Jump to content

Laguna II 1.9 dci


Darkside

Recommended Posts

Na ph2 upali se Clipom. Ja sam imao stalno upaljeno pa sam ugasio i udradio DRL modul.

Link to comment
Share on other sites

EGR.

Gledao sam na youtubu kako ga skinuti. Nije uopće nešta komplicirano.

Što je potrebno očititi sve. Usisnu granu? Crijevo koje dolazi sa auspuha?

Sa čime to najbolje očistiti? Neki carburatorcleaner?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dali je itko rusio lagunu za 3 cm.

Na standardu izgleda visoko a po zavojima je losa.

Razmisljao sam o eibach pro kit.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zadnja desna lampa mi se lagano rosi iznutra. Pretpostavljam da se negdje spoj lagano odljepio. Kako to sanirati?

Trebao bi rastaviti kompletnu lampu pa onda nanovo zasilikonrati?

Link to comment
Share on other sites

izbusiti rupicu 2mm na najdonjem rubu fara 

Link to comment
Share on other sites

Može biti da je samo onaj dihtung popustio koji se vidi kad mijenjaš žaruljicu

Link to comment
Share on other sites

ni jedni sklopovi svjetla nesmiju biti hermeticki zatvoreni, ako se ne skuplja voda na dnu onda je upravo nedostatak ventuilacije uzrok rosenja vode u njima

Link to comment
Share on other sites

Ima al se zna zastopat

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A gdje se nalaze. Odstopam i to je to. Trebam skinut lampu pa vidjet o cemu se radi.

Link to comment
Share on other sites

Dali ima neki free aplikacija za mob ili laptop koja se spaja pomocu obd2 na komp od lagune te se pomocu nje mogu vidjeti greske te pratiti rad motora.

Link to comment
Share on other sites

ScanXL je za komp

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima al se zna zastopat

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Kolega skinuo sam lampu i jedini put kojei postoji ventilacija je iz strane prtljažnika. Ja ne vidim igdje bilo kakvu rupicu. Uglavnom očito je silikon popustio dok sam prao sa mini washem. Premazat ću spoj još jednom kad uhvatim vremena.

Link to comment
Share on other sites

Pocelo mi kvacilo radit cudesa.

Ocito je cilindar otisao u vjecna lovista.

Pitanje, dali se na laguni skida mjenjac radi toga ili se on nalazi van mjenjaca. Odozgo vidim cep za odzracivanje i neku kvrgu pa nisam siguran.

Kolika je cijena samog cilindra?

Link to comment
Share on other sites

Malo pojasni ovo cudesa?

Po cemu je donesen zakljucak da je cilindar pokvaren i koji?

Mjenjac se najcesce skida za izmjenu kvacila.

Link to comment
Share on other sites

Zato što imam nešta iskustva u životu :wavey:

Prilikom vožnje počelo je biti mekanije nego inače, zatim mi je u dva navrata propalo do poda i tamo ostalo. Prilikom podizanja uspio dobiti kvačilo koje je počelo odvajati sve niže. Nakon 15 km papučica kvačila je postala beznačajna. Nikakav otpor nije davala. Ulja u posudi je nedostajalo ali samo malo. Zrak nije povuklo. Uspio sam se nekako dovesti bez kvačila.

Da je išta drugo auto u brzini nebi išao sasvim normalno niti bi razvijao ubrzanja kakva su inače.

Ok uvijek postoji mogućnost da je crijevo od ulja negdje proslinilo. Ja nekako mislim da je ipak do glavnog cilindra kvačila.

Kolega laci potpuno sam siguran da se skida mjenjač prilikom zamjene kvačila nego moje pitanje je glasilo dali je sekundarni cilindar eksterni ili interni.

Edited by Darkside
Link to comment
Share on other sites

Pitao sam da bi ja i ostali koji citamo proizveli neke zakljucke  (  za eventualni savjet koji ce te kostati jednako kao posjet bilo kojem mehanicaru da ti kaze sta je sa autom i da se znas financijski pripremiti ) a ne da te sprdam. 

Da. Donji cilindar je vanjski kao sto se vidi kad otvoris haubu i pogledas dole i smjeru mjenjaca sa prednje strane.

Ali posto imas nesto iskustva(sad te sprdam) kako si zakljucio da nije pokvaren potisni ili cijev koja povezuje gornji i donji cilindar ili da nije gornji cilindar? 

Da li negdje ima trag od uk ulja na liniji posuda-potisni lezaj?

Potisni lezaj se nalazi u zvonu mjenjaca i ako on curi bit ce trag na spoju motor-mjenjac sa donje strane

Link to comment
Share on other sites

sta laguna ima vanjski cilindar i preko klasicne "viljuske" aktuaciju kvacila ? 

Link to comment
Share on other sites

Laci nema traga ulja nigdje. Sa donje strane ne vidim.

Na alfi sam imao cilindar padale a drugi cilindar je bio potisni lezaj.

Po ovome sta kazes onda bi laguna imala cilindar pedale, pomocni cilindar i potisni lezaj ako sam te shvatio.

To mi nema smisla iako si mozda u pravu.

Link to comment
Share on other sites

Fak. Sori. Imate pravo obojica. Pomijesalo mi se..jbga jucer kvacilo na jednom ivecu a danas na drugom izmedu ostalog..

Nema laguna vilicu neg potisni i gornji cilindar. Prati stanje ulja sljedecih par dana i ako ga gubi mora pokazati gdje 

Link to comment
Share on other sites

Ma ne mogu uopce voziti a kamoli pratiti stanje :jez:

Mora na dizalicu ali ja sumnjam na ovaj pod pedalom. Iako bi najradje da je potisni da to sve stavim novo da nemam brige :hey:

Link to comment
Share on other sites

Pumpaj nogom. Negde se mora pojaviti tekucina

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nemam sta pumpati, probao sam. Pedala uopce ne daje nikakav otpor. Zaljepi se o pod i moram je rukom dici.

Link to comment
Share on other sites

Glavni cilindar spojke tzv. Master cilindar, ako ne pušta ulje na spoju motor/mjenjač. Probaj odzračiti na onom pipku koji se nalazi na ulazu u mjenjač, ključ 9mm. Ako je glavni cilindar spojke u pitanju (bio opoziv na lagunama) barem nećeš morati skidati mjenjač.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ma i ja isto mislim da je glavni tj taj pod papučicom.

Sve mi nekako smrdi na njega.

Koliko je njegova cijena?

Makar ipak dvomaseni mi je načet pa daj bog da je potisni procurio da sve stavim novo i od brige sam.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.