Jump to content

Renault Fluence Limited Edition


zgfluenceLE

Recommended Posts

Na Meganu je prijatelj imao pucketanje iz B nosaca na spoju sa krovom.

Nakon potrage od 3 mj našli smo da je fulano 3 tockasta zavara B stupa sa krovom.

U servisu su riješili problem tako što su razmaknuli limove koji su se dodirivali.

Na meganu 3 misliš? Čujem i ja to škljockanje, zvuk je metalni. Bilo bi lijepo kad bi ga riješili, prijavio sam ja to u garanciji, ali razočaran sam servisima. Oni pojma nemaju o ničemu, a radi se o autu koji je 8 godina na tržištu prodan u miljune primjeraka. Sve te sitnice bi pravi servisi sada trebali rješavat od šale, ali niti znaju, niti se trude, niti ih je briga..Auto je ok i zadovoljan sam, ali servisi su tipično za HR, loši..

 

U kojem servisu je to rješeno tvom frendu?

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

...Što se škripuckanja tiče, općenito, moramo se naviknuti, RenFault je to, ima i kod mene škripucakanja sve više.. Sve ponekad, ali lista sve duža, škljocne iz vozačevih vrata, cvrčkić iz aramature ponekad, nešto se namješta iz bunkera (šklljocka).. U većini slučajeva je sve tiho, ali krenulo je lagano. Radio na lagano i ne čuje se.  Nažalost Renault završna izrada je među lošijjima u autoindustriji, ne može to bez cvrčkića, a moglo bi bit i ptičica...

Kad se sjetim svog starog Hyundai getz-a i svih cvrčaka, lupkanja i slično kao i posjete serviserima...ovo s Fluencom me pozitivno nasmijava...Francuski šarm pun cvrčaka koji su nebitni kad pogledam potrošnju, veličinu gepeka, osjećaj za volanom, udobnost... Zadovoljan sam. RenFault je zakon. S Fluencom se osjećam kao obiteljski čovjek i to sam htio. Limuzina za putovanja. Auto ima ono nešto i još nisam požalio i ne želim požaliti. Valjda s godinama neke stvari kao ptičice i cvrčci postaju nebitni. I kod getza sam navikao do te mjere da kad nešto nije zvrčalo, mislio sam kako nešto ne štima. Ovo s  "check injection system" je bilo iz predostrožnosti. Ono što ću vjerojatno napraviti s vremenom:

- izmjena samo prednjih zvučnika (mijenjao sam ih na Getzu),

- nabaviti sjenila za zadnje prozore da su fit, a da nisu folije (ne znam gdje tražiti)????

- postaviti ove zaštitne "zavjesice" i to je to.  

Naravno, praviti kilometre jer ovaj me auto vuče da ga vozim. Rad dizelskog motora me trenutno očarava, što zvukom, što snagom i naravno potrošnjom. Za moje potrebe sasvim dovoljno. Veseli me i još jedna činjenica, možda sam subjektivan, ali Renault ima odnos s kupcima kao DM... tu kupujem, tu sam čovjek...  

Link to comment
Share on other sites

Da, mrežice.  :hop: Vidio sam kako neki automobili to imaju i kao da je rađeno po mjeri. Mislio sam da je to original. Folije ne bi stavljao. Imaš kakav kontakt, broj ili bilo što?

Ono za B stup? To ste skidali tapecirung ili?  

