Jump to content

mata73

Recommended Posts

Danas je kišilo i još dobro izbacuju vodu. Na potrošenom asfaltu na provokaciju odgovaraju manjkom gripa. Na dobrom asfaltu još uvijek uvjerljiva.

Trenutno smo na 48.000 km nepunih i imamo uzdužnu crtu koja se pojavila prije 5-6.000 km

Kad citam ove tvoje izvjestaje o CC-u mi je malo zao sto sam za svojih 10-15t gradskih (ZG) kilometara godisnje isao na drugi set kotaca i guma. Istina Bog, volim se tu i tamo malo zivlje provozat, ali mislim da bi i za to bilo adekvatne. A ustedim dosta vremena na promjenama te naravno i nesto love.

Pogotovo mi je nevjerojatno kako dobro idu cak i po snijegu unatoc tome sto vise naginju ljetnoj nego zimskoj.

Link to comment
Share on other sites

od cega nastane ta crta?

Od potrošenosti.

Vjerujem da crta sugerira da je vrijeme za nove. Isto sam imao na Pirelli PZero.

Link to comment
Share on other sites

U kojem to smislu direstraits? Jer te crte nije prije bilo. Moj stari je sad na nekih 15tkm i nema ni naznake ovoj crti. Ja bi rekao da je to nesto sto glumi jos odvodnih kanala kad je guma potrosenija. 

 

Link to comment
Share on other sites

Dakle ja sam skroz zabrijao hahahaha! Sad tek vidim o kojoj crti pricate? Ja sam gledao ove dvije crte koje idu u krug po cijeloj gumi i sad sam skroz sam sebi smijesan jer nisam primijetio na gumi na Laguni te crte, sare... 

Ova crta koja se tebi pojavila definitivno ne glumi nove kanale ???

Link to comment
Share on other sites

Dakle ja sam skroz zabrijao hahahaha! Sad tek vidim o kojoj crti pricate? Ja sam gledao ove dvije crte koje idu u krug po cijeloj gumi i sad sam skroz sam sebi smijesan jer nisam primijetio na gumi na Laguni te crte, sare... 

Ova crta koja se tebi pojavila definitivno ne glumi nove kanale ???

kralju!!:hahahe:

Link to comment
Share on other sites

Ova guma je ko rođena za moj autić.... Pa ako može izdržati mojih prilično nježnih 50.000 km, što više treba čovjeku....

 

Hvala na informacijama, slikama, mišljenju. Meni dovoljno !

 

 

Link to comment
Share on other sites

Danas je kišilo i još dobro izbacuju vodu. Na potrošenom asfaltu na provokaciju odgovaraju manjkom gripa. Na dobrom asfaltu još uvijek uvjerljiva.

Trenutno smo na 48.000 km nepunih i imamo uzdužnu crtu koja se pojavila prije 5-6.000 km

ac502ac20c82463edc4a6b0954e6d30a.jpg2df4911b8eb0ca47cc439125454057c6.jpg7bfee66c610f2611e0bd7d8c4cf26128.jpg7025a646790333f80ae275b9051d05f7.jpg

Po slikama tlak guma gore za 0.10-0.15 cca.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam baš nježan po zavojima s njima. Pogotovo zadnjih 3mj kad sam vidio da ce izdržati do 11.2018 kad idu nove gore.

Link to comment
Share on other sites

Meni je guma odlična za tu namjenu. Ja tek ulazim u drugu zimu sa nešto više od 10000 km. Odličan grip na suhom i mokrom, može se voziti bez straha. A ne treba se bojati ni snijega uz malo doziranje gasa i kočnice.

Link to comment
Share on other sites

Ja da nemam drugi set alu 18 sa dobrim zimskim Michelinom gore ne bi uopce razmisljao nego bi vec ove gume bile gore! 

Link to comment
Share on other sites

2 zime je prošla sad bi bila treca. Montirana u 11.2016

Znači, ušteda je bila na 3 promjene gume, cca 600kn (150kn po gumi). Natukli ste skoro 50 000km što je 25 000 godišnje. Bila bi razlika veća da je trajala 3 godine i onda bi se isplatila više.

Vezano uz performanse kod trošenja, članak koji je usporedio gume dok su nove, srezane na 4mm i 2mm. Unutra su i CrossClimate, pa zato i ovdje stavljam. Rezali su gume (nisu se trošile), tako da nije real-life, ali je za sve napravljeno isto (+ nema testa na ledu gdje je CC slabija od ostalih All Season guma):
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/New-VS-4mm-VS-2mm-All-Season-Tyre-Performance.htm

Zanimljivo da su sve gume na suhome pokazale da su bolje kako se troše.

