Jump to content

mata73

Recommended Posts

Ovaj lik sa tyrereviewa ih je testirao po snijegu i zadovoljan je s njima. Na početku ih je bazično predstavio kao ljetne gume sa nekim dodacima za kišu/snijeg, a pri usponu je rekao da niti jedna ljetna guma ne bi savladala taj uspon, a i da misli kako neke zimske ne bi savladale. A možda je i dobro plaćen da kaže to :D

p.s. imam i ja te gume na Priusu i razmišljam da li uopće da kupujem dodatni set felgi i zimski guma...
 

 

Link to comment
Share on other sites

Par zadnjih testova od švaba (vidljivo na tyre reviews) su nevjerojatno različiti. CrossClimate na jednom testu bude najbolji na snijegu, na drugom najgori :D
Nepoznate marke počele biti bolje od nekih klasika i slično. Iako većinom WinterContact pobjeđuje na zimskim testovima, kod većine magazina/klubova...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, filipbabok said:

Ovaj lik sa tyrereviewa ih je testirao po snijegu i zadovoljan je s njima. Na početku ih je bazično predstavio kao ljetne gume sa nekim dodacima za kišu/snijeg, a pri usponu je rekao da niti jedna ljetna guma ne bi savladala taj uspon, a i da misli kako neke zimske ne bi savladale. A možda je i dobro plaćen da kaže to :D

p.s. imam i ja te gume na Priusu i razmišljam da li uopće da kupujem dodatni set felgi i zimski guma...
 

 

Živiš u Zadru, nekoliko puta putuješ prema unutrašnjosti autom. U Zadru nema baš pravih zimskih uvjeta. Ja nebinna tvom mjestu, barem do onda dok ne vidim da guma ne valja. Ako nevaljala kupiš.

Link to comment
Share on other sites

Nema testa, samo lamentira uz kratak osvrt na reviewe sa tyrereviewa

Malo bacio oko na cijene, nema ispod 850 kuna za moju dimenziju 195/55/16. sitnica :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Oke, kužim. Očekivao sam test u videu.
Crossclimate od nekada neprikosnovene do sadašnjeg 9.-og mjesta. Iako je to za 175/65 R14  dimenziju, ali očito je konkurencija uhvatila priključak. I pretekla

Link to comment
Share on other sites

Daj nemoj bit lud, ak ih cec imas na autu i ak nisu presle vise od 25-30tkm nema razloga za kupovinu zimskih! Moj stari ih ima na Laguni vec vise od 2 godine i vozi se po Zgu i Hr bez problema i po snijegu. Ja sam ih probao isprovicirati u vise navrata ali ne daju se, zaista dobra guma. Naravno da u ekstremnim uvjetima nisu kao zimske ili ljetme preium gume ali ak ih vec imas onda ih izvozaj! 

Ja da nemam 2 seta 18 alu felgi za Superba ozbiljno bi razmisljao o Allround gumi pogotovo jer imam 4x4 i ne vozim se po alpama svaki dan negi po Zgu s izletima u inozemstvo i po Hr. 

Najvise me muci, kad bi uzeo te allround, kako bi podnijele i kak bi se ponasale u mojoj voznji ljeti na velikim brzinama, preko 160 na autoputu pa tak stotinama kilometara i koliko bi nakon toga bile upotrebljive na hladnom i mokrom kolniku. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 13. 10. 2018. at 22:45, Max said:

Daj nemoj bit lud, ak ih cec imas na autu i ak nisu presle vise od 25-30tkm nema razloga za kupovinu zimskih! Moj stari ih ima na Laguni vec vise od 2 godine i vozi se po Zgu i Hr bez problema i po snijegu. Ja sam ih probao isprovicirati u vise navrata ali ne daju se, zaista dobra guma. Naravno da u ekstremnim uvjetima nisu kao zimske ili ljetme preium gume ali ak ih vec imas onda ih izvozaj! 

Ja da nemam 2 seta 18 alu felgi za Superba ozbiljno bi razmisljao o Allround gumi pogotovo jer imam 4x4 i ne vozim se po alpama svaki dan negi po Zgu s izletima u inozemstvo i po Hr. 

Najvise me muci, kad bi uzeo te allround, kako bi podnijele i kak bi se ponasale u mojoj voznji ljeti na velikim brzinama, preko 160 na autoputu pa tak stotinama kilometara i koliko bi nakon toga bile upotrebljive na hladnom i mokrom kolniku. 

Po kiši su tata-mata, ali po suhom sam nekoliko puta upalio VSC lampicu na Priusu i to u prilikama gdje su friške Primacy3 odrađivale bez problema. Doduše, Laguna nije imala indikator kada ABS pomaže...

36 minutes ago, ivan.martinko said:

Trosit ce se vjerojatno dosta..

To je neminovno za tu vrstu guma... ?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Okrenuli 52.800 km u točno 2g.

Danas demontirane CC i montirana Sava Eskimo S3+ koje sam zamrzio u roku 5 km.