Link to comment
Share on other sites

Kad se sjetim svog starog Hyundai getz-a i svih cvrčaka, lupkanja i slično kao i posjete serviserima...ovo s Fluencom me pozitivno nasmijava...Francuski šarm pun cvrčaka koji su nebitni kad pogledam potrošnju, veličinu gepeka, osjećaj za volanom, udobnost... Zadovoljan sam. RenFault je zakon. S Fluencom se osjećam kao obiteljski čovjek i to sam htio. Limuzina za putovanja. Auto ima ono nešto i još nisam požalio i ne želim požaliti. Valjda s godinama neke stvari kao ptičice i cvrčci postaju nebitni. I kod getza sam navikao do te mjere da kad nešto nije zvrčalo, mislio sam kako nešto ne štima. Ovo s  "check injection system" je bilo iz predostrožnosti. Ono što ću vjerojatno napraviti s vremenom:

- izmjena samo prednjih zvučnika (mijenjao sam ih na Getzu),

- nabaviti sjenila za zadnje prozore da su fit, a da nisu folije (ne znam gdje tražiti)????

- postaviti ove zaštitne "zavjesice" i to je to.  

Naravno, praviti kilometre jer ovaj me auto vuče da ga vozim. Rad dizelskog motora me trenutno očarava, što zvukom, što snagom i naravno potrošnjom. Za moje potrebe sasvim dovoljno. Veseli me i još jedna činjenica, možda sam subjektivan, ali Renault ima odnos s kupcima kao DM... tu kupujem, tu sam čovjek...  

Ma znaš sve, i ja sam vozio hyundaia. Savršenog auta nema, ali s obzirom da smo u familiji imali već novog megana iz 2001 godine (Mk 1 facelif), ja bi rekao da RenFault nije ni mrvicu popravio kvalitetu završne izrade u ovih 15-ak godina i to malo smeta. Kad u nečemu spadaš među lošije, onda je činjenica da drugi to radi bolje. Renault je po ovom pitanju bio i ostao nisko. Da se razumijemo, i ja sam zadovoljan sa autom, ono što kažeš na duljim putovanjima je baš udoban, auto ide odlično i cjeli auto ima svoj neki gušt za vozit ga, i šteta što ovakve stvarčice kvare ukupni dojam, tako da došlo je stvarno vrijeme da Renault investira u povećanje kvalitete izrade svojih auta. To je jedini razlog zašto im je kvaliteta izrade loša. 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Da, mrežice.  :hop: Vidio sam kako neki automobili to imaju i kao da je rađeno po mjeri. Mislio sam da je to original. Folije ne bi stavljao. Imaš kakav kontakt, broj ili bilo što?

Ono za B stup? To ste skidali tapecirung ili?  

Nismo skidali tapecirung sa krova, samo smo malo odmaknuli i pipkali dok nismo našli.

Prije toga smo se danima vozali čak i u prtljažniku da otkrijemo odakle dolazi škljocanje.

Telefon od servisa imaš u linku.

Link to comment
Share on other sites

 

Nismo skidali tapecirung sa krova, samo smo malo odmaknuli i pipkali dok nismo našli.

Prije toga smo se danima vozali čak i u prtljažniku da otkrijemo odakle dolazi škljocanje.

Telefon od servisa imaš u linku.

ZGfluence - kad otkriješ uzrok problema poslikaj pa javi, meni se ne da zezat sa tim, mislim a čemu gubit vrijeme kad su servisi ovdje u RI vrhunski, začas će oni to:hahahe:

Link to comment
Share on other sites

Ma znaš sve, i ja sam vozio hyundaia. Savršenog auta nema, ali s obzirom da smo u familiji imali već novog megana iz 2001 godine (Mk 1 facelif), ja bi rekao da RenFault nije ni mrvicu popravio kvalitetu završne izrade u ovih 15-ak godina i to malo smeta. Kad u nečemu spadaš među lošije, onda je činjenica da drugi to radi bolje. Renault je po ovom pitanju bio i ostao nisko. Da se razumijemo, i ja sam zadovoljan sa autom, ono što kažeš na duljim putovanjima je baš udoban, auto ide odlično i cjeli auto ima svoj neki gušt za vozit ga, i šteta što ovakve stvarčice kvare ukupni dojam, tako da došlo je stvarno vrijeme da Renault investira u povećanje kvalitete izrade svojih auta. To je jedini razlog zašto im je kvaliteta izrade loša. 

