Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

nemora biti passat 2.0 tdi, kod vw ne valja ni 1.4 tdi, a to je gradski auto.. dakle dečko tu na forumu ima polo 1.6 tdi i ne valja mu egr i ostalo. polo je definitivno gradski auto. nemreš očekivati da se vozi 200km dnevno po autoputu, neg upravo to 20km po gradu.

to da se dizel vozi samo po otvorenoj cesti ok, ako je takvo objašnjenje proizvođača, onda taj auto nije za cestovni promet, nego isključivo međugradski i autocesta a to nigdje ne piše.. recimo ideš na skijanje, zapneš u gužvi u austrijskim alpama i ne želiš ugasiti auto jer ti treba grijanje, i ak tak auto ide 10-20 km/h cijeli dan, zaštopat će mu se sustav za pročišćivanje plinova i ostaneš u safe modu, na kamion i u servis,pa jel to normalno? osobno a i po pričama mnogih sustav za pročišćivanje i naknadnu obradu ispušnih plinova brendova u VAG koncernu je poluproizvod, od 2009-2014 sigurno, za dalje ne znam. navodno ford isto ne valja,  mazda, honda itd također.

mislim da ford preporuča svakih 50000km skidanje i čišćenje DPF filtera, al filter se ne štopa samo mehanički nego se i troši kemijski..s vremenom se ta rešetka raspada, kolabira a platina na površini nestaje, kod vaga je poznat problem cracked dpf.. tu je još vag šparao da ima veći profit i tak su još usrali stvar.

velim još jednom kia, hyundai, renault nemaju probleme, ostali imaju. 

frend ima hyundai i 30 1,6 cr turbodizel 2012, euro 5, auto sad ima 170000km kupio ga sa 130000 km i u 2 godine već je napravio 40000km svakakve vožnje (više od 50% zagrebačke gužve i ništa) nikakav egr ni dpf ni regeneracija, nezna za to.

dakle nije stvar u samom dizelu kao motoru ili načinu vožnje, nego u šund tehnologiji koju VAG koristi.. sa renoom, hyundai i kia nebuš imao problema sa dpfom ni ičim jer je riješeno na napredniji način.. i postiže stroge norme..

susjed ima kiu karavan, nvoije godište, također taj motor i vozi kratke relacije već 3-4 godine, od gračana do posla na savici, 10-ak km isto ide kroz gužvu i centar i sve mu je ok sa autom, ima već 50000km.. od dužih putovanja ide samo za godišnji na more, inače nikakvi autoputi..

još mi je on reko stari bježi od novijeg fauvea tdi, imal buš sranja s plinovima, al nisam vjerovao, eto naučio na težak način..

bolje da sam uzeo scenica 1.6 dci tad za iste novce, al nisam.

presurfao sam pola interneta i škoda i vag i tdi foruma i upoznao se s problematikom zbog koje bi ne samo trebalo aferu dić nego zabraniti prodaju i uništiti ta vozila.

ovak izgleda uništena struktura saća dpf filtera koje je česta pojava kod vaga, zbog uštede na materijalu, rešetka kolabira i dpf se ubrzano štopa a dio plinova izlazi direkt van, regeneracija se produžuje itd.. pretpostavljam da je takva bila dijagnoza na mom vagu..

dakle generalno nisam protiv di-zla, ali VAG i ostali problematični su žešći fail i nikome ih ne preporučam..

 

dpfcracking-52b699a4e337920be0d4e1bb7d235199.jpg

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ciscenje DPF-a ne ovisi o brzini, vec ovisi o radu motora, tako da, stajao ti ili vozio, ono sto je bitno, da motor radi...



A poceli su se ugradivati i GPF uredaji...

How the petrol particulate filter works: 
The new filter is tucked in behind the engine a few centimetres from the turbo, heats up very quickly and becomes effective seconds after starting from cold. At its core, exhaust is forced through the walls of channels blocked off at alternate ends. The trapped particulates are superheated, reduced to CO2 and, at the same time, the unwanted HC, NOx and CO are converted to small amounts of CO2, nitrogen and water.

After leaving the filter, exhaust gases pass through a second, conventional three-way catalytic converter mounted beneath the floor. This ensures the tailpipe exhaust complies with the latest level of EU6c emissions standards even when the engine is working flat out. The Up GTI is subject to the new WLTP (World Harmonised Test Procedure) and RDE (Real Driving Emissions) testing standards. Like EU6c, WLTP applies to all new types of car introduced after September 2017. WLTP should ensure the quoted emissions closer to real wo

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, ivan.martinko said:

nemora biti passat 2.0 tdi, kod vw ne valja ni 1.4 tdi, a to je gradski auto.. dakle dečko tu na forumu ima polo 1.6 tdi i ne valja mu egr i ostalo. polo je definitivno gradski auto. nemreš očekivati da se vozi 200km dnevno po autoputu, neg upravo to 20km po gradu.