 

Link to comment
Share on other sites

 

Zanimljivo da su sve gume na suhome pokazale da su bolje kako se troše.

 

Nista cudno, na suhom bi najbolje kocila da uopce nema saru (slick), ali treba uzet u obzir da u stvarnim uvjetima ne mora biti tako jer osim sto se trosi, guma i stari pa ne znam bas dali bi potrosena bolje kocila od nove.

Link to comment
Share on other sites

Malo sam bacio brojke na papir.

Ispada da radiš cca 2200km/mjesec

MIsliš li da bi izdržala još jednu cijelu godinu (zima/ljeto)?

To bi onda ispalo da si s njima napravio skoro 80tkm što je vrlo respektabilna cifra za gumu

Kalkuliram da li bi ovakva jedna kombinacija bila isplativa za mene i krstaricu!

godišnje radim cca 20tkm (12tkm ljeti, 8tkm zimi) 

Cijelogodišnje:

U 3 godine bi napravio sa jednim ovakvim MIchelinkama 60tkm (to je kilometraža gdje si ti sad)

U mojoj dimenziji (225/55/17 101W) guma košta 1300 kn (zaokruženi prosijek od 3 online dućana) odnosno 5200kn.

Balansiranje cca 200kn

Felge imam na autu.

Znači 5400 

Kombinacija:

Tih 60tkm sa ljetnim napravim u 5 godina. 

HANKOOK ventus prime 3 košta cca 900kn/kom odnosno 3600kn

Tih 60tkm sa zimskim napravim u 7,5 godina

CONTINENTAL WinterContact TS850 košta cca 1200kn/kom odnosno 4800kn

Ovdje ću računati čelične felge za zimske gume cca 1500kn za set

I opet balnsriranje jednih i drugih guma odnosno 400kn

Znači 10300kn

E sad kalkulacija

Prvu godinu k:upiš ili kombinaciju ljetne/zimske/felge ili cjelogodišnje

cijelogodišnje: 5400kn

kombinacija: 10300kn

Na period od 8 godina u slučaju cijelogodišnje gume moram kupiti 3 kompleta (1 godinu/4 godinu/8 godinu) i 3 puta balansirati kotače (minimalno) što je 16200kn

Na istom tom periodu u slučaju kombinacije moram kupiti 2 kompleta ljetnih (1 godinu/6godinu) i 2 kompleta zimskih guma (1godinu/8 godinu) i 4 puta balansirati kotače što ispada 19100kn.

Razlika u 8 godina je 2900kn.

NIje mala svota, a i nemaš zafrkanciju oko prebacivanja zimskih/ljetnih kotača 

U kalkulaciji nije uzeto u obzir da li će koji put u međuvremenu trebati balansirati gume, da li su gume nakon 4/5/7,5 godina stare ili potrošene da više nisu za upotrebu.

 

Samo razmišljam "na glas"

 

Edited by petak
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A treba uzetu u obzir da ces mozda i prodati auto u meduvremenu pa ces imati jedan set felgi i guma viska i tak.. Za tebe u Dalmaciji mislim da nema boljeg izbora od CCa! 

Link to comment
Share on other sites

Malo sam bacio brojke na papir.

Ispada da radiš cca 2200km/mjesec

MIsliš li da bi izdržala još jednu cijelu godinu (zima/ljeto)?

To bi onda ispalo da si s njima napravio skoro 80tkm što je vrlo respektabilna cifra za gumu

Kalkuliram da li bi ovakva jedna kombinacija bila isplativa za mene i krstaricu!

godišnje radim cca 20tkm (12tkm ljeti, 8tkm zimi) 

Cijelogodišnje:

U 3 godine bi napravio sa jednim ovakvim MIchelinkama 60tkm (to je kilometraža gdje si ti sad)

U mojoj dimenziji (225/55/17 101W) guma košta 1300 kn (zaokruženi prosijek od 3 online dućana) odnosno 5200kn.

Balansiranje cca 200kn

Felge imam na autu.

Znači 5400 

Kombinacija:

Tih 60tkm sa ljetnim napravim u 5 godina. 

