Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Tomo na koju foru ti je tako mala potrosnja.. I ja sam vec bio jednom u istri sa njime i sada opet idem za koji dan. I meni je potrosnja mala kada sam se vozio od rijeke nadalje prema istri ali od zagreba do rijeke 150-160 pa to ispod 8-9 litara nejde nikako.

Link to comment
Share on other sites

Bok svima, evo ja sam se jučer vratio iz istre (cca 300 km). Bilo nas je 3 odraslih, 2 klinca i pas. Mogu reći da se auto lijepo vozi i da je stabilan pri brzini od 150-160 i da mi je potrošnja 6.5 litara što mislim da i nije tako puno s obzirom na težinu i brzinu. 

 

Bit ćeš sretan ako ti je takva potrošnja u tim uvjetima. Takav auto pri 150 km/h i još malo natovaren ide preko 7 litara sigurno.

Link to comment
Share on other sites

Dobit cete detaljno slike od 100 pa nadalje potrosnju sa sedam osoba u autu i pun gepek

 

Link to comment
Share on other sites

Tomo na koju foru ti je tako mala potrosnja.. I ja sam vec bio jednom u istri sa njime i sada opet idem za koji dan. I meni je potrosnja mala kada sam se vozio od rijeke nadalje prema istri ali od zagreba do rijeke 150-160 pa to ispod 8-9 litara nejde nikako.

vozio sam ga na eco modu i nisam ga stiskao. Na benzinskoj u zg sam ga napunio do vrha, u mjestu iza poreča ponovo do vrha, 295 km prešao i stalo je 18.3 litre. 

Link to comment
Share on other sites

vozio sam ga na eco modu i nisam ga stiskao. Na benzinskoj u zg sam ga napunio do vrha, u mjestu iza poreča ponovo do vrha, 295 km prešao i stalo je 18.3 litre. 

Da samo od kad si se ulovio Riječke zaobilaznice pa do Poreča više nije autocesta pa si prema takvoj cesti i vozio kako se tamo inače i vozi 90-120 kmh što je bitno, bitno drugačije od AC Ri-Zg. Ja ti i dalje tvrdim da ako voziš Scenica 150-160 po autoputu da si na 7 lit minimum.

Link to comment
Share on other sites

to si u pravu. Do Rijeke je bila potrošnja preko 7 l a do Poreča se spustila na 6 l. Uglavnom mislim da je to solidno s obzirom na visinu i težinu auta. Za usporedbu frend mi je imao ww polo 1.4 tdi 80ks i na 140 je trošio 5.5 l. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja eco mod mrzim. Ponekad mi je normal premalo ako se pretice a na eco ko da ima 60 konja motor. Ono sto radi eco mod je da ne dopusta naglo u ubrzavanje.

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dopusta naglo ubrzavanje ako pritisnes papucicu gasa preko granicnika.

Link to comment
Share on other sites

Evo i mene. Ne stizem nista ovih dana! Ludnica na poslu vikendima. Moja potrosnja je trenutno prosjecna 7,8 litara. samo gradska voznja za sada. Veca je upravo zbog automatika. Sutra bi trebal skociti do zga do FlorArta pa cu malo istestirat autoput da vidim. Inace vuce jako lijepo (kad nije u eco modu) Zasto mrzis eco mod? Za autoput i smanjenje potrosnje je idealan po meni. Moram isprobati. A sto je uopce sport mode? Jel se mijenja sta? Osim umjetnog zvuka motora?

Jos uvijek nisam odabrao dodatnu opremu za tih 200€. Planiram uzeti krovnu kutiju i nosace inace, svakak. Nosaci su mi taman 1400kn kolko imam bon. Ali onda treba i kutiju, a 6 soma za nju im nedam!! Rade uzmem Thule za 3-4 soma plus nosaci a ovaj bon iskoristim za kromirane retrovizore, nehrdajucu zastitu prtljaznika, ili nesto trece od vizualnih dodataka. Uzet cu i dodatno jamstvo.

Inace jos uvijek nisam aplicirao zastitu na sjedala i na stakleni krov premaz kad je vrijeme stalno kisno. Nikak da se potrefi par suncanih dana zaredom, a da ja imam vremena...

Sent from my iPhone using Tapatalk

I da, prestali su mi dolaziti notificationi za tapatalk ne znam zasto pa ni ne znam da pisete. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja nevolim eco mod iz toga razloga sto sam i reko jer auto je nevjerovatno trom. U prosjeku ga vozim stalno na normal ili perso. 

Razlika je izmedju sport i normal je odaziv na gas da sa manje gasa prije krene i bude divlji. Na eco modu sam ga stiskao i recimo full gas trosi 10 litara.. na normal trosi 18 litara na ubrzanju u petoj brzini koliko me sjecanje sluzi dok sport isto ko normal.  Sport nije nista razlicit posebno u ubrzanju mozda nesto sitno samo je osjetno zivahniji na papucici gasa. Imate perso mod i tamo mozete sve promjeniti staviti ga na eco mod potrosnju a sport zvuk ako vam tako odgovara. Nisam testirao taj zvuk motora ali nisam bas nesto posebno uocio razliku.

U prosjeku ne divljam po cesti niti se ne vozim bas brzo ali ponekad eto se popeljam malo brze i na autu od 1700kg 130konja je premalo a kud jos eco mod koji mu posteno smanji snagu. To je moje misljenje.

