Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Meni takodjer gumb blokira i vrata i prozore. Meni ima smisla i dopada mi se... ak su iza odrasli, jedan klik rjesava Problem dok kod mehanickog treba neko izaci i otvorit vrata... il ja gumbicem dupustit otvaranje prozora pa eventualno otkljucat auto i onda se moze straga kroz otvoreni prozor otvorit i sama vrata... Tak da mi gumbic pruza jednostavnije i brzu kontrolu. Stari Clio je imal mehanicku zastitu i koristil sam ju dva put iz zezancije... i opet sam moral na kraju osobno gospodu pustat van. Tak da ko ima mehanicku zastitu - smola :D. Takodjer ko ima mehanicki, sigurno ne moze "otkljucati" opciju da moze i s gumbicem kotrolirat otvaranje vrata iznutra. U svakom slucaju bas cudno za jedan takav Auto.

 

Link to comment
Share on other sites

Jeli netko primjetio da mu klima slabije radi. Ja iskreno kada je vani sunce bas i nisam zadovoljan. Na low i neoze  bas ohladiti auto niti nakon pola sata. Cim nema sunca puse hladno ko luda. Ko da je preslab kompresor cim poraste temperatura

Link to comment
Share on other sites

Jeli netko primjetio da mu klima slabije radi. Ja iskreno kada je vani sunce bas i nisam zadovoljan. Na low i neoze  bas ohladiti auto niti nakon pola sata. Cim nema sunca puse hladno ko luda. Ko da je preslab kompresor cim poraste temperatura

odeš i prijaviš pod garanciju 

Link to comment
Share on other sites

Jeli netko primjetio da mu klima slabije radi. Ja iskreno kada je vani sunce bas i nisam zadovoljan. Na low i neoze  bas ohladiti auto niti nakon pola sata. Cim nema sunca puse hladno ko luda. Ko da je preslab kompresor cim poraste temperatura

Ja se jos malo trazim s tom klimom isto. Otvori za ventilaciju su mi minus. U mazdi imam one okrugle koji se daju doslovce nastelat i okrenut u bilo kojem god pravcu hoces, a tu mi je ograničavajuće dosta to i zbunjujuće.

Znaci ako je zatvoreno je skroz lijevo, ako je full otvoreno je skroz desno i onda puse u tebe ko bedasto. A ako okrenes malo ulijevo da ne puse u tebe vec nije to najjaci intenzitet. Tak da se jos moram naviknuti na to. Ali bas da sam primjetio da slabo puse to nisam...

Ja idem u srijedu po mrezu, gumene tepihe koje sam narucio, korito za prtljaznik i onaj aluminijski profil da mi naljepe na prag prtljaznika pa cu ispitat tih par stvari svakak.

Mene trenutno nervira zvuk vibriranja koznih naslona za glavu kad je naslon dignut. Onda kada auto prelazi preko neravnina ako je u kabini tisina se cuje kako "vibriraju". Ako naslonis glavu na njih unazad onda se ne cuje jer tezina glave pritisce naslon. Tako da cu trazit da mi to fiksiraju nekak.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da slazem se da su otvori za ventilaciju smijesno rijeseni. Nema stelanje nego zatvaranje pa preko zatvaranja se i mjenja smijer puhanja.

Link to comment
Share on other sites

Da slazem se da su otvori za ventilaciju smijesno rijeseni. Nema stelanje nego zatvaranje pa preko zatvaranja se i mjenja smijer puhanja.

Tocno to. Kako otvaras odnosno zatvaras se mijenja smjer. Tak da mi je to prvi ozbiljniji minus vezan za auto.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Malo novih info u svezi auta..

Meni se cini da mi je poceo manje trositi nego prije, pogotovo osjetim na vecim brzinama autoput. Ocito se motor razradio ;) Sada je na 140 oko 6 litara

Nesto mi se pocelo povremeno cuti kao krcanje, pucketanje kada motam volan. Neka krepa jos jace jer se cuje mozda jednom tjedno pa cu onda reklamirati.

Na glavnom zaslon ima dosta stvari ali interesantno je to da ne postoji koliko je auto upaljen, koliko se je proslo km od zadnjega punjenja goriva i neke jos stvari vezano uz putovanja i gorivo. Premotavanje pjesama je isto vrlo zahtjevan posao nekada. Cijeli Rlink2 sustvar bi mogao biti mnogo lakse za rukovanje osmisljen.

Sav taj nacin eco trener voznje koji imate i taj boric koji se prazni kako se dodaje gas je vrlo smjesan. Jer on do nekih 2 000 okretaja je stalno pun bilo da se stisne brze ili sporije gas a kasnije kako idu okretaji gore onda se prazni. Znaci sustav ne radi na principu cestica co2 nego samo brzine okretaja. Na 2800+ okretaja je skorom i prazan. 

Bocni senzori 360 stupnjeva hvataju u realnom vremenu prednji i zadnji kraj ali vrata rade na memoriju koja ostaje. Primjer pored vas djete ili objekat prodjete pored njega i stanete sa vozacevim vratima. Objekt ode :) a vi krenete dalje te ce vam pokazivati da je i dalje na zadnji vratima jer je ostao u memoriji. Ova stvar je vjerovatno i kod drugih vozila takva jer bi trebali postojati senzori u vratima da bi bilo u realnom vremenu.

