Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Pug/Citroen imaju isto satelite iza volana, puno se družim sa Pugovima, ali Renault rješenje je bolje pod prstima i ima više funkcija. Što se tiče njemaca njima je njihovo uvijek sve najbolje.. A sad pitanje, koji je bolji sistem za paljenje svjetla, onaj na ručici žmigavca ili ono tulavo njemačko sa posebnom prekidačem? Moj odgovor već imate..

I meni je draže sve na ručki jer ostaje mjesta na tabli koje se može pametnije iskoristiti nego staviti onaj šporet šalter za pećnicu. 

Link to comment
Share on other sites

Stavio sam link prije 2 sata. Jel vidite ga ostali. Meni pokazuje

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stavio sam link prije 2 sata. Jel vidite ga ostali. Meni pokazuje

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Ja vidim da

cekaj to je s youtubea ili direkt prek tapatalka?

Link to comment
Share on other sites

Super ova opcija za parkiranje, pogotovo za one kojima to inače predstavlja problem. Osobno uz ovakvu kameru sa navođenjem + senzore i retrovizore ne bi to nikad koristio, ali moja ženica bi to nadoknadila..:yeah:

Link to comment
Share on other sites

Preko youtuba direkt copy paste link na taptalk ali stavio sam da samo koji imaju lik mogu vidjet vide da se nevidi na mom kanalu pa zato pitam jet vidite uopce. Moze to sigurno i brze. Bum snjimio zenu ako dopusti pa mozete svojim ljepsim polovicama pokazati :)

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bocni izlazak iz parkiralista

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Bocno parkiranje

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Osobno nemam nekih velikih problema sa parkiranjem ali nisam sada ni neki profic :) ali kako je ovo vislji auto nepregledniji je odostraga kamera must have iskreno. Unatrag parkiram.ga samo preko gledanja u kameru nista drugo i poprilicno imam povjerenja u kameru jer je ok slozeno. Automatsko parkiranje po meni radi isto dosta dobro samo ako nema izmedju i ako su crte izblijedile malo se gubi sustav alo tada nije niti potrebno automatsko patkiranje kada ima puno mjesta

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hajde pa dobro da su to konacno napravili kako treba. Na Talismanu lose reseno, probao sam parkiranje ovako kao na prvom videu. Uspeo je da se parkira iz drugog puta, iz prvog puta parkiranje sam prekinuo jer bih udario auto sa desne strane. Isto polagano parkiranje i manevrisanje.

Slicne probleme su imali i u predstavnistvu za Srbiju, cak mislim i da ga je neko negde zakacio prilikom parkiranja.

 

Link to comment
Share on other sites

Super su snimke. Klima je na 25 stupnjeva? Odličan auto i predstavljanje.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Obratiti paznju na nalijeganje prednjih vrata, na nekim modelima nisu ustimana kako treba, pa se vec nakon 1.500 km osteti brtva na vozacevim vratima. Ovdje uopce nema doplate za kameru, kao ni za pomoc pri parkiranju. Tezak gaf ovlastenog uvoznika.

Link to comment
Share on other sites

Obratiti paznju na nalijeganje prednjih vrata, na nekim modelima nisu ustimana kako treba, pa se vec nakon 1.500 km osteti brtva na vozacevim vratima. Ovdje uopce nema doplate za kameru, kao ni za pomoc pri parkiranju. Tezak gaf ovlastenog uvoznika.

To sa vratima sam ja iskusio na testnom scenicu. Nakon 600 km su bila spuštena i zapinjala pri otvaranju

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Obratiti paznju na nalijeganje prednjih vrata, na nekim modelima nisu ustimana kako treba, pa se vec nakon 1.500 km osteti brtva na vozacevim vratima. Ovdje uopce nema doplate za kameru, kao ni za pomoc pri parkiranju. Tezak gaf ovlastenog uvoznika.

Ako se to već zna, zašto zastupnik prije isporuke ne provjeri svaki auto? 

Link to comment
Share on other sites

Obratiti paznju na nalijeganje prednjih vrata, na nekim modelima nisu ustimana kako treba, pa se vec nakon 1.500 km osteti brtva na vozacevim vratima. Ovdje uopce nema doplate za kameru, kao ni za pomoc pri parkiranju. Tezak gaf ovlastenog uvoznika.

Di ovdje? Pa to ovisi od ovlastenog uvoznika? Nisam znao...

Pa to s vratila bi trebali rjesavati onda u garanciji pretpostavljam?

Link to comment
Share on other sites

Kod zastupnika rade ljudi, a ljudi grijese. I slicno. Autoa se kvare. I tako to.

