Jump to content
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju. ×
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju.

Recommended Posts

ivan.martinko
Nov kompresor za to vozilo nije vise od 350 €, OE kvalitet (Hella, Valeo), a cijene startaju na 220 €. Ta cifra od 700 € je za šišanje ovaca, svakako nemas nikakvu garanciju dulju od godinu dana, ni ako kupis i ugradis u ovlastenom.

Ma kakvi ovlasteni reno.servis. Neki dobar klima majstor. Mozda ima i rabljenih kompresora na lageru. Posao sa auto klimama je posebna stvar ko i autostakla. Bi li isao napuklu sofersajbu mijenjati u ovlasteni servis? Mozda ak si ovca ali inace u autostaklo servis. Isto je i sa klimama. Jedan frend mi radi u autoklima servisu. Rade sve. Provjera pustanja kontrastom, zamjena kilera i isparivaca, crijeva, svega.

Dakle posebna struka.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aleeen

    323

  • MilosB

    158

  • frenchkey

    132

  • ivan.martinko

    122

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja antifriz testiram drugacije, dosta pouzdanija i jeftinija metoda :-) Kupim u ljekarni bilo kakvu spricu za 2-3kn, izvucem malo antifriza i spricu ubacim preko noci u zamrzivac. I odmah vidis na

Otkud ti viška motor brisača? Ja nemam nikad viška, svi odmah idu u prekomandu za rotaciju vunenih i sličnih životinja. ? 

Inace je navigacija iz Captura 2016.g. sjela u megane iz 2003.g. ko budali samar sto bi se reklo Vise o tome cu pisati kad otvorim topic o meganeu. Evo par slika za sada: Evo i tih fam

Posted Images

danas mi se kasno popodne vrlo čudna stvar desila kada sam stajao na manjoj uzbrdici čekajući zeleno na semaforu,

tada sam se odvezao do najbližeg parkinga i uspio snimiti; (mada mi se to nešto češće dešavalo dok sam bio na semaforu, moram priznati da se unutar kabine dosta i čuje i osjeti u obliku vibracija cjelokupnog sustava, ali i na volanu zasebno pogotovo, o čemu je riječ?), žao mi je ljudi šta je video ispao naopako, nemam pojma zašto je tako.

 

Link to post
Share on other sites

Da ljudi ne čekaju, dogodi se na 0:17 sekundi :D
Možda loše gorivo ili nešto sa dovodom goriva obzirom da kažeš da si bio na neravnini? Malo se ler gas poremetio, ali ništa previše.

Link to post
Share on other sites

Da ljudi ne čekaju, dogodi se na 0:17 sekundi :D
Možda loše gorivo ili nešto sa dovodom goriva obzirom da kažeš da si bio na neravnini? Malo se ler gas poremetio, ali ništa previše.

snimano je na ravnici, a ono kada se dešavalo učestalije doista je bilo na uzbrdici, znači u principu ništa strašno?

Link to post
Share on other sites

Kad si točio gorivo zadnji puta ? Jel voziš stalno sa praznim tankom ? Kada si mijenjao filter goriva ?

Se pojavljuje u vožnji ili samo u leru ?

Link to post
Share on other sites

23.11. - natočio 60 litara, bio iz istre do siska, iz siska do zagreba, iz zagreba do istre nazad, preko vikenda iz istre do rijeke i nazad, često sam u autu, ne vozim se često sa praznim tankom, ali zna se desiti da bude u rezervi, sada je na nešto manje od 15-ak litara :D filter goriva je mijenjan 6/2015, od tada je auto prešao 35 000km - vrijeme mu je za zamjenu, istog imam spremnog u autu za montažu prilikom nadolazećeg servisa (usro sam se samo da nisu injektori kako sam gledao/čitao po netu, tipa cifre od 1000€, itd.), samo u leru primjećujem, javiti ću sutra ako će se pojavljivati još

Edited by aleeen
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

pitanje: primjetio sam da postoji obična plastična cijevčica (naborana) na nekakvim svojim plastičnim nosačima, kroz nju ništa ne prolazi, a počinje kod akumulatora, ispod njegove lijeve strane, i spušta se niz blatobrana sve do lijeve strane ispred prednjeg kotača u plastiku ispred branika? to mi je virilo vani jedno 5-6 cm (zato sam je i skužio) i malo ugurao unutra da više ne zjapi toliko, izgleda mi nešto kao bez funkcije, bez određenog kraja i početka?

