Jump to content

SCENIC III par pitanja


darko

Recommended Posts

Prodao sam ga kolegi s posla sredinom 10mj...on zadovoljan..
Dan nakon prodaje zena se poskliznula doma, pala pukla lijeva noga...fibula i tibula na 2 mjesta , pa mjesec dana nakon prijeloma masivna plucna embolija. Sad ide sve na bolje al nebu vozila sigurno jos do jeseni tak da nista ni ne trazim
Lagano ju nagovaram na automatika ;)

Poslano sa mog HTC Desire 12+ koristeći Tapatalk
 

Edited by darko
Link to comment
Share on other sites

Auu..bogme pravi peh za nju, nek se brzo oporavi!

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da ne otvaram novu temu.

Jedno kratko (ili možda i ne baš kratko) pitanje.

Mislim da su mi amortizeri za zamjenu jer primjećujem da mi zadnji kraj hoće zaplesat na našim lijepim zagrebačkim cestama preko rupa i propalih šahtova (mislim da nije jos alarmantno i suvozači nista ne kuže, al sam ja uvjeren da su prvi simptomi tu).

Zanima me koji su se ugradivali original u Scenica 3 (moj je 2012, 1.5 dci, 81 kw, skoro 200tkm) jer neznam dal su mjenjani do sad ili ne?

I ako može neke preporuke što uzeti kad budem mjenjao, iskustva onih koji su mjenjali, kao i majstora sa iskustvima mušterija s kojima su zadovoljni i koji su ok, a što ne bi nikako preporučili?

E da isto dal su plinski ili uljni išli kod tvorničke ugradnje?

Hvala!

 

Link to comment
Share on other sites

@dizna, probaj iznad kotača malo obrisati prašinu, trebalo bi se vidjeti.

Monroe su vrlo vjerojatno. Barem su bili na mojem iz 2012 kad sam ih skidao na 150tkm.

Inače scenic 3 meni osobno malo tvrd na cesti, isto kao i obični megane 3.

Generacija prije mi je čini bila nekako mekša.

@ivan.martinko

Ti si vozio megsa 2 prije, jel ti se ne čini da je trojka malo sportskije leži na cesti?

Kolega s posla ima megsa 2, a susjed scenica II i nedavno je kupio Sc 3. Vozio sva 3 auta i trojke mi se stvarno čine sportskije podešeni na cesti.

Link to comment
Share on other sites

20200510_160745.thumb.jpg.0e4c244b8df608d418fe4a973946d777.jpg

20200510_161832.thumb.jpg.ae487dfecd2b40cba8ffe16ff80e51cc.jpg

20200510_162102.thumb.jpg.068864baaebfb93f491b8d0e427f14f9.jpg

Prva slika je zadnji, izgleda da je prva ugradnja. Dal je ova oznaka CZ05A12 oznaka proizvodnje? Jer mi je auto 05/2012.

A druge dvije slike su prednji, imaju oznaku Monroe, dok na zadnjima nigdje ne piše proizvođač.

Jedino ova oznaka 1205013 mi je čudna, dal je to da su iz 2013 godine? Ili ja krivo tumačim natpise?!?!

@Alen koje si ti stavljao kad si mjenjao, kako su ti se ponašali?

A ovo što kažeš stoji da je scenic 3 dosta tvrd, još su meni 17-tice gore pa se to sve još više osjeti

Link to comment
Share on other sites

I prednji i zadnji su ti tvornicki.. nikad to nije mijenjano.. svi su 2012 godista

Mozda su i zadnji monroe a mozda oni turski ...

 

Pitaj Lageros kakve on ima..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

I prednji i zadnji su ti tvornicki.. nikad to nije mijenjano.. svi su 2012 godista

Mozda su i zadnji monroe a mozda oni turski ...

 

Pitaj Lageros kakve on ima..

Po čemu si zaključio da su 2012 i prednji? 

Kakvi turski?

