Jump to content

mata73

Recommended Posts

Test 1 - na snijegu

- Bolja od: Hankook Kinergy 4S, Vredestein Quatrac 5

- ista kao: Nokian WeatherProof, Pirelli Cinturato AllSeasons, Uniroyal AllSeasons Expert

- izgubila za bod minimalno od GoodYear Vector 4 seasons, Kleber Quadraxer 2 i od najbolje na testu na snijegu za 2 boda - Fulda MultiControl

 

Test 2 - na snijegu

- bolja od Pirelli Cinturato AllSeasons

- lošija od Vredenstein-a, Nokiana, Goodyear-a

Test 2 - na ledu

- bolja od Vredenstein-a, Nokiana

- ista kao Goodyear i Pirelli (pobjednici u toj kategoriji)

 

Test 3 - na snijegu

- isti kao Vredenstein

- lošiji od Nokiana, Goodyear-a. Uniroyala

- bolji od Pirellija

 

Test 4 - na snijegu

- lošija od Goodyear, Nokian

- bolja od Vredenstein-a

 

Obzirom da osobno ne vjerujem testovima koji daju samo neke svoje ocjene, a ne vide se točni rezultati mjerenja, zato i gledam prosjek više testova. Dok primjerice, pitanje je, je li važnije što je slabija za metar u kočenju na snijegu ili 3-4 metra na kočenju pri suhom.

Obzirom na stav kod pitanja primjećujem da kada se priča o zimskim gumama po internetu, priča se da je najvažnije ponašanje na mokrom i bljuzgi jer snijeg je (osim u slučaju izvan gradova i brda) je manje važan jer ga ima 3 dana dok se ne rasčiste ceste. Sad odjednom kad pričamo o CrossClimate, kao zimskoj, se stavlja naglasak na snijeg i led ?

Mora se priznati da na suhom i mokrom stiže i punokrvne najbolje ljetne gume (ako su mjerenja na toplom) i punokrvne zimske (ako su mjerenja na hladnom).

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Znaci, u ovom tvom osvrtu iznad bez konkretnog izvora, u svakom gubi u zimskim kategorijama i ti ideš tvrditi da je bolja od ostalih?

Pa ne treba pretjerivati, razmišljao sam ozbiljno o ovoj gumi, ali sam proizvođač je naziva ljetnom gumom sa zimskim sposobnostima. I toga treba biti svjesan tko je kupuje, i zato sam ja išao ipak na dva seta guma. Recimo sestri koja živi u Zadru sam je preporučio, za njezinih nekoliko zimskih dolazaka u Ogulin je taman.

Link to comment
Share on other sites

kod nas policija NE trazi zimsku gumu, nego samo M+S oznaku. netrazi da bude i planina s pahuljicom pored nje. no minimalna dubina sare ce sprijeciti takvu gumu da se vozi ispod 3 mm ili kolko je vec minimum za zimske gume. 

ajde barem onda ove godine nemoraš stavljat zimske ,pošto je Minerva  m+s :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Da ih imam i iza po zakonu ne bih morao. A stvarno me iznenadjuje kolko drzi i na 0°C na suhom.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znaci, u ovom tvom osvrtu iznad bez konkretnog izvora, u svakom gubi u zimskim kategorijama i ti ideš tvrditi da je bolja od ostalih?

Pa ne treba pretjerivati, razmišljao sam ozbiljno o ovoj gumi, ali sam proizvođač je naziva ljetnom gumom sa zimskim sposobnostima. I toga treba biti svjesan tko je kupuje, i zato sam ja išao ipak na dva seta guma. Recimo sestri koja živi u Zadru sam je preporučio, za njezinih nekoliko zimskih dolazaka u Ogulin je taman.

Testovi su od AutoBilda, ADAC-a  i Gute Fahrta iz 2016 i 2015 godine, te jedan francuski sajt (L'argue). Kod Mađara su bili slični rezultati.

Ja samo ne znam kako si ti iz svega napisanog zaključio da gubi svugdje od svakoga na snijegu i/ili ledu? Kao i suprotnu tvrdnju - to da je bolja od svih zimskih ili cjelogodišnjih guma u svim kategorijama? 

Jedino što sam napisao jest da je bolja od nekih drugih cjelogodišnjih guma (i nisam specificirao niti da je bolja od Vredensteina, Goodyeara ili Nokiana u svakoj kategoriji) i da je jedino osjetno lošija na ledu (prema testovima mađara).