Link to post
Share on other sites
kristijan1710

Odusak akomulatora. Spaja se na akomulator i ide prema dolje.

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites

ma ne, cjevčica je kao naborana slamka, savitljiva, fi ~ 2 mm

Link to post
Share on other sites

vidio nešto kasnije tvoje javljanje, za koji vrag to služi? nije mi uopće spojena nigdje na akumulator, visi sa strane blizu akumulatoru i ide opet prema dolje?

Link to post
Share on other sites

Da ti kiselina i pare idu dolje ispod auta, a ne da ti izjedaju plastiku i metal kad akumulator krene kuhat i prska i curi po nosačima.

Daj poslikaj. Vjerojatno ti ispala ili imas noviji aku, a bivsi vlasnik nije utaknuo u taj odusak.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

poslikat ću sutra, da, u ovlaštenom su 2014. stavili novi originalni akumulator (info i račun od prethodnog vlasnika), stvarno nemam ideje di bi se to moglo s gornje strane na akumulator "prispojiti", bumo vidjeli sutra :D

Link to post
Share on other sites

S obje strane akumulatora skroz gore treba biti cepic jedan. Na kraju tog crijeva od 6mm promjera (Nije 2mm pa cak ni unutarnji promjer) treba biti zavrsetak u obliku L koji se onda utakne u akululator nakon sto se izvadi jedan cep taj bocni.

Inace nesluzi samo kad aku zakuha nego bilo kad jer on stalno isparva. Neki manje neki vise.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

tako je miloše, izgleda mi je sa mog "L" plastičnog komadića ispala cijev i slobodno visila u prostoru motora, uzeo sam ponovo tu fleksibilnu cijev i nabio na L koji mi je uboden bio s lijeve strane akumulatora, malo ispod + kleme

 

 danas sam uspio sam promijeniti filter nafte, povodom toga, zanimaju me daljni podhvati i zahvati do it yourself na mom autu, a kako sam prije pisao, na dijagnostici pokazuje grešku neku P0380 (bubam napamet šifru) - i automehaničar kaže da je to modul grijača koji se komplet mijenja i/ili da je koji od grijača otišao, volio bi da znam više; dali je praksa da na megane II rikava taj modul ili mi možete iskusniji potvrditi da je neki od grijača otišao? šta god da je, volio bi sam provjeriti i uraditi servis. moj prostor izgleda ovako: http://aws-cf.caradisiac.com/prod/mesimages/519308/13052007223.jpg - dakle, ispod ove plastike koja je povezana jednim šarafom i dvije kvačice nalaze se grijači? do njih se dolazi vrlo lako te ih se skida?

 

raditi ću po ovom tutorialu: http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?t=8224

i onda kada skinem tu plastiku imam ovo? http://i180.photobucket.com/albums/x304/dry_flood/Glow Plugs/5.jpg

kolika je cijena jednog grijača i dali ko zna njihov tvornički broj po kojima ću tražiti ponude po trgovinama?

