Jump to content

aleeen

Recommended Posts

ovo je ko iz horror filmova... popravim jedno, pokvari se drugo, očito je to tako sa starim kantama... hodogram aktivnosti ide ovako nekako:

- skinuti je cijeli prednji branik, tj. maska

- skinuti farovi

- zamijenjeni motorići

- farovi montirani gore

- isti dan, skinut pretinac; zamijenjen filter klime/kabine

- eventualno važno: s jednim kratkim šarafom i gore desno kao nekakva rupica na kućištu filtera (znaju oni koji su sami mijenjali), dakle dva šarafa ukupno, probušio sam kućište filtera, da ga više ne ljepim ljepilom i da mi drži fiksno, tj. da ga ventilator NE ispuhuje van, ali NE VJERUJEM da je to izvor problema

- sve je vraćeno nazad i funkcionalo se skroz najnormalnije cijelih DAN I POL

- jučer u jutarnjim satima pojavljuje mi se na ploči greška - narančasti ključ i ikonica, piše CHECK AIRBAG

- mislio sam da je možda problem u jacku suvozačevog airbaga koji se mora skinuti da se promjeni filter klime, skinuo sam ponovno tu plastiku desno, pogledao jack, žice, sve djeluje OK, pokušao ugasiti passenger airbag i ponovno ga upaliti i čini mi se kao da problem uopće nije u njemu jer prekidač ON/OFF za njega djeluje sasvim ispravno

- ne mogu vjerovati da se ovo dešava, popravim jedno, razbije se drugo - i to 10 dana prije tehničkog pregleda? stare kante su stvarno rupe bez dna, prošle i ove godine sam potrošio ohoho love na njega...

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj konektor ispod vozačevog sjedala. Preko njega ide signal od zračnog jastuka u sjedalu. A on zna često zezati na meganu 2.

 

 

Link to comment
Share on other sites

može biti i zavojnica na volanu na Megane 2

Link to comment
Share on other sites

Prvi problem na Meganu..naime danas je prestao ventilator ventilacije puhati,ne puse niti u jednoj brzini,osigurac je dobar,na filteru je bilo nesto lisca,ali nista strasno...do cega bi moglo biti??

Link to comment
Share on other sites

ako je ručna klima udari nogom desno od papučice gasa. Ako proradi reostat i njegovo kablovinje su u pitanju

Ako je automatska klima isto je reostat.

Prežvakano sto puta, ali tko će tražit

Link to comment
Share on other sites

Sta nije da ako je otisao reostat da bi trebao raditi u 4 brzini jer je ona spojena direkt,takav slucaj sam prije imao na cliu,ali tu ne radi niti jedna brzina.klima je automatska.

Link to comment
Share on other sites

zna i kablovinje izgorit pa ne radi ništa. A može i vent crknuti

Link to comment
Share on other sites

On 09. 07. 2021. at 10:50, petak said:

Pogledaj konektor ispod vozačevog sjedala. Preko njega ide signal od zračnog jastuka u sjedalu. A on zna često zezati na meganu 2.

 

 

pogledao jučer navečer, točno je u podu uglavljen, ispod tepiserije, izvadio sam ga, propuhao i pošpricao valvoline kontakt sprejem, viditi ćemo, sumnjam da je u tome problem

23 hours ago, Chupi said:

može biti i zavojnica na volanu na Megane 2

znači ili je konektor ispod vozačevog sjedala, ili najčešće statistički gledano ta zavojnica otišla kvragu... za šta ona uopće služi - vidim da se mogu kupiti dva odvojena dijela, samo zavojnica ili cijeli set, o čemu je riječ? koliko je to komplicirano zamjeniti sam? ako mi bude svjetlila ikonica CHECK AIRBAG to definitivno neće proći na tehničkom, jelda? :D i drugo, ima li ikakvog smisla da odem na dijagnostiku i da se pokuša na taj način pobrisati greška? gdje još mogu tražiti uzrok kvara? je li moguće da sam ja nekako oštetio nešto kada sam skidao masku ili šarafao filter klime u njegovo kućište?

https://www.index.hr/oglasi/zavojnica-volana-megane-2-2007/oid/1983451

Link to comment
Share on other sites

poučan video o problemima i rješenjima, pogledaj tamo negdje iza 7:30 min

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, aleeen said:

ima li ikakvog smisla da odem na dijagnostiku i da se pokuša na taj način pobrisati greška? gdje još mogu tražiti uzrok kvara? je li moguće da sam ja nekako oštetio nešto kada sam skidao masku ili šarafao filter klime u njegovo kućište?

