Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Mape su tomtom, software je od NNG iliti IGO. Šteta što se Renault nije odlučio za Here mape kad već koristi IGO navigaciju. 

Trenutna mapa 2017.06 za HR je sasvim pristojna i upotrebljiva. Putovi su pokriveni 100%, kućne adrese 28%.

Mislim da inače ažuriranja za automobile kaskaju u odnosu na klasične navigacije i mobitele.

Ja nemam uredjaj od renoa nego 2 din android. Navigon je radio super ali posto je on EOL, Sad koristim igo i sygic sa here mapama. Imam ponekad lutanja koja nisam imao sa navigonom koji je takodjer koristio here mape. Probat cu tom tom na obje apk i vidjet jel bolje. Makar komentari svugdje kazu da su here mape bolje..
Link to comment
Share on other sites

Otvorim temu meg4 i mislim si ajde idem vidit nekaj o autu, ono, kak se ponasa u voznji, nekaj, bilo kaj, a ono rasprava o mapama... Uzas, kam ide ovaj svijet...

Link to comment
Share on other sites

A nema ih bas puno ljudi. Jos su relativno novi. Aktualnije su teme o autima koji se dovoze izvana sa otpada [emoji16] takvih ima kolko hoces.

Link to comment
Share on other sites

Dečki makar nešto rade sami.

Prije par dana stojim pored auta i parkira se do mene krasni M4 GT Line. Vozaču pohvalim lijep meganček i pitam jel motor 130 ili 160 ks? Odgovor nije znao osim da ima automatski mjenjač. Na pitanje kako je zadovoljan veli da ga vozi 1g ima 16.000 km i da ima odličan displej sa navigaciom i dobrom muzikom (znao je za Rlink), klima dobro hladi, nije bučan, troši oko 5.5 i ima udobna sjedala.

Sve se svodi na gađete i to danas prodaje aute, nažalost.

Link to comment
Share on other sites

Tocno to, grozno... 

I nema sanse da mu trosi 5.5 ?

Link to comment
Share on other sites

1.6 dci? 130 ks. Zakaj ne? Po gradu 7, na autoputu 4.5 i prosjek 5.5.

Specke kazu

FUEL CONSUMPTION - ECONOMY3.6L / L / 4.7L / 4.0L (58 mpg)RANGE1175 KmFUEL TANK CAPACITY47 LCO2 EMISSIONS103 g/Km (Renault)

Link to comment
Share on other sites

Tocno to, grozno... 

I nema sanse da mu trosi 5.5 ?

Ma rekao bi da može jer lik garant smeta na cesti. Čim on nezna koji motor ima taj ne vozi av. Dubrovnik u 3 trake, kao ni zeleni val nego desna traka i lagano.

Imam susjeda koji vozi Meg 2 i prosjek mu je 3.8- 4.0 max po kompu, a sa rezervarom nikad ne napravi ispod 1150 km. Zato od Laništa do Markuševca subotom ujutro dolazi za 50-55 min. Ja si kosu čupam (koje nemam) kad se vozim s njim.

Link to comment
Share on other sites

Dobro dok je desna traka, nek tamo i ostane

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Jbg ...to se zove napredak. Da su postojali forumi prije 40 godina vjerojatno bi netko  napisao ...klima. ABS uzas

Link to comment
Share on other sites

Otvorim temu meg4 i mislim si ajde idem vidit nekaj o autu, ono, kak se ponasa u voznji, nekaj, bilo kaj, a ono rasprava o mapama... Uzas, kam ide ovaj svijet...

Evo nekih mojih iskustava u prvih mjesec dana.
Kupio sam auto u Njemačkoj u Frankfurtu u Renault salonu.
Auto je 05/2017 i bio je testno vozilo. Prešao 6063km.
Motor 1.5dci 110, oprema Intense + 8,7" zaslon.
Takav novi kod nas dođe oko 159000 KN.
Ja svoj platio 15000 EUR. Trošarina me ispala 5100 KN + homologacija 625 KN + 100 EUR troškovi puta + 200 EUR zoll tablice.
Znači sve skupa sam platio oko 119000 KN.
S obzirom koliko se kreću cijene testnih godišnjaka i kakvu opremu daju, mislim da sam dobro prošao što se tiče cijene.

