Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

Za lagunu se nemogu sjetiti, al za megana sam koristio 33-42mm. U IC toptulov 362kn, JEAH0142 kataloski.

Link to comment
Share on other sites

Meni isto brzinomjer pokazuje točno 10% više.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

To je zakonski maksimum. Prema EU zakonima (ne pitaj me kojima) brzinomjer nikada ne smije pokazivati nižu brzinu od stvarne, ili više od 110% stvarne brzine. Dakle maksimalna greška može biti +10%. Proizvođači zato namjerno umjeravaju brzinomjere da griješe u + kako bi osigurali da brzinomjeri ne griješe u -. Odnosno, ako ga umjere na točnu brzinu riskiraju da griješi u - što nije zakonom dopušteno (instrumenti uvijek imaju +- toleranciju).

Link to comment
Share on other sites

Na Fordovima kada stavis sat  uservisni mod, vidis jako tocnu brzinu. I bas se vidi recimo brzina oko 45 a kazaljka na 50 i naravno sto vise to je veca greska... Neznam jel tako sto postoji na Renaultovima, ali siguran sam da se moze brzina ocitati preko ODBa.

Link to comment
Share on other sites

Renaultovi satovi lažu ipak daleko manje negooni od npr. Forda ili Škode. Govorim iz iskustva. Na 100 km/h moj clio laže +4 km/h, dok npr. For je već 8 km/h u laži. Mislim na novu Fiestu i Focus star par mjeseci. Škoda je slična, možda malo manje nego Ford laže. Na 190 km/h po brzinomjeru moj Clio laže oko 7-8, nikako 10%, kako neki pokušavaju imputirati. Najviše sam ga vozio 220 km/h po brzinomjeru, u Njemačkoj, na Shell Racing 100 gorivu na dužoj nizbrdici. Brijem da je to možda oko 205 km/h po GPS-u

Link to comment
Share on other sites

Puno je tu faktora, samo kotac s novom gumom i ripnom od 7 mm je nesto sasvim drugo od kotaca s istom tom gumom al ripnom od 3-4 mm manje. Da ne govorim da svi imamo po dva seta kotaca razlicitih colaza, promjera, istrosenosti guma i sl. Tak da si dva vlasnika istog auta mogu oci iskopat u svadji kak jednom laze 10 posto, a drugom samo 3. U prvom redu sam i sam picajzla i uvijek imam par gadgeta za kontrolu i nadziranje raznih parametara i statistika, i vjerujte mi, brojke jako variraju, al ne lazu i logicne su. Tak da ajmo uzivat u kazaljkama i mirna bosna. :hdbg: 

Link to comment
Share on other sites

Točno to.

Sama potrošenost gume od 4 mm ke recimo u radijusu gume 4 mm a u promjeru 8 mm.

Sat najtočnije pokazuje naravno što je guma bliže novoj. Nuli. Kako se troši i smanjuje promjer, tako sat krene lagati.

Evo primjer mene. Imam 225/45 17.

Da stavim 225/50 17, sat bi mi vjerojatno polazivao u nulu sa GPS-om.

Svakako je laganje sata u %. Najčešće 5-10 %. Naravno, samim time, eksponencijalno sa povečanjem brzine i sat u identičnom postotku sve više kilometara fulava, ali naravno u tom istom postotku.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nepovecava se exponencijalno nego linearno!
eksonencijalno izgleda ovako:

ex.gif

Link to comment
Share on other sites

Nije poanta jel se povećava eksponencijalno, ili linearno (mada je i to važno). Poanta je da svaki griješi u +, a maksimalno dozvoljeno odstupanje je 10%. U - ne smije faliti niti 0,01% zato svi proizvođači automobila (i brzinomjera) spomenute uređaje namjerno umjeravaju u +. Tako se sprečava da instrument griješi u - jer svaki instrument ima toleranciju +-.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Hrvoje - kralj labosa i mjerenja :)

Ili faraon.