Ako ne odes na dijagnostiku možeš kupiti zavojnicu i promijeniti i čačkati po djeku ispod sjedala i da opet svijetli. Dijagnostika će ti reći zbog čega svijetli. Imaš 4 aurbaga u autu i nisam siguran koliko okidača i jedan od tih ne radi zbog nečega.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

svakako očitat grešku i onda znaš što je. 

Samo brisanje greške je bez efekta, upalit će se opet. Inače, kad popraviš greška sama nestane sa displaya. Nestane i u dugotrajnoj memoriji ako se ne ponovii u roku 20ak dana

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

hvala ljudi... znači bolje da ne prčkam ništa sam i trošim pare dok ne znam o čemu je točno riječ... ovo ne prolazi tehnički jel tako?

Link to comment
Share on other sites

Ne prolazi.
Ako nemas 200kn u pepeljari

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

200kn bi mogao koštati i popravak... situacija je sljedeća: kada se vozi ravno - greška svijetli, kada se mota puni lijevi - greška svijetli, ALI kada se namota pola kruga udesno pa sve do kraja greške nema - dakle, negdje u volanu je slab kontakt _ kako i šta dalje?

Link to comment
Share on other sites

Popravak ili zamjena zavojnice volana. 

Link to comment
Share on other sites

to sam skužio i sam prema prethodnim upisima, treba mi više detalja

Link to comment
Share on other sites

Treba odpojiti akumulator i ostaviti cca 20 minuta prije skidanja volana.

Volan prije skidanja postaviti da su kotači ravno.

Skinuti volan, skinuti zavojnicu i staviti drugu. 

Drugu zavojnicu prije ugradnje treba podijeliti na jednak broj okretaja lijevo i desno. U suprotnom kabel unutar  zavojnice se u jednu stranu nemože od motati do kraja i pukne. 

I to je sve. 

 

Link to comment
Share on other sites

Točno. S tim da kupiš čitavi sklop s ručicama i zavojnicom, ili čak samo zavojnicu na metre pa ju elektroničar zalemi umjesto stare, ali to je već level pro i nije preporučljivo da se radi ako nemaš iskustva. Isto tako različite su zavojnice za auto s tempomatom i bez njega. 

A mislim da je o tome bilo dosta govora na forumu prije par godina, Miloš je to nešto radio na svom bivšem meganu. A ima i tutoriala na Yt

Link to comment
Share on other sites

ne bi "namotavao" ništa sam, gledao sam po youtube, to je prekomplicirano, za nekog ko ima jako puno volje i živaca, onda se treba i lemiti, rezati nešto nožem itd. - za mene je to zahtjevno, ali je ovo definitivno najjeftiniji oblik popravka, ja bi nabavio ovo i zamjenio čitav set (ali bez ručica to ide): https://www.ebay.com/itm/363407414652?hash=item549cc5157c:g:rukAAOSwSStgqhcr

https://www.ebay.com/itm/203489726280?epid=22045578132&hash=item2f60eecf48:g:zrgAAOSw4HlgwiIG

Link to comment
Share on other sites

To je to, samo usporedi brojeve na svojoj.
Pitaj i Andelka kad se vrati s g.o.

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

ajde bas cu razmontirati sutra, poslikati broj i traziti po tome... ne da mi se mijenjati samo traku, jeste nekakva usteda od par stotina kn, ali je prekomplicirano to za mene, previse opipljivog posla, ovo cu platiti nesto vise, ali samo disembl-asembl

Link to comment
Share on other sites

Ako ne znaš sam zalemiti traku onda kupi cijelu zavojnicu i samo zamijeni. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.