Ali vidi nije ni slza svaki grad. Ivag se čisti i dok radi u leru. Postigne temperaturu i lagano čisti. Autoput i stabilna vožnja je preporuka jel tako manje zagadiva, više ekološki svjestan i bla bla, ali odradi i u leru. Ideja pola TDI i malih gradskih autići je da se voze. Dakle razno razne dostave recimo. Gradska gužva gdje ti treba pola sata za 5 km. Gdje se vozis po gradu. Da recimo moraš iz Sesveta u Zaprešić proći kroz Zagreb dakle gradska vožnja ne na oblizanicu. I naravno za veće gradove od Zagreba. Dakle auto koji radi i koji je duže vrijeme na radnoj temperaturi.

A konkretni primjeri pasat 1.6 TDI sa cca 300k km na leđima, sa motorom i dpfom nikada ništa. Godište mislim 2013. Fiesta TDCi 2013. Sa cca 500k km isto nikada ništa na motoru. Ali ova oba dva se voze po njemačkim autoputevima.

Baš.sam pričao isto sa jednom osobom što radi u kućnoj njezi u Fuldi gdje sam ja. Cijelo područje Fulde mislim da je 280 000 stanovnika, ali jako rašireno. Sam grad oko 70 000. Uglavnom imali su male dizele prvo, svega i svačega. Ti je sistem voze par km pa budu minimalno pola sata pa do 2 sata kod pacijenata pa dalje. Svi dizeli su im se kvarili ko nenormalni. Kaže Renault, VW, Ford... Jednostavno pale lampice i hoće na servis. Sada voze isključivo benzince i sve radi super već 2-3 godine, nikakvih problema, a već nakon par mjeseci su dizeli umirali.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ciscenje DPF-a ne ovisi o brzini, vec ovisi o radu motora, tako da, stajao ti ili vozio, ono sto je bitno, da motor radi...

 

 

 

A poceli su se ugradivati i GPF uredaji...

 

How the petrol particulate filter works: 

The new filter is tucked in behind the engine a few centimetres from the turbo, heats up very quickly and becomes effective seconds after starting from cold. At its core, exhaust is forced through the walls of channels blocked off at alternate ends. The trapped particulates are superheated, reduced to CO2 and, at the same time, the unwanted HC, NOx and CO are converted to small amounts of CO2, nitrogen and water.

 

After leaving the filter, exhaust gases pass through a second, conventional three-way catalytic converter mounted beneath the floor. This ensures the tailpipe exhaust complies with the latest level of EU6c emissions standards even when the engine is working flat out. The Up GTI is subject to the new WLTP (World Harmonised Test Procedure) and RDE (Real Driving Emissions) testing standards. Like EU6c, WLTP applies to all new types of car introduced after September 2017. WLTP should ensure the quoted emissions closer to real wo

 

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

 

 

Na vagu dpf ne moze regenerirati dok radi na leru..

Link to comment
Share on other sites

99% da moze. Čak mislim da digne okretaje na oko 1000 i upali sve vintilatore i malo grublje čekića. Barem koliko sam ja vidio. Doduše 1.6 TDI.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, ako postigne temperaturu na ulazu i izlazu iz dpf blizu 600 stupnjeva. A za to se na leru mora biti satima drukAti velike kolicine nafte u ispuh i skida polako postotke. Bez brige, detaljno sam proucio i pratio sve regeneracije na vagu i pasivne i aktivne i u voznji na autocesti i po gradu. Dakle nakon famoznog dizelgejt fixa sve je otislo k vragu. Recirkulacija duplo cesca, regeneracija duplo cesca.. krivulja snage podignuta vise, nemas kaj trazit ispod 2000 okr dok je prije fino vuko. Veca potrosnja goriva 15%
Pasivnu radi samo ako se motor vrti na vise od 2800 okr ali temp dpf-a ne mora biti 600 stupnjeva, moze i 350..
Tada polako regenerira..
Ali kak se tak mozes vozit po auocesti.. ili u 6. Brzini 150+ pa ganjanje a to je preopasno ili saltat u nizu pa na 3000 okr 130 na sat. Ali onda 6 brzina gubi smisao a smisao je da smiri okretaje i potrosnju na autocesti. I tako se vozis do splita 400 km i on ne radi regeneraciju jer se ne vozis na 3000 okr, i kad se spustis u grad pokrene aktivnu i radi ju kroz grad.. kakva je to logika? Tko je to izmislio?
Ja sam po auto cesti vozio bezbrizno i otprilike znao kad ce aktivna. Onda sam se u 2. Brz vozio na 2200 okr par km i jako brzo je palio cadju. Ali temp ulja je morala biti iznad 70 i dpfa iznad 500 stupnjeva. Ma za poludit.. i ak svakih 200 km. neznam kak im sad radi euro 6, no euro 5 je bio fijasko.. i temelj dizelgejta..
nikad vise dizel.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

99% da moze. Čak mislim da digne okretaje na oko 1000 i upali sve vintilatore i malo grublje čekića. Barem koliko sam ja vidio. Doduše 1.6 TDI.
Ja ovo mogu potvrditi, dakle, dignu se okretaji, cca 1100-1200 o/min, upali se hladnjak motora, i kao upale se jos neki grijaci da bi motor radio pod vecim opterecenjem, ali ovaj dio ne mogu potvrditi jer nema lampice za to.