E sad iskustva oko samog auta.
Do sada sam vozio Clia II 1.5dci 70KS iz 2005, tako da je ovo primjetan napredak.
Auto sam dovezao sam iz Frankfurta, znači 915km vožnje autocestom. Prosječna potrošnja na kompu nakon puta - 5.5.
Vozio sam ga oko 160 po Njemačkoj gdje sam mogao, a po Austriji i dalje po oganičenju 130.
Auto je udoban i tih i nakon cijelog dana vožnje nisam bio umoran od puta.
Dosta toga je već izrečeno na ovu temu i s većinom se slažem, pa neću ponavljati.

Kako sam do sada vozio samo Clia meni je ovo primjetan skok na bolje.
Oni koji su vozili bolje i veće aute od mene mogu uspoređivati razlike.
Ja sam do sada zadovoljan.
Ako se pokaže pouzdan i posluži kao Clio do sada, ja zadovoljan.

Što se tiče minusa sa moje strane, najveća je što sa većim ekranom klimatizaciju podešavate preko njega.
To u vožnji nije baš najspretnije.
Mislim da je puno bolja kombinacija kad uz ekran postoje i fizičke tipke za regulaciju klimatizacije.
Nakon toga, minus je preglednost straga.
Stvar spašavaju parking senzori.
Mislim, meni i nije toliki problem, ali žena koja nije baš najspretniji vozač se hvata za glavu.
Nakon Clia ovo je njoj preveliki auto i još sa svim tim tehničkim dodacima.
A valjda će se naviknuti.

 

IMG_1468.JPG

IMG_1471.JPG

IMG_1470.JPG

IMG_1469.JPG

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 


Ja svoj platio 15000 EUR. Trošarina me ispala 5100 KN + homologacija 625 KN + 100 EUR troškovi puta + 200 EUR zoll tablice.
Znači sve skupa sam platio oko 119000 KN.
S obzirom koliko se kreću cijene testnih godišnjaka i kakvu opremu daju, mislim da sam dobro prošao što se tiče cijene.

 

 

Ne mogu a da ne pitam.... 200€ zoll tablice? Kaj za mjesec dva ili? Zadnje kaj smo frendu uvezli auto smo platili 50€ za tjedan il 10 dana.

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu a da ne pitam.... 200€ zoll tablice? Kaj za mjesec dva ili? Zadnje kaj smo frendu uvezli auto smo platili 50€ za tjedan il 10 dana.

U salonu su mi nudili preko njih samo te za mjesec dana.
Kako sam gore bio poslovno i nisam imao previše slobodnog vremena da sam tražim za kraće, uzeo sam te.

 

Link to comment
Share on other sites

Prekrasan auto, čestitke na kupnji!

Par pitanja..našao si ga preko weba, komunikacija preko telefona/emaila ili si imao nekog gore?

Platio si punu oglasnu cijenu ili se nešto "balkanski" ispregovaralo na nižu?

Poslano sa mog ALE-L21 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prekrasan auto, čestitke na kupnji!

 

Par pitanja..našao si ga preko weba, komunikacija preko telefona/emaila ili si imao nekog gore?

 

Platio si punu oglasnu cijenu ili se nešto "balkanski" ispregovaralo na nižu?

