Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

Ja sam odavno skinuo taj poklopac i ne stavljam ga vise, cesto je ili na mapiranju ili na dijagnostici ili je obd unutra :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Je, na mojem se prvo borio da ga nađe, a kada je na svom sistemu provjerio gdje se nalazi skoro je plastiku rasturio ?

Znao sam što traži i znam gdje se nalazi, ali sam ga pustio da sam nađe. Još sam ga kao pitao što traži eheheh.

Edited by Petar_Kc
Link to comment
Share on other sites

Ja cu svoj skinut kad cu ic na regu da mi ne strgaju poklopac jer stvarno tesko ide van. Na meg 2 je isao lako a skoda nije imala nikakav poklopac. Direkt ispod volana port.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vjerovatno greske zabiljezene.

Link to comment
Share on other sites

Al greske zabizenene ustanu u memoriji, sto znaci da iako je nesto popravljeno, ostati ce zabiljezeno. Drugo ako gledaju aktualne greske, a to i na tabli mogu vidjet ako su one vaznije.

Link to comment
Share on other sites

Ne znaju oni još ni sami šta provjeravaju. Pitao sam djelatnika što točno gledaju i što im znače one lampice, pa mi nije znao reći, a čim je prešao na eko test više nisam detaljno ispitivao jer je taj korak sa OBD-om prošao uspješno za mene.

Link to comment
Share on other sites

Imaju oni novu opremu vec od prije, neki. Ne znaju jos rukovati sa svim naravno. Dosta opreme neke stp nisu jos ni dobile. Sad je faza uhodavanja. Navodno do 1.9. ove godine. Do tad budu naucili kaj rade. Nije to nist cudno. Dobili su najnovije uredjaje za ustanovljivanje tehnicke ispravnosti koji se koriste u eu i treba vrijeme da se to nauci. Pitao sam poznanika koji radi na stp da ima dosta promjena, ne samo za dpf i egr. Nego opcenito. Na onoj besplatnoj akciji prije par mjeseci pola auta je palo.. Jucer je bio kolega sa starijim benzincem i rekao mu da masna masina i getriba vise ne moze proc, bilo kakva vidljiva mast ili ulje ili tragovi curenja antifriza ili ulja i slicno. Zadnje amortizere sad gledaju a prije su samo prednje.
Ima dosta toga a ocitavaju i zabiljezene greske koje nisu obrisane jer ako nisu obrisane, logicno je nisu ni rjeseni kvarovi. Zato si pobrisite greske sa pyrenom prije tehnickog..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, LeoRS said:

Al greske zabizenene ustanu u memoriji, sto znaci da iako je nesto popravljeno, ostati ce zabiljezeno. Drugo ako gledaju aktualne greske, a to i na tabli mogu vidjet ako su one vaznije.

Osim ako netko ne pocupa lampicu van, ili izolirka ili nesto i onda ne svijetli :)

 

BTW koliko mi je poznato u Njemackoj pobrisu greske, pa onda upali auto i skenira ponovno... E sada kako je kod nas neznam.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Domba said:

Osim ako netko ne pocupa lampicu van, ili izolirka ili nesto i onda ne svijetli :)

 

BTW koliko mi je poznato u Njemackoj pobrisu greske, pa onda upali auto i skenira ponovno... E sada kako je kod nas neznam.

E pa to ima smisla da.

Link to comment
Share on other sites

Kaj misliš da će se njima na tehničkom tražiti OBD port gdje je kad budu imali gužvu od 10 15 autiju vani? Osim ako dođeš sa baš očito nabrijanim autekom...

Link to comment
Share on other sites

mislim, moraju, rade po nekoj tehničkoj normi ili pravilniku i ak fušare,  možeš ih prijaviti, druga stvar, već sam vidio da u zadnjih par godina ima sve manje fušeraja,  bar u zg, neznam kak je u selima da odeš u krapinu ili u imotski, kak bi prošo al u zg je postalo rigorozno..  dok bi mi prije 10 godina ak je bila gužva punto samo prepeljao preko valjaka da vidi kočnice i napravio ekotest, cimanje volana da vidi luftove, prošle godine mi je gledo dosta toga a išo sam kod poznatog..  postoji radno vrijeme, red i raspored, idi sutra ak nisi stigo danas, ili dan prije..neki red se mora znat a ne da nam po cesti voze poluispravni auti. kaj se mene tiče onaj koji vozi iza mene treba imati ispravne kočnice i ovjes a ovaj  ispred mene dobar ekotest i štop svjetla, ostalo me ne zanima.. ali da je do sada kod nas na cestama sto se tiče ispravnosti vladao kaos, je...

auto koji vozi u cestovnom prometu može biti star i 30 godina ali mora biti tehnički ispravan..

