Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Briga te, očito ćeš ga onda dobiti kad i ja i ostali

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

A ne znam bas. Nisam vise u nista siguran. Vidis da ni sami ne znaju tocno...

Link to comment
Share on other sites

Ono sto sam primjetio kod novoga a sto me jako nervira je pranje sajbe, opet renault nema rasprsivac tekucine vec ide u tri mlaza, pa to i Octavia ima

Link to comment
Share on other sites

Ono sto sam primjetio kod novoga a sto me jako nervira je pranje sajbe, opet renault nema rasprsivac tekucine vec ide u tri mlaza, pa to i Octavia ima

A u cem je stvar? Nije tolko efikasno ili...?

Link to comment
Share on other sites

Pa nije nikako, meni nikada ne ocisti sajbu kaki spada, pogotovo na autoputu gdje su brzine vece

Link to comment
Share on other sites

Možda čovjek misli da je Nissanov zato što se prvo počeo ugrađivati u Nissane, mislim u Qashqai-ja.

Koliko se secam, prvo je taj motor ugradjen u Scenic/Grand Scenic 3

Link to comment
Share on other sites

Od 2011 se ugrađuje/ugrađivao u Qashqai 1 i Senic 3/Grand Senic3, ugradnja počela u isto vrijeme. Razvijen suradnjom Renaulta i Nissana, a proizvodi se u Cleonu. To su podaci o R9M motoru.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Još se mogu naći informacije da koristi oko 25% zajedničkih dijelova s M9R, kao i da je Renault Sport imao prste u razvoju istog. Odnosno šef razvoja R9M motora Phillipe Coblence je prije bio šef razvoja u Renault Sportu (Viry-Chatillon) te je omogućio transfer određenhi tehnologija poput kvadratne arhikteture, transverznog protoka vode za hlađenje. Dakle to je Renaultov motor kojemu je Nissan doprinio vrlo malo, ako i toliko.

Link to comment
Share on other sites

Još se mogu naći informacije da koristi oko 25% zajedničkih dijelova s M9R, kao i da je Renault Sport imao prste u razvoju istog. Odnosno šef razvoja R9M motora Phillipe Coblence je prije bio šef razvoja u Renault Sportu (Viry-Chatillon) te je omogućio transfer određenhi tehnologija poput kvadratne arhikteture, transverznog protoka vode za hlađenje. Dakle to je Renaultov motor kojemu je Nissan doprinio vrlo malo, ako i toliko.

Nissan ne radi na razvoju diesela. Njihov jedini doprinos je novac koji je ulozen u razvoj.

Link to comment
Share on other sites

To i jest realno s obzirom da Nissan i prije udruživanja s Renaultom nije radio na dizelašima, već ih je kupovao na tržištu većinom od ISUZU-a.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

"It is to this challenge that Renault's engine specialists rose in 2006 when they began designing this
brand new engine.
Working from a clean sheet of paper, the overriding aim was to produce a simple,
efficient engine with innovation built into its genetic make-up. This decision meant that the
engineering team was able to incorporate a range of advanced technologies from the outset to
ensure a high standard of reliability. It also enabled fuel consumption and CO2 emissions to be
slashed considerably. For the first time at this level, this engine incorporates six such CO2
technologies and saw Renault register no fewer than 30 patents.
This new block consequently marks the beginning of a new phase in Renault's engine downsizing
policy. Some 75 per cent of the 264 components that have gone into the Energy dCi 130's are new,
while most of the other 25 per cent come from the 2.0 dCi engine (M9R) which is widely acclaimed
for its quality and reliability.
Eric Blanchard (Energy dCi 130 Project Leader): “Developing a new engine meant we were able to
take advantage of the latest technological developments and also have a totally free rein with regard
to design"." - Renault press release May 11, 2011

"Recognised as the diesel specialist within the Alliance, Renault led the engine's development
throughout the project which was co-funded by Nissan." Dakle, Nissan je samo dao pare.

Link to comment
Share on other sites

Vezano uz motor; motor je poprilicno dobar i tih ali zato je mjenjac blago receno smece. Cak i stara golf trojka u ok stanju ima bolji mjenjac od novoga scenica. To je po meni nevjerovatno da stalno zapinje kada se salta ko da pruza otpor i nije podmazan. Neznam kako to drukcije objasniti.

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da se vratimo na temu Renault scenic i grand scenic. Dali je netko isprobao bilo koju verziju sa motorom 1.5dci 110? Po mogućnosti sa automatikom. Znam da nema neke performanse, ali kakav je dojam u vožnji, da li je trom ili se zbog okretnog momenta ne osjeća ta tromost?

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pisao sam negdje vec cini mi se, Grand Scenic 1.5 dCi EDC. Vozio sam auto 2 dana, sasvim ok ide, doduse, vozac je sam bio u autu. I jako dobar mjenjac sa 7 brzina, na autocesti su obrtaji veoma nisko.

Link to comment
Share on other sites

Pisao sam negdje vec cini mi se, Grand Scenic 1.5 dCi EDC. Vozio sam auto 2 dana, sasvim ok ide, doduse, vozac je sam bio u autu. I jako dobar mjenjac sa 7 brzina, na autocesti su obrtaji veoma nisko.

Točno, prvo sam postavio pitanje pa onda pogledao stare postove. Super, stalno me strah da neće biti pre trom, iako će uglavnom biti gradska vožnja i međugradska

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo potvrđeno mi je da auto dolazi krajem travnjaaaa!!! :))

boja ostaje ipak tamno siva s crnim krovom.

I ostavili mi ipak i taj poklon bon od 200€ za kupnju dodatne opreme.

Dodatno jamstvo cemo uzeti tak i tak. Rekla je da je 5 godina ili 100.000 km sto prije dođe. Kod nas bude ova prva opcija vjerojatno.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Za 2 mjeseca već vidim kako nitko neće ovdje ništa pisati jer će svi dobiti svoje aute [emoji1]

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Za 2 mjeseca već vidim kako nitko neće ovdje ništa pisati jer će svi dobiti svoje aute [emoji1]

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Ma budemo bez brige. Kad god bude nesto lose ili dobro.

Link to comment
Share on other sites

Biti će zanimljivo vidjeti usporedbe i dojmove. Ako sam dobro shvatio, pokriveni smo i sa kratkom i sa grand verzijom. Također imamo sloro sve diesel motore, 1.5 dci 110 sa ručnim i automatskim mjenjačem, 1.6 130ks manualni i 1.6 160ks automatski

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Antunhr jesi se probao registrirati na R-Link 2 store i skinuti koju free aplikaciju? Btw. Kako se tj. preko cega auto spaja na net?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Daj potrazi na youtube, imas sve, upisi rlink2+free app i uzivaj

Link to comment
Share on other sites

Jesam, i kad se probam regat ne mogu pronac na stranici nigdje rlink toolbox instalaciju... doduse trazi me kad se ulogiram datum prve registracije i broj sasije. Zato pitam njega ako je mozda probao?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam vozio obicnoga scenica tesno vozilo u auto kuca starkelj novi zagreb. Ocekivao sam da ce auto biti trom ali nije nego je bio poprilicno startan za svoju kilazu i sasvim ok za grad. Bio je manualni mjenjac.

Sto se tice rlink stora nemogu se registrirati. Jos u petak sam poslao mail renault hrvatska da mi osposobe sobzirom na broj sasije ali nema odgovora. Danas nisam probao jer je auto tek od jucer popodne na hr tablice pa mozda dok udje im u sustav posto nije kupljen u hr.

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ukucavas broj sasije i datum registracije i ne pusta te svejedno dalje? Ok, ajde kad probas javi.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.