplje kod grane od ispuha samo nisam mogo vidjeti gdje je otvor, budem se zavuko ispod kad uhvatim vremena

Ako hoćeš doći do tog crijeva klime i očistiti ga moraš skinuti onu srebrnu zaštitu od auspuha. Bar je tako na 1.9 DCI. Gurneš onaj alat hvataljku kao sajla koja se širi kad stisneš i obavezno strgaj gumeni čep na kraju crijeva jer su ga genijalci tako napravili da se bolje zaštopaju iglice i sjeme od breze itd.

Link to comment
Share on other sites

Imam problem sa ovim ventilacijskim otvorm na sredini, desni otvor na slici puse valjda 2 ili 3 puta jace nego ovaj do njega lijevi... u cemu bi bio problem?f6ecc85f5b6b9d3dde907e39de5dbe41.jpg

Link to comment
Share on other sites

mozda ti je na desnoj strani otvoren onaj vent otvor do prozora, a na ljevoj nije...

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

obrnuto... [emoji23] neda mi editirat post...

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zajedno se otvaraju.. treba vidjet da se nije klapno otkacilo il puklo il je kanal zastopan s necim..

Link to comment
Share on other sites

ima dva venta na sredini (slika) i ima po jedan na vozackoj i suvozackoj strani... mozda je jedan od ta dva "krajnja" otvoren, a drugi zatvoren pa od tud razlika u jacini puhanja... ovo je posebno jako bilo izrazeno na twingu...

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To sam isprobavao dok je klima radila pa mozda klima ne hladi kak spada? Prije mjesec dana je napravljen servis klime i napunjena je tak sa ne znam bas... Budem sutra to jos jednom sve detaljno testirao u svim brzinama puhanja, sa i bez klime... i budem posvijetlio da nije mozda netko stogod nagurao unutra...

Link to comment
Share on other sites

Uskoro radim veliki servis pa trebam pomoc iskusnijih sto da sve mjenjam. Dakle Megane 2, 1.9dCi, 88kW, 2003.g. 220tkm, kupio sam ga u Austriji i tamo je servisiran u ovlastenom svakih 30tkm nazalost. U planu imam voziti ovaj auto jos dosta godina i kilometara pa zelim da bude sve kak spada. Dijelove kupujem u Lagerosu od Anđelka, iskljucivo OEM dijelove, trazio sam ponudu za veliki servis i dobio sljedece:

- Set zupčastog remena, OE broj 7701477050:

RENAULT Original 7701477050 = 380,00 Kn/set (uvoz - rok cca 5-7 radnih dana)

- Pumpa vode, OE broj 7701479114:

RENAULT Original 7701479114 = 510,00 Kn/1kom (uvoz - rok cca 5-7 radnih dana)

- Antifriz, NIJE KONCENTRAT, žuti, ide 7,2L u sustav:

TOTAL COOLELF FR RD 1L = 30,00 x 8 = 240,00 Kn/8L (ima za odmah)

• nekada je bio zeleni, ali Renault je to prije par godina promijenio te izbacio

zeleni antifriz, te je sada u grupaciji Renault, Dacia, Nissan, žuti.

- Set kanalnog remena, OE broj 7701477515:

RENAULT Original 7701477515 = 440,00 Kn/set (uvoz - rok cca 5-7 radnih dana)

U planu imam jos mjenjati:

- ulje u motoru i getribi

- filter ulja

- filter nafte

- letece lezajeve

- ciscenje EGR ventila

Filter zraka i filter kabine sam nedavno sam zamjenio tak da je to frisko. Kociono ulje je mjenjano prije godinu dana.

Dizne su dobre, turbina je također dobra.

Zadnje diskove i pakne sam mjenjao prije godinu dana i to je dobro.

Ne znam da li da mjenjam i prednje, situacija je sljedeca, ovo sam slikao prije 3500km:

d4ac1aa705a9c2048fa3580adcb08773.jpg

37ed3b4750864f2e32003069f9b4c083.jpg

To je sve sto mi pada na pamet za sada.

Mozete mi dati savjet sto bi bilo jos dobro zamjeniti ili ocistiti ili reparirati?