 

Ja sam ti naveo svoj primjer u postu ranije tako da se nebi u potpunosti slozio.

Moj dojam je da im kvaliteta varira od modela do modela ovisno o tvornici i zemlji u kojoj se radi kao i o FL modela.

Recimo Scenic II phase I je imao osjetno nekvalitetniju unutrasnjost od istog modela ali phase II, a to se najvise ocitovalo na otpornost na habanje.

Meni je Scenic unutra nakon gotovo 200 000 Km imao jedva vidljive tragove koristenja, sjedalo se nije poderalo, rucica mjenjaca je ostala kao prvog dana, kozni volan minimalni tragovi trosenja i rukohvat na vratima isto tako.

Cvrcaka nisam imao uopce, a tako je ostalo i na 180 tkm tako da ne mogu reci da Renault ne zna sloziti dobar auto...kod nas je problem sto se mahom kupuju akcijski modeli, modeli sa manje opreme, modeli proizvedeni u Turskoj i sl.

Recimo kod mene na Scenicu nije bilo nekvalitetnih komponenti, turbina je bila Mitsubishi japanska, kompresor klime Denso japanski, sve cetiri bobine BERU njemacke, svjecice prva ugradnja NGK (made in Japan), puno periferne elektronike Bosch (made in Germany)...mislim nije to do zemlje porijekla vec su to sve renomirani proizvodjaci.

Kompletan auto je odradio sa lakocom gotovo 200 tkm uz sve skupa dva problemcica...otisla jedna BERU bobina negdje na 150 tkm i jedan osigurac na slicnoj kilometrazi, a taj osigurac je kostao 5 Kn, ali mi je onesposobio auto...nije htio upaliti.

Od ostaloga promjenio sam jos 3 akumulatora i dva nosaca motora.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja sam ti naveo svoj primjer u postu ranije tako da se nebi u potpunosti slozio.

Moj dojam je da im kvaliteta varira od modela do modela ovisno o tvornici i zemlji u kojoj se radi kao i o FL modela.

Recimo Scenic II phase I je imao osjetno nekvalitetniju unutrasnjost od istog modela ali phase II, a to se najvise ocitovalo na otpornost na habanje.

Meni je Scenic unutra nakon gotovo 200 000 Km imao jedva vidljive tragove koristenja, sjedalo se nije poderalo, rucica mjenjaca je ostala kao prvog dana, kozni volan minimalni tragovi trosenja i rukohvat na vratima isto tako.

Cvrcaka nisam imao uopce, a tako je ostalo i na 180 tkm tako da ne mogu reci da Renault ne zna sloziti dobar auto...kod nas je problem sto se mahom kupuju akcijski modeli, modeli sa manje opreme, modeli proizvedeni u Turskoj i sl.

Recimo kod mene na Scenicu nije bilo nekvalitetnih komponenti, turbina je bila Mitsubishi japanska, kompresor klime Denso japanski, sve cetiri bobine BERU njemacke, svjecice prva ugradnja NGK (made in Japan), puno periferne elektronike Bosch (made in Germany)...mislim nije to do zemlje porijekla vec su to sve renomirani proizvodjaci.

Kompletan auto je odradio sa lakocom gotovo 200 tkm uz sve skupa dva problemcica...otisla jedna BERU bobina negdje na 150 tkm i jedan osigurac na slicnoj kilometrazi, a taj osigurac je kostao 5 Kn, ali mi je onesposobio auto...nije htio upaliti.

Od ostaloga promjenio sam jos 3 akumulatora i dva nosaca motora.

