Jump to content

Raznolika kratka pitanja


Tanatos

Recommended Posts

Problem je što se prednje gume brže troše od stražnji. Tako da će ako ih stavi iza uvijek morati mijenjati po dvije gume, ili će baciti jedan par. Bolje da stavi nove naprijed radi trošenja.

Link to comment
Share on other sites

Je, ali zadnji kraj nemožeš kontrolirati dok prednji možeš. Bolje guma nazad. 

Link to comment
Share on other sites

Problem je što se prednje gume brže troše od stražnji. Tako da će ako ih stavi iza uvijek morati mijenjati po dvije gume, ili će baciti jedan par. Bolje da stavi nove naprijed radi trošenja.

onda jedino da svakih nekoliko tisuća rotira gume da razlika ne bude prevelika

Link to comment
Share on other sites

2-2,5mm je puno. Ja bi ih stavio naprijed.

Link to comment
Share on other sites

Tocno to, neka se potrose pa.neka ih onda rotira. Osim toga, pricamo o Cliu od 4 metra mozda, nece mu nikam guzica pobjec, pogotovo ne sad ljeti.. Jos ajde da pricamo o zimskim gumama ali ovako bi ja svakako stavio naprijed!

Link to comment
Share on other sites

Ja svake sezone rotiram prednje zadnje. I zimske i ljetne..

Link to comment
Share on other sites

Imam fluence sa ručnom klimom, zanima me koja razlika u modelima koji imaju automatsku, jel cijeli sklop drugaciji ili samo uređaj kojim se upravlja?

Edited by Display
Link to comment
Share on other sites

ovak na coravo dosta toga nije isto... iako nisam 100% ziher... npr. imam aut. klimu na modusu i klapne rade na digitaliju, a rucnom kvakom sam okreces klapne... rucna klima konstantno puse na istoj brzini i temperaturi dok sam nekaj ne napravis po tom pitanju dok na automatskoj nariktas temp koju hoces i ona sama regulira sve... prvih x min tuce na vecoj brzini ventilatora da rashladi, pa se stisa i po potrebi radi kaj treba da odrzi temp koju hoces... 

Link to comment
Share on other sites

Hvala, i mislio sam da nije bas tako jednostavno haha ali eto da provjerim :)

Nema baš stvari sto mi se sviđaju sa jacih modela a da su plug and play haha!

Link to comment
Share on other sites

nema na cemu, zato se i okupljamo tu ;) 

buraz je rastavljal na yarisu taj dio iz nekog razloga i veli da je skinul kvake od ventilacije i ocekival sajle iza kad ono tri para zica i tri kontektora... tak da tu postoje indikacije da bi moglo bit plug & play... nije dalje istrazivano

btw, neka dobra dusa sa dialogsom i par minuta zivota? imam par pitanja

Link to comment
Share on other sites

Izgleda imam problem u jutro kad je jaka vlaga nece da otkljucaje ni jedan kljuc na kliu e sad sta bi se tu dalo pogledat gdje mu je onaj senzor ili kako se vec zove da ga pogledam

Link to comment
Share on other sites

Ima li netko iz haynesa bilo kakvu informaciju ili iz neke druge baze sliku, e sad cega...

Clio 2 storia, skinuo sam ventilator kabine, odsarafio sve sarafe s prednje strane i odozgora ventilacijskog boksa u kojem se nalazi isparivac klime, ono iza ventilarora i filtera kabine. I sad ga hocu zapaliti, jer se iza drzi vjerojatno isto sarafima, a ja pojma nemam kako do njih i gdje se nalaze, internet sam prekaopao al nista, hebo ti evaporator replacement sve po spisku, jesam vec napomenuo da cu ga zapalit :D

 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nisi.

.

.

.

.

.

Ja bi ga zapalio [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

Ako ikad nadjem sto gornju polovicu kutije drzi iza, vjeruj mi da to ne ide natrag, sve dok auto ne ode do Pripuza.

Link to comment
Share on other sites

Rijesio sam i nije jednostavno, ali kad znas di je sta i kako je, onda ide jednostavno, ali da imam izolaciju po autu nikad ne bi nasao ta dva sarafa, kad opustim zivce cu opisati u temi. I uopce ne ide put kako sam prvotno mislio :D

Bonus ove akcije je varenje jednog dijela kutije ventilacije, naravno da nesto pukne.

 

Link to comment
Share on other sites

Ima li ručna autopraonica auta gdje si sam operem auto na miniwash, potez Vir-Zadar?

Link to comment
Share on other sites

Zeza me svjetlo u prtljažniku na Cliu, često se ne uključi kod otvaranja vrata gepeka ili se upali nakon 15-ak sekundi..
Gdje se točno nalazi mikroprekidač, pretpostavljam da je u samoj bravi, ima tko iskustva sa rastavljanjem?

Edited by Ico_Zg
Link to comment
Share on other sites

Imaš u Ninu kod Konzuma. Kad ideš prema ZD na desnu stranu.

Našao ga! Iza Konzuma Kod Maraša. Prošao sam tamo 60x ovih godina i nisam ju vidio. Baš je skrivena [emoji846]

Thx :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ja slučajno naišao pa iskoristio priliku. Skvo se prihvatila posla.

66c60b0024be0f8c737f7bf933bddfee.jpg

Link to comment
Share on other sites

Izgleda imam problem u jutro kad je jaka vlaga nece da otkljucaje ni jedan kljuc na kliu e sad sta bi se tu dalo pogledat gdje mu je onaj senzor ili kako se vec zove da ga pogledam

Rijesio problem sa novom baterijom u oba kljuca je oslabila baterija pa je iz nekog razloga po danu otkljucavao i zakljucavao samo u jutro nije htjeo ni jedan kljuc 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.