HANKOOK ventus prime 3 košta cca 900kn/kom odnosno 3600kn

Tih 60tkm sa zimskim napravim u 7,5 godina

CONTINENTAL WinterContact TS850 košta cca 1200kn/kom odnosno 4800kn

Ovdje ću računati čelične felge za zimske gume cca 1500kn za set

I opet balnsriranje jednih i drugih guma odnosno 400kn

Znači 10300kn

E sad kalkulacija

Prvu godinu k:upiš ili kombinaciju ljetne/zimske/felge ili cjelogodišnje

cijelogodišnje: 5400kn

kombinacija: 10300kn

Na period od 8 godina u slučaju cijelogodišnje gume moram kupiti 3 kompleta (1 godinu/4 godinu/8 godinu) i 3 puta balansirati kotače (minimalno) što je 16200kn

Na istom tom periodu u slučaju kombinacije moram kupiti 2 kompleta ljetnih (1 godinu/6godinu) i 2 kompleta zimskih guma (1godinu/8 godinu) i 4 puta balansirati kotače što ispada 19100kn.

Razlika u 8 godina je 2900kn.

NIje mala svota, a i nemaš zafrkanciju oko prebacivanja zimskih/ljetnih kotača 

U kalkulaciji nije uzeto u obzir da li će koji put u međuvremenu trebati balansirati gume, da li su gume nakon 4/5/7,5 godina stare ili potrošene da više nisu za upotrebu.

 

Samo razmišljam "na glas"

 

mislim da je tvoja krstarica dosta teza od lagune pa ce samim time i brze "trositi" gumu.. a opet, ja bih rekao da najvise utjece i sam nacin voznje.. znam da ce me sad svi osakatit na forumu, no nema veze, ja sam (svom ocu) tek prosle god promjenio zimske gume na scenicu, prethodne su bile od kad smo kupili auto, dakle 2004-2017.god.. zimi se vozilo od 1.11. - 31.3. i vozilo se dosta (nazalost nisam prati km jer je vecinom auto vozio otac) a cijelu proslu god se auto vozio na zimskim, dakle i ljeto, kao bi se potrosile.. gume su i dalje imale ripne, no jasno ko dan i noc, po mokrom nisu bile dobre.. za normalnu gradsku voznju sasvim normalno, ja kad sam malo testirao granice, guma bolje koci nego sto ubrzava odnosno lakse proklize na ubrzanju nego blokira na kocenju pa bocno drzanje je bilo ispodprosjecno.. no po snijegu upravo zbog ripni koje je jos imala se penjala (remete/gracani).. tako da mislim da bi ovakve CC gume vozacu profila kao sto je moj stari, odgovarale savrseno :)

Max je ostavio psot dok ja pisem ovu prouku, i dobro zbori iako danas rabljeni imaju plus ako u oglasu pise "2 seta guma"..

Link to comment
Share on other sites

Oduvijek imam dva seta kotača. Još od R5, i na laguni i sad na espaceu (dobio sa autom drugi set kotača), a i za R4 imam zimske kotače tako da mi je to postalo normalan obrazac ponašanja.

Kalkulacija je bila iz znatiželje. A i dug je period kalkulacije. Mislim da bi krstarica prije potrošila gume nego što je ovdje računato. Puno je teža od c4, ali s druge strane nisam nešto ni oštar na gasu kao mata ?

Link to comment
Share on other sites

@petak- CC ni bilo koje druge cjelogodišnje gume MISLIM da ne bih stavljao na auto tipa Lagune, Espacea ...

Nije stvar trošenja jer ne znam kako bi se ponašale na autu težem od 1600 kg vec čisto zbog osjecaja sigurnosti.

Takvi auti se voze magistralnim putevima i AC i volim biti u dobrom ritmu. Iskreno ne znam koliko se grije ta guma na višim brzinama jer nemam ko u Laguni tlak svake pojedine gume. Ne govorim sad o vožnji 15-30 min višeg ritma, nego o vožnji 4-5-6 sati bez stajanja.

Znadeš koji mi je opis posla pa se vozim max 30 min pa stanem na 10-15-20 min i tako cijeli dan. Uglavnom grad i okolica, AC možda 10% ukupne kilometraže.

Ove gume bi stavio sigurno na svaki auto s kojim idem do posla i vozam se svakodnevno i vikendom do vikendice i 1-2 x godišnje na more. Znači tamo gdje neceš biti oštar na gasu i kočnici i gdje neceš preticati 30-50 auta za tih par sati vožnje.

Ova guma se jako lijepo vozi, iznimno predvidiva, ne frče se pod felgu, s dobrom povratnom informacijom. Nije tvrda ko ljetna i ne ljulja ko zimska, ne kasni reakcijom ko zimska, znači baš ugodna za svakodnevnu vožnju i lošije ceste.

Ako smirenije voziš sigurno može izdržati 50-60k km, pa čak i više. Ne bih s njima ulazio u treću zimu bez iznimne situacije. Znači da ne dolazi zima opet bi ih prebalansirao i zamjenio pozicije.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.