Gle razumijem ja tebe što ti želiš reći, međutim u slučaju Megana 3 imaš u Europi 2 tvornice, Pancia-Španjolska i Turska (ne znam grad). Znači iz Turske dolaze Generation Megane 3 i Fluence, a svi drugi Megane 3 (berlina, grandtour, coupe i RS) dolze iz Španolske. Dakle to im je "glavna" Megane tvornica u Europi i iz nje dolaze škripavi Megane-i. Naravno da ima razlike od modela do modela, ali eto ja se još nisam vozio u renaultu koji nije imao škripavu unutrašnjost nakon 10 tkm. Možda se pokoji takav nađe, ali za mene (dok se ne uvjerim u suprotno) je to iznimka, a ne pravilo. Kvaliteta završne izrade je vjerovatno skupa stvar kad je u pitanju  masovna proizvodnja, a Renault na tome očito štedi, tj ne ulaže dovoljno ili jendostavno ne zna (i ovo je moguće). Eto volio bi da mi netko kaže da recimo novi Talisman i Espace (to su im najaskiplji modeli u ponudi) nakon xyz km ne škripe, međutim kad gledam testove na youtubeu čujem kako novinari kometiraju da čuju čudne zvukove i škripavce na tim testnim autima koji imaju možda 1-2-3 tkm. Šta reći na to, da opet ne ulažu dovoljno ili ne znaju to složit?

Hebiga nije to bitna stvar za pouzdanost auta, međutim ako Renault želi prodavat Talismane i Espace dugoročno i postići dobre prodajne rezultate, morat će početi proizvoditi i prodavati Megane koji ne škripe (pod uvjetom da su pouzdani kao sada) da bi uopće mogao imati široku masu zadovoljnih kupaca koji su spremni izdvojiti 30 k eura za novi Renault poslije Megana.. Ako može golf od 150 tisuća kuna biti auto koji ne škripi nakon 100 tkm, zašto to ne može biti i Talisman od 200 000 kuna? Iako vozio sam se ja i u Pasatu koji škripi:hahahe:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ma meni je dovoljna spoznaja da eco oznaka na Renaultu znaci da je automobil u velikom postotku radjen od reciklirane plastike. Od tud skripavci. Da li moze bolje ne znam i nekako me ne zanima. Ako mogu sam otkriti odakle dolazi zvuk skripanja pokusati cu ga rijesiti. Ako ne, hebi ga. Za 116000 kn sam dobio ok auto. Nek vozi od tocke A do tocke B bez nekakvih vecih problema i ja sretan. Da me skripanje veseli bas i ne ali hebi ga. Sto sad? Ne vjerujem ja u te price oko bolje ili losije plastike za tvornice u Francuskoj ili Turskoj itd. Ja sam nekad radio u Ad Plastik firmi i znam ponesto o toj famoznoj plastici (branici) koji su se proizvodili za Clio. I to im nije bio jedini posao. Radili su i za Opel i za Mercedes...Sad im se asortiman plasticnih komponenti prosirio dodatno. Svaki proizvedeni komad se testira prema standardima koje propisuje proizvodjac. Tako da nema razlike nigdje. Moj bivsi getz je slovio kao jedan od auta s najmanje kvarova a ja potrefio onog s kojim sam hodocastio po servisima. Hebi ga, zalomilo se. Ako svi Renaulti skripe, hebi ga nosim se s tim. Nisam jedini i ok. Nije Renault los, bar ga ja tako ne dozivljavam. Vise to gledam kao lutriju. Dogodi se. A vjerujte mi, nisu teorije zavjere, ali imate automobila po salonima koji se prodaju da su novi a da su prije salona bili osteceni u transportu i popravljani o trosak proizvodjaca u ovlastenim servisima. Nema tu velike matematike. Vise srece i manje zamovijetanja i brige. Ako je skripanje jedini problem, naucit cu se nositi s tim. Jedino bi zamolio osobu mata73 ako je u mogucnosti da nekakvim crtezom oznaci gdje da tocno pogledam kod b stupa kako ne bi nesto potrgao ili slomio. Bar onako detaljnije... Pa da vidim ima li felera kod mene. Usput, malo sam obisao danas Rijeku i Opatiju da malo razradim motor dosao do potrosnje od 5, 87 litara. Bilo je tu Zagreba na posao i s posla...te eto ovaj danasnji izlet s pridrzavanjem ogranicenja uz odstupanje +/- 10 km. Sve ukupno 970 km s 57 litara. Ja zadovoljan

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja sam ti naveo svoj primjer u postu ranije tako da se nebi u potpunosti slozio.

