Jump to content

mata73

Recommended Posts

  • 2 months later...

Danas je baš lijepo padalo i vrag me nosio na tu stranu pa da podjelim sa vama kako se ponašaju nakon 35.000 km.

Na početku se vidi odustajanje jednog BMW-a sa novim Continental TS860, dvije osobe bile.

Kod mene ugašen ASR, jedino tako može. U jednom trenu bio sam izvan asfalta i vozio sam tako 15-20m, mislio sam da je gotovo, ali kako to biva uspio sam se isčupati. Uspon je 12% jer ima jasno označena tabla. Da nisam uspio uzbrdo ne znam kako bi na rikverc nizbrdo jer ni prema naprijed nizbrdo nije išlo kako sam ja želio. Čuje se jasno lupanje ABS-a koji ne prestaje, ali i ne zaustavlja se. Da se bar može jednostavno ugasiti bilo bi puno lakše nizbrdo, jer kad blokira kotače ipak staje, ovako samo klizi.

Kamera je rekla svoje pa zanemarite datum, sat i krčanje kamere.

 

 

 

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

To nizbrdo kao da je led, a ne snijeg, jako ABS radi, dobro si kočio lagano koliko je išlo. Ne znam, meni ovo čisto solidno izgleda. Ne znam kakva su tu iskustva sa drugim gumama.
EDIT:
Evo Max

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Ne mogu skuzit di je ovo? Inace dosta izgleda strmo?

Ja sam danas imao najneugodnije kocenje u par navrata na Sljemenu sa zimskim napola potrosenim Michelin Pilot Alpin, bas je zeznut led! 

Link to comment
Share on other sites

Otruševec, Dubrava Samoborska i selo Gradišće. Uzbrdo/nizbrdo 12%, što nije malo.

20-ak min prije je prošao Caddy 4x4 , ima Savu S3. Bmw nije uspio, razlog znamo. Priješnjih godina išao sam tuda sa C4 Picasso- Continental TS830, Fiesta- Semperit Speed Grip 2.

Temperature su bile niže pa je snijeg bio suhlji, bilo ga je podjednako ili više. Nažalost nisu auti, gume, ni snijeg isti da bi mogao znati 100%, ali nedvojbeno zimska ima više gripa, da je drugačije bilo bi suludo.

Iskreno nisam mislio da ću doći do vrha tih 2km. Srećom nisam stao nigdje jer se nemaš gdje okrenuti. Prava ralica tuda ne prolazi pa nema sipine, ide neki lokalni traktor bez posipača, zato ima ispod leda.

Ove gume nisu ni namjenjene za ovakve uspone i uslove, ali mogu poslužiti u nuždi. Nemaju ni malo km na grbači, plus ljetno prekuhavanje.

Link to comment
Share on other sites

Obzirom na kilometre i sve skupa ja bi cak rekao da je ovo vrhunski odradeno za jednu cjelogodisnju gumu! 

Link to comment
Share on other sites

Onaj u drugom autu je bio sa mladom damom, ako ju je želio impresionirati sa autom onda se zajebao.

Ostalo mu drugo za impresiu [emoji23] [emoji12]

Link to comment
Share on other sites

ako ćemo vjerovati klišejima, da ima šta drugo za impresiju, ne bi mu trebalo ovo prvo za impresiju :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Samo kratki info, da su čini mi se gume počele proizvoditi neke čudne zvukove kod kočenja i to samo doslovno zadnja 2-3 m prije nego potpuno se zaustavim.

Na samim gumama nema nikakvih oštećenja niti fale komadi.

Link to comment
Share on other sites

ja sam tek sad otvorio topic :tup:  

jel to rijec o crossclimate cjelogodisnjim gumama iz prvog posta iz 2016godine? (nisam bas citao svih 6 stranica :D 

Link to comment
Share on other sites

Baš o njima. Sad su na 38.000 km

To je super kilometraža. Lijepo su odradile. Kako su držale po snijegu ovuozimu?

Link to comment
Share on other sites

Zadovoljavajuce s obzirom da nije zimska guma. Imas par postova nazad video gdje sam prolazio.

Link to comment
Share on other sites

Do sada sam napravio 17.000 km, profila ima još 6.0-6.5 mm.

Znači da sam potrošio 0.5-1 mm do sada.

Mislim da za normalnu vožnju moraju moći napraviti 40.000 km.

Za prosječnog vozača koji ne ide u planine tokom zime je guma preporučljiva.

eto, ispunio si ocekivanja :)

 

Zadovoljavajuce s obzirom da nije zimska guma. Imas par postova nazad video gdje sam prolazio.

ovo iznad sto je kolega Vuco okacio si dakle ti? za cjelogodisnju gumu to je fantastican rezultat.. :klap: 

Link to comment
Share on other sites

To je moj video, okačio sam ga par postova prije Vuce ali se vidi samo link.

Ideja mi je voziti ih pune 2g , što bi bilo do 11.2018 ako ne budu opasne za mene i druge. To je još nekih 20.000 km.

Link to comment
Share on other sites

uz normlanu voznju dok god ima mesa bit ce dobra.. ja sam tek prosle godine na scenicu promjenio zimske gume.. prve od 2004. godine.. guma je imala jos gripa skoro ko nova.. auto je ugl vozen po otvorenoj cesti pa je i guma izgledala nova, a po snijegu je isla dobro no po mokrom se trebalo pazit.. bolje je kocila nego sto je ubrzavala i bocno drzanje je bilo ok, za gradsku voznju nitko tko bi sjeo u taj auto nebi skuzio da su gume 12-13god stare a tek kad bi ga se islo provocirat bi radio esp.. tako da ne vidim problem da ces ju vozit do kraja godine ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Manje se vozim jer sam na GO bio u 6mj-2 tj i sad u 8 mj opet 2 tj.

Trenutno smo na 46.000 km, bio poveći vijak u zadnjoj desnoj ali čep je pokrpao rupu jer je bilo na gaznoj površini. Zvukove kod zaustavljanja koje sam spomenuo prije par mjeseci riješila je promjena prednjih diskova i pločica, dakle nije do gume.

I kad je bilo najtoplije guma se ponaša predvidljivo i drži vrlo dobro. Po mokrom još uvijek vrlo uvjerljiva. Kad krenu kiše vidjet ćemo kako će biti jervje ostalo još 4.5 mm profila.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Danas je kišilo i još dobro izbacuju vodu. Na potrošenom asfaltu na provokaciju odgovaraju manjkom gripa. Na dobrom asfaltu još uvijek uvjerljiva.

Trenutno smo na 48.000 km nepunih i imamo uzdužnu crtu koja se pojavila prije 5-6.000 km

ac502ac20c82463edc4a6b0954e6d30a.jpg2df4911b8eb0ca47cc439125454057c6.jpg7bfee66c610f2611e0bd7d8c4cf26128.jpg7025a646790333f80ae275b9051d05f7.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.