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Koliko drame oko guma za ne povjerovati. Vi svi kao da ste iz Delnica i Mrkoplja i idete 5 sela od tih mjesta u brdo pa teebate takve gume. Snijega dva dana u godini i vecinom od ta dva dana budete kod kuce i sad svi moraju imati najbolje sto auto bild ili ADAC testiraju. A tamo likovi voze sluzbene aute 130 na pusti punoj snijega ili leda i uocavaju nijanse. Profi vozaci. I njihova su iskustva relevantna? Za koga? 

Link to comment
Share on other sites

Osobno mislim da je to više-manje nevažno, ti pojmovi. U prilog tome ide i činjenica da je bolja po snijegu i ledu od drugih cjelogodišnjih guma. Uz testove i performanse, važno je samo što zakon kaže na nju, odnosno kako je se gleda sa pravne strane kad nas policija zaustavi i traži zimsku opremu.

Evo opet tvoj post n koji sam ja reagirao. Piše da je činjenica da je bolja na snijegu i ledu od drugih cjelogodišnjih guma. Nigdje ne piše osim GY, Nokian, Vredestin....

Nebi se dalje natezao s ovim, jasno je da i sam Michelin ovu gumu optimizirano za suho i mokro, a za snijeg da bude dovoljna za određene situacije.

Nokian je recimo baš suprotno. Optimizirana za zimu, a po ljetu lošija.

Link to comment
Share on other sites

Order of cars
Summer (Michelin Primacy 3)
Michelin Cross Climate
All Season (Goodyear Vector 4Seasons Gen-2)
Winter (Continental WinterContact TS850)

Evo opet tvoj post n koji sam ja reagirao. Piše da je činjenica da je bolja na snijegu i ledu od drugih cjelogodišnjih guma. Nigdje ne piše osim GY, Nokian, Vredestin....

I sve što sam napisao stoji. 3 marke nisu sve cjelogodišnje gume. 

@dado_sk

Ako nećemo na topiku o jednoj gumi moći razglabati na široko, koja poanta onda svega ? Nitko ne dramatizira, normalna konverzacija. Dapače, što više dobrih članaka (za i protiv), videa - to je topik korisniji.

Dulji video:

https://www.youtube.com/watch?v=zNuqGUgbcIk

Edited by Vuco
dulji video
Link to comment
Share on other sites

Hvala Vuco, nisam to vidio!

Realno, Michelin je tu pobijedio GY i to u kategoriji u kojoj je inace najslabiji. Znaci da je fakat dobra. Samo se nadam da zadrzava svojstva i nakon drapanja po vrucini. U tom slucaju, zaista ce biti brutalno zanimljiva opcija nekima od nas. 

Link to comment
Share on other sites

Jedino kaj ima na youtube-u onaj video koji pokazuje oštećenja nakon 45 000km. Samo zanimljivo da kaže da je to vidljivo samo na jednoj od 4 gume.

Osobno, čak i ta viša cijena nije neka prepreka, obzirom da ne trebam mijenjati gume 2 puta svake godine i uštedim 400kn na tome.

Link to comment
Share on other sites

Prije sam uvijek imao zimski i ljetni set guma ali pošto su zime unazad nekoliko godina postale blaže i sa manje snijega i leda ,kao i zbog slabije potrebe za autom(prije prelazio 25000 km godišnje ,a sada 10000) prošle godine odlučio sam se za kupnju Cross Climate guma ,dimenzije 205 55 16. Evo prošlo je malo više od godinu dana i sa prijeđenih 11000 mogu reći da sam iznimno zadovoljan. Na suhom i na kiši odlične a na snijegu kojeg je i prošle zime u Slavoniji bilo malo i kratko se zadržao, gume su se pokazale dovoljno sigurne kako na startu ,tako i pri kočenju. S ovim dovoljno sigurne smatram da nisu pogodne za one koji žive u krajevima poput Like gdje bi se po mom mišljenju ipak trebalo koristiti zimske a ne all season gume.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nakon gotovo 5000 km vrlo sam zadovoljan sa gumom.

Još imam kočnicu od onih Michelinki i po mokrom se vozim sa zadrškom iako sve me to više pušta

Po suhom nema se što komentirati, po mokrom odlična.