Link to comment
Share on other sites

A diskovi mogu jos durati do iduce izmjene plocica. Antifriz za 250 kn preskupo. Jasam kod njega uzeo narandjasti glacelf supra koncentrat i mislim da je 50 kn. 3 litre 150 kn. Ovo mi se cini preskupo, to je stari auto, ak kak hoces. Letece si uvrstio to je dobro..

Link to comment
Share on other sites

Očisti diskove, posebno dio gdje naliježe felga. Možeš i rupe za hlađenje jer nemaju više svrhu.

Link to comment
Share on other sites

A diskovi mogu jos durati do iduce izmjene plocica. Antifriz za 250 kn preskupo. Jasam kod njega uzeo narandjasti glacelf supra koncentrat i mislim da je 50 kn. 3 litre 150 kn. Ovo mi se cini preskupo, to je stari auto, ak kak hoces. Letece si uvrstio to je dobro..

Nije mi lova problem, 150 ili 250kn tak svejedno, ne stedim kad je serivs u pitanju. Auto ima vec 15.g., znam ima vec godina, ali opet mislim sa njim ic barem do 300tkm + odlicno je ocuvan i ima najjacu opremu, sto je dosta rijetko kod nas [emoji4]
Očisti diskove, posebno dio gdje naliježe felga. Možeš i rupe za hlađenje jer nemaju više svrhu.

Budem ih ocisto, hvala na savjetu [emoji4]

Kak mislis nemaju vise svrhu te rupe? Previse hrđe imaju?

Inace auto jako lijepo koci, nista se ne cuje i kad treba jako zakociti ne buni se.

Link to comment
Share on other sites

Samoventilirajući diskovi, samo im ime govori čemu služe te rupe. Kod tebe ima previše hrđe u tim rupama pa zrak ne može strujati i disk se grije više nego bi trebao. Rupe očisti sa nekom tanjom šipkom ili žicom.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam isti taj motor ali sjećam se da sam isto tražio toliko antifriza jer takotpiše u manualima ali znam da nije bila ta količina nego manja ako se ne varam i to dosta manja. Ulja u motor ide ravno 4 litre s novim filterom. Zašto mijenjati leteće ležajeve? Zašto čistiti EGR ventil? Da nije bilo kako je bilo nebi nikad vozio dizela. 

Ja sam promjenio grijače. Oni su doslovno par kuna. Promjenio ih jer je nekad po zimi (jako rijetko) upalio neku poruku, ne sjećam se više koju. Mislim da su bili 100 kuna svi zajedno a lako se mijenjaju ako ne puknu ?

Skini plastiku ispod brisača i obavezno očisti rupe lijevo i desno (promjera cca jednog centimetra) jer ćeš sigurno imati poplavu a posljedično crkavanje motorića brisača koji košta 450 kuna a sve zbog njihove strojarske šlampavosti.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Letece mjenjam jer ima 220tkm i servisiran je u ovlastenom svakih 30tkm.

EGR ventil ide na ciscenje jer je vjerojatno pun garezi pa da motor prodise.

Grijace sam mjenjao prosle godine i komad je 128kn.

Link to comment
Share on other sites

Ak mijenja zupcasti i sve raskapa nek vidi dal gdje slini ulje. Mozda je koji semering u banani. Auto je star 15 godina. Ima po godistu cak i malo km. Nadamo se da su realni. Uglavnom pouceni iskustvom zamijenili bi lezaje na radilici jer na svakom drugom dci ju sa 200000 km imaju lufta.

A nes poso, kolko 20 sarafa, nova brtva i moment kljuc.

Antifriz istina, uvijek ostane litra u bloku. Trebalo bi poskidati sva crijeva, kiler, termostat, naginjat auto simo tamo da sve iscuri..meni u manualu pise 6 lit a uspio sam strpati 5. S tim da sam jednu rundu odvozio sa cistom vodom iz pipe.. 10 km samo da isperem sustav..

Link to comment
Share on other sites

Skini plastiku ispod brisača i obavezno očisti rupe lijevo i desno (promjera cca jednog centimetra) jer ćeš sigurno imati poplavu a posljedično crkavanje motorića brisača koji košta 450 kuna a sve zbog njihove strojarske šlampavosti.

Znam ta crijeva od odvoda sam cistio bas nedavno i bila su zastopana, strgo sam i onu kapicu na kraju crijeva tak da je to ok. Jos mi je ostao onaj odvod od klime to namjeravam uskoro rjesiti isto.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.