Pa piše ti da su prednji iz Poljske a zadnji iz Češke.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene su sva 4 bila Monroe. Mogu ti i fotke negdje naći ako treba.
Htio sam originale, ali igrom slučaja taj neki deal mi je propao pa sam na kraju uzeo Monroe OE Spectrum (noviji od dva modela koje imaju za scenica). Preko frenda dobio stvarno odličnu ponudu od Tokića. Kad se već raskopavalo, kompletu izmijenjeni i ležajevi i one gumene kape.
Nije nešto naročito udobniji, to je jednostavno takav auto. Igra tu dosta ulogu i ostatak ovjesa, opruge,...
S novima auto se dosta manje ljulja preko dugačkih ulegnuća na cesti i nešto bolje se drži u zavoju, pogotovo po grbavoj cesti. I dalje je tvrd po kratkim neravninama, naročito ako s oba prednja kotača udariš. Npr. na onim betoniranim cesta popucanima popreko. Ne vjerujem da bi se nešto puno dobilo i s nekim drugim amortizerima, a razlika u cijeni je osjetna. Bolje jeftiniji pa novi nego stari poderani original.
Bio sam i Kyb razmatrao, ali za taj excel-g čini mi se da je jedini model za scenica sam čuo da je isto dosta tvrd.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Po čemu si zaključio da su 2012 i prednji? 
Kakvi turski?
Pa piše ti da su prednji iz Poljske a zadnji iz Češke.
Po oznaci se vidi dasu 2012. Ne vide se sve oznake, kaj pizdis. Trebao si bolje slikat a ne ko u rudniku.
Na 200000 km zamijenio bih bez obzira na sve zamijenio sva 4.
Monroe bih izbjegao.
Sachs, Kayaba, Bilstein..

Imas u kresi Bilstein pa vidi ili cekaj akciju pa uzmi sve

0d2ccdb53a46edc1f6e1190a6a93fccb.jpg

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, ivan.martinko said:

Po oznaci se vidi dasu 2012. Ne vide se sve oznake, kaj pizdis. Trebao si bolje slikat a ne ko u rudniku.
Na 200000 km zamijenio bih bez obzira na sve zamijenio sva 4.
Monroe bih izbjegao.
Sachs, Kayaba, Bilstein..

Imas u kresi Bilstein pa vidi ili cekaj akciju pa uzmi sve

0d2ccdb53a46edc1f6e1190a6a93fccb.jpg

Neznam po čemu si skužio da ja pizdim!?!?! 

Postavio sam ti pitanje jer sam mislio da si pročitao sa slika negdje datum.

I dalje sam mišljenja da su prednji 2013 a zadnji 2012, al dobro. 

Pogledaj Brku, možda je u garanciji mijenjano naprijed nakon godine dana.

46 minutes ago, Alen said:

Kod mene su sva 4 bila Monroe. Mogu ti i fotke negdje naći ako treba.
Htio sam originale, ali igrom slučaja taj neki deal mi je propao pa sam na kraju uzeo Monroe OE Spectrum (noviji od dva modela koje imaju za scenica). Preko frenda dobio stvarno odličnu ponudu od Tokića. Kad se već raskopavalo, kompletu izmijenjeni i ležajevi i one gumene kape.
Nije nešto naročito udobniji, to je jednostavno takav auto. Igra tu dosta ulogu i ostatak ovjesa, opruge,...
S novima auto se dosta manje ljulja preko dugačkih ulegnuća na cesti i nešto bolje se drži u zavoju, pogotovo po grbavoj cesti. I dalje je tvrd po kratkim neravninama, naročito ako s oba prednja kotača udariš. Npr. na onim betoniranim cesta popucanima popreko. Ne vjerujem da bi se nešto puno dobilo i s nekim drugim amortizerima, a razlika u cijeni je osjetna. Bolje jeftiniji pa novi nego stari poderani original.
Bio sam i Kyb razmatrao, ali za taj excel-g čini mi se da je jedini model za scenica sam čuo da je isto dosta tvrd.
 

A dosta mi je ljudi reklo da je nezadovoljno s monroe, čak sam i sam imao nekih ne baš sjajnih iskustava, sad više nisam pametan.

Svakako ću zatražit više ponuda pa ću vidjet.

Al svakako 200tkm ako su izdržali ovi OEM probat ću iste takve nabavit.

Link to comment
Share on other sites

Isti takvi su vjerojatno uljni i zastarjeli. Vise se ne proizvode.

Oem pristupacne cijene jedino kod andjelka..

Ovi bilstein su plinski.

 

Moji su ne megane 3 isto jos original, ali jos su ok, nije na njima naveden nijedan brend. Samo neki brojevi i renoov znak..

