Jump to content

SCENIC III par pitanja


darko

Recommended Posts

Ako imaš HF karticu i auto se zaključava sam bez stiskanja tipke onda poklopac goriva ostane otključan 5 min.

Ako stisneš tipku zaključavanje na kartici onda se odmah ključa.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Meni se na Laguni 2 i sad na Meg 4, odmah zaključava čim bi se odmaknuo od auta

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marko_Os said:

Meni se na Laguni 2 i sad na Meg 4, odmah zaključava čim bi se odmaknuo od auta

I na meganu 3 isto

Link to comment
Share on other sites

Kužim ja Mata, ali kažem da tog delaya kod mene nije bilo ni na Laguni ni sad na Meganu

Link to comment
Share on other sites

Delay 5 min je zbog točenja goriva.

 

Ne kuzim logiku. Ionak se automatski ne zakljucava dok se ne maknes par m od auta. A tih 5 min u vecini slucajeva ni dosta da napunis pun tank.

 

Link to comment
Share on other sites

Ako je kartica kod tebe i odes od zadnjeg kraja 1-2 koraka zakljuca odmah.
Kako nije 5 min dovoljno za puni tank?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mata73 said:

Delay 5 min je zbog točenja goriva.

Mata, nema delaya kod mene, poklopac se zaključava/otključava isto kad i vrata.

Link to comment
Share on other sites

I kod mene na Laguni 2 i na Espaceu 4 je odmak.

KAd zatvorim vozačeva vrata i krenem okolo do naljeva goriva auto se zaključa (HF) a poklopac od naljeva uredno mogu otvoriti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

hvala za video (al kud polskie jezik...) probaću to sam popraviti.

ja imam onu karticu da moram stisnut za zaključavanje vrata. moraću to prostudirat. u meniju na ploči nema opcije tog zaključavanja a neki SW za elektroniku auta nemam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Koliko bi bile neke normalne temperature kočnica na scenicu 3?

Nedavno ugrađen otraga novi ATE komplet (diskovi + pločice). Danas na AC na potezu ZG-RI, stanem na Ravnoj gori, prednje kočnice hladne, na stražnjima ne možeš prst dotaknuti - disk na dosjedu na glavčini niti na čeljustima. Vožnja ko penzioner, stalno tempomat, ali nas je bilo 4 unutra i auto nakrcan prtljagom ko brod. Doma mjerim IR termometrom, prednje oko 40°C, stražnje 70-90, kako gdje.

Dijagnostika veli 77 °C (PR030 REAR BRAKES TEMPERATURE) što se poklapa s ručnim mjerenjem. Nisam primijetio da bi nešto blokiralo. Zanimljivo da auto ima neki senzor za temp, ne bi valjda ECU iz rukava istresao taj podatak :)

Jel moguće da se toliko jače griju stražnji diskovi?

Auto bio nakrcan i dosta je tu nizbrdice, nisam puno kočio, ali mi se čini da bi trebale prednje više kočiti od stražnjih. Ili se varam pa se toliko bolje hlade ventilirani diskovi naprijed?

Inače ne bi to niti istraživao, ali kako su već ugrađene nove kočnice malo me zainteresirali pa sad da vidimo jel to normalno ili sam previše oprezan. Jer ne bi mi baš bilo drago da skurim nove kočnice :)

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Ako rucna ne zapinje, ok je. Valjda naprijed vise koci rsgenerativno a nazad brenzama. Meni su uvijek prednje toplije. Probaj se u istim uvjetima s tempomatom provozati sam, pa vidi.
Ako imas elektricnu rucnu onda tempomat koci na nizbrdici da odrzi brzinu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ručna je električna i uredno radi, od promjene stražnjih kočnica prošlo je cca 1000 km vangradske vožnje i nikakve probleme nisam dosad primijetio, ali nisam niti tempomat koristio, to mi je prvi glas da bi auto aktivno kočio nizbrdo.

 

Link to comment
Share on other sites

Drugog moguceg razloga nema, ak su zadnji kotaci vruci, znaci sa su kocili. Ak je auto otraga legao, onda onaj rasporedjivac sile kocenja prebaci otraga vecu silu. Na tehnickom pregledu se mjeri sila kocenja praznog vozila. A kad se natovari, druga prica..

