Vlado84 0 Posted April 2 Share Posted April 2 Išao sam ga iz znatiželje danas pogledati tamo na parkingu u Vž i zbilja auto izgleda odlično ali ovo sa sjedalom je bilo ko šaka u oko pošto piše da nema oštećenja u unutrašnjosti a kakti su ozbiljan prodavač. Nisam oglas uopće vidio na njuški dosad, na zadnjoj slici se dobro vidi ta poderotina na sjedalu. Kakvi su 1.2 tce motori? Znam da je bilo problema s povećanom potrošnjom ulja pa ga povukli na kraju i zamjenili s 1.3. I imaju povećanju potrošnju goriva nego bi trebali. Meni je to dovoljan signal da bježim koliko god mi se auto sviđao. Koliko po vama taj auto vrijedi? Link to post Share on other sites
MB104 351 Posted April 2 Share Posted April 2 Ja bi taj 1.2 TCe zaobišao. A i da zanemarimo sve njegove mušice, ne vrijedi preko 10,000 eura. 1 1 Link to post Share on other sites
ivan.martinko 1439 Posted April 3 Share Posted April 3 na blok motora. Link to post Share on other sites
macan 923 Posted 9 hours ago Share Posted 9 hours ago Samo da prijavim, mjenjao sam ležajeve amortizera i kolko vidim/čujem prestalo lupkat kod motanja... Kaže mi i vlasnik servisa da je ženi uzeo gt lajna iz njemačke sa 50 iljada km i isti k.. ko i kod mene i škipe amortizeri i lupkaju ležajevi.. a posla za zamjenit pun k... brisači, kada, glavčina, poluosovine.... uzeo sam namjerno zamjenske jel ne želim više original smeče.... 700kn original 400kn zamjenski / kom.... pa ćemo vidjet koliko će trajat ova euforija 3 Link to post Share on other sites
fabi 1221 Posted 3 hours ago Share Posted 3 hours ago Ajde sretno sa lupkanjem ovjesa.. Nadam se da će ti ovo potrajati! I onda kada čujem kako pojedinci (čitaj vlasnici M4) pljuju po ovjesu megana 3. Nije najudobniji na svijetu, istina, ali u odnosu na M4 je faultless, spaceshutle. Kod mene 126 tkm faultless i bez ijednog čudnog zvuka, sve original, čak i sponice balans štange.. Link to post Share on other sites
Recommended Posts