Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Da, auto iz prve serije više neću nikad kupit, naučio sam to na vlastitoj koži tj na ex hyundai i30. Iako taj auto nije imao nikakvih škripavaca u unutrašnjosti ni nakon 220 tkm i 9 godina, imao je konstrukcijskih pogrešaka na mehanici, stup volana, prednji ovjes, zujava lamela, mjenjač koji zapinje.. Na kasnijim modelima su to riješili, na ovim prvim kao što je bio moj nikad nisu, lupanje iz stupa volana je znalo izluđivati, ovjes koji izmišlja rupe po cesti da ne pričam. 

Link to comment
Share on other sites

Znaci iz svoga iskustva mogu reci za octaviu 2013 i 2014 godinu. Ono sto su popravili je da je mjenjac jos bolji, rucna lakse se poteze i brze hvala, nema lupkanja u rezervaru kada je pun. Nisu to sada alarmantne stvari ali naravno da su poboljsane. Na ovome definitivno mislim uzeti jamstvo od 5 godina jer mi se cini da ako nekaj rikne bide i skuplje nego tih 5800kn koliko kosta produzeno jamstvo. Isto tako na mojoj 2013 godini nisu mogli nista rijesiti od tih sitnica sto su popravili na novijoj godini.

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni je tornado od vode baš simpatičan. Možda su na snimci namjerno pogodili brzinu gdje se javlja?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Nesto novo o obicnom sto je doslo na youtube, na spanjolskom je ali mozda nesto i shvatite, ima svasta da prica, na 12 minuti i malo prije vidi se da taj sav od suvozacevih vrata je u ovoj verziji zapravo ispravan. Znaci ili je ovo novi model 2017 pa su ispravili ili su neki samo pogodjeni sa time.

Link to comment
Share on other sites

Mene ovo muci kako radi kod scenica. Jedna od stvari koja mi se dopala i odlucila kod kupnje ovoga vozila makar su trgovci rekli da to nema. Ovdije je test drugih nekoliko auti

 

Link to comment
Share on other sites

Jutro, prvo da pitam pa kad vi ljudi spavate i cime se bavite?? :p

Na dorucku cu pogledati o cemu je rijec. Sve me strah vec!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mene ovo muci kako radi kod scenica. Jedna od stvari koja mi se dopala i odlucila kod kupnje ovoga vozila makar su trgovci rekli da to nema. Ovdije je test drugih nekoliko auti

[url=https://www.youtube.com/embed/UK7JqCR7w-g?feature=oembed] 

Ne kuzim sta su trgovci rekli da nema?? Pa svaki Scenic je opremljen time ako se ne varam:

00f7707bd29a12de364cc6c574ae4889.jpg

E sad da li radi ili ne ako povezemo paralelu s tvojim videom to je vec drugih par rukava. Nije bas uvjerljivo evo i na skupljim automobilima. Sumnjam da netko ima volje to isprobavat. Namjerno mislim... nmozemo se samo nadatda radi i nadati se da necemo morati saznati da li radi ili ne na ruzan nacin. Zvucni signal sigurno radi isto ko i na svim autima u prilozenom videu, a sad dal i koci to ostaje pitanje?

Ovo su svi moguci dostupni elektronicki "pomagaci" u autu:

fd19ff41cb4a35245bd19e418501614d.jpg

848bf6e9ac244d741a539be13f112336.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cuj ak ti funkcionira super.... mada na ovom dijelu di je 35km/h udari u pjesaka ipak...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma mene ti konci ne fermaju ali me.mjenjac ubija u pojam jer stalno saltati brzine da nejdu fluidno mi je nenormalno. Armatura se radi nova samo za taj model auta a mjenjac za nekoliko modela i onda uspiju to sfusati. Pa ako nemogu ispravan mjenjac napraviti koji se stalno koristi kako ce napraviti da budu savovi u istoj ravnini

 

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

 

 

U kojem smislu zapinje?

Mozda je to jednostavno tako, neki mjenjaci su jednostavno takvi.

Ja sam do nedavno imao dva BMW-a sa rucnim mjenjacima i onaj stariji (1997) je imao Getrag i taj mjenjac je isao kao kroz putar, nije se mogao ljepse saltati i sada sam ostavio novijeg (2007) i on ima ZF mjenjac koji ide znatno teze...znaci sve je ispravno, ali jednostavno je takav.

Meni zena malo malo spomene kako joj je stariji BMW imao neusporedivo laksi mjenjac za saltanje nego ovaj noviji.

Kod tebe je auto jos potpuno nov, mozda treba neko vrijeme da se malo i razradi.

