Jump to content

mata73

Recommended Posts

Jučer ujutro 3x sam prolazio Golikovom i Citroen na Eskimu starom 2g vrti u 3-oj u prazno. Nit staje nit ubrzava, asfalt je odavno dao svoje.
Nadam se da ćete dobro služiti CC kao i mene. Tvoja je još + pa bi trebala biti poboljšana kad se potroši na pola.
Svakako nastavi izvještavati.

Link to comment
Share on other sites

😶

 

Ljudi, ja ne znam jel vi poklapate gas kod skretanja il kaj , prolazim skoro svaki dan Golikovom, ne proklizuje mi nikak ?  Sa svojim Meganom i sa jos 2-3 druga auta, neki i na ljetnima.

ESP imam i pali se gotovo iskljucivo u prvoj kad poklopim gas ko sivonja.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Preporuka frendu za Golfa 6. Rekao mi je do 450kn ali ajd nznm koja je neka zlatna sredina:

Guma 205/55 R16 cjelogodišnja :
Starfire AS2000 = 388,00 kn
Kormoran All Season = 412,00 kn
Sava Adapto = 458,00 kn
Nexen N'Blue 4Season = 458,00 kn
Hankook Kinergy 4S 2 = 512,00 kn
Fulda Multicontrol = 512,00 kn
Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 = 598,00 kn
Michelin Crossclimate = 629,00 kn

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zrmi RS said:

Preporuka frendu za Golfa 6. Rekao mi je do 450kn ali ajd nznm koja je neka zlatna sredina:

Guma 205/55 R16 cjelogodišnja :
Starfire AS2000 = 388,00 kn
Kormoran All Season = 412,00 kn
Sava Adapto = 458,00 kn
Nexen N'Blue 4Season = 458,00 kn
Hankook Kinergy 4S 2 = 512,00 kn
Fulda Multicontrol = 512,00 kn
Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 = 598,00 kn
Michelin Crossclimate = 629,00 kn

 

Ako ce bas bit kruha gladan za tih 600kn koliko je CC/GY/Conti set skuplji, po meni neka ide na Nexen ili Hankook.

Link to comment
Share on other sites

[emoji55]
 
Ljudi, ja ne znam jel vi poklapate gas kod skretanja il kaj , prolazim skoro svaki dan Golikovom, ne proklizuje mi nikak ?  Sa svojim Meganom i sa jos 2-3 druga auta, neki i na ljetnima.
ESP imam i pali se gotovo iskljucivo u prvoj kad poklopim gas ko sivonja.
Kod kočenja na ležećim i na ubrzanju. 90 rasnih konja u 3-oj ne mogu sastati gumu s asfaltom ako je mokar od kiše ili soli ko što je bilo ovih dana.
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

90 konja, to je već bolid, nisi nam napisao još važnije, koliko njutna ima ta ljuta mašina. 👀

Link to comment
Share on other sites

Lagan je auto clio a 90 ks je dost za njega..
Prije 15 godina ili vise, 90 ks su imali puno tezi auto.. clio je ko punto imao oko 60-75 ks. Danas kad su auti puno brzi nego prije, trebaju i gume sa puno boljim voznim svojstvima..

Link to comment
Share on other sites

On 22. 01. 2020. at 19:41, mata73 said:

Jučer ujutro 3x sam prolazio Golikovom i Citroen na Eskimu starom 2g vrti u 3-oj u prazno. Nit staje nit ubrzava, asfalt je odavno dao svoje.
Nadam se da ćete dobro služiti CC kao i mene. Tvoja je još + pa bi trebala biti poboljšana kad se potroši na pola.
Svakako nastavi izvještavati.

Ne mogu ti reći koliko mi je drago da si barem probao i vidio da je tamo govno od situacije. Sreća da se ne vozi tamo brzo jer su gužve, ležeći, rupe, ali nije ugodno kad ti se netko naljepi na guzicu, a ti moliš boga da nije isti kao ja da fura 6 godina stare gume :D.

On 22. 01. 2020. at 20:06, hrvojexyz said:

Ljudi, ja ne znam jel vi poklapate gas kod skretanja il kaj , prolazim skoro svaki dan Golikovom, ne proklizuje mi nikak ?  Sa svojim Meganom i sa jos 2-3 druga auta, neki i na ljetnima.