Link to comment
Share on other sites

Nema tu nikakvog razdjelnika sile kočenja, tu funkciju obavlja ABS.
Kočnice ti se griju jer (još) uvijek lagano drže i kad ne kočiš. Ja sam imao isti problem nakon što sam stavio nove diskove i pločice, sa starima je bilo sve ok. Grijanje je bilo posebno izraženo nakon vožnje većom brzinom kao na autoputu, ali grijalo se i u gradskoj vožnji.
Problem sam riješio reparacijom čeljusti (poliranjem klipova i cilindara, zamjenom gumica, čišćenjem i podmazivanjem vodilica).
Kod mene je mehanička ručna, ali taj bitni dio koji pravi problem (klip, cilindar, samopodesivi mehanizam ručne) je isti kao i na električnoj.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@filiplolic

Koliko se to kod tebe grijalo i je li ti auto kočio osjetno?

Ostavio danas auto kod mehe koji je mijenjao kočnice prije mjesec dana, zove me i veli da su napravili 10 km s autom i da mu izgleda sve ok. Sutra će skinuti dolje kotače i čeljusti pa ćemo onda vidjeti.

Možda ja pušem na hladno (nadam se da je tako), ali meni 90°C na zadnjima i jedva 40 na prednjima izgleda malo sumnjivo nakon vožnje bez puno kočenja.

Zato sam najprije i pitao koliko se mogu očekivati normalne temp. na stražnjim diskovima. Možda je to normalno? :)

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Meni su na Laguni zadnji bili gotovo stalno topli diskovi osim kad sam se vozio ravnom dionicom AC.
Odgovor koji sam dobio je bio da ESP radi lagane korekcije po zavojima i da se zato grije.
Istina nije mi bilo logike ali prvi put su zadnje pločice mijenjane na nepunih 30.000 km i tako sve do 128.000 km kad je otišao od mene.
Prednje sam mijenjao 2x, zadnje su 3x.
Auto sam kupio sa 58.000 km.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, mata73 said:

Meni su na Laguni zadnji bili gotovo stalno topli diskovi osim kad sam se vozio ravnom dionicom AC.
Odgovor koji sam dobio je bio da ESP radi lagane korekcije po zavojima i da se zato grije.
Istina nije mi bilo logike ali prvi put su zadnje pločice mijenjane na nepunih 30.000 km i tako sve do 128.000 km kad je otišao od mene.
Prednje sam mijenjao 2x, zadnje su 3x.
Auto sam kupio sa 58.000 km.

Pa kad malo razmislis ima logike.Ako je tako.... 

Link to comment
Share on other sites

Pa kad malo razmislis ima logike.Ako je tako.... 
Na kojem je autu logika da se zadnje plocice mjenjaju na 30k. Epska glupost. Trebaju trajati bar duplo od prednjih.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Lowlife said:
20 minutes ago, macak said:
Pa kad malo razmislis ima logike.Ako je tako.... 

Na kojem je autu logika da se zadnje plocice mjenjaju na 30k. Epska glupost. Trebaju trajati bar duplo od prednjih.

Pa ako je istina da esp radi korekcije.. A iman i ja nekih sumlji da je istina. Isto el rucna u pitanju.Zadnje plocice trajale cca 2 god.. A na scenicu im ima 10god...

Link to comment
Share on other sites

75t km u prosjeku traju kod mene, nakon drugog seta na 160t km mijenjan i disk, bilo je još cca 2 mm obloge na pločicama. To mi se čini relativno ok potrošnja pločica, ali nisam prije primjećivao to grijanje. Ne znam kakve bi korekcije ESP morao raditi ako nema većih manevara, to mi je sumnjiva tvrdnja. Za tempomat u uputama od auta piše da ne dira kočnice.

 

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da su ugrađene neodgovarajuće pločice i pogrešan set za nosač kliješta. Možda nađem sliku koja je razlika. 

Rezultat je obično preuranjeno potrošena pločica i uništen disk s unutarnje strane.

20200727_142612.jpg

20200724_193303.jpg

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.