Jump to content

mata73

Recommended Posts

Apsolutno te podržavam. Dva seta su sigurno bolja solucija. Na prvom mjestu sigurnost, pa udobnost, pa onda možemo pričati o financijama.

Na Laguni radim godišnje do 7.000 km, za veliku vecinu bi bilo ok CC. Zbog nacina voznje i meni samom dva seta ce biti u buduce.

Ovo mi je ispalo super na sluzbenom. Bolje da imam CC nego Matador.

Link to comment
Share on other sites

E bas si dobro rekao - sigurnost, udobnost pa financije, bas tim redoslijedom! 

Super si ti i prosao s gumama na sluzbenom, zna se stvarno svasta pronaci u flotama! 

Kako sam vec pisao, ova guma je idealna mom ocu na Laguni, 10ak tkm godisnje u laganom ritmu bez potrebe da, ako su uvjeti na cesti grozni, bas ide nekamo. 

Link to comment
Share on other sites

od prijatelja punac u Zg, kupio preklani polovni mercedes w211 i u jesen prošle godine nove CC gume. 

Za vrijeme ove zime i snijega ni jednom nije izašao iz garaže. Počeo ga je voziti tek u trećem mjesecu ove godine.

Link to comment
Share on other sites

Ja se bavim mišlju da se vozim na zimskim cijelu god i svaku treću sezonu kupim nove. Koliko mi treba auto to će biti dosta. Vozi se po gradu 7 tkm godišnje. AC ne vidi nikad. Plastificirati se Neće u tom razdoblju. Ni očelaviti

Žena neće crne čelične felge a kod vulkanizera izgubim u 3 sezone koliko košta novi set. Oženjeni će razumjeti

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

i sam sam imao na twingu 2-3 godine samo zimske gume, vozio sam ga uglavnom po gradu

više to nebi ponavljao, neki dan sam promijenio gume na prelude, i ljetne i zimske odlične premium gume, sad na ljetnima kao da je drugi auto, neusporedivo bolja vožnja

mekane zimske gume na visokim temp su fakat očaj

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ganjao zimulje cijelu godinu sve do ovog proljeća. Sad više vozim pa imam dva seta guma. Za laganu i gradsku vožnju ništa im ne fali. Sa svojim stilom vožnje nisam uopće osjetio razliku kad sam stavio ljetne.

Link to comment
Share on other sites

Jel mogu na Superba ići 16" kotači? Da kupiš 4 16" felge (daju se naći alu po 300-400 kn kom polovne ili 500 kn nove) i na njih staviš zimulje (Goodyear UG9 629 kn) a na 17-ice staviš ljetne... U startu te možda malo i skuplje izađe radi felgi ali i ljetne i zimulje su ti jeftinije nego CC, a sigurno da će 2 seta puno dulje izdržati

Link to comment
Share on other sites

Imam sad na njemu gotovo nove ContiWinterContact TS850P 225 45 17, presle mozda 5-7 tkm. Jedino kaj su DOT 3612 pa me frka da budu plasticne. Sad ne mogu ocijeniti koliko dobro ili lose drze jer mi je auto nov pa ne znam kak se ponasa na novim gumama. Kad stavim ljetne onda cu vidjet.

Inace, imam s Meganea 205 55 16 DOT 5014 i to na celicanama koje naravno ne pasu na Superb ali gume su dobre pa razmisljam samo felge uzet. 

A najvjerojatnije cu sve to prodat i staviti u jesen druge 17 alu i nove zimske. 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ganjao zimulje cijelu godinu sve do ovog proljeća. Sad više vozim pa imam dva seta guma. Za laganu i gradsku vožnju ništa im ne fali. Sa svojim stilom vožnje nisam uopće osjetio razliku kad sam stavio ljetne.

da. Bio sam na terenu i doma u sisku je bilo plus 25. Zovem ženu da ju pitam kak se ponaša auto jer ima zimulje. Ona odgovara da razliku ne osjeti uopće. Auto se vozi po gradu s niski brzinskim prosjekom. Dao sam sad 200 kn za promjenu.na jesen opet 200. A jedna fulda zimska 185 65 15 je 390 kn. Kroz tri sezone dođem na cijenu novog seta. A kako auto radi 7 tkm godišnje bolje mi je da kupim svake treće god nove . Žena neće čelične . Gadno joj je to.eto. čak mi se poznanik vulkanizer složio samnom. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

pa ako se već tako malo voziš, zašto ne staviš Crossclimate? Ipak ćeš ih manje ujebat preko ljeta nego prave zimulje