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Max tvoj auto nije relevantan jer je chipan i nema flashan najnoviji stock firmware. Tzv dizelgate fix. Kad tdi podigne okretaje onda pocinje regenraciju ali dok ne digne tempetaturu dpf- a na skoro 600 stupnjeva na ulazu i izlazu nece pocet kurit cadju u filteru. Popraceno 100x i prouceno dosta literature sa 200 iskustava korisnika vag vozila. Moj je dpf radio ok ajmo rec. Egr me malo zezao. Obzirom da je flashan fix. Max odi flashaj fix pa bus vidio da govorim istinu. Tvornicki tdi iz 2011. ne radi tako. Ali nakon tzv fix-a nazalost radi.

Mnogi su reflashali stari softver i zadovovljni su.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja imam novi EGR a DPF je cist ko suza. Imam srecu da sam kupio provjereni auto koji je vecinu km napravio na otvorenoj cesti. 

Meni po gradu cisti DPF svakih 250km, uvijek ga skuzim, malo pricekam ak treba na mjestu sa skurim i bok. Nikakav problem iako bi bilo lijepo da to ne primjecujem kao npr na Megu 1.5 dci na kojem u 100tkm nikad nisam to skuzio. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovo je postao debeli off topic pa se povlacim. Ali od europskih proizvodjaca vw koncern ima najlosije rjesenu tzv ponovnu obradu ispusnih plinova..
Em su im testovi lazirani em je sustav pun bugova.
Poznanik ima nekoliko novijih vw 1.6 tdi caddy-ja u firmi i posto se posao svodi vecinom na kratke relacije i onda stajanje par sati dok se ne napravi posao i onda opet hladan start, svima je nakon 50-60000 km povadio sve jer u lakom dostavnom gradskom vozilu fauveov sustav ponovne obrade ispusnih plinova ima kratak i buran vijek..
A opet uzimat caddy benzinca nisam siguran da ih uopce ima..
Bolji izbor bi bio renault kangoo 1.5 dci kakav ima moj buraz s kojim uopce nezna sto je dpf i ostalo al ljudi kod nas preferiraju taj vag ko da je neznam sto...
Ne vrijedi tih para ko ni Apple Iphone ili Ipad.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ću osobno kada ode i počne zezati DPF izbacit van filter, vratiti ljušturu s cijevi gore. EGR će biti isključen kao i DPF i fizički blokirano. Također imam neku kemiju za protočni ispuh, ljuštura srednjeg i zadnjeg lonca sa cijevi, da li bi stavio nastavak ili samo stealth cijev nez još... 

Link to comment
Share on other sites

Frend je jucer bio s mitom (alfom) na tehnickom. Od auspuha ima doslovno samo zadnji lonac, ostatak je samo limom prisutan, egr off takoder.Auto je mapiran, greske su pogasene i prosao je tehnicki bez ikakvih problema.

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imam poznanika koji je nadzornik na jednoj stp croatia osiguranja. Od 1.1. pocinje kontrola a od 1.9. primjena novih propisa sukladnih normi.. a sad bumo vidli kaj bu od toga..

Link to comment
Share on other sites

Neka samo kontroliraju. Nerviraju me noviji dizeli koji dime ko lokomotive. To sve mi udišemo, nismo ni svjesni otrova i čađe koje takav dizel ispušta u okoliš.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imam poznanika koji je nadzornik na jednoj stp croatia osiguranja. Od 1.1. pocinje kontrola a od 1.9. primjena novih propisa sukladnih normi.. a sad bumo vidli kaj bu od toga..
Poceli su vec primjenjivati sve trazeno. Provjera na obd i ostala sranja...

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ili zamaskiraš di ti je OBD ulaz u armaturi haha... meni je recimo u ladici armature, ali kad otvoriš ne u gornjem dijelu nego ispod gdje stoji knjiga/servisna i to... a lijevo kod volana ima neki ogromni plastični poklopac koji se vrlo lako skine, iskreno ne znam za kaj on služi, niti je komp tu niti kutija s osiguračima, ima nekih žica i otpornika...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.