Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

Sve je okej dok je turbo pod haubom i klipnjace u motoru. Kad nesto od navedenog pocne virit kroz haubu, nesto nije u redu. ?

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Display said:

Dario, koje ti je ubrzanje od 80-120km/h

Imam snimito za svog stock 1.5dci cisto me zanima 

6s u 3.brzini,8s u 4.brzini.Imas kod mene u temi snimke,pa pogledaj...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Da li nakon mapiranja treba mjenjati podatke u prometnoj??

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne, osim ako nisi streber i jedino sto radis je zivis po pravilima. A s obzirom da imas renoa, zivis na rubu, tako da definitivno ne. ?

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Di ste znalci,ja citam i proucavam podatke preko torque pro-a,a nitko se ne ukljucuje???

Koji je safe limit za EGT kod modernih cr motora?

Imam neka ocitanja AFR-a od 2.xx,nezz opce koja je to mjera...

Rail pressure mi je 2160 bara,tvornicki je navodno 2000bara

G/s max vrijednost je oko 103-104

 

Link to comment
Share on other sites

Bolje da se ne opterecujes s tim, vozi i uzivaj. Od stg 1 mape mu neces nis bit osim ako mapa nije katastrofa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne opterecujem se nego me to pocelo zanimati,pa citam i trazim iskustva drugih i neke provjerene informacije...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bok ekipo, 

Bio sam prije 2 godine kupio megana 1.5 dci 110ks (drugi vlasnik), i sada nakon drugog servisa me mehaničar pita da kada sam mapirao auto, a ja???
Uglavno nisam uspio nači ništa, pa ako netko zna šta točno ovo radi (mala crna kutija pored baterije)..

Lp,

 

map.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Stari nemaš brige, ja žarim i palim već 15000 km od mape bez greške. Drugi par rukava je što mi turbina nije 100% ali bila je i prije mapiranja. Ionako to imam u planu riješiti ovo ljeto novom i poriktat mapu da se iskoristi puni potencijal. Inače kod mene ti nije diran dotok goriva ni ništa, samo je pritisak dignut sa 1.3 tvornički na 1.4 bara. Nova turbina će biti s mogućim pritiskom do 2 bara, tako da ćemo poštelati malo krivulju i dignuti pritisak na 1.5 bara. Ako je sada na 100 konjića, nekih 5 do 10 realno još može ići. U serijali je bio 80, papiri 75.

Link to comment
Share on other sites

Ja vec nekih 30tis km (auto je sad na 250tis) i nikakvih problema. Stoga, preporuka za remap...

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Zeljac said:

Ja vec nekih 30tis km (auto je sad na 250tis) i nikakvih problema. Stoga, preporuka za remap...

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
 

Sve što se odradi kako treba i ako je auto održavan kako treba ne bi trebalo biti problema. Po meni problemi nastaju kad ljudi hoće bolid od auta koji to nije a vozili bi ga kao da je. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sad mi se zbilja nameće pitanje, da li je to zbilja motor identičan onome u Cliu? Ili je prosao nekakav tretman od strane MB-a?

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja kad sam istraživao, imao je dignut tlak ubrizgavanja naspram dci 110. Ali se kasnije ta verzija od 116ks pojavila u dusteru i meganu (Blue dCi 115). A i ova informacija od A klase mi je sumnjiva ima 160ks i 310Nm, Pa ovi renaultovi na 130ks dignuti imaju oko 300nm? Na 160ks bi mu trebalo vise NM.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dci 110 imam ja.  Neki daju 120ks 

Krivo si informiran.

Apsolutno 115dci i 110dci imaju sve identicno osim ad blue dodatak

Link to comment
Share on other sites

Mercedesovi mtori nisu isti kao renoovi. Imaju jace letece npr. Moguce da su na taj 1.5 novi stavili veci turbo. Br performance ne lazira previse podatke, valjci im tu i tam znaju bit optimisticni, al naspram engeza su super.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.