Jump to content

mata73

Recommended Posts

Po meni tko živi u gradu i tamo se vozi 95% vremena, ova guma je idealna, nema potrebe za 2 seta felgi i guma i sezonskim zamjenama i skladištenjem.

Jedino je možda pitanje cijena, za nekoga tko se jako puno vozi pa bi ih morao svake 2 godine mijenjati.

 

Link to comment
Share on other sites

pa to odavno govorim... tko radi puno kilometara, njemu se isplati imati 2 seta (pod uvjetom da ih ima gdje skladištiti), jer su 4 ljetne+4 zimske uglavnom jeftinije nego 8 cjelogodišnjih, a i vjerojatno će dulje trajati

Link to comment
Share on other sites

Bas tako, zato je moj stari stavio CC na Lagunu, on radi oko 10tkm godisnje i ak.je bas snijeg veliki uglavnom se ne vozi a na autocesti se ne ganja tako da ih ni tu ne pregrijava. Na skijanje ne idu starci tak da mu je ta guma idealna. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo testirao i po snijegu. Uglavnom nisam se nadao da će biti ovako dobre, priželjkivao jesam i ispunilo se. Jako dobra po bljuzgi i skroz zasniježenom. Mogao sam normalno voziti AC i po lokalnim cestama preticati. Više gripa ima na ubrzanju nego na kočenju kao što i imaju zimske gume. Do kuće nisam mogao doći jer je bio neki rusvaj sa kamionom pa sam išao okolnim putevima koji uopće nisu bili očišćeni i niti na jednoj uzbrdici nisam stao. Stavljam link od videa da vidite kuda i kako se može proći sa gumom koja nije ni vrit ni mimo.

Video je malo duži pa ga kratite.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Svaka cast na videu, meni se cini da za prosjecnog vozaca nema potrebe vise imati 2 seta guma. Mislim da su ovo moje buduce gume. Ne znam jedino da li mi se cini ili su one malo neudobnije od standardnih guma? 

Link to comment
Share on other sites

Kad sam ih namontirao bile su neudobne jer su ih napumpali na 3.5

Sada su na 2.5 i nisam primjetio da su tvrđe od standardnih ljetnih. Imaju tvrđu bocnicu od zimskih ali to mi odgovara jer se u zavojima lijepo vozi bez žvakanja.

Link to comment
Share on other sites

Ovo mi izgleda solidno, čak i kočenje na 5:05. Fine brzine i ubrzanje. Nisam samo pohvatao - to je na Laguni iz potpisa ?

Link to comment
Share on other sites

CrossClimate je na C4.

Na Laguni je Dunlop Wintersport.

Vozim se i brže ali je nezgodno držati mob desnom i šaltati lijevom pa je volan bez nadzora.

Link to comment
Share on other sites

CrossClimate je na C4.

Na Laguni je Dunlop Wintersport.

Vozim se i brže ali je nezgodno držati mob desnom i šaltati lijevom pa je volan bez nadzora.

A kakva je u usporedbi s Dunlopom? 

Trenutno imam i ja gore wintersport, druga sezona je i s ovim snijegom nisam imao nimalo problema. Došao na uzbrdicu po neočišćenom, visina snijega je bila tolka da se auto povremeno vukao po snijegu :) Dužina je bila cca 30m, s tim da sam u jednom trenutku stao i ponovo krenuo... S prošlom Fuldom ovo sam mogao samo sanjati... :)

Link to comment
Share on other sites

Mora biti razlika u korist Dunlopa kao i svake prave zimske gume, ali očito ne tolika da bih to primjetio samo tako.

Ako još padne snijega i da ga bude više nego sadašnjih 20-ak cm moći ću realnije usporediti. Od garaže do ceste imam 70m i ujutro do sada nisam nikad čistio da bih izašao, a znalo je preko noći pasti do 50 cm snijega. Do sada sam imao Conti, Bridgestone, Goodyear i Dunlop zimske i sve su me bez čišćenja dovukle do ceste, a snijeg se znao preko haube prebacivati na staklo. Jedino sa Michelin Alpin to nije išlo.

Sumnjam da su i ove sposobne za tako nešto, ali su sigurno bolje od nekih no name guma što sam vidio kada sam i snimao ovaj video jer Clio 4 je imao Matador zimske i nije mogao preskočiti brijeg koji sam sa Crossclimate prošao bez puno muke. Istina na Cliu nismo mogli naći gdje se ASR/ESP gasi pa je čim bi zavrtio u prazno elektronika ugušila motor. Ja na C4 nisam ni jednom zbog toga ugasio ASR/ESP jer nije bilo potrebe.

Link to comment
Share on other sites

Ne moze se bas tako usporedjivati gume na razlicitim vozilima. Ni dimenzije nisu iste, ni pogon, pa tako ni vucne sposobnosti.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se sa svim što ste napomenuli direstraits i brainmind ali mi se čini jedan dobar sveobuhvatni test guma o kojima smo do sad imali prilike samo čitati u novinama, portalima, i gledati filmiće na youtube.