Trenutno su uvjeti na cesti gdje svaka guma ima problem, neka više, neka manje.

Nekoliko je dana bila magla i rosulja, temperatura od - 8 do 0°C. Prvi dan sve ceste nisu bile posoljene i na sporednim uličicama je bio tzv. crni led, tj. poledica. Na dodavanje gasa proklizuje u 4-oj brzini što nije ništa čudno i za najbolju zimsku gumu. Uz dodatan oprez vozi se gotovo normalno.

Kako su ceste posoljene a magla se razišla ostaje vlažan i masan kolnik i to sam čekao da vidim jel guma drži ili skija po cesti.

Iznenađen sam držanjem pri ubrzavanju i kočenju i gotovo da ne primjećujem razliku od pravih zimskih. Za točnije bi trebao biti u istom autu sa dobrom zimskom.

Na provokacije dugo ostaje neutralna, a kad proklizne lako se korigira i vrlo brzo vraća grip.

Za sada

Link to comment
Share on other sites

Mene je iznenadila kako na L2 s teskim velikim dizelom u nosu ne bjezi preko nosa dok se zbilja ne pretjera! I tad legano klizne i lako ju je ulovit pustanjem gasa, bas kako mata kaze! Sad jos ako se pokaze dobra na snijegu...

Link to comment
Share on other sites

kad ovo čitam i kolko se vozim žao mi šta sam išao na 2 seta guma. Za 4 godine idem na cjelogodišnju gumu definitivno!

Link to comment
Share on other sites

Pričekaj da prođe snijeg, pa ju prekuham po ljetu i onda vidim slijedeću zimu.

Onda ćemo moći reći da li to ima smisla.

Link to comment
Share on other sites

kad ovo čitam i kolko se vozim žao mi šta sam išao na 2 seta guma. Za 4 godine idem na cjelogodišnju gumu definitivno!

 

Kakva god da je, ne vjerujem da u potpunosti može izdržati 4-5 sezona na autu koji godišnje vozi 10-15tkm, a sezonske to odrađuju bez greške.

 

BTW, sutra ti dolazim u posjet :D

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Ja vjerujem da kod mene s mojim nacinom voznje mogu vozit bez ikakvog problema 3 do 4 godine sto je skoro dupla usteda na gumama. 

 

Znam da dolazis da. :D ima da radis i da ne zajebavas! 

Link to comment
Share on other sites

Pričekaj da prođe snijeg, pa ju prekuham po ljetu i onda vidim slijedeću zimu.

Onda ćemo moći reći da li to ima smisla.

mene ovo ustvari i najviše brine.....kako će se ta guma ponašati slijedeću zimu nakon ljeta?

Link to comment
Share on other sites

Ovaj kleber quaudraxer je za smece nakon ljetne sezone.Kum ih je bacio u smece sad kad je druga zima dosla.Radi se o 175/65r14 na 206-ici

Frendica ih sad vozi drugu zimu i kaze da su uzas.Vozio sam se s njenim autom dok je moj bio na lakiranju i po kisi su smrt.

175/70r14 meriva.

Link to comment
Share on other sites

Na Laguni od starog su Michelinke od travnja ove godine, preale oko 7tkm, znaci i cijelo ljeto su odvozile po vrucinama i autocesti. A gore sam napisao dojam od prije par dana. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

P.S. Kolika je dubina gume kad je nova ? 

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

7 mm je nova.

Jučer sam uspoređivao sa Conty TS860. Conty je bio na novoj Mazdi 6.

Veliko zasnježeno parkiralište po kojem nitko nije prošao, snijeg 5 cm (trenutno nema više).

Brzina 60km/h, prvo ravno pa volan full lijevo i kočenje na max.

Prvo Conty, curenje preko nosa 8 m dok nije zagripala i skrenula lijevo.

Crossclimate curenje 11 m pa lijevo.

Podjednako su se zaustavile osim što sam na CC bio 8 m ispred.

Početna točka kočenja je bila drvo, naravno da se tu ne može poklopiti 100%, 2x se išlo sa svakim autom.

Mjereno laserskim daljinomjerom. Realnije bi bilo da je na istom autu uspoređivano, jer je na Mazdi ESP izuzetno oštar, dok se na Citroenu na djelić sekunde 2x aktivirao.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.