Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Nije, to ti je cijev u cijevi (aluminijska pretpostavljam)

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

stvarno želim samostalno promjeniti pumpu nafte na svom megane-u... naručio bih polovnjaču s ebay.co.uk i zezao se s time, koliko je to kompliciran posao?

koliko vidim, auto ne mora ići na dizalicu zbog toga, sve je dostupno s gornje strane, odmah pri ruci... što se skida? četiri šarafa, dalje? zupčasti da/ne? može pomoć kakvog automehaničara ako ih ima ovdje?

najkompleksniji posao koji sam do sad radio na svom vozilu je skidanje grijača motora i zamjena novim

Link to comment
Share on other sites

Treba zupčasti dole. I treba alata i znanja tako da ti predlažem da daš materi dite

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

da, onda ništa od mojih ruku u ovom poslu... hvala na odg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Problem s brisačima. Naime, brisači ne rade. Krenulo je tako što su počeli jako sporo raditi (prva brzina pomaknu se 2 cm pa stanu i tako cijelo vrijeme dok ne naprave puni krug). Sada ne rade uopće, osim najbrže brzine gdje isto nakon minutu, dve prestanu raditi i onda nakon par minuta opet rade (ali samo na najbržoj brzini)

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, enjoyordie said:

Problem s brisačima. Naime, brisači ne rade. Krenulo je tako što su počeli jako sporo raditi (prva brzina pomaknu se 2 cm pa stanu i tako cijelo vrijeme dok ne naprave puni krug). Sada ne rade uopće, osim najbrže brzine gdje isto nakon minutu, dve prestanu raditi i onda nakon par minuta opet rade (ali samo na najbržoj brzini)

Zapekle su poluge brisaca.

Nemoj siliti motoric jer moze izgoriti motoric ili u najboljem slucaju osigurac.

Probaj razgraditi poluge, ako nakon razrade dobiju "luft" baci se u potragu za drugima. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kolega je sve rekao.
Ako rastavljaš poluge onda prvo zabilježi položaj svake.
Poluge nisu krivac vec osovina na koju se natakne brisac.
Potrebno je obje izbiti van, očistiti hrđu, promjeniti gumice da voda ne ulazi i namazati masti.
Nije ništa teško ali nekad za skinuti brisace i izbiti osovine treba 2-3 h

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I pazi da šajbu ne slomiš u procesu skidanja 

Link to comment
Share on other sites

Moj megane zivi neki svoj zivot, ne voli kad ga ne vozim . Sad je stajao jedno 10 dana da ga nisam palio , i sad za vikend reko da ga malo pogledam, ono u subotu mislim bila prek noci kisa , u gepeku lijepo napadalo. Mislim lijepo, srecom imam kadicu onu pa se relativno tam nakupilo sve, al je smocilo platnenu vrecicu s prvom pomoci.

Kad dignem gepek kad je tak jaka kisa bila, onda vidim da curi odozgora tam di je plasticni ko okvir na gornjem dijelu unutrasnjosti gepeka.

Kaj bi to bilo , jel moguce do prljavstvine al ocisto sam te kanale gore , il oko spojlera prolazi voda ?

ove crne plastike  na vhu slike, drito ispod stakla. Kroz njih kao da prolazi voda , i onda kaplje prvo na ovu policu i onda jasno kad se natopi pada u gepek.

Ovo nije moj auto ocito na prvoj

twyox0hFw_ZzXRkgsJaUEA.jpg

 

 

 

IMG-20201004-105254.jpg

 

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

On 27. 08. 2020. at 15:37, aleeen said:

stvarno želim samostalno promjeniti pumpu nafte na svom megane-u... naručio bih polovnjaču s ebay.co.uk i zezao se s time, koliko je to kompliciran posao?

koliko vidim, auto ne mora ići na dizalicu zbog toga, sve je dostupno s gornje strane, odmah pri ruci... što se skida? četiri šarafa, dalje? zupčasti da/ne? može pomoć kakvog automehaničara ako ih ima ovdje?

najkompleksniji posao koji sam do sad radio na svom vozilu je skidanje grijača motora i zamjena novim

pumpa naručena sa ebaya iz latvije, skinuto sa sandera 2008.g. - svi kodovi odgovaraju, cijena 1000kn, za istu cijenu je bila i pumpa od kangoo-a 2003, naravno da sam uzeo 5 godina noviju, našao mehu koji bi mi za 100eura ruke napravio posao, u istraveturi našao novi zupčasti za 217kn = 1200 kn za sada na dijelova + ruke... budemo vidili... neki dan bio kod boš majstora, 100kn napravio bosch dijagnostiku, kaže pumpa je sigurno + 2 dizne - rekao sam mu napravi da mi auto ne staje i ne baca INJECTION FAULT grešku van... rekao sam mu stavi POLOVNU pumpu gore, ja ću je naći na netu - kaže mi "a i ti imaš polovnu gore sada, hehe" (???) naravno da neću ciljati da kupim u faultu pumpu nego ispravnu... pa je počeo filozofirati oko špene, gnječenje, drobljenje... otišao je naširoko u filozofiju za moj ukus, pitam ga za cijenu - kaže 5000 kn, hvala i doviđenja, ne tražim perfekcionista za moju kantu od 400 000 km nego princip "drži vodu dok majstori ne odu", update-at ću s novostima, daj bože da se dovedem u red za cca. 2000 kn!

Link to comment
Share on other sites

trebat će ti puno sreće.. treba nać meštra kojem se da zezati s tim..

sa 400 000km auto ti je blago rečeno već za otpis. NHF

koliko km ima ta pumpa koju si kupio, obzirom da je također stara 12 godina?