ESP imam i pali se gotovo iskljucivo u prvoj kad poklopim gas ko sivonja.

Na gasu je cigla, a samo diram kuplung i kočnicu! Možda si ti jedan od onih kaj prelete nove/stare ležeće na njoj!

 Pao je onaj snijeg pa je oprao malo ljigu i cesta je manje slinava, no na kočenju se i dalje osjeti kada temp bude ispod nule ujutro. Meni isto sada više ne proklizava, skoro nit u prvoj, ali su gume nove.
ABS se pali kod ležećih kod one birtije/Zagrebačke banke/pošte. Skretanje iz Zagorske u Golikovu i kad izravnaš auto daš malo jače gas je palio TC sigurno (taj dio je radi buseva kao pesja jajca). Sad idu temperature u plus i past će kiša, tako da si se izvukao, ali kad budu opet temperature ispod nule, naći ćemo se na pivi u Excelenteu i onda nakon 3 pive idemo s tvojim autom napravit đir Excelente - Baštijanova - Selska - Zagorska - Golikova - Baštijanova - Excelente pa opet 3 pive uz diskusiju rezultata G sila kod kočenja i ubrzanja (imamo mobitele za to)! Taman ti dam malo vremena da zagriješ gume :D :D i pokažeš što Megane može!

Šalu na stranu, ja sam tamo prošao brat bratu 30 puta taj tjedan i ako sam vozio normalno, nije ABS/TC radio često ili uopće jer realno ne vozi se brzo, kolone su u rush houru, sve se odradi kočenjem motora. Ali, da je trebalo naglo zakočiti, a čovjek ne zna kak može grdo biti - bilo bi veselice. Ima stotine takvih cesti po svuda u HR, nije sad Golikova top 3 u svijetu i da bi se trebao Nürburgring zamijeniti sa njom, no nisu tak prometne i masne kak ova + pesja jajca asfalt (nešto veoma slično cestama u morskim gradovima, glatka i sjajna). Ovime zaključujem sagu o Golikovoj, možemo na meeting tamo na Končar, piva, pa street race 150 između svih onih ležećih tamo. Iskreno, htio bih vidjeti na sličnom autu (istom?) kako me lijepi za sjedalo kod ubrzanja i kak me pojas kolje kod kočenja...

Edited by Vuco
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Decki, brzi i zestoki su k.... za vas vidim. Nevjerujem sto citam no dobro. Ja cu samo pohvaliti Bridgestone Blizzak LM005 kao jednu od guma koja me dugo nije odusevila po zimi. S obzirom da nista od snjega sud tu ne mogu donjeti, no na mokrom, klizavom i extra niskim temperaturama, guma je cudo na sportu. To skoro pa nista ne klize na klizavoj cesti s ne lakom nogom na gasu. 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Izašao CrossClimate 2

Moje CC+ su na 9000km, ali od 6 mjeseca se voze 30-40km dnevno. Druga zima, na dodir subjektivno malo tvrđe (istina nisam dirao zadnje, samo prednje), no na cesti ne primjećujem razliku naprema dok su bile nove. I dalje zadovoljan, snijega nije bilo. Suho i mokro jako zadovoljan.

Edited by Vuco
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

super, oduvijek su me zanimale ove cjelogodišnje gume, uvijek sam razmišljao - staviti ili ne staviti

Link to comment
Share on other sites

I ja sve više razmišljam, zimske će mi odvrtit još ovu i sljrdeću zimu, ljetne još na proljeće i nekako si mislim da će proljeće 22 ići na cjelogodišnje. S obzirom na moju km 25-30 km godišnje, svake dvije godine nove i bok.. Žrnin auto ima nove ljetne i zimske i to je ako ozbiljno zatimi dovoljno..

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se nečkao, no nekako kad se kupi, onda vidiš da nije to kao da si kupio Eskimo S3+ i živiš u UK di je stalno kiša ili Energy Saver za naše glatke ceste po moru. Za prosječnog vozača je mislim dobar odabir, ipak tu govorimo o nekakvim Premium brandovima/gumama. Vidjet ćemo kada će se početi mijenjati performanse u toj nekakvoj prosječnoj vožnji, hoće li to biti nakon 2, 3 ili 4 godine, obzirom da CC može izdržati 45-60 000km. 