 

Poslano sa mog ALE-L21 koristeći Tapatalk

 

 

Idem bar 3 puta godišnje poslovno u Frankfurt na par dana, pa sam već neko vrijeme pratio ponudu preko mobile.de.
Kako sam gore bez auta i smješten u centru, bazirao sam se na ulicu
Hanauer landstraße gdje su smješteni auto saloni skoro svih auto kuća, tako da sam i uživo nekoliko puta obilazio i gledao aute.
Zaključio sam da mi se u golf klasi koju sam ciljao, iz uvoza najviše isplate megane ili focus.
Htio sam ovako nešto novije sa malo kilometara.
Već zadnjih par godina gledam da uzmem nešto novije, ali mi se nije žurilo. Clio me dobro služio...
Tako sam i ovaj put došao i gledao i prelomio da uzmem auto i dovezem se, kad sam već gore.
Nisam ništa prije zvao, nego kada sam došao i vidio uživo, pala je odluka da ga kupim.
Početna cijena je bila 15999, a kad sam pitao jel to konačna cijena, švabo mi spustio cijenu za 1000EUR-a.
Bolje reći španjolac mi spustio cijenu, jer je prodavač bio španjolac :)

 

Link to comment
Share on other sites

Prošao si odlično, novi auto praktički!

Za gospođu uvijek možeš ugraditi i stražnju kameru, u današnje doba bi to po meni trebao biti standard od srednje klase.... 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pitanje...i sebi gledam primjerka, kako si zadovoljan...Renault mušice...zvukovi??potrošnja više manje, kako ide??

 

Hvalim

Link to comment
Share on other sites

Prešao sam tek 1500km s njim. Zasad nemam nekih zamjerki. Nema čudnih zvukova u kabini.
Vuče bolje od Clia koji ima 70KS, mada ništa spektakularno. Ipak je to samo 110KS. Realno mi više i ne treba s obzirom gdje ga vozim.
Po lokalnim cestama se zbog prometa ne mogu natjeravati, a na autocesti auto super ide i malo troši.
Rađe bih dao neku lovu više za bolje opremljen auto, nego za jači motor.
U usporedbi s Cliom, čak mi se čini da Clio bolje leži na cesti i da mu je tvrđi ovjes.
 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Link stabilizatora na 65.000 km vožnje autocestom. Renault kvoliti.

Link to comment
Share on other sites

A na L3? bez problema sa trapom? Otisao jedan vertikalni stabilizator na megu ili oba?

Link to comment
Share on other sites

jedno pitanje/savjet.

danas sam dobio svog megane-a. uvoz iz njemačke, iz renault salona. prva registracija 3. mjesec 2016, 30 000 km, oprema intens, s tim da još ima 17 cola felge, zatamnjena stakla, led svjetla, head up display i još neke sitnice. sa uvozom cijena 125 000. i još ima 5 godina tvorničko jamstvo.

jedan mali problem koji sad imam je taj da nije napravljen servis prije 3 mjeseca (tako su mi rekli u baoticu) i da bi mogao biti problem ako se šta desi sa mašinom, da mi zbog toga možda neće priznati garanciju. koji su intervalni servisi za megane-a? zar nije ulje i ostalo na 30 000? da li ja mogu šta napraviti u vezi toga što u salonu u njemačkoj nisu napravili servis?

 

evo i jedna slikica.

IMG_8277.jpg

Link to comment
Share on other sites

Provjeri u servisnoj koji ti je krajnji datum za servis od zadnjeg obavljenog. Ako je prošlo 15 mjeseci mogao bi biti problem. Kod mene su u servisu svaki sljedeći ograničili na 12 mj ili 15000km. U Njemačkoj bi trebalo biti 30000 km ili 12 mjeseci šta prije nastupi.

Link to comment
Share on other sites

Ako je u servisnoj preporuka ovlastenog kako je hans napisao onda je sve OK, bez obzira što su u HR mozda kraći rokovi

Link to comment
Share on other sites

ali znači da se onda stvarno trebalo prije 3 mjeseca napraviti servis, na 2. godine starosti auta. Jer to 30 000 km ili 2 godine, znači što prije dođe, zar ne?

da li se pod servisnom knjižicom podrazumjeva ona knjižica sa uputama za korištenje auta? tamo na zadnjim stranicama imam 5. mjesec 2017, na 11486km da je napravljen neki servis, ali ne piše koji.

Edited by ninja
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.