Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Auto je nov kupljen krajem maja 2020. Prije 2-3 mjeseca primjetih da su mi nestale na displeju (zaokruženo crvenom) varijante pokazivanja trenutne potrošnje, snage, kompasa... Ne sjećam se da sam ih čačkao i eventualno isključio. Ne znam ni da li je to moguće? 

IMG_20200821_204955.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mislim da slika govori vise od riječi.. ovisno o modu u kojem jesi, razlicite su ikone..db694d073b27ea01c527f7ca6a6c6d39.jpg

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nešto mi futa sad po zimi kod grijanja... Ko po fenu kad se navata prašina, sve mi vuče ptc grijač kabine koji se usmrdio... Jel ima kakvog lijeka za to?

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Jeblo me sve ako ti nisi kupio neki jebeni karambol😂😂😂😂

Ili si totalni munjoz i picajzla, kazem bez uvrede😮

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Il oboje... :) al svejedno futa :), a činjenica je da svaki k.. cujem.... , jedan poznanik is srednje škole mehaničar mi je rekao da postoje tablete za vozače... no na kraju se ispostavilo za sve što sam čuo i osjetio da je bilo itekako utemeljeno :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Jedino da se isprdim jel ovdje imamo problema sa smradom a ne sa zvukovima...  dodušte i sa time al to je druga priča...

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Ja sam na predhodnom autu imao taj problem, verovatno se zalepila prašina na malom hladnjaku kabine i svaki put kad pustiš grejanje smrdi dok ne obgori posle se ne oseća. Ja sam držao uključenu ventilaciju na 1 na blago grejanje uvek zimi i kad mi nije trebala na minimumu i nije mi se osećalo. Veliki je posao da se sve razvali da bi se to očistilo. 

Link to comment
Share on other sites

Moram priznati da je meni skroz ok autek po zimi, brzo zagrije, grije guzu. Od kad sam promijenio amortizere ne cvili. Ja sam isto bolestan i svemu trazim manu ali je fakat korektan. Pocele su mu cviliti plocice (nemam blage kaj stavljaju u ovlastenom) i svaku zimu kad fest zahladi škripi ono govno za sunce na suvozačkom dijelu... e to me fakat zivcira. Nikak skuzit kaj skripi, dođe mi da ga kompletno skinem

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Zacoprao sam se, izbacio provjeriti sustav protiv zagađenja i svijetli servisna lampica... išao ga razvuc po obilaznici al ništa, svijetli i dalje... netko imao ovu porukicu? Kako ste sredili...?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Vjerovatno neki senzor, dosta ih je mjenjalo onaj senzor pritiska na dpf... jel u pravilu na renolima neš dobivat poruke da ideš ispuhat dpf, al kad se upali onda je obično nešto riknulo.

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, smigman said:

Zacoprao sam se, izbacio provjeriti sustav protiv zagađenja i svijetli servisna lampica... išao ga razvuc po obilaznici al ništa, svijetli i dalje... netko imao ovu porukicu? Kako ste sredili...?

Dijagnostika i vidjeti zašto svijetli. Nema tu druge priče. Sve ostalo je skuplje.

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj iza motora da li su obje gumene cijevi bez napuknuća, koristiti ogledalo ili slično. 

Link to comment
Share on other sites

Par kratkih pitanja (ili ne baš par 😀)

Proučio sam sve na ovom forumu u svezi Meg 4, čak i pročitao sve teme gdje su ga vlasnici predstavili.

Bio sam zagrijan i za Kadjara, ali nekako je prevagnuo Meg 4 zbog relativno više izbora i nešto povoljnije cijene

E sad s obzirom da sam se opasno zagrizao da uzmem jednog polovnjaka, naravno što mlađeg imam par pitanja.

Znam da imaju problem sa trošenjem unutarnjeg dijela prednjih guma, amortizeri prednji se mijenjaju, preglednost iza i nije baš neka pa pikiram ove s kamerom, pa čak nekima propada i kvačilo, peta vrata se moraju štelati i sl. pa me zanima dali su te neke boljke otklonjene kako je proizvodnja odmicala? Dali je točna informacija da od travnja 2017 pa nadalje dosta tih pizdarija riješeno?

Što se tiče motora nekako mi 110 ulijeva neku sigurnost, mada i 115 bi mogao ali relativno malo info pronalazim o njemu, dok 130 kojeg god sam pogledao gol je s opremom. Pišite i o tome i svaka info dobrodođe.

Što je sa crijevima sa senzora razlike pritiska na DPF-u, dali i na četvorkama popucaju nakon 4-5 godine pa se moraju mjenjati kao na meg i scen 3 ili su po tom pitanju nešto riješili?

Što se tiče Rlinka i ažuriranja to me iskreno niti ne zanima, bitno mi je da imam neke osnovne stvari (potrošnja, prijeđeni kilometri, prosječna brzina) a ostali noviteti znanosti me baš previše niti ne ineresiraju.