Moje iskustvo je da mi se guma prije stvrdne nego što se potroši (Energy Saver i WinterHawk su napravile kombinirano oko 80 000km i niti jedna nije bila ispod 5.5mm), pa ću možda sljedeći puta ići i na nekog jeftinijeg od CC-a, a opet iz kvarteta Continental, Bridgestone, Goodyear, Michelin.

Link to comment
Share on other sites

ja sam u sub stavio GOODYEAR VECTOR 4SEASONS G3, ako ništa drugo ne moram skladištiti taj drugi set i 2x god dat vulkanizeru po 250kn

za moj i ženin stil vožnje, broj km koje radimo, trebalo bi biti super

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ja živim u Istri i tu se vozim oko 30 000km godišnje + okolica Rijeke, lanci su novi novcati spremni u prtljažniku za svaki slučaj, a ovo mijenjanje setova ne dolazi u obzir - ne da mi se zezati s time, niti imam potrebu, RAIN EXPERT 3 samo šta nisu pojedene do kraja, srihtam si trap, čini mi se da je zglob lijevi u banani, roknem neke provjerene ALL SEASON gume gore i to preko članarine od HAK-a zamjena i balansiranje, napravim optiku i mirna Bosna, čelične felge, plastične ratkape, nikakva šminka, ništa, pali i vozi

Edited by aleeen
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja bas isto razmisljanje imam sad za Meganea. Imam ljetne GY F1 koje su jos dobre, imam dvije Save HP2 stare 5 godina koje bi jos ovu zimu stavio otraga, a naprijed uzeo dvije Bridgestone A005 cjelogodisnje, ili CC, ne znam. A mozda i pustim cijelu ovu zimu i iducu ljetnu sezonu ove ljetne, ionako se auto skoro ni ne vozi a na Superbu imam GY zimske i 4x4. A onda kad se ljetne potrose uzmem u jesen allseason. Ak ne prodam auto u meduvremenu haha 😂

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, aleeen said:

ja živim u Istri i tu se vozim oko 30 000km godišnje + okolica Rijeke, lanci su novi novcati spremni u prtljažniku za svaki slučaj, a ovo mijenjanje setova ne dolazi u obzir - ne da mi se zezati s time, niti imam potrebu, RAIN EXPERT 3 samo šta nisu pojedene do kraja, srihtam si trap, čini mi se da je zglob lijevi u banani, roknem neke provjerene ALL SEASON gume gore i to preko članarine od HAK-a zamjena i balansiranje, napravim optiku i mirna Bosna, čelične felge, plastične ratkape, nikakva šminka, ništa, pali i vozi

Meni se čini da pola Istre vozi Rain expert/sport tijekom cijele godine :)

A znam i neke koji voze zimske tijekom cijele godine :)

Nego, kako se ponašaju cjelogodišnje kad je jako vruće preko ljeta?

Imam sad će biti treća sezona Save HP2 zimske za Scenica, a ljetne Pirelli P7 su pri kraju. Pa nešto kalkuliram da se od iduće godine riješim zimskih i prebacim se samo na jedan set cjelogodišnjih.

Obično sam imao 2-3 izleta godišnje na snijeg i tu su mi zimske bile korisne, ali sad u doba korone toga bude sve manje.

Odgovara me lokalni vulkić od cjelogodišnjih, veli da se opako brzo troše po ljetu na težim autima!?

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, AllesGut said:

ja sam u sub stavio GOODYEAR VECTOR 4SEASONS G3, ako ništa drugo ne moram skladištiti taj drugi set i 2x god dat vulkanizeru po 250kn

za moj i ženin stil vožnje, broj km koje radimo, trebalo bi biti super

Možda ne bi bilo loše otvoriti nekakav zaseban topic za Premium cjelogodišnje gume od top brandova pa da se tamo priča o njima, a ne usred topika o CC(+) jer nitko neće tu tražiti (iako je logično da možda i traže na popularnim thread-ovima).

Mene doista zanimaju te ostale gume i iskustva, pogotovo jer moj Megane 2 sa mekanim i visokim podvozjem nije baš naklon lošim gumama, odnosno dosta se nezahvalno ponaša auto sa svim gumama (uspoređujući je sa tvrdom i niskom Škodom Fabijom istog godišta). Usto, Michelin CC je najskuplja all season guma...

