Jump to content

mata73

Recommended Posts

 

 

Kocka je bačena i natakario sam Michelin Crossclimate na suzbeni 195-60/15, extra load,  7 mm ripna,

95 V (690 kg - 240 km/h) , Citroen C4, 1.6 HDI, 2014g. Na satu 68.000 km.

Zanima me kako ce se nositi sa svim nedacama koje su svakodnevno.  Koliko dugo ce biti dobra saznat cemo.

Vidio sam da ima dosta zainteresiranih pa odlučih otvoriti zaseban topic.

Ostavio sam mogucnost gume zamijeniti sezonskima ako se pokažu loše. 

Uglavnom godišnje sa službenim radim do 40.000 km, u Zagrebačkoj županiji. Pola se kilometara radi po gradu, ostatak u okolici.

Kroz slijedeće mjesece vidjet ću kako se ponaša u svim uvjetima i kako se mijenja sa trošenjem.

Za početak na kiši su bar 3x bolje od Michelin Primacy koje sam imao do sada. Povecanu buku nisam primjetio osim možda drugačijeg šuma izbacivanja vode.

 

tmp_32277-Screenshot_20161114-181307-502347043.jpg

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Normalno, kad guma na zimskim testovima gubi samo na ledu od ostalih zimskih. Na suhom i mokrom je guma u vrhu po kočenju i handlingu. Eto, zadnji test na Hungaroringu kod mađara potukla sve zimske gume osim na ledu. Temperature na testu su bile -4°C.

Link to comment
Share on other sites

Ma super je sve to. Mene zanima ta guma iduću zimu, nakon jednog ljeta kuhanja. Tu će se pokazati dal vrijedi ičemu.

Inače, u svim zimskim kategorijama je GY V4S G2 šamara lagano.

Osobno, meni jako zanimljiva guma. Ali stvarno trebam ozbiljan feedback za drugu zimu.

Link to comment
Share on other sites

I moji u firmi ocekuju feedback jer imamo 100 službenih. Ako se ne varam ima netko na forumu tu gumu.

Link to comment
Share on other sites

Ima ju moj stari na Laguni sad vec pola godine. Ljeto je prosla i autocestu i sve i izgleda ko nova. Ja ju nisam vozio po kisi jos jer.opcenito taj auto vise ne vozim tak da nemam nekaj pametno za reci... 

Link to comment
Share on other sites

Ja imam kleber quadraxer na stilu i jako sam zadovoljan. Isto cekam snijeg pa cu vidjeti. Kupljene pred kraj ljeta i vozene po AC i regionalno. AC pod jakom kisom 130-150 nikakvih problema. Ovaj michelin moze samo bolji biti. Ako su na sluzbenima onda ce se potrositi prije neg postanu plasticne. Ha peelazim 15ak tkm godusnje i mislim da ce se plastificirati a budu mesa imale. Jako dobra guma s obzirom na cijenu. 205 55 16 450 kn komad. 

Link to comment
Share on other sites

cross climate mi ima i kolegica na poslu i prezadovoljna je, auto mnogo sigurniji po kisi po rijeci sto nije nimalo lako postici s ovim ocajnim cestama, ovo joj je druga zima. 

Link to comment
Share on other sites

pojma nemam sta ovdje gledam osim dva mulca koji bezveze proklizavaju na ocito ledenoj podlozi. Niti me takve snimke zanimaju. Bas se tu vide gume omg. Glupost.

Pa nisam ni mislio da je ovo neko mjerilo. Sigurno je da u extra zimskim uvjtima all season gume neće bit prava mjera, ali isto tako je činjenica da za ljude koji žive i voze se na području gdje je snijeg iznimka, a ne pravilo, all season guma je definitivno dobar izbor, a ako baš naletiš na snijeg vjerovatno je ipak ta guma sposobna nešto napravit, odnosno moguće je izvući situaciju sa istom. Ako je stvarno dobra na mokrom onda definitivno ima smisla. Ja čak razmišljam da ženi (drugi auto u familiji) uzmem cjelogodišnju gumu, ionako je taj auto za po Rijeci i okolici..

Link to comment
Share on other sites

Idealna situacija, zelis testirati gume koje ne placas i to u kratkom vremenu, velikoj kilometrazi i svim uvjetima.

Ocekujem da nas šminker koji je isto tako i iskusan vozac suzbijenog ega i ljubitelj lepih cipela iskreno po zavrsetku testiranja obavijesti o svemu. 

Link to comment
Share on other sites

Zaboravio si napisati "i bečkih manira"[emoji6]

Bilježim se sa štovanjem [emoji4] [emoji106]

Link to comment
Share on other sites

Mene isto jako zanima izvjestaj jer moj stari radi oko 10tkm godisnje i to rijetko po groznoj kisi ili snijegu tako da od njega bas i nece biti korisnih informacija. Ako se ova guma pokaze dobrom zaista bi mogla biti zamjena za 2 seta onima koji ne zive u planinama. 