Ma dobro, sve znam svi smo od krvi i mesa, a auti od gume, stakla, lima i plastike. Samo ti isti zastupnici prodaju aute kupcima, kupci to sve plaćaju, a zastupnici od toga žive kao i proizvođači. Dakle u čemu je onda problem da se tom kupcu isporuči proizvod/usluga kako treba pogotovo ako se zna za taj problemčić koji se pojavio. Znaš ono, dođe limar otvori vrata prije isporuke pogleda i kaže ovaj je dobar!!

Link to comment
Share on other sites

2fabi

Zato sto ih realno nije briga. Auto je prodat i ovako i onako, a sad da li su vrata spala, ili nisu, tek to ih nije mnogo briga. Podici ce ih na servisu, ili pre toga, ako onaj ko bude vozio auto bude imao primedbe na to. Ovlasceni servis ce od fabrike da naplati rad  -servisnu intervenciju u garantnom roku, tako da njima to vise odgovara (da ne proveravaju pri isporuci). fabrika je vec ustedela na tom delu koji ocigledno nije adekvatan, i svima lepo, osim nama kao krajnjim kupcima. Nije tu Renault nikakav izuzetak, to se moze svuda videti.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Sve stoji, ali ja nakon testne vožnje kažem prodavaču pri izlasku iz auta da vrata zapinju, on kaže, to je par minuta posla za riješiti. Kažem da to nije u redu na autu koji nema niti 1000km,opet on, nije to ništa strašno. I šta reći... Eto, sve je to njima ok

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam osjetio nikakav problem sa vratima. Jako lagano se otvaraju i zatvaraju. Jedino sto je bilo da je konektor od zadnjeg desnog sjedala bio ispao odnosno nije valjda u tvornici to netko utaknuo pa se nije dalo sjedalo preklopiti elektronski ali dam naso gdije se stavlja i stvar rijesena

Ostalo nisam primjetio neke probleme jedino sta taj mjenjac je srednja zalost naprema vw grupaciji. Dosta zapinje i nejde glatko te je malo visa rucica mjenjaca i malo duzi hod. Imao sam davnih dana golf3 i mogu reci da je mjenajc bio bolji nego u novom scenicu. U 2017 godini to nikako ne razumijem

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo s mjenjacem sto kazes je jedan od razloga zasto sam isao na automatik. Zena je drugi razlog jel? :p

Ali da. Ne mogu nikako prozvakati mjenjace s dugim hodovima. Ovaj moj u mazdi 2 je mali tvrdi sa jako kratkim hodom i to je jednostavno to. Bez ikakvih zapinjanja. Zakon je saltanje brzina....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Doduse, nedavno ju frend vozio, on vozi fiestu predzadnje generacije, i pita me sta ti je s mjenjacem? Ja reko pa nista od pocetka je takav. Da je njemu to pretvrdo.

Link to comment
Share on other sites

Po meni hod ajde ok je moze proci makar da je kraci bilo bi bolje ali to da nije fluidan i da zapinje sa stisnutim kuplungom max do kraja nije mi normalno.

Da se razumijemo mjenjac nije smece ali sobzirom da za sada nemam primjedbe na ostatak auta kako je rijesen mjenjac je uzasan naprema ostatku drugih dijelova

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nego Antun kakav je motor? Gradska voznja vecinom za sad? Kakva su ubrzanja? Potrosnju je za sad jos prerano komentirati jel?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je Antunhr požalio šta je prvi dobio auto [emoji1] Toliko pitanja na dnevnoj razini, ali svaka čast na trudu i odgovorima i snimkama [emoji106]

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Motor mi se cini na startu malo eksplozivniji nego na skodi ali je 130ks a u skodi 105. Deda ima 150ks skodu i ta na staru bez gasa doslovno skace jer je dobar motor i lagan auto. Potrosnja neznam tocno jer imam dosta stajanja u praznom hodu ali mogu reci da trosi najmanje 7 deci vise na autoputu nego skoda. Znaci 130 kmh sa njime dok sam iso iz slovenije sesta brzina sest litara trenutna ili cak i vise. Skoda 1.6tdi 105ks 5.3l u petoj dok i ta jaca od 150ks priblizno isto trosi kqo 105ks. Mislim za sada da vw tdi motori su najstedljiviji

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma nikakv problem da svima objasnim o autu. Ja volim pomoci i drago mi je tako da drugi nemoraju prolaziti sta sam istrazivao. Na neku ruku mi je to i interesantno :) jedino sad dok sam kupio ga mogu pozaliti ako nisam zadovoljan ali opci dojam je vise nego odlican sa autom.

Nisam nikada bio za francuze ali mi se dopada kada su napravili ljepi i interesantan auto. Kada netko tko radi auto(dizajnira) razmislja kako napraviti auto pristupacan i interesantan krajnjem korisniku ima moju paznju :) dok kod njemaca ko da je netko uzeo sjekiru i kleso ga samo sa ravnim crtama koliko god blesavo zvucalo je istinito i totalno vise dosadno, barem meni.

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.