Ovo su realni uvijeti koje će odvoziti gume sa vozačem koji je odvozio dosta kilometara sa raznim modelima guma.

Mislim da će se dobiti jedan odličan presijek što ove gume mogu i što običan/prosječan vozač (kao što sam ja) može očekivati od te gume.

Meni ovaj test puno znači i sa zanimanjem ga pratim.

I dalje mi ostaje velika skepsa kako će se guma ponašati slijedeću zimu (ako ju dočeka) nakon ljeta i odvoženih 20+tkm.

Link to comment
Share on other sites

Mata, super video. 99% su to sljedeće gume na ženinom autu koji je 98% u gradu.

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na podršci i zanimanju.

Uistinu mi je cilj što objektivnije prenesti zapažanje kako bi mogao vama i sebi odgovoriti da li se isplati kupiti i imati povjerenje ove gume.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se sa svim što ste napomenuli direstraits i brainmind ali mi se čini jedan dobar sveobuhvatni test guma o kojima smo do sad imali prilike samo čitati u novinama, portalima, i gledati filmiće na youtube.

Ovo su realni uvijeti koje će odvoziti gume sa vozačem koji je odvozio dosta kilometara sa raznim modelima guma.

Mislim da će se dobiti jedan odličan presijek što ove gume mogu i što običan/prosječan vozač (kao što sam ja) može očekivati od te gume.

Meni ovaj test puno znači i sa zanimanjem ga pratim.

I dalje mi ostaje velika skepsa kako će se guma ponašati slijedeću zimu (ako ju dočeka) nakon ljeta i odvoženih 20+tkm.

Nisam protiv, naprotiv, drago mi je da neko ima priliku testirati u realnim uvjetima. Ali usporedjivati vucu kod lakseg i tezeg vozila, s ukljucenim i iskljucenim ASR-om, nije bas reprezentativno. Ali moze da se izvuce neki zakljucak i iz toga.

Moj post gore se odnosio na poredjenje razlicitih vozila s razlicitim dimenzijama guma. Inace ja vozim Michelin Alpin A4 vec dugo na Laguni, i nisam imao problema sa snijegom niti ledom. Dimenzije su bile 205/60 R16 i 195/60 R16. Trenutno testiram i Conti TS 860 u 205/55 R16. Na sluzbenom Caddyju imam priliku voziti Cross Climate, ali ne vozim cesto. Mogu reci da su gume presle solidnu kilometrazu, i da izgledaju sasvim ok i nakon vise od 30k km.

Link to comment
Share on other sites

Ono kaj je mata snimio je nekakva realna voznja koju 99% nas ima. Guma je po meni ok.

Link to comment
Share on other sites

Sestra je imala GY v4s na prošlom autu. Brutalna guma, po ljeti, po zimi, po blatu, po asfaltu, po kiši. Jednostavno izvrsna guma za vozit kroz cijelu godinu.

Prije zime sam zvao u vulkal za michelinku cc frajer me popljuvao, da to uopće nije guma za snijeg, da nema lamela i kaj ja znam kaj sve ne, al očito mi je htio uvaljati hankook ili tak nešto (možda imaju veću proviziju).

Link to comment
Share on other sites

na jeftinije gume imaju vecu proviziju znatno... 

kolegica dere CC na C-Maxu, evo lagano krece 2 sezona, nije imala problema nigde, ni po kisi ni po snegu (a guma je stavljena proslo prolece i prosla ljetno kuhanje)

tko ne radi puno km, i nije agresivan za volanom, guma jak odobra, 

Link to comment
Share on other sites

Pa čak i nije bila jeftinija(tu negdje su bile cijene), što je najžalosnije.

Link to comment
Share on other sites

Kleber quadraxer uzas zivi. Auto se lose ponasa. Klize I pali abs svako malo.zaobici u sirokom luku

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja sam vec spominjao da je kleber teze s**nje u par navrata,pogotovo po kisi i slinavom.

Mata,malo mi je teze zakljucit kud si tocno vozio,znam onaj prvi dio filmica do krizanja di si pauzirao video,kasnije sam se pogubio.

Treba uzeti u obzir i da ja Matin kraj pun brijegova i da je snijega palo barem duplo nego u samom Zagrebu,tako da guma za grad sigurno prolazi test.

Link to comment
Share on other sites

Sve su ceste bile zatvorene zbog autobusa i kamiona koji su na brijegovima napravili s**nje pa sam išao od Kupinca prema Bratini, u Bratini lijevo, pa kroz šumu do Tihog Gaja. Pauzirano kod Tihog Gaja i nastavio kroz KK.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam odusevljen kak te gume drze. Vozio Lagunu sinoc po -2 i slinavoj cesti, provocirao po zavojima i potpuno miran nos ostaje, a Laguna ima teski motor 2.2 naprijed! Zatim kocenje, sa 100 drzi ko luda do nekih 30kmh i onda malo upali ABS. I to sve na mokroj cesti! Jos uz matinu recenziju po snijegu, nema se tu kaj puno razmisljati kod kupnje iduceg seta! Bravo Michelin!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.