Link to comment
Share on other sites

Ja imam kleber quadraxer na stilu 

Quadraxer 1 ili 2? Quadraxer 2 je odlicna guma, skoro pa blizu crossclimate-u ako je suditi po testovima, a pritome je i ohoho jeftinija.

Moze se reci da bi i mene interesovala jedna all season guma, ovih dana vrtim u glavi sve kombinacije za neki auto, pa cu pratiti ovaj topic sa izrazitom paznjom.

Link to comment
Share on other sites

Quadraxer 1 ili 2? Quadraxer 2 je odlicna guma, skoro pa blizu crossclimate-u ako je suditi po testovima, a pritome je i ohoho jeftinija.

Moze se reci da bi i mene interesovala jedna all season guma, ovih dana vrtim u glavi sve kombinacije za neki auto, pa cu pratiti ovaj topic sa izrazitom paznjom.

jedinica ali sam jako zadovoljan. Vidjeti cu kad snijeg dođe

Link to comment
Share on other sites

Ja dam imao uzasno iskustvo s cjelogodisnjom Vredestein Quatrac 5 na Smartu i bas mi je drago da su napravili dobru cjelogodisnju gumu konacno.

Link to comment
Share on other sites

Normalno, kad guma na zimskim testovima gubi samo na ledu od ostalih zimskih. Na suhom i mokrom je guma u vrhu po kočenju i handlingu. Eto, zadnji test na Hungaroringu kod mađara potukla sve zimske gume osim na ledu. Temperature na testu su bile -4°C.

To je ljetna guma sa zimskim certifikatom (baza joj je ljetna guma), odnosno nije cjelogodišnja guma koje su pak bazirane na zimskim gumama. Zato je Crosscimate i malo lošija u zimskim uvjetima (led/snijeg), a bolja na kiši/suhom.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Osobno mislim da je to više-manje nevažno, ti pojmovi. U prilog tome ide i činjenica da je bolja po snijegu i ledu od drugih cjelogodišnjih guma. Uz testove i performanse, važno je samo što zakon kaže na nju, odnosno kako je se gleda sa pravne strane kad nas policija zaustavi i traži zimsku opremu.

Link to comment
Share on other sites

kod nas policija NE trazi zimsku gumu, nego samo M+S oznaku. netrazi da bude i planina s pahuljicom pored nje. no minimalna dubina sare ce sprijeciti takvu gumu da se vozi ispod 3 mm ili kolko je vec minimum za zimske gume. 

Link to comment
Share on other sites

Zimske gume po zakonu trebaju imati minimalni profil 1.6mm, iako nigdje nije tocno specificirano za zimsku gumu, vec samo za ljetnu 4mm. Drugi podatak nisam našao.

Iako znamo da sa 1.6 mm možemo samo plakati.

Ova guma je po zakonu regularna jer ima M+S oznaku

Link to comment
Share on other sites

Zimske gume po zakonu trebaju imati minimalni profil 1.6mm, iako nigdje nije tocno specificirano za zimsku gumu, vec samo za ljetnu 4mm. Drugi podatak nisam našao.

Iako znamo da sa 1.6 mm možemo samo plakati.

Ova guma je po zakonu regularna jer ima M+S oznaku

mislim da ti za isto i de onaj "vislji" granicnik/indiator potrosenosti. da je on kao za zimske uvjete ili tako nesto. al isto nemogu naci zakon. 

mada nekako me sjecnje drzi da je bas za zimske gume minimum 3mm 

Link to comment
Share on other sites

Osobno mislim da je to više-manje nevažno, ti pojmovi. U prilog tome ide i činjenica da je bolja po snijegu i ledu od drugih cjelogodišnjih guma. Uz testove i performanse, važno je samo što zakon kaže na nju, odnosno kako je se gleda sa pravne strane kad nas policija zaustavi i traži zimsku opremu.

Odakle crpiš ove podatke?

Crossclimate bolja na snijegu i ledu? Od Nokian Weatherproof? Ili GY Vector4Season G2?

Link to comment
Share on other sites

A od kojih je onda bolja? Napisao si da je na testovima bolja od ostalih cjelogodišnjih, mislio sam da na sve misliš. U tom segmentu imaš 4-5 poštenih guma. Crossclimate, GY, Nokian, Vredestein, možda eventualno Pirelli i Fulda.

I sve njih Michelin ubija na suhom, na mokrom je isto odlična, ali u zimskim kategorijama je drugačija situacijia.

Novex i ova kineska smeća ne ubrajam u išta ozbiljno

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.