Jump to content

Laguna II 1.9 dci


Darkside

Recommended Posts

Kako na laguni riješavate problem instrument table. Onaj dio pod staklom šta se počne odvajati. Meni je malo počelo a htio bi to sanirati.

Link to comment
Share on other sites

Kako na laguni riješavate problem instrument table. Onaj dio pod staklom šta se počne odvajati. Meni je malo počelo a htio bi to sanirati.

sta nitko nema sa tim problema ili vas to ne dira:nezna:

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu vjerovat da su u faceliftu to zasrali. To me najvise smeta ta skripava tabla.

Izvadit i stavit od ph1 :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Stvarno su katastrofalno napravili. Neki put mislim da će mi se sve raspast kad se zatrese. Možda bi ju trebalo još negdje dodatno učvrstit da se smanji to škripanje i trešnjava.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo mi je prvi renault i generalno sam zadovoljan autom ali ta tabla mi je veliki trn u oku. I mjenjač nije nešta najljepše složen, na hladno malo teže bira brzine.

Valjda se moram naviknut na sve to. A ja sitničav u PM.

Link to comment
Share on other sites

promijeni ulje u mjenjaču, tko zna kada je i jeli uopće mijenjano. Pa čak i ako je ne znaš dali je stavljeno odgovarajuće za taj tip mjenjača. To je sitno ulaganje koje samo može pomoći

Link to comment
Share on other sites

Hvala na pomoći ali već je naručeno. Drugi tjedan ide velki servis + zamjena svih tekućina.

Link to comment
Share on other sites

Tranself NFP 75W80 i nijedno drugo ako je mjenjač sa 6 brzina.

Link to comment
Share on other sites

Kao sta kaze @usrmaatre ako je PKx getriba, obavezno Tranself NFP 75W80. Jer ako stavis bilo koje druge ulje imat ces vise stete nego koristi.

Link to comment
Share on other sites

Kao sta kaze @usrmaatre ako je PKx getriba, obavezno Tranself NFP 75W80. Jer ako stavis bilo koje druge ulje imat ces vise stete nego koristi.

brzo si naucio a :D haha

kako kazu, pametan uci na tudjim greskama a onaj drugi na svojim :D   :hahahe::hop:

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Moze rec ko sta god zeli, ali meni i dalje to nije jasno :nezna:. U IC katalogu mi je otvarao ono motulovo ulje pod zamjensku stavku, cak je bilo i skuplje, ali bilo je na stanju i nisam htio cekat elf, nakraju ne da sam ga cekao nego sam duplo i platio.

Link to comment
Share on other sites

A ljepo sam ti govorio da ne mijesas i stavis samo propisano :deda:

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

ali pazi, imaš dva Elfa za mjenjač, Tranself NFJ i Tranself NFP. Nemoj se zeznut i staviti NFJ!

 

1641.png

1642.png

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ne stigao je nfp kako ste mi preporucili na pocetku teme.

Koliko taj motor trosi mjesovite normalne voznje?

Jos nisam potrosio tank a cini mi se malo previse barem po kompu. Vrti se oko 6.7.

Ocekivao sam barem 6.

Link to comment
Share on other sites

Fap filter.

Odkad imam auto jednom mi se regenerirao. Nije upalio lampicu vec sam skuzio da je trenutna potrosnja bila 11 l otvorene ceste.

Kad upali lampicu koliko dugo treba da se regenerira? Na kojim okretajima voziti?

Dali nakon te regeneracije treba mjenjati ulje?

Link to comment
Share on other sites

Meni se lampica samo jednom upalila i dok svijetli cca 15-ak min treba biti oko 2500 rpm pa na više. Poslije regeneracije ne mijenja se ulje. Ulje potrebno mijenjati na max 15.000 km.

Regeneracija se obavlja jednom na 1000 km.

Link to comment
Share on other sites

U manualu stoji da ako se radi regeneracija u servisu treba izmjeniti ulje.

Sad ja ne znam kakva razlika je u tome kad se radi u servisu ili ja na autocesti

Link to comment
Share on other sites

U servisu je prisilna regeneracija koja traje isto oko 15 min i mislim da je motor cijelo vrijeme na 3500 rpm.

Link to comment
Share on other sites

Naravno, jednom godišnje.

Ulje u volanu mijenjam jednom u tri godine.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.