Osobno volim elektricne aute samo da imaju vecu kilometrazu te bolja popunjenost brzih punionica(pogotovo HR) te mi ovaj koncept auta novoga grand scenica izrazito svidja i volio bih vidjeti takvo slicno vozilo na struju u skorije vrijeme.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Evo danas isao po onu dodatnu opremu. Na slici gumena kadica za prtljaznik, mreza, te zastita praga prtljaznika. Jos sam za zimu uzro gumene tepihe.

Poslozili mi vibriranje naslona za glavu, nisu kliknuli do kraja. Trebalo ih je namijestiti a kod isporuke ih nisu ocito slozili kako treba tako da sada vise nema tog neugodnog vibriranja. :)

294f3ee222bf372d9641e03f9fec1035.jpg

f9ed618ecd6e8ec8342a8d121945ada5.jpg

dc1beb0d2cae9639f10f22ae66295ae2.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mreza ista ko kakvu imam sa octavie. Podnica mi je dobra ali mala je zeznuto negdije ste i treba prevesti jos nekoga kuda sa tom podnicom onda. Da nema zadnja sjedala taj treci red onda must have.. ovako mi je malo to nategnuto. Kromana lajsna je fora i dobro dojde da se ne osteti zadnji branik prilikom utovara a i fora izgleda :)

Link to comment
Share on other sites

Evo malo novosti u svijetu Renault grand scenic i Renault scenic. Izlaze verzije Initiale Paris

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vidim na videu da vec imaju apple car play i android nadogradnju implementiranu, a meni jos uvijek govore da ne znaju kad ce biti dostupna....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sta tocno donosi initale nadogradnja? Boju vidim, naplatke isto mada su nam nasi ljepsi. Utisnuta verzija na sjedalima, na volanu te izvana na krom lajsnama. Mozda kakav info o 2.0 motorima ili...?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče android auta, kako pišu po stranim  forumima, izgleda da neće biti moguća nadogradnja na postojeći R Link 2 zbog HW nekompatibilnosti. Tek auta u proizvodnji negdje od 17 tjedna će imati mogućnost AA i Apple carplay.

Nama za utjehu ostaje najava update-a mapa u ovom mjesecu. 

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče android auta, kako pišu po stranim  forumima, izgleda da neće biti moguća nadogradnja na postojeći R Link 2 zbog HW nekompatibilnosti. Tek auta u proizvodnji negdje od 17 tjedna će imati mogućnost AA i Apple carplay.

Nama za utjehu ostaje najava update-a mapa u ovom mjesecu. 

Imas neki izvor za to? Pa to je stvarno bezveze onda ako je to tako... moj je trebao doci 17-ti tjedan ali je na kraju dosao ranije.

A update mapa sam isto napravio kod kupnje. Znaci uskoro dolazi novi update opet? Odakle uzimas te infoe?

Link to comment
Share on other sites

Španjolski, njemački, francuski ... forumi za Megane 4 i Kadjar puni su priče oko toga. Isti Rlink je i u Scenicu, pa je ista stvar i kod tebe.

Trenutne dostupne mape su 6/2015 što se ne može smatrati ažurnim stanjem obzirom da su zadnje Teleatlasove od 12/2016.

Info da se priprema update R Linka 2  i novosti koje donosi (nema android auto):

R link 2 update.jpg

Link to comment
Share on other sites

Evo mene opet. Danas su me zvali iz salona da je moj auto stigao i da je izložen tamo, pa ako sam još zainteresiran da navratim. Tako da danas ili sutra ga idem škicnuti znatiželje radi jer sam već kapario drugi auto. Kako ostali stoje sa dolascima svojih? Malo je zamrla grupa...

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sta ipak su ga nasli?? Hahhaha.... ja ga ne bih isao pogledati sad kad si vec kapario Skodu. Nema sanse da bi isao. Ali to sam samo ja.

Zamrla grupa malo da. Vozim se i gustam. Idem za Pulu za vikend, u ponedjeljak usput stajem u Biolabu i uzimam Thule Motion XT XL kutiju i nosace i onda sam miran. U biti jos cu produljeno jamstvo doplatii ja mislim.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ali kad vec ides slikaj pa stavi ako bude ti se dalo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Španjolski, njemački, francuski ... forumi za Megane 4 i Kadjar puni su priče oko toga. Isti Rlink je i u Scenicu, pa je ista stvar i kod tebe.

Trenutne dostupne mape su 6/2015 što se ne može smatrati ažurnim stanjem obzirom da su zadnje Teleatlasove od 12/2016.

Info da se priprema update R Linka 2  i novosti koje donosi (nema android auto):

R_link_2_update.thumb.jpg.d053da8895da4893d1e753ce3dc6b0a1.jpg

A kako budemo znali da ide update R-Linka? Treba provjeravati preko Toolboxa na kompu ili kako to ide?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa iskreno idem vidjeti kako izgleda kombinacija boja koju sam uzeo i njihov izraz da sam ipak spreman ga kupiti... Uz 30 000 kn popusta

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sta ipak su ga nasli?? Hahhaha.... ja ga ne bih isao pogledati sad kad si vec kapario Skodu. Nema sanse da bi isao. Ali to sam samo ja.