Link to comment
Share on other sites

Baš naletio na jednog parkiranog u Rijeci -Edition One. Baš moćno izgleda, MPV za nabijanje kompleksa SUV-ovima. Pogledao sam unutra, spojevi u redu ? :wavey:

 

WP_20170304_11_47_45_Pro.jpg

Link to comment
Share on other sites

Moguce da je 2017 godina. Moj se proizveo 2016 barem tako pise na staklima

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eto, svi imaju problema. Jedni s ne ravnim spojevima drugi s pozarima, sve je danas nazalost to tak kak je. Na kraju se svodi da je netko imao vise srece kod kupnje neko manje, nazalost....

Mocan je da. Grand jos vise. Kad ce vise taj kraj travnja??! :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma za spojeve treba samo vrata malo podići. Popustiti šarke i malo ih pomaknuti. Najbolje u servisu pod garancijom.

Antunhr, može slika desnih vrata izvana da vidim jel se izvana vidi da su previsoka?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2b3ec8f09a14be877d55b2c88ce45bd0.jpg413c338452c6621df79c0efb05baad03.jpg25bdb48efa3b9d5d3f0162c9052b983b.jpg34e8534ae979ae0a17a6ff8751dc6a54.jpg

 

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

 

 

Ma nije ti to do naštimanosti cijelih vrata nego kako su složeni unutarnji paneli/obloge vrata ili možda još vjerojatnije središnje konzole... Kad bi cijela vrata toliko visila to bi bilo puno, vjerojatno se ne bi ni zatvarala kako treba.

Link to comment
Share on other sites

vratih se jucer iz pariza..i primjetio sam da je jako jako puno novih espacea kao da je bagatela, i jakk puno ima novih scenica kratkih i dugih. I u masi vozila izgledaju stvarno lijepo. Najčešće sam žene viđao za volanom tih vozila :)

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Nije mi namjera nikome pametovati ali zna se da se auto kupuje tek nakon pol godine ili cak godine od izlaska modela. Pogotovo kod Renaulta na kojem ni 3. redizajn nije uspio kod npr. Megane ispraviti sve gluposti. 

Sve to stoji, ali kako objašnjavaš da se recimo na Lag 1 Phase 1 gornji dio armature nije razdvajao, a na Phase 2 jest. Ne samo da na daljnim fazama ne isprave sve nedostatke nego još i zahebu po koju.

Link to comment
Share on other sites

Tako je Megane I imao lajsne na krovu koje su držale, a na pahase2 su se uvijek izvitoperile.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije mi namjera nikome pametovati ali zna se da se auto kupuje tek nakon pol godine ili cak godine od izlaska modela. Pogotovo kod Renaulta na kojem ni 3. redizajn nije uspio kod npr. Megane ispraviti sve gluposti. 

Uvijek ima primjera za i protiv. Ja sam prije dvije godine uzeo vw polo fresh, redizajn, auto na tržištu sada već 8. godinu. Bio je nov iz salona. Nakon prve godine zamijenjen kuplung, start stop sustav me je ostavio na cesti za šlep službu tri puta i dan danas provodi zujanje koje nitko ne može otkriti. Prije 10 godina stari uzeo novog megane, a susjed malo nakon njega, identična modela po opremi i motorizaciji, samo boja druga. Nama auto služio kao bombon, njegov stalno u servisu. Nekome se zapali mobitel nekome ne, oba iz iste tvornice. Nema pravila.. Jednostavno netko naleti na krivi model iz serije. To je moje naravno mišljenje

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Neznam jeste vi slusali pri e o stojadinima kako su se kupovali oni proizvedeni utorkom srijedom jer druge radnici bili pod gasom. Nekako u magli se toga sjecam. Ovdije nije takav slucaj da su radnici pod gasom ali ako nekome nije dobar bio dan pa nije slozio taj dio auta dobro a zapravo je najbitnije kakve su kvalitete dijelovi bili u tom trenutku kada su ugradjeni u auto.

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Neznam jeste vi slusali pri e o stojadinima kako su se kupovali oni proizvedeni utorkom srijedom jer druge radnici bili pod gasom. Nekako u magli se toga sjecam. Ovdije nije takav slucaj da su radnici pod gasom ali ako nekome nije dobar bio dan pa nije slozio taj dio auta dobro a zapravo je najbitnije kakve su kvalitete dijelovi bili u tom trenutku kada su ugradjeni u auto.

 

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

 

 

Je, prije 40 godina moj stari je kupio novog stojadina u Rijeci, krenuo sa njim doma i u Senju mu se upalila lampica od ulja (karter nije bio dobro stegnut). Prva hrđa na karoseriji se javila nakon 6 mjeseci iako je bio garažiran, a inače morao si kad pada kiša dobro pazit kako gaziš kroz lokve vode jer ako smočiš kablove.... Nakon stoje došao je R5, pa Meg1, pa Toyota Auris. Ja i stari se slažemo, definitivno je R5 bio najbolji auto od navedenih, jednostavan, bez kvarova, jako je bio trajan, i trošio je 5-6 lit benzina, da auto iz 80-tih godina. Danas se ja borim sa Meg 3 dci postići iste brojke..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.