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

dok čekam odgovor na ovo pitanje, molim vas dragi kolege, dopustite mi u međuvremenu dva pitanja:

- možda su i pitanja "glupa" pa ja postavljanjem takvih ispadam "glup", ali mislim da je još veća sramota da držim ta pitanja u sebi, a nikada ne saznam odgovore:

1) kada kočnim nožnom kočnicom, dali koče samo prednje gume ili sve 4? kada podignem ručnu kočnicu, koče sve 4 gume ili samo zadnje 2?

 zašto to pitam? na tehničkom pregledu, prednje kočnice su OK, jako dobro koče, međutim auto mi iza ništa ne koči te ručna ništa ne drži (tako mi je rekao, citirao sam ovo), a mene zanima, dali to znači da kada kočim nožnom kočnicom, kao šta sam i rekao - prednje koče ok, ali iza uopće ne koče (ili pak uopće one ne bi ni trebale da koče, već koče samo kada podignem ručnu?)

2) drugo pitanje - vozio sam nešto sitno benzinaca, i ovo je moj prvi dizel, imam dojam da se kazaljka temperature nikada u zimskom vremenu i temperaturama ne dođe do one granice kao po ljeti? već kao da, koliko god se vozim vremenski u autu kada su temperature niže, nikako da postigne tu temperaturu? vjerujem da je ovo sasvim normalna stvar kod dizelaša?

Link to post
Share on other sites

1) nožna kočnica koči sve kotače a ručna samo zadnje.

2) normalno kod malog dizelaša,malo troši ali malo i grije.

Link to post
Share on other sites
IZMJERENE VRIJEDNOSTI:

Sile na obodu kotača:
                                       Lijevo          Desno        Razlika
    1. osovina - radna kočnica         3000 N         3180 N            6 %
    2. osovina - radna kočnica         1440 N         1670 N           14 %
    2. osovina - pomoćna kočnica       1450 N         1600 N            9 %

    Koeficijent kočenja radne kočnice:      70 %
    Koeficijent kočenja pomoćne kočnice:    23 %
Link to post
Share on other sites

kolike su referentne vrijednosti - od - do granice u Njutnima?

I opet ne kužim po ovome, radna kočnica i pomoćna kočnica imaju iste vrijednosti na 2. osovini, dali je meni i radna i pomoćna na 2. osovini u banani ili samo ručna?

Link to post
Share on other sites

Ako ti šta znači:

IZMJERENE VRIJEDNOSTI:

Sile na obodu kotača:
                                       Lijevo          Desno        Razlika
    1. osovina - radna kočnica         2400 N         2500 N            4 %
    2. osovina - radna kočnica         1700 N         1600 N            6 %
    2. osovina - pomoćna kočnica       1500 N         1400 N            7 %

    Koeficijent kočenja radne kočnice:      60 %
    Koeficijent kočenja pomoćne kočnice:    21 %
Link to post
Share on other sites

imam još dva pitanja:

1) ljudi često spominju "duge brzine", šta to znači? pitao sam jednog jednom bivšeg kolegu za Megane III 1.5dci koji je vozio tada dali ima 6. brzinu, on kaže "nema, ali ima duge brzine", jednaput mi je drugi kolega isto rekao za svoj Clio III, šta to znači "duge brzine"?

2) http://autoportal.hr/clanak/otkrivamo_naj_e_e_kvarove_renault_megane_ii

možda sam već bio pisao o ovome, meni se također dešava kada vozim u rikverc i lagano zakočim da se pojavi taj užasan iritantan zvuk, na koji način to riješiti? jel uspio ko od vas ovdje na forumu to praktično?

3) gdje se na autu nalazi senzor temperature zraka okoline? baš neki dan bilo jako hladno, a zraka sunca valjda tukla negdje i prikazivalo mi 15-16'C :D

Edited by aleeen
Link to post
Share on other sites

3. donji dio desnog retrovizora, ima malo izbocenje

1. da postizes velike brzine s svakom brzinom, i kasnije trebas saltati ajmo tako rec (gleedajuci brzinu) VW ti je npr poznat po kratkim brzinama (orijentirano vecem ubrzanju i manjoj krajnjoj brzini)

Link to post
Share on other sites

Announcements

  • OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju.



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..