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na mog grandtoura stavio Kayaba excel g prednje i stražnje i auto je s njima značajno tvrđi nego je bio.
Originalni su isto bili Kayaba, prednji su bili obični uljni. Stari koje sam skinuo su još bili jako dobri nakon 200kkm i zapravo ih nije trebalo još mijenjati.
Mana tvrđih amortizera je što osjetiš svaku rupu i neravninu na cesti, a prednost je puno direktnije upravljanje jer se auto puno manje naginje kroz zavoje, ne propada kod kočenja i ne propinje se kod kretanja.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bili su tvrdi jer su bili novi..
Bili su takvi i oni tvoji stari kad su bili novi al su omekanili nakon 200tkm, izgubili mnoga svojstva, naravno na papiru to jos prolazi al davno su bili za izmjenu.
Nisam vidio nov a mekan amortizer.
Sa udobnoscu auta ima mnogo veze i ostalo stanje ovjesa, to kaj ljudi ne kuze. 200 tkm je ozbiljna kilometraza i sav ovjes ima lufta. Nije van tolerancija pa prolazi tehnicki ali taj luft ti daje privid "udobnosti"

Link to comment
Share on other sites

Razlika je velika između aftermarket plinskih kyb i tvorničkih kyb. Tvornički su znatno mekši. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Martinko, to što pišeš nije bez veze, sigurno da su amortizeri i ovjes sa 200kkm daleko od svojstava novih. Ali vjeruj mi, sa starima se auto vozio bez ikakvih problema i kad sam ih skinuo i pritisnuo ponašali su se skroz normalno i očekivano, kako bi i trebali raditi.  S druge strane novi su tvrđi od starih što je očekivano (stari/novi), znao sam da će biti tvrđi od nekih drugih marki jer sam o tome pročitao na puno mjesta. Ali da će biti toliko tvrđi nisam očekivao. Kad se ja sa svojih 100 kila nasadim na jedan amortizer on se toliko sporo spušta i vraća  da je to čudo. 

Ali da se razumijemo, auto se s novima vozi fenomenalno i to mi puno više znači od ono udobnosti koju sam izgubio.

Link to comment
Share on other sites

Ovo gore sa kayabom sam vec dozivio prije cca 15 god. Koja bi bila preporuka amortizera da covjek ide sad kupovat.

Link to comment
Share on other sites

Kayaba ili Sachs, Bilsten. Ovisi gdje ima OEM amortizera sa reno znakicem i po kojoj cijeni.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Poslao sam Anđelku u pm da mi složi ponudu pa ćemo vidjeti, preferirat ću original...

Trenutno neću ništa dirati, početkom jeseni ću mijenjat ulje i odlučio sam tad zamijenit i leteće ležajeve, pa ću tad i amortizere riješit.

Recite mi dal se kod izmjene mijenjaju i vijci klipnjača? Mehaničar mi je rekao da uzmem i njih uz leteće jer mu je praksa da to sve u kompletu mijenja (naravno i brtva kartera obavezno).

 

Link to comment
Share on other sites

Pa inace se ne mjenjaju vijci jel nisu stretch. Neces pogrijesit ako ih kupis. Ako se radi o motoru bez ss sustava cesce se uz letece i uljna pumpa zamjeni jer nije neki trosak. Bilo je dost slucajeva da po zimi izbaci ulje na filter jer ode tlak u nebo.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Lowlife said:

Pa inace se ne mjenjaju vijci jel nisu stretch. Neces pogrijesit ako ih kupis. Ako se radi o motoru bez ss sustava cesce se uz letece i uljna pumpa zamjeni jer nije neki trosak. Bilo je dost slucajeva da po zimi izbaci ulje na filter jer ode tlak u nebo.

Ima ss

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pitanje za sve vlasnike Renola - dal se ikome zaključa poklopac za pristup otvoru goriva kad je auto zaključan?

 

padne mi napamet scenario ako ostavim auto negdje, gdje nema toliko prometa i prolaznika da nekom ne padne "neslana šala" napamet pa ubaci nešto u rezervoar? znamo kakvih huligana i zgubidana ima danas.

Edited by alki9969
Link to comment
Share on other sites

Ima motoric koji gurne samo polugu kroz otvor u poklopcu i na taj nacin ga zakljuca. Pristup motoricu je iznutra iz gepeka i moze se ocistit i ponovno osposobit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.