Jump to content

Obiteljski RS


Marko_Os

Recommended Posts

@Ivan1902 Yes

Poslano sa mog CLT-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ostavio đubre danas da odrade PPF. Sutra bi trebao biti gotov. 

Ne znam jel sam si umislio, ali zadnja dva tanka sam tenkirao Shell V-power i čini mi se da jače tj. glasnije puca na auspuh. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marko_Os said:

Ostavio đubre danas da odrade PPF. Sutra bi trebao biti gotov. 

Ne znam jel sam si umislio, ali zadnja dva tanka sam tenkirao Shell V-power i čini mi se da jače tj. glasnije puca na auspuh. 

Moj obicni 2.0 atmo veseliji bude na austrijski V-power. Znam ja da ecu korigira sve i zakrene paljenje, itd, ali jednostavno ja osjetim razliku. 

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu reći da sam primjetio nešto na ubrzanju, ali pucnjevi su baš drugačiji i češći. Malo ću baš isprobavati ubrzanja, pa ću probat mjeriti preko RS monitora. Jedino mi je malo problem što mi je najbliži Shell 20km od mene na strani na koju baš nikad ne idem, ali prilagodit ću se

Link to comment
Share on other sites

Ja ne bih rekao da auto bolje ide, nego jednostavno mi auto drugačije radi, primi gang na gang, ne znam, ne mogu opisati. Lakše, kako treba. Ne znam. Idem pivu popit :lool: 

  • Like 1
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

Ja ne koristim vasa V-megaturbosuper goriva, ali isto osjetim kad tocim na Apiosu...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Taj apios mi je full čudan. Nisam još nikad tamo točio. Dobar?

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

V power je nakrkan aditivima osim što mu je oktanski broj viši. Razlika se osjeti, posebno na turbo motorima. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Taj apios mi je full čudan. Nisam još nikad tamo točio. Dobar?

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk


Pa to je bivši OMV... meni su oni i prije bili top...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

V power je nakrkan aditivima osim što mu je oktanski broj viši. Razlika se osjeti, posebno na turbo motorima. 
Gdje je najblizi Shell? Slovenija? Austrija?

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Austrija rekao bih. Nisam vidio Shell u Sloveniji.

Još sam primjetio da mi auto tako fino radi na BP Ultimate iako je on 98 oktana, a na OMV MaxxMotion 100 plus nisam primjetio nikakvu razliku u odnosu na hrvatski Petrol gdje točim 100-ku. Ovo sve su tankovi koje sam namjerno točio različite i putovao kroz Austriju i uzorak je na cca. 4500km. I naravno na starom Cliu 172, misim da noviji auti ne osjete toliko razliku osim neki jaki turbaci.

Najmanje mi auto troši na V-Poweru i to po board compu i do 2-3dcl manje na 100km.

Edited by GTT
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Par puta sam tocio u Trstu na nekoj Shellovoj pumpi kad bi se vraca li sa otpada i razlika prema nasem smecu od goriva je vidljiva iz aviona. Motor mirnije  radi, a sa istom kolicinom goriva sam presao 20ak km vise, ne sjecam se tocno(i to ne govorim o full tanku nego o 20-25L).

Tako da mislim da bi se na vasim konjicama ta kvalitetnija goriva trebala itekako osjetit. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gotov posao, ja super zadovoljan. Uspio je majstor navući foliju preko rubova haube, tako da se ne vidi rez kao inače na PPF. 

 

IMG_20200715_223107_544.jpg

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

^^

Da

Link to comment
Share on other sites

pofarbana hauba jer si ga skrsio, pa kao fol neka zastita ppf ovo ono 😛

predivna je ova boja na meganu, uffff ❤️ 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ruske said:

pofarbana hauba jer si ga skrsio, pa kao fol neka zastita ppf ovo ono 😛

predivna je ova boja na meganu, uffff ❤️ 

Bitche kod prodaje upravo to... Branici lakirani... hauba... kroviran... Hahahah a sta ces takvi su ljudi 😁

Link to comment
Share on other sites

Sva sreća pa sam kupio auto da bi ja uživao u njemu, a ne za razmišljanje kako ga što bolje prodat. Jb m se da ga lakiraju jednom mjesečno i da na kraju vrijedi 50€, znam da sam ga izguštao.

Poslano sa mog CLT-L29 koristeći Tapatalk

  • Like 7
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Pa kakve ima veze lakiranje...ne nasjedaj na provokacije💪🏻🖖🏻

I moj u pon na slaganje, do sredine tjedna gotov pa rega i godišnji

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma zajebava te ekipa... nista zlonamjerno... svi ljubomornipa eto kenjaju bezveze[emoji4]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne zamaram se, ali znaš kako je, jedna te ista fora se provlači na svakoj objavi, pa mi je već dopizdilo. Dajte smislite neku novu. Homerova recimo sa Golfom je bila spot on 😂 , ali ove sa bojanjem.... daj više da batalimo, bile su smješne prva 4 mjeseca. 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pokušao se danas poganjati sa nekim nadrkanim Focusom RS. Bilo je ružno za gledanje. Treba mi još 200ks pod hitno 🤣

  • Like 3
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Kaže lik da je na cca 400. Brutalno dobro zvuči

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Marko_Os said:

Pokušao se danas poganjati sa nekim nadrkanim Focusom RS. Bilo je ružno za gledanje. Treba mi još 200ks pod hitno 🤣

Ja na shellu gorivo točio i staju neon zeleni frs i e63 na crvenom. Krenuli oba u isto vrijeme, ubi ga frs ko zeca. 🤣🤣🤣

Auto se teleportira, ne ubrzava. 🤣🤣🤣

  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.