Jump to content

mata73

Recommended Posts

I ja se već godinama premišljam za CC gume i nikako. Sjetim se kako je padao snijeg u ZGu 2009. i 2012. pa odustanem. Možda sam preoprezan, ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Je li istina da uz svesezonsku gumu obavezno moraš imati lance za muriju?

Nije da nisam stavljao lance i na zimske. Tak da nije za mene, nego za jednu trebu😂😂😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@Vuco mislim da je cc jako dobra guma, a to je ova tema i @mata73 dokazao, jer mislim da će snijega svake godine biti sve manje...

Osobno nisam uzeo cc, nego sam iz znatiželje uzeo Bridgstone Weathercontrol A005, jer Brigstone u zadnjih 2 godine radi čuda sa gumama i kvaliteta mu se drastično penje i evo do sad sam odvrtio oko 20tkm (stavljene na pogonske kotače 11 mjesec 2019).

Mogu reć da sam prezadovoljan, par puta odradile vrlo dobar posao pri maks 10 cm snijega, imao dva izleta u Ravnu goru za vrijeme padalina snijega, po mokrom do sad nisam nikada, ali nikada proklizao niti zavrtio kod startanja, odradio ljeto i samo pohvale, također ne mogu reći koliko je trošenje gume nakon ovih 20tkm, ali u jesen mislim svakako uzeti još dvije istih dimenzija i onda ću izmjeriti nove i usporediti sa ovima

Ove dvije marke cjelogodisnjih guma po meni zadovoljavaju sve standarde vozača koji godišnje prelazi oko 10tkm i ne isplati mu se imati zima/ljeto set...

6 minutes ago, CRN11 said:

Šta nemaju sve all pahuljicu?

Naravno da imaju jer onda ne bi zadovoljavale uvjete za all season...

Edited by dizna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Ako se ide na premium marke, ne može se fulati.

Pričalo se za Austriju kao da ne prihvaćaju te gume kao zimske, ali naravno da je to bila lažna informacija.

 

 

2 hours ago, Med0 said:

I ja se već godinama premišljam za CC gume i nikako. Sjetim se kako je padao snijeg u ZGu 2009. i 2012. pa odustanem. Možda sam preoprezan, ne znam.

Onda uzmeš cjelogodišnju na bazi zimske. Goodyear, Continental, Bridgestone...zapravo sve osim CC.

P.S. ako netko može spojiti moja dva posta - thx. Zaboravio u prvom odgovoriti...

Link to comment
Share on other sites

On 16. 11. 2020. at 10:58, AllesGut said:

ja sam u sub stavio GOODYEAR VECTOR 4SEASONS G3, ako ništa drugo ne moram skladištiti taj drugi set i 2x god dat vulkanizeru po 250kn

za moj i ženin stil vožnje, broj km koje radimo, trebalo bi biti super

Ja gledam uzeti na proljeće. Za corsu i njenih 1.2 rasnih 80 KS. Odlična je cijena. U 185 65 15 je ispod 480 kn. Kako su ti se pokazale?

Link to comment
Share on other sites

Prije točno tri godine: vozimo se nas nekoliko svaki u svom autu po Samoborskom gorju i Žumberku kroz slabo očišćeni snijeg. Došli smo do jednog brdašca na koji je izgledao kao da ga nije baš lako savladati. Snijeg je meni bio skoro do pola felge i vidjelo se da je koji auto već prošlo prije nas.

Mazda 3 je prošla uz zalet nakon što joj je isključen ESP.

Zatim je išao BMW 3 sa nekim all-season gumama koji je od prve prošao uz zalet ali ga je elektronika cijelo vrijeme vidljivo vraćala u putanju i oduzimala mu gas. Bez zaleta ne bi ni on prošao.

Iza toga preznojen nakon što sam vidio njih idem s Cliom II sa ABS-om kao jedinim pomagalom (koje mi u tom trenutku uopće ne koristi) i sa 5-6 godina starim Goodyear UG8 zimuljama prođem kao od šale. Zalet mi uopće nije trebao jer sam preletio preko brdašca.

Iza mene je išla Laguna II i prođe iz prve uz malo šlafanja bez zaleta. Ne znam koje gume.

Znam da je Clio II lagan, visok i da ima najtanje gume. To je sigurno igralo ulogu ali ne znam kako bi bilo da sam tada imao CrossClimate umjesto pravih zimulja. Htio bi probati, ali ne bi htio zapeti :D

Također kad smo iste godine bili u Tomislavovom domu moj Clio se popeo skroz do hotela bez problema s tim starim zimuljama na -22. Još je ubrzavao na tom strmom usponu bez šlajfanja. Nije svima uspjelo popeti se, neki su ostali na donjem parkingu. Nisam gledao koje gume imaju.

Sljedeće jutro nekima auto nije upalio na tim minusima.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Širina profila je presudna na snijegu, što je profil širi, kretanje je teže kroz snijeg. 