Sad sa sjetom mogu reći da su me CC izvrsno služile, ni jednom me nisu iznevjerile. Što sam ih duže vozio to sam imao više povjerenja. Kao što sam ranije u postovima naveo guma je konstantna od prvog dana, vrlo predvidljiva, odlična na mokrom, ako i proklizne nakon provokacije vrlo lako se korigira i vraća na putanju.

Nakon 52.800 km ostalo je 4.5 mm profila.

Još jednom svaka preporuka.

Slika prednjih koje nisam štedio posljednjih 5mj.

 

 

 

 

 

 

 

 

20181112_124543.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na kojoj vozilici si ih imao i kakve su ti bile na suhom?
Meni su po vrelom asfaltu par puta koketirale sa ABS-om a nije toliko baš nagazio na kočnicu... 

p.s. Inače, po mokrom su odlične, snijeg još nisam probao

Link to comment
Share on other sites

Citroen C4- 1.6 HDi.
Po suhom izuzetno dobra, ABS se na suhom aktivirao samo kad bi baš krvnički gazio ili kočio po bijeloj crti koja je glađa od asfalta.
Ova guma je par km prije demontaže 2 x kočila sa 160 na 0 uz ABS i BAS asistenciju i začudo nema dijelova koji nedostaju.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

52tkm i to po suncu i po snijegu, stvarno se moze reci da su napravili dobru gumu! 

Steta da ju nisi jos ovu zimu izvozao da se vidi kak bi se ponasala! 

Link to comment
Share on other sites

Nije to više bilo za imalo snijega ili bljuzge. Za ljeto bi još izvrtila bar 20.000 km.
Zanimljivo je bilo kod mijenjanja. Došli voditelji i prodaja pa me pitali kakva je bila kroz te kilometre? Veli da se ljudi raspituju ali nemaju povratnu informaciju kakve su nakon 25.000 km jer kažu da ih uzimaju oni koji rade malo km.

Link to comment
Share on other sites

Bas sam gledao za svoj auto 225 45 18, set bi me ispao 5500kn, nemaju /40?!?!

Nije bas nekaj isplativo jer za 3200kn imam ljetni set GY F1 Assy3 a zimski za 3500kn isto GY npr, dakle dva seta za 6700kn. A dva seta traju 4 sezone dok bi CC potrosio za 2. 

U manjim dimenzijama i s manje od 15tkm godisnje mi se ta prica cini isplativom. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

plus 8 sezonskih promjena guma u te 4 god, kaj ako nemaš drugi komplet felgi nije uopće financijski zanemarivo (8 x 250kn)

 

Link to comment
Share on other sites

onaj ko se malo vozi, njemu je crosclimate super.

tko se više vozi, još pogotovo ako mu nije problem imati "ružne" felge preko zime, uzme ljetne u tvorničkoj dimenziji na alu, plus zimske na col-dva manjim čeličnima... i ispadne ga u startu mrvu skuplje zbog čeličnih, a ima specijalizirane gume za ljeto i za zimu, traju mu dulje, a već od iduće izmjene mu bude i jeftinije (17" ljetna+15" zimska je jeftinija od 17" crossclimate). a izmjenu kotača može i sam odradit 

Link to comment
Share on other sites

Ja tak radim.Jos tu i tam usicarim zimske 15ice kao nove s nekog rabljenog auta od poznanika koji radi s autima, tak da to ispadne stvarno dobro (prakticki samo ljetne kupujem nove jer su 17ice koje nitko ne prodaje s autom nove :D ) a nemam ni ona veselja s zamjenama guma kod vulkica.

Drugi auto u obitelji, tu stvarno bih ozbiljno razmislio o cjelogodisnjim .

 

Link to comment
Share on other sites

Kako se ponašaju cjelogodišnje na toplom vremenu?
Kod nas tu dolje na moru preko ljeta ne moram pričati kako je, a za 1-2 puta u zimi otići na snijeg moram imati zimske sastranešto mi baš nije isplativo.

Link to comment
Share on other sites

Na moru ljeti nije ništa gore nego kod nas na kontinentu. Slavonija redovito ruši temperaturne rekorde, a bome ni u metropoli nije ugodno kad se beton i asfalt zagriju.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, GTT said:

Na moru ljeti nije ništa gore nego kod nas na kontinentu. Slavonija redovito ruši temperaturne rekorde, a bome ni u metropoli nije ugodno kad se beton i asfalt zagriju.

Točnije, Knin i Ploče su rekorderi po ljetnim maksimalcima.

Ali jednu stvar svi zaboravljaju, a to je drukčija smjesa za asfalt u Dalmaciji. Pogotovo na nekim otocima gdje hrapavi asfalt pojede gume u 2 sezone...

Link to comment
Share on other sites

To jedino vrijedi za otoke, recimo Mljet (tamo se bitumen nalazi u tragovima). Dok za "kontinentalni dio Dalmacije" ne vrijedi. Dapače, asfalt je ovdje još uvijek velikom većinom "zamješan" od vapnenca+bitumen, tako da se jako brzo "uglača" (vapnencu je otpornost na poliranje i habanje kudikamo manja nego pucolanu) te se dobije asfalt koji je katastrofalan za "grip", a samim time dobar za potrošnju guma.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.