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, ivan.martinko said:

mislim, moraju, rade po nekoj tehničkoj normi ili pravilniku i ak fušare,  možeš ih prijaviti, druga stvar, već sam vidio da u zadnjih par godina ima sve manje fušeraja,  bar u zg, neznam kak je u selima da odeš u krapinu ili u imotski, kak bi prošo al u zg je postalo rigorozno..  dok bi mi prije 10 godina ak je bila gužva punto samo prepeljao preko valjaka da vidi kočnice i napravio ekotest, cimanje volana da vidi luftove, prošle godine mi je gledo dosta toga a išo sam kod poznatog..  postoji radno vrijeme, red i raspored, idi sutra ak nisi stigo danas, ili dan prije..neki red se mora znat a ne da nam po cesti voze poluispravni auti. kaj se mene tiče onaj koji vozi iza mene treba imati ispravne kočnice i ovjes a ovaj  ispred mene dobar ekotest i štop svjetla, ostalo me ne zanima.. ali da je do sada kod nas na cestama sto se tiče ispravnosti vladao kaos, je...

auto koji vozi u cestovnom prometu može biti star i 30 godina ali mora biti tehnički ispravan..

Jel ti jasno da sto ne prode u sk, prode u zg i da vrijedi i suprotno? Da u manjim mjestima pregled traje po 30 min posto nemaju previse posla? A po pitanju obd-a i provjere gresaka, svaki tuner moze napraviti nesto sto se zove DTC off, zbrise gresku da ne postoji. Na sto god taj ECU spajas ne izbacuje gresku iako je problem prisutan.

Kod nas je sve totalno naopako pa tako i ovo s autima. Doslovno samo represija, porez i harac... Sreca je sto smo prilicno snalazljivi pa se snalazimo da bi kantu koju vozimo odrzali na cesti posto za bolju nemamo.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

U imotskom se prije 10 godina prolazilo bez da auto vidi stp. Nadam se da vise nije tako..

Link to comment
Share on other sites

Kad smo već u temi o mapiranju/tuniranju famoznog 1.5 dci-a. 

Možda da napiše netko iskusan što treba provjeriti ,napraviti prije mapiranja. Znam ja da motor treba biti u "savršenom" stanju ,napravljen servis, friško ulje i filteri ,pretpostavljam da nije ni na odmet provjeriti dizne ?

Ali možda netko malo pobliže ,na što obratiti pažnju prije upuštanja u mapiranje, konkretno mog 1.5 DCi-a 78kW , 240nm ? Znači standardna mapa ,rekli bismo generička ,većina firmi nudi negdje oko 130 ks. 

Trenutno imam 251000 km, veliki servis napravljen s 194000, mjenjani leteči , sve što treba na motoru i ulje u mjenjaču...

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, bob the biker said:

Možda da napiše netko iskusan što treba provjeriti ,napraviti prije mapiranja

 

Trenutno imam 251000 km

Optimizam vlasnika.

Link to comment
Share on other sites

Km ne znace puno sami po sebi, pogotovo ak si promijenio letece, a jesi. Turbo ce kad tad krepat, reparirat ces ga i bok. Nema puno nauke. Jos ako ga odrzavas dobro nebi trebao problema imat.

Link to comment
Share on other sites

pardon ,danas je prebacio 252000 km ?? 

A gle ,auto se redovno održava ,ulje mjenjam na 10-12 t km, većinom vozim otvorenu cestu i htio bi malo više snage za preteći kakav šleper ...

@LeoRS važem kamo ću iči, pošto mi je CSS na 15 km od mene vrlo velika mogučnost je da idem tamo ,ti sigurno imaš koji kupon za popust koliko puta si im bio tamo ??

Link to comment
Share on other sites

Just now, bob the biker said:

pardon ,danas je prebacio 252000 km ?? 

A gle ,auto se redovno održava ,ulje mjenjam na 10-12 t km, većinom vozim otvorenu cestu i htio bi malo više snage za preteći kakav šleper ...

@LeoRS važem kamo ću iči, pošto mi je CSS na 15 km od mene vrlo velika mogučnost je da idem tamo ,ti sigurno imaš koji kupon za popust koliko puta si im bio tamo ??

Hahaha pa kaj onda opce razmisljas, prdnes do tamo, caka kako kodnjih dobi popust obicno bude da im drito posaljes mail sa stranice njihove kad odes u kontakte, reci slobodno da poslao leo sa bijelim rsom znat ce, a i mrak ce mu past na oci :D

Link to comment
Share on other sites

obzirom da je dost izvožen, nemoraš ić na maksimum.. neki optimal tuning i ići će još dugo..

Link to comment
Share on other sites

Ja baš ne bi vozio auto sa 250+ tkm na mapiranje... treba tu razmisliti i o stanju brizgaljki, pumpi goriva, uljnoj pumpi... ima tu poviše dijelova koji su opterećeni osim same turbine. Ne da se ne može napraviti ili da neće voziti, samo koliko dugo? Iskreno, ja sam sa 140 tkm razmišljao da li da ga vozim ili ne... promjenio sam štošta, došao tamo, krenulo mapiranje, op turbina nije 100% baš i ne može ići na više od 100 konja... okretni moment isto tako 230 Nm plafon... a ja se nadao 105 konja i 260 Nm...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daj posnimi neka medjuubrzanja,ovako ne djeluje puno snage,ali je twingo relativno lagan autic...

Ja sam remapom 80-150km/h spustio 7.5-8s

Link to comment
Share on other sites

Posnimio sam preko torqua kako se parametri ponasaju na mom autu nakon remapa.

Molio bi iskusnije clanove da bace pogled i prokomentiraju,jel to sve okej?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.