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam defendera u Mungisima svojedobno. Bio je dugački def 110. Auto je ukratko za to što je. Za blato,vodu i snijeg ali sve ostalo je totalni užas. Broj jedan je da nema grijanje,a nakon toga ležanje na cesti je katastrofa,kabina prokišnjava brisače ima kao Renault 4 a takvo i odmagljivanje pakne, . Sve te mane smo zaboravili kad smo došli na teren pa trebali doći do minskih polja. Tu je bio broj jedan. Ostatak firme je kombije parkirao a mi smo ekipu onda prebacivali do ulaska u minsko polje . 9 je stalo unutra a onda jedan iza na kuku,jedan na haubu i tom je bilo najsigurnije jer je sjedio u felgi i 4 bočno na stepenice za ulazak. Jednom su nam dali u skladištu gume s lamelama kao za traktor. Nisi smio preko 80 na cesti ali nije bilo kaljuže koja ga je zaustavila. Naravno svi su imali čelične uske felge i gume.

Edited by dado_sk
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Je imao sam čast  voziti i voziti u njemu i kad sam bio mali na zidu mi je visio plakat sa istim i onda se pitaju od kud potreba da bauljam tamo gdje rijetki idu 😂

Edited by CRN11
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam kao mali gledao film "Bogovi su pali na tjeme" kad je onaj nespretni lik pokušao kamenom zaustaviti taj auto na uzbrdici jer mu nisu radile kočnice pa nikad nisam imao želju imati Defendera :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma to i je auto  jedino za pustinju... Nit grijanja nit hladjenja. Kocnice katastrofa... Promaja u njemu postojana..Ulje pusta di god stigne... . Jedino sta mu valja je al karoserija i pogoni...

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Med0 said:

Znam da je Clio II lagan, visok i da ima najtanje gume. To je sigurno igralo ulogu ali ne znam kako bi bilo da sam tada imao CrossClimate umjesto pravih zimulja. Htio bi probati, ali ne bi htio zapeti :D

Također kad smo iste godine bili u Tomislavovom domu moj Clio se popeo skroz do hotela bez problema s tim starim zimuljama na -22. Još je ubrzavao na tom strmom usponu bez šlajfanja. Nije svima uspjelo popeti se, neki su ostali na donjem parkingu. Nisam gledao koje gume imaju.

Sljedeće jutro nekima auto nije upalio na tim minusima.

Tako ti je meni Megane 2 vs Fabia bilo. Općenito se činilo (subjektivan naravno dojam) kao da Fabija ima i ljeti i zimi puno bolji grip, a na snijegu Megane sa novim zimskim pali ABS, a Fabia sa 3 godine starim S3+ ukopava bez da se ABS jednom upali. Sad, jel duljina kočenja bila jednaka ili različita, ne znam jer nismo mjerili, ali subjektivno je razlika bila velika.

195 vs 185 širina. Onda je na Fabiju došla Barum Polaris 5 i auto se i dalje ukopavao i vozio po snijegu kao po šini. Mimo zadnjeg snijega što sam pisao post, da me pitaš u kojem bih autu htio biti na snijegu i bljuzgi i probati ići 110-120 na autoputu, rekao bih Fabija bez razmišljanja.

S druge strane sjeti se onog videa sa početka videa gdje je CC, WinterContact i ljetna guma na onom usponu u dvorani :D

P.S. Inače, jučer sam pogledao i bočne ripne na prednjim gumama su se raširile malo naprema zadnjima, koje se čine kao nove. Budem probao slikati.

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Prije 10ak godina: odem ja s Cliom na špur jer mi auto malo bježi na snijegu. Čovjek se spusti dolje i na prvi pogled veli "tu ti nekaj ne valja sa krajnikom". Malo nešto proba, gleda sve od ispod i veli: "definitivno je krajnik, vrati se kad ga promijeniš".

Odem s autom u BB garažu, nije siguran, uzme pajser i veli "fakat je! nije jako, načet je, ali treba novi".

Ništa nije lupalo da bi posumnjao da imam loš krajnik. Kad su ga zamijenili auto je držao kako treba.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako ti što pomaže, korisnik sa forum.hr koji je imao CC i bio zadovoljan s njima, ima gen 3 i kaže da su (sitno) bolje od CC.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gym su mi lakše dobavljive i jeftinije tako da ću onda njih uzeti. Obzirom da snijega nekog opakog nema i da se vozim po ograničenju + 10 km više te da na Ac uopće ne idem meni će biti dobre. Eh i bijesna konjaža od čitavih 82 KS će biti ukroćena.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, dado_sk said:

Znači nitko nema good year vector 4 seasons gen 3 da mi kaže nešto o njima?

cbb94ab859916af82cebb61d5add38a8.gif

Citron C4 prešao nekih 70 tkm na njima, počele tresti, skoro pa slick. Bez problema inače. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vulkanizer mi je pričao o nekim Kleber cjelogodišnjim, koje bi kao trebale bit dobre. Nije me baš zanimalo, pa nisam pozorno slušao 😁

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, homer said:

Vulkanizer mi je pričao o nekim Kleber cjelogodišnjim, koje bi kao trebale bit dobre. Nije me baš zanimalo, pa nisam pozorno slušao 😁

Kleber sam jednom kupio i nikad više. Cjelogodišnje. Doduše prije 10 godina. 

Link to comment
Share on other sites

U deset godina sve gume su jako napredovale i nisu za usporedbu gume koje ste vozili prije deset ili više godina sa ovim današnjima.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.