@Alen

CC(+) je cjelogodišnja guma na bazi ljetne gume, dok su ostale na bazi zimskih. Tako da CC tu nema nikakvih problema. Ja osobno nisam iskusio nikakvo negativno iskustvo vozeći autoputom 130-150kmh, niti na otvorenoj/gradskoj cesti 70-110kmh. Zapravo, nisam iskusio nikakvo "drugačije" iskustvo koje bi ovisilo o godišnjem dobu. Ček ne mogu niti tvrditi da su mekše ili tvrđe od zimskih/ljetnih ili da su glasnije/tiše od onih što sam imao prije.

Inače, da sam išao na ljetno-zimski set, upravo bih imao set ljetne RainExpert3 + Eskimo HP2 zimske.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je poznanik vlasnik vulkanizerije, pa je rekao da najbolje uzet cijelogodišnje, ovo sam zajebancija i trošak sa presvlačenjem, staviš 2-3 godine voziš i baciš... a kolko vidimo zadnjih par godina od snjega ni s..., 

Edited by macan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ovisi gdje se voziš, ako imaš puno brda i dolina, ako voziš svuda pa i tamo gdje ima snijega i ako ga drugdje nema, onda je bolje imati prave zimske gume zimi..

ak se voziš po gradu, po ravnom i po asfaltu onda može cjelogodišnje. dalmacija može cijela cjelogodišnje bez problema..

Link to comment
Share on other sites

Kako se ponasa CC na toplom je u topicu.
Za ostale cjelogodisnje na zimskoj bazi znam samo od drugih da se hoce delaminirati i trgati po ljetu. Osobno nisam probao pa ne mogu komentirati.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jučer sam prvi puta vozio Crossclimate+ na snijegu/bljuzgi. Trenutno sam s njima na 2. zimi (znači ima jedno ljeto na sebi usto). Imaju malo više od 10 000km, nemam podatak o dubini ripne niti sam ih rotirao po osovinama.

Išli smo od Poreča prema Zagrebu. Kiša od Poreča, kod Rijeke je počeo jaki vjetar + kiša, nakon tunela Tuhobić mislim i snijeg na cesti. Iako je to više bila bljuzga. Kroz gorski kotar opet bljuzga/snijeg (tko je bio na autoputu od 2-4 popodne jučer, vidio je). Ograničenje 60kmh na cesti, većina se tako vozila. Par kolona sam prestigao i uredno sam mogao voziti 70-80-90kmh bez da se osjećam(o) nesigurno. Bila je i nekolicina malo bržih od mene, a recimo njih 4-5 je išlo sa boljim autima i novim gumama (ili puno hrabrosti) sigurno oko 110-120kmh i mijenjali trake kao da voze po suhom 👍. Uglavnom, kao i uvijek, brže od prosjeka, nikako najbrži.

Traction control se palio 2 puta samo kod promjene trake, više me "splašio" nego išta drugo. ABS se nije palio kod niti jednog kočenja, ali bilo ih je malo. Jedino kočenje vrijedno spomena, nakon Karlovca nas je skoro izgurao u lijevo kod početka preticanja jer ga je zanijelo malo u moju lijevu traku, pa sam kočio naglo i to je prošlo sve ok.

Općenito je prvi dojam bio u rangu mojeg očekivanja za premium cjelogodišnju gumu. Vozi svuda i po bilo kakvim uvjetima, no nećeš biti najbrži. Ipak sam imao na umu da to nije premium/top zimska guma, niti je auto sa odličnim podvozjem i ovjesom, ali sve sam se osjećao sigurnije kako sam je više vozio i upoznavao. Ipak, velim, nisam je do sada probao na snijegu pa usprkos Matinim videima, bio sam rezerviran i dosta oprezan. Megane je mekanog i povišenog podvozja te elektronika voli dosta brzo upadati u "riječ". Brzinu vožnje sam prilagodio zvuku guma na snijegu/bljuzgi.

Za sada Crossclimate+ > bljuzga/snijeg = 1 : 0

Od Karlovca prema Zagrebu 2 automobila izletila, pa očito nije bilo baš bezazleno ili su se preračunali...

Na suhom i kiši i dalje pohvale. Dobra guma.

 

Edited by Vuco
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.