Jedna dobra stvar je što se SS da isključiti, tako da je i to jedan mali plusić, a karavanska izvedba mora biti pod obavezno...

E da dali i na četvorki puca koža sa lijeve strane vozačevog sjedišta na bočnom dijelu, a što je razlog presavijanje kože koja s vremenom ispuca i naravno poslije toga dolazi do pucanja od po 5-10 cm kože?

Pucajte kome god što padne na pamet (i dobro i loše).

Hvala!

@macan tvoje probleme s tvojim 1.6 sam detaljno pratio i sa svime sam upoznat, pa čak i sa uklanjanjem smole na haubi 🤣 ...

@Brainmind koji je tvoj leto proizvodnje, pretpostavljam 2017, nisam nigdje u topicu našao.  

 

Link to comment
Share on other sites

Jedino što je riješeno su peta vrata, sve ostalo je i dalje isto, većina prijavi problem nakon isteka garancije a onda tzv. ovlašteni servisi uzmu mjeru. 👍

Nije koža, to je neki najjeftiniji materijal i puca jer je 0 kvaliteta. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, direstraits said:

Nije koža, to je neki najjeftiniji materijal i puca jer je 0 kvaliteta. 

Ma nema mega ili scenica 3 na kojemu je to čitavo (naravno koji imaju kožu iliti materijal 0), kod mene na scen 3 isto se razderalo katastrofa...

7 minutes ago, direstraits said:

Jedino što je riješeno su peta vrata, sve ostalo je i dalje isto, većina prijavi problem nakon isteka garancije a onda tzv. ovlašteni servisi uzmu mjeru. 👍

E jebat ga onda... A ništa tražit ću povijest pa gledat koji je neke od tih stvari rješavao u garanciji.

A koliko je uopće izraženo to deranje unutarnje strane gume, dal je to stvarno jako da ti sjebe nove gume ili se primjećuje tek na većim kilometražama? špur ne pomaže nimalo?

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Primijeti se ovisno o tome gdje se vozi auto, slično kao i poluosovina. Ko vozi više grad prije primijeti, ovi s puno km na autocesti nešto kasnije. 

Kvaliteta generalno pada kod svih proizvođača. 

that is true stephen colbert GIF by Obama

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

2017-to je.. za sada nema nikakvih problema od pobrojanih, gume trosi pravilno, kad sam ga uzeo odmah sam nacentrirao trap posto je bio "otvoren".

Kada je hladno i dok se oslanjanje ne zagreje (a auto prenoci napolju, a ne u garazi), onda se ponekad prilikom prelaska preko lezeceg policajca cuje neki cudan zvuk, kao neko skriputanje. Ali to mi toliko nije bitno, da i ne obracam paznju na to kao nesto bitno. Cim se oslanjanje zagreje u voznji, zvuka nema, ili ako prenoci u garazi.

Jedino sto me istinski nervira je to sto su peta vrata od plastike, pa kad zatvaram gepek moram da vodim racuna kako povlacim za bravu da mogu lepo da se zatvore. Nista ne skripuce, nista ne cvrci, bolji je od meganea 3 za duzinu auta (moje iskustvo), modernog je izgleda.

Ja bih isao na 110 ks dCi, 115 za sad ne bih razmatrao. 1.6 dCi bih zaobisao. Za benzince nemam iskustva, pa ne bih nista preporucivao ili kudio. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Brainmind said:

2017-to je.. za sada nema nikakvih problema od pobrojanih, gume trosi pravilno, kad sam ga uzeo odmah sam nacentrirao trap posto je bio "otvoren".

Kada je hladno i dok se oslanjanje ne zagreje (a auto prenoci napolju, a ne u garazi), onda se ponekad prilikom prelaska preko lezeceg policajca cuje neki cudan zvuk, kao neko skriputanje. Ali to mi toliko nije bitno, da i ne obracam paznju na to kao nesto bitno. Cim se oslanjanje zagreje u voznji, zvuka nema, ili ako prenoci u garazi.

Jedino sto me istinski nervira je to sto su peta vrata od plastike, pa kad zatvaram gepek moram da vodim racuna kako povlacim za bravu da mogu lepo da se zatvore. Nista ne skripuce, nista ne cvrci, bolji je od meganea 3 za duzinu auta (moje iskustvo), modernog je izgleda.

Ja bih isao na 110 ks dCi, 115 za sad ne bih razmatrao. 1.6 dCi bih zaobisao. Za benzince nemam iskustva, pa ne bih nista preporucivao ili kudio. 

Hmm,1.6 dci izbječ?

Imam 1.6 dci 130ks, 140k km na leđima ima,toči vozi,redovno ulje itd,lanac i dalje se ne čuje,na 150k km je kontrola lanca ..i tak...

Meni se pokazao kao dosta dobar motor👍

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kolko čitam, M4 je udobniji i inutrašnjosz mu je bolja, ali rekao bi da M3 ima bolju elektroniku (manje mušičljavu) i bolje podvozje/špur koji ne prave probleme.. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.