Moj dojam je da im kvaliteta varira od modela do modela ovisno o tvornici i zemlji u kojoj se radi kao i o FL modela.

Recimo Scenic II phase I je imao osjetno nekvalitetniju unutrasnjost od istog modela ali phase II, a to se najvise ocitovalo na otpornost na habanje.

Meni je Scenic unutra nakon gotovo 200 000 Km imao jedva vidljive tragove koristenja, sjedalo se nije poderalo, rucica mjenjaca je ostala kao prvog dana, kozni volan minimalni tragovi trosenja i rukohvat na vratima isto tako.

Cvrcaka nisam imao uopce, a tako je ostalo i na 180 tkm tako da ne mogu reci da Renault ne zna sloziti dobar auto...kod nas je problem sto se mahom kupuju akcijski modeli, modeli sa manje opreme, modeli proizvedeni u Turskoj i sl.

Recimo kod mene na Scenicu nije bilo nekvalitetnih komponenti, turbina je bila Mitsubishi japanska, kompresor klime Denso japanski, sve cetiri bobine BERU njemacke, svjecice prva ugradnja NGK (made in Japan), puno periferne elektronike Bosch (made in Germany)...mislim nije to do zemlje porijekla vec su to sve renomirani proizvodjaci.

Kompletan auto je odradio sa lakocom gotovo 200 tkm uz sve skupa dva problemcica...otisla jedna BERU bobina negdje na 150 tkm i jedan osigurac na slicnoj kilometrazi, a taj osigurac je kostao 5 Kn, ali mi je onesposobio auto...nije htio upaliti.

Od ostaloga promjenio sam jos 3 akumulatora i dva nosaca motora.

Potpis....

 

Evo ja imam megana 3 limited nikakvi cvrci... imam megana 3 coupe starog 7 godina nikakvi cvrci nit problemi.  Sve je kak naletis:-)

Link to comment
Share on other sites

Ma meni je dovoljna spoznaja da eco oznaka na Renaultu znaci da je automobil u velikom postotku radjen od reciklirane plastike. Od tud skripavci. Da li moze bolje ne znam i nekako me ne zanima. Ako mogu sam otkriti odakle dolazi zvuk skripanja pokusati cu ga rijesiti. Ako ne, hebi ga. Za 116000 kn sam dobio ok auto. Nek vozi od tocke A do tocke B bez nekakvih vecih problema i ja sretan. Da me skripanje veseli bas i ne ali hebi ga. Sto sad? Ne vjerujem ja u te price oko bolje ili losije plastike za tvornice u Francuskoj ili Turskoj itd. Ja sam nekad radio u Ad Plastik firmi i znam ponesto o toj famoznoj plastici (branici) koji su se proizvodili za Clio. I to im nije bio jedini posao. Radili su i za Opel i za Mercedes...Sad im se asortiman plasticnih komponenti prosirio dodatno. Svaki proizvedeni komad se testira prema standardima koje propisuje proizvodjac. Tako da nema razlike nigdje. Moj bivsi getz je slovio kao jedan od auta s najmanje kvarova a ja potrefio onog s kojim sam hodocastio po servisima. Hebi ga, zalomilo se. Ako svi Renaulti skripe, hebi ga nosim se s tim. Nisam jedini i ok. Nije Renault los, bar ga ja tako ne dozivljavam. Vise to gledam kao lutriju. Dogodi se. A vjerujte mi, nisu teorije zavjere, ali imate automobila po salonima koji se prodaju da su novi a da su prije salona bili osteceni u transportu i popravljani o trosak proizvodjaca u ovlastenim servisima. Nema tu velike matematike. Vise srece i manje zamovijetanja i brige. Ako je skripanje jedini problem, naucit cu se nositi s tim. Jedino bi zamolio osobu mata73 ako je u mogucnosti da nekakvim crtezom oznaci gdje da tocno pogledam kod b stupa kako ne bi nesto potrgao ili slomio. Bar onako detaljnije... Pa da vidim ima li felera kod mene. Usput, malo sam obisao danas Rijeku i Opatiju da malo razradim motor dosao do potrosnje od 5, 87 litara. Bilo je tu Zagreba na posao i s posla...te eto ovaj danasnji izlet s pridrzavanjem ogranicenja uz odstupanje +/- 10 km. Sve ukupno 970 km s 57 litara. Ja zadovoljan