I dalje napominjem da moj brzinomjer pokazuje 10% više, naravno ovo uspoređujem sa mjeračima brzine pored ceste (na AC i u naseljima kod semafora za pješake). Ne znam koliko su oni točni.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo nakon nešto više od 1000 km od nove mape situacija je još bolja. Ne kužim kako ni zašto je to tako, ako je netko bolje upućen neka pojasni. 
Auto kao da se stabiliziralo nakon parsto km, ljepše radi na minimumu i manje pije. Prije remapa mi je prosjek po kompu bio 5.6 a sada stoji na 5. Vožnja je pretežno grad, tu i tamo nešto malo duže. Majstor koji mi je radio remap je nešto rekao da treba neko vrijeme proći da mapa sjedne, nisan kuži o čemu on govori i kako je to moguće, ali sad san se uvjeri da je. 
Evo slika prosjeka nakon 550 km, većinom vožnje po gradu. Jednom sam bio do Pule i jednom do Rijeke, to je max 200 km.

 

Screenshot_20171127-144014.jpg

Edited by Hoky
Link to comment
Share on other sites

Od 550km ima 200km otvorene ceste, živi u Pazinu i to je gradska vožnja? :D

Probaj par puta tjedno (ili dvaput dnevno) 8km voziti 35-45min da malo osjetiš pravu gradsku vožnju pa onda javi prosječnu brzinu na 550km.

Link to comment
Share on other sites

41kmh je otvorena cesta. Gradska za mene 15 i manje.

Link to comment
Share on other sites

Haha, kao ča san napisa, jedanput  Pazin-Pula-Pazin, jedanput Pazin-Rijeka-Pazin. Ostalo je sve po gradu, tj 2 kilometra do dela i nazad doma, pali gasi. Jedino ča kod nas nema semafora, samo kružni tokovi, i nema gužve kao u većim gradovima. 

Link to comment
Share on other sites

Vec se sto puta pricalo o tome. Gradska voznja postoji i zg, st, ri i mozda jos kojem gradu s brdima, semaforima i penzicima koji ne pronalaze trecu. Da bi se gradska svrstala u pravu "gradsku" treba se vuci po kolonama, prva-druga, stajat na semaforima, guzvama i sl. Doslovno kak se gore veli, prosjecno max 20 kmh. Realno, trecu (eventualno cetvrtu) u pravoj gradskoj vidis na kratko, a odrzavanje brzina 50-60kmh duze od 10 sekudni je utopija (i s deset sam pretjeral). Te uvjete nema nikakav Pazin niti Pula... naravno, da se ne uvrijedi neko i ne shvati me krivo, spada moj Cakovec pa i Varazdin i svi ostali gradovi (u kojima bi osobno uvijek radje zivio nek u "pravom" gradu). Tak da ko ne voza te Turbo gradske vreve, bolje nek ne spominje prosjeke gradske voznje :plazi:. I sam spominjem gradsku dok pricam o svojoj potrosnji, a polmiljonske gradove vidim mozda jednom mjesecno, dakle gluposti. Hoky, i kod tebe i kod je prica o gradskoj s 5 i po litara isto ko i prica kak ce sanader vratit pare, kak svizac mota milku, kak je Renault premium LOL

Link to comment
Share on other sites

Hahhaha, imaš pravo da. Ali je poanta u tome da nisam ja htio reći kako troši 5 po gradu, nego je naglasak bio na manju potrošnju u odnosu prije i nakon remapa, a dionice vožnje su uvijek iste.  Ja se stvarno puno vozikam po gradu a to ča je Pazin mali grad bez semafora nisam ja kriv :)  Opet postoji razlika da li 10 puta dnevno palim gasim na hladno i vozim 2 km ili netko tko upali, vozi 50 km do posla, i tako za nazad, a osim toga ne dira auto.. kao npr moj brat, kojem auto služi samo za na delo i nazad, ali ima staru benzinjaru pa svejedno nema malu potrošnju :hop:

Link to comment
Share on other sites

Ista situacija kod mene. Mom starom Megane po gradu troši 5 litara.

Meni po drugom gradu komotno ode na 7.