Link to comment
Share on other sites

Moze pitanje? Sta znaci automatsko zakljucavanje vratiju ako se mogu otvoriti iznutra? Ili ja nesto krivo radim? Klinac mi neki dan otvorio vrata u voznji pa mislio to rijesiti s time ali ili ne radi ili ja radim nesto krivo?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Za klince ide child lock a od tog automatskog zatvaranja vrata ne vidim neku specijalnu korist osim ne daj Bože ispadanja putnika kroz vrata usljed sudara mada ni to mi nešto ne drži vodu.....

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cekaj be kuzim sta onda znaci to automatsko zatvaranje vrata??

A taj child lock? Pa to nemam nigdje u izborniku kolko vidim

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

automatsko zakljucavanje je da netko ako vam oce iz vana oteti auto nemoze otvoriti vrata dok ste u njemu. Stojite na semaforu netko vam otvori vrata i izbaci vas van. Nedaj boze situacije.. ja ne koristim ali u filmovima je to cesta pojava :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Moze pitanje? Sta znaci automatsko zakljucavanje vratiju ako se mogu otvoriti iznutra? Ili ja nesto krivo radim? Klinac mi neki dan otvorio vrata u voznji pa mislio to rijesiti s time ali ili ne radi ili ja radim nesto krivo?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Child lock ukljucujes s dugmetom kod prekidaca za prozore. Provjeri da li radi, ja sam dobio opoziv za Megane 4, child lock nije u funkciji. Tj. funkcionira samo djelomice, kad se ukljuci, straznji prozori se ne mogu spustiti, ali se vrata mogu otvoriti iznutra. Prvo dugme s lijeva.

0-02-05-97c0b8f191498c4ff5de4a59bc37d5d5cdc70a9efaf5346247a4c6b372ea0a9f_full.jpg

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Ovako je kod mene, ali na vw polo. Znači ključ od auta na određeno mjesto na vratima i okrenuti. Neznam da li je tako i kod Renault. Ovo na vratima je blokada zadnjih prozora, a ne brave

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

www.renaultforums.co.uk/15-bodywork/495201-child-locks.html#/topics/495201?page=1

Možda tu nađete odgovor, tj možda je tako i na novom modelu

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

When you open the rear doors, can you see a slot, it will be by your door lockingmechanism,, you will see three screws holding your locking mechanism on,

Around this area, a slot, your key , or a screwdriver will turn it.

turn this clockwise,

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7b04bbac56198fbe4ec805dec5e88f19.jpg

Kada se ukljuci taj prvi tj. Najdonji gumbic on sprjecava otvaranje prozora iza, ne i vratiju.

b3ff97da0b335279dd0a2da379ea31b0.jpg

Kad se otvore vrata onda je tamo ovaj mali switch koji kad se prebaci udesno onda se vrata ne mogu otvoriti iznutra. Eto...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Child lock ukljucujes s dugmetom kod prekidaca za prozore. Provjeri da li radi, ja sam dobio opoziv za Megane 4, child lock nije u funkciji. Tj. funkcionira samo djelomice, kad se ukljuci, straznji prozori se ne mogu spustiti, ali se vrata mogu otvoriti iznutra. Prvo dugme s lijeva.

0-02-05-97c0b8f191498c4ff5de4a59bc37d5d5cdc70a9efaf5346247a4c6b372ea0a9f_full.thumb.jpg.56159e340cbaeb9c3c816b2230cc4c99.jpg

Opoziv zbog toga? Cekaj znaci taj gumbic bi trebao sprjecavati i otvaranje zadnjih vratiju osim zadnjih prozora? I nakon opoziva su ti to rjesili? Jer ni nemi ne radi. Samo prozori... ali sumnjivo mi je to jer su nacrtani samo prozori, ne i vrata.... dok se vrata daju zakljucati pomocu toga switcha kojeg sam stavio gore...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam još odvezao auto, nisam imao vremena. Isto je kod mene na meganu kao kod tebe na slici. Laguna 3 ima sve na prekidaču. Otud sam to pogrešno shvatio. :shamed:

Link to comment
Share on other sites

na scenicu iz 2004 je taj gumbic na vozacevim vratima blokada vrata a ne prozora.. interesantne promjene..

Link to comment
Share on other sites

Nisam još odvezao auto, nisam imao vremena. Isto je kod mene na meganu kao kod tebe na slici. Laguna 3 ima sve na prekidaču. Otud sam to pogrešno shvatio. :shamed:

Meni stvarno nije jasno da neki od vas to ne znaju? Pa svaki auto unazad 10-15 godina ima mogućnost da se zadnja vrata ne mogu otvoriti iznutra, već samo izvana. A ovo iza prekidača stakla je tipka sa kojom blokiraš samo otvaranje zadnjih prozora.. Sve je baš identično i na mom meg 3 kao i na hrpetinu drugih auta..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Na Laguni 2 s tim prekidačem blokiraš stakla i otvaranje zadnjih vrata iznutra.

Link to comment
Share on other sites

Da. Na Cliu 3 ima ovako kao na novom meganu i Scenicu. Glupost. Koja korist od blokade stakla ako se mogu otvoriti vrata. Kakav promašaj. :jez:

Link to comment
Share on other sites

Opet šparaju kao na gabaritnim svjetlima vrata, osvjetljenju nogu itd...

Link to comment
Share on other sites

Nažalost. Mislim da slijedeći auto ne bude Renault. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.