 

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

 

 

Tako i meni troši auto prema stvarno utočenim litrama. Putno računalo uporno pokazuje 10 % manje od stvarne potrošnje. Trenutni prosjek po BC u 4.100 km je 5.3, a u stvarnosti je to bliže 6 litara. Ja isto zadovoljan jer uopće ne pazim na potrošnju, vozim se po osjećaju i ugalvnom sam među bržima na cesti.

 

P.S. potrošnja bi ti trebala pasti još malo kad se motor razradi -nakon 5-6-7 tkm.

 

POZ

Link to comment
Share on other sites

Hoće li netko meni reći jesam ja puno za ekranom ili felge na ovom Fluence-u ne stoje dobro!!?

Desna strana je pravilno montirana ali mislim da je lijeva/vozačeva pogriješena... Možda sam počeo i piti pa mi se priviđa ali volio bi da me netko razuvjeri..

Link to comment
Share on other sites

E sad si i mene shebao. Valjda tako mora biti. U biti iste su. Jedne se vrte s perima prema naprijed, a druge perima prema nazad. Ja sam takojednom bio zbunjen s dunlop gumama.... streetresponse koje su iste...

Poslano sa mog SM-T550 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 šta kaže proizvodni broj, jeli turčin ili španjolac?

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ja ću si to uzet za karavana. Iako ima tvornički zatamnjena zadnja stakla, klinac viče da mu piči sunce..

Pošto ja vozim pradjeda vašeg Fluencea, tada je bilo u opremi zadnja rolo zavjesica koja se namotava u policu ''za šešire'', zar to nema u dnašnjim verzijama?

Capture.thumb.JPG.1e1589ef707939df49d6da

 

ja nabavio naknadno s karamboliranog. Još da ima dizanje na gumb kao mečka....:bigl:

 

 

DSC01879.jpg

DSC01880.jpg

DSC03430n.jpg

DSC03431n.jpg

DSC03432n.jpg

ovi sivi prihvati na ''nebu'' su bili tu i u najslabijoj verziji tako da se zavjesa bez problema kopčala, ako i kod vas postoje onda postoje i zavjese

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Mora tako jer su iste. 

Pa o tome i govorim... To nema smisla, za mene kao amatera mehanike i otpora kotrljanja i sl. Na vw grupaciji sam imao felge koje su kao "propeler" i svaka se strana vrtila ispravno, moralo se pazati prilikom montiranja guma ( isto kao što guma ima smjer tako i ta felga) a mislim da ovo isto nije nešto u redu.. Ima još detalja o/na autu ali ako počnem sve će biti da to tako "mora"..

Link to comment
Share on other sites

Pošto ja vozim pradjeda vašeg Fluencea, tada je bilo u opremi zadnja rolo zavjesica koja se namotava u policu ''za šešire'', zar to nema u dnašnjim verzijama?

 

Moj Megane sedane II Phase2 ima isto zadnju rolo i na bočnim stražnjim vratima zavjesice koje se izvlače iz oplate vrata kao u lagune.. Edited by BrkoTg.
Nadopuna..
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.