Link to comment
Share on other sites

Ti od 10 mj 2019 popravljas? Pa onda stvarno sretno. Usput pocisti i egr, turbinu, rezervar, crijeva i stavi nove injektore i filtere ako je do pumpe. I uaput kupi pumpu vode jer onaj koji ti metne novi remen na staru pumpu stvarno je fuser. Za pumpu goriva svakako bi bilo dobro da je odneses na test prije ugradnje. U principu ovaj baja za 5000kn ti je najbolji frend ako ti ista garantira.

Link to comment
Share on other sites

kako sam i napisao "drži vodu, dok majstori ne odu", ako se izbriše greška i stvar "potraje" 2 godine, ja sam na konju

morao sam editirati, jbg :D

Edited by aleeen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

treba mi regulator/ventil pritiska goriva koji dođe na pumpu sa dva šarafa, mislim da su ključ 10, koji je kod za narudžbu i koje su cijene?

koliko vidim, to mogu sam odraditi sve iz prostora motora sam odozgora?

Link to comment
Share on other sites

pokupio kodove... shebo imbus šaraf, onaj bliže meni, šta da radim? neće to moći bez da ga se ubuši?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 01. 10. 2020. at 18:26, mata73 said:

Kolega je sve rekao.
Ako rastavljaš poluge onda prvo zabilježi položaj svake.
Poluge nisu krivac vec osovina na koju se natakne brisac.
Potrebno je obje izbiti van, očistiti hrđu, promjeniti gumice da voda ne ulazi i namazati masti.
Nije ništa teško ali nekad za skinuti brisace i izbiti osovine treba 2-3 h

A kako da ja to točno napravim? Samo odšarafim poluge brisača i taj navoj podmažem s masti ili treba nešto dodatno raskapati? Tražio sam malo po YT da li ima nekakav tutorial ali nema 😕

Link to comment
Share on other sites

On 01. 10. 2020. at 9:16, enjoyordie said:

Problem s brisačima. Naime, brisači ne rade. Krenulo je tako što su počeli jako sporo raditi (prva brzina pomaknu se 2 cm pa stanu i tako cijelo vrijeme dok ne naprave puni krug). Sada ne rade uopće, osim najbrže brzine gdje isto nakon minutu, dve prestanu raditi i onda nakon par minuta opet rade (ali samo na najbržoj brzini)

ne znam jesi li već riješio, ali problem može biti i u korodiranim kontaktima na motoriću brisača.

Imaš ovdje lika na linku koji je to skužio nakon godine dana kopanja po uch, ecuu, ručki itd

https://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?f=2&t=27118&sid=c04cfef9644db634491d1e8f27a6d873&start=15

 

ili ako ti se ne čita sve:

 

***The real problem was corrosion on the electrical contacts inside the wiper motor.***

The fix was super simple. Remove the black plastic cover which has the electrical socket, and clean the light corrosion from the 3 side-by-side contacts at the base of this cover, as well as the single ground contact which pushes against the metal body of the wiper motor under the plastic cover.

 

Excellent write up of your issue. I've been having the same problem with intermittently working wipers over the past month and finally got around to having a look at them today. High-Speed mode usually worked for me.

Thanks a lot for your tip to check the pins on the underside of the motor gearbox cover. Initially, I cleaned just the ground but this didn't solve my problem, but after reading this I reopened the unit and found a black residue on the high and low-speed contacts. I cleaned them and bent each of the pins out a bit from the outer side of the cover using a flat head screwdriver. The contacts on the cover are shaped in a U, and fit a U-shaped contact on the motor body, so opening the male side on the cover a little will increase the force and make for a better connection.

Before reconnecting the plug I checked the resistance between all of the pins - which was worthwhile as the first time I put back on the cover it was a little misaligned and all of the pins were shorting.

 

Link to comment
Share on other sites

On 16. 10. 2020. at 14:40, direstraits said:

Slomio šaraf? 

ma ne, sjebo navoj šarafa, ali ko hebe jedan šaraf, srediti će to meho... čeka se regulator/ventil pa da vidim ako će ga to oživiti, držite fige!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

najnovije vijesti - i jedna dizna je otišla u bananu, tako mi barem javljeno, sada je na čišćenju...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, aleeen said:

najnovije vijesti - i jedna dizna je otišla u bananu, tako mi barem javljeno, sada je na čišćenju...

tražim diznu za 1.5dci 63kw, di naći, po čemu tražiti? kaže mi meho da su nekakvi kodovi na njoj po kojoj mora odgovarati, ako su oni kodovi po kojima tražim uvijek dijelove po netu, to uopće ne bi trebao biti problem, cijene su vidim od 400-tinjak kn pa nadalje (pričam za njuškalo + ebay)

Link to comment
Share on other sites

A kako da ja to točno napravim? Samo odšarafim poluge brisača i taj navoj podmažem s masti ili treba nešto dodatno raskapati? Tražio sam malo po YT da li ima nekakav tutorial ali nema [emoji53]
Skineš brisače, zatim one plastike oko brisača. Onda mislim da cijeli mehanizam drže 4 vijka.
Problem je u onim osovinama na koje se natakne brisač. Njih treba izbiti van, očistiti od hrđe, podmazati i promjeniti gumice da voda ne ulazi.
Kako sam već napomenuo poluge i njihove položaje zabilježiti jer je kasnije zajebancija podesiti da brisači rade kako su i ranije.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.