Znači, ne troši motor već grad. :)

Link to comment
Share on other sites

Borny i Pere su dobro napisali. Ja koji sam u gradu pola dana i navikao sam na gužve, nekad mi se počne dimiti iz ušiju jer da bi prošao 4-5km ponekad treba 60-80 min. Prva, druga... pa stojiš ko bik 2 min pa opet 1-2, 30m, pa čekaš 2 min. Nekad treba 7-8 zelenih da prođeš jedan semafor, a bez problema možeš doći i na 10 zelenih signala a nisi prošao ni jedan semafor. Onda dođeš prvi do semafora i vidiš da je na drugom semaforu zeleno, pa kad te ovaj pusti onda krećeš sa full gasom i taman izvučeš drugu da ćeš u treću a semafor zatvori. Pa onda to naivno pokušaš još par puta i dođeš na 9 - 9.5 L sa dieselom od 90 kljusadi.

Onda nakon 3g moj auto ode kod kolege u OS pa me nakon 3mj nazove šef voznog parka i kaže, čuj Mata tvoj auto kod Janka u OS troši 5L a kod tebe je bilo 7.5L.

Reko nemoj me jebati na suho, jer eto kolega isto ima samo gradsku vožnju u Osijeku.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se sa svima, evo ja sam se krivo izrazio, onaj post gore di sam spomenuo gradsku vožnju zanemarite, trebalo je pisat prije remapa je komp pokazivao oko 5.5 a nakon remapa za istu dionicu i stil vožnje spustilo se za oko 0.5 litri. to je zapažanje nakon malo više od 1000 km vožnje i dva resetiranja kompa. Moje isprike.

Zanimljivo je kako svi napadaju nemaš ti pojma ča je grad itd, a nitko nije ustvari dao odgovor na pitanje. Aj bok.

Link to comment
Share on other sites

Imas i ti Hoky apsolutno pravo, i moj ton je isto bio "nemas ti pojma" al opce nije bilo tak zamisljeno, sorry junak. Al nemoj se odma funjit nek se radje nauci da budes porciju toga redovno dobil haha.

Natrag na temu... dok je moj 1.5 dobil extra 20% snage takodjer je "gradska" potrosnja malo pala, dosta slicno kak kod tebe, samo se sve skupa dogadjalo pol litre-litru nize. Kod mene je slucaj bio da sam tu nizu potrosnju kompenzirao cescim stiskanje, jer je stvarno kantica od 980 Kila i 100tinjak ks isla jaaako dobro. Tak da mi je dok podvucem crtu potrosnja ostala, a performanse i tempo porasle. Posto se radi o bazicno istim motorima, a moj je okrenul velike kilometre, napravil si odlican potez :dobroje:. Najvise od svega tu vrijedi zadovoljstvo dobiveno tjunanjem :zubo:, pa cak i pod cijenu da trosli litru vise, kaj uopce nije slucaj.  

Link to comment
Share on other sites

prvo provjeri navod o potrosnji s pumpom i jednim punim spremnikom goriva, ako je stvarno tako onda drage volje objasnim zasto jer znam sta se mijenja na mapi kod svih a da znatno poboljsava (smanjuje) potrosnju. 

Link to comment
Share on other sites

Ma nije me zanimalo zašto se smanjuje potrošnja kod nove mape, nego zašto se auto ponaša drukčije parsto km od stavljanja nove mape, konkretno ja sam primjetio onog trenutka kad je stavljena nova mapa da su okretaju na 800, da ide bolje ali i da troši, tip koji je radio remap je rekao da treba vremena da mapa "sjedne" i onda da će se još poboljšat sve skupa. I stvarno tako je bilo nakon parstokm sam primjetio da su okretaji došli u normalu, na 850 cca, te da je potrošnja pala i možda da mrvicu bolje ide. Možda je to meni samo u glavi ali ako nije, zašto je to tako?

Link to comment
Share on other sites

ECU sam koriguje neke parametre, pa ako su lose upisani on ih porepoznaje i koriguje. to je jedan dio koji mora "sjesti" .. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.