Link to comment
Share on other sites

Preskupe su te gume. P.s pa i nisu baš. 500 kn komad

 Razmisliti ću o njima za koju godinu. Sad imam duple gume pa kad to potrošim vidjeti ću

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Kad budu sumnjive za zimu, naprijed dvije nove, na zadnji kraj par od starih koje izgledaju bolje. Minimum ulaganja a nikad nisi na staroj gumi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Skroz normalno. Nastojim smanjiti jurcanje po zavojima pa se sada razmicanje lamela smirilo. Dubinu profila nisam mjerio.

Primjetio sam na izlizanom asfaltu da proklizavaju (kružni tok, semafor, ležeči policajci). Iste rute prolazim na Conti 2 i Pirelli PZero pa je isti slučaj. Znači ništa što ne rade dobre ljetne u istim uvjetima.

Za sad se dobro drže.

Link to comment
Share on other sites

Ajde neko misljenje, da li se isplate te gume ili ne?

Konkretno ne za jurcanje. I ne za mene :) Ujak trazi gume za svoj auto, Merc druga generacija A klasa neki slabasni benzinac. Po ljetu je vecinom na motoru i tu se ispuse, a kada treba nesto prevesti ide autom. A po zimi je u autu i ok vozi... Trazi gume za 40+ km i 4 godine...

Ili da mu kazem batali to sve i kupi postene ljetne i postene zimske? Tipa neki premium brend...

Link to comment
Share on other sites

Do sada sam napravio 17.000 km, profila ima još 6.0-6.5 mm.

Znači da sam potrošio 0.5-1 mm do sada.

Mislim da za normalnu vožnju moraju moći napraviti 40.000 km.

Za prosječnog vozača koji ne ide u planine tokom zime je guma preporučljiva.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@mata73, kako se drzi guma? planiram je staviti ovu jesen, za moje podneblje mislim da ce zadovoljavat...

Link to comment
Share on other sites

Za sada se drži odlično, točno 20.000 km od montaže. Ne znam da li sam potrošio više od 1mm, morao bi izmjeriti.

Uglavnom ne fale komadi niti vise krpe s nje kako znaju sa zimske.

Za sada je iznad svih očekivanja.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

25.000 km od montaže,  potrošene 2 mm. Razmicanje lamela zaustavio sam malo lakšom vožnjom po zavojima, iako ne obraćam pažnju kako se vozim. Primjetih proklizavanje na kiši kod poklapanja u drugoj. Ovo izostaje na potpuno novom asfaltu,  ali na korištenom i izlizanom osjeti se. Iako su na kiši još uvijek izvrsne,  vjerujem da nisu kao kad su nove bile.  Vjerojatno je ljeto i trošenje napravilo promjenu. Za par tjedana prebalansirat ću ih i zamjeniti prednje-zadnje pa ću vidjeti. Moja preporuka još uvjek za neagresivne vozače i svakako znatno bolje nego no name gume.

Link to comment
Share on other sites

Moj stari ih ima sad vise od godinu i pol, presle blizu 20tkm, znaci 2 ljeta i jedna zima, full neagresivne voznje na L2 kao i mata73. Bas sam ih neki dan gledao i meni izgledaju kao nove, nikakvo razmicanje lamela se ne vidi! Moram ju provozat jedan dan po kisi ali za normalne vozace svakako preporuka! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ako su na autu CC gume da li treba imati lance za snijeg u bunkeru?

Link to comment
Share on other sites

Ne, osim u nekim zemljama pod točno definiranim uvjetima (npr. u Austriji). Navedena guma ima na sebi tzv. 3PMSF oznaku.

Link to comment
Share on other sites

Zamjenio pozicije guma naprijed-nazad nakon 30.000 km prijeđenih i prednje su potrošene za 2 - 2.5 mm.

Po mokrome sada prednje puno manje proklizuju, što je očekivano s obzirom da je ripna 7mm i da je taj gornji sloj očito mekši.

Na kiši aquaplaning nisam osjetio sa ovim gumama. Netko će reći nisi bio dovoljno brz, što je u teoriji točno.

Vidjet ćemo kad još zahladi, a cesta bude vlažna i masna od soli kako će se ponašati. Prošlu zimu nisam imao nikakvih primjedbi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.