 

Zamrla grupa malo da. Vozim se i gustam. Idem za Pulu za vikend, u ponedjeljak usput stajem u Biolabu i uzimam Thule Motion XT XL kutiju i nosace i onda sam miran. U biti jos cu produljeno jamstvo doplatii ja mislim.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ali kad vec ides slikaj pa stavi ako bude ti se dalo.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

A kako budemo znali da ide update R-Linka? Treba provjeravati preko Toolboxa na kompu ili kako to ide?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeste možeš preko Toolboxa. Formatirati USB stick sa FAT32. Spojiti 2-3 min na USB u autu. Pokrenuti Toolbox i u comp staviti USB stick. Pojavit će ti se info imaš li zadnju verziju i mogućnost da instaliraš sudoku i druge nepotrebne gluposti.

Ne trebaš žuriti sa provjerom :) 

Link to comment
Share on other sites

Pa iskreno idem vidjeti kako izgleda kombinacija boja koju sam uzeo i njihov izraz da sam ipak spreman ga kupiti... Uz 30 000 kn popusta

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

He he. Ajd poslikaj pa stavi slike onda ak vec ides. I javi sta ce reci...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kao sto sam bio jednom napisao veliki sam ljubitelj elektricnih auti zbog momenta koji je odmah dostupan i samo jedne brzine sto je isto super. Danas sam imao prilike voziti se u Tesli model X, po cesti i po stazi na micevcu (zadnjih tjedana dana je nikola tesla hr rely). Znam da auto ima 400+ konja i da na benzin i dizel idu isto tako auti stvarno brzo sa toliko konja ali trenutni okretni moment kada krenete, nema saltanja brzina, zavoji, cunjevi to se nemoze mjeriti niti sa jednim autom na gorivo. Da i ne govorim sto se tice prijanjanja na cesti. Posto su baterije u podu auta te je i sam auto dosta tezak auto je doslovno zaljepljen za cestu.

Znam da nije tema za ovaj topic ali htio sam podjeliti svoje iskustvo sa vama. 

Interijer osim dva ekrana koji stvarno su ljepi i fluidni te maloga sredisnjeg retrovizora sa kamerom(sto mi smeta kod scenica jer je to kutijetina od kamere i veliki debeli retrovizor) nisu nista spektakularno pa bih se odlucio i reci da cak novi scenic je i bolji mozda od tesle koja kosta 75+ tisuca dolara pa sve do 170 tisuca dolara ili eura kako tko hoce.

Stvarno bih volio vidjeti da renault izbaci scenica sa elektricnim motorom jer mi djeluje kao savrseno vozilo za takav projekt.

Link to comment
Share on other sites

Jesi poslikao sta? Daj stavi neke slike. Sigurno brutalno ubrzava jel?

Dsotosek jesi isao pogledati svoj nesuđeni auto na kraju?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kostur je bio atrakcija; izgorio od cigare :) druga slika stara verzija svijetla i branika model s. Treca slika nova verzija sa led svjetlima. Izgledaju dosta drukcije rjeseno nego na scenicu. Na scenicu su kockasta vise kao lece a ovdije kao deblje ledice.

Prva slika je model x. To je sve sta sam slikao. Htio sam vise uzivati bez opterecenja mobitela. Taj model x ide 4.8 sek do sto a do 60 u sekundi doslovno dodje. Vozila me dva njemca po stazi. Nisu bas neki vozaci pogotovo prvi stariji covjek ali sa svojim scenicom bi izletio ne sa staze nego probio ogradu da tako udjem u zavoj :)

Zeznu se sa cunjicima pa stanu gledaju gdije dalje i onda samo gas. Udarac u ledja stvarno lud ali imate toliko sigurnosti u auto da koliko hocete ga mozete stiskati i uletavati u zavoje. Nije bio niti jedan ludacris mod da je imao ali je bilo starijih p85+ koji idu jos brze nego ovaj model x. 8158a43db1dbcaeb2b30cd267a39aebb.jpg9e367d2a179b36a7e87a173ba4ca40d2.jpg2a744502d2dc237abb34b6675a42ca13.jpg

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stvarno bih volio vidjeti da renault izbaci scenica sa elektricnim motorom jer mi djeluje kao savrseno vozilo za takav projekt.

Sta mislis koliko bi jedan takav scenic kostao kod nas?!

Cisto za usporedbu renault zoe sa nekim srednjim paketom opreme dodje nesto manje od 270 000 kn. :jez:

Link to comment
Share on other sites

Scenic iznutra iznenađujuce djeluje kvalitetno sto me jako privuklo da ga kupim. Ko da je u visljoj klasi a ne srednjoj klasi auta. Da kostao bi preko 50k eura negdije momentalno . Ima opet amera E koja je oko 40k eura ali iskreno mi dosta jadnije izgleda nego novi scenic makar dosta slican koncept vozila(kratkoga)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.