Jump to content

Obiteljski RS


Marko_Os

Recommended Posts

Moj glas ide za Michelin PS4S. Također i da ga mapiras uz onu garanciju. Barem dok je sve novo...a ne kad ga chipaju sa 200000+km pa bude svega. To nije puno love ako zaista nude garanciju. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posto svi preporucaju PS4, a nije bas tooolko skuplja od ostalih, sam se mogu na slijepo prodruziti. Takodjer budem i sam gledal da ju na sljedecem autu probam.

Vredestein ultrac VORTI (ne Satin) vozam vec par sezona i sasvim su preporucljive. Posto nemam racing auto uzimal sam gumu koja nije skupa, a tezi k visoj klasi. Upravo to se i dobije. Buka je zadrzana na 70db. Tak i jest, guma opce nije glasna. Prek 130-140 se dere motor i vjetar, gume ne cujem. Posto rijetko vozim prek tih brzina, mogu tu tisinu za to podrucje mirne duse samo potvrditi. Kod tebe je izolacija jos i bolja.

Dok se malo zgrije drzi odlicno (na hladno nikud ne jurim) uz napomenu da ju nisam testiral na stazi ili na krajnjim granicama po lokanoj cesti. Al standarndu zavojitu rutu za gustanje di se gume dobro napregnu, savladava jako suvereno.

Zastita ruba je i nije obicna glupost :zubo:. Kod bocnog parkiranja se spusti suvozacev retrovizor i parkiras na milimetar... ak se malo zaebes i taknes trotoar, zastita spasava. U svim drugim slucajevima ne, kraj price. Osobno iskustovo: s 5 kmh, lagano dodirivanje rubnjaka i felga je po rubu malo ogrebana. Ipak je to guma koja se uvine i stisne dok se vozilo od tone i pol krece u smjeru rubnjaka. Nikakva guma to ne bu spasila.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Ivan1902 said:

Pa kad uzmes da je 72db duplo glasnije od 71db, onda to nije malo...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk
 

Mislim da je u konkretnom slučaju guma sa 72 dB 25% glasnija od ove sa 71 dB, odnosno u njegovom slučaju ako bude išao sa 72 dB na 71 dB dobit će 20% tišu gumu. Razlika bi u teoriji ipak trebala postojati, iako opet ovisi kako je to u praksi. S 3 dB razlike već dobivaš 50% tišu gumu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Ruske said:

kao sta decki kazu, ako nisu problem finansije, deri po PS4S...

a sto se tice protekcije ruba, FUNKCIONIRA! evo primjer meni 8J na 225 sirini strsi van, em sta i ET je takav da bas strsi felga i od samog auta nesto sitno...imao u pocetku 4 gume koje nisu imale protekciju i oderao sam rubove, pa kako sam stavio 2 sa rubom, nisam te felge vise taknuo na bankinu...tj bio bi se naslonio gumom i ne bi bilo nista...pratio sam stanje redovno...ugl 1 felga treba jebenu reparaciju (desna) druga ne, a ostale 2 koje su bile na gumama s rubom ostale su netaknute nakon prvih laganih guljenja dok nisam imao rub...nakon reparacije svih 4, trazim gume iskljucivo s rubom, pa makar bile nijansu manje performantnije od onih bez ruba...ima li tko informaciju da li postoje pilotke sport 3/4 koje god, sa rubom?

Evo ti rub na PS4. PS3 mi je imala još dosta veći rub/rim protector. Spasilo me u par navrata, felge ko nove. 

IMG_20200411_171328.thumb.jpg.155ab4564f39f7d10a27ca1294a896eb.jpg

IMG_20200411_171255.thumb.jpg.a8255213fc35395c8788fd79fba94d21.jpg

Edited by homer
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

I moj glas ide za Michelin, pa onda Continental koji ce odlicno drzati i krace trajati pa dugo nitko i onda ostali... 

Sto se tice zastitnog ruba felge, potvrdjujem obo sto pise Pere, od rijeci do rijeci.. Moze pomoci u nekim slucajevima, ali... Ja sam kupio rabljene felge u DE s Conti gumama, izgledale su ovako:

IMG_20160226_093734.thumb.jpg.b2f0f17acae0e055dfabb48f4c25c7da.jpg

IMG_20160226_100731.thumb.jpg.6f5026a808dfd813dae72fa07fa20f61.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trebam opet savjet, tj. ako je netko imao slično iskustvo, jer se ja prvi put srećem s tim.
Radi se o gumama. Prva stvar je da mi senzori pokazuju drugačiju vrijednost nego na manometru na pumpi. Probao sam na 5 različitih pumpi, što sa digitalnim, što sa analognim manometrima i među njima je razlika bila u 0.1 bar. No, kad ja po manometru napumpam na 2.4, TPMS mi izmjeri 2,9. I to sve 4 gume mi digne za 0.4 ili 0.5 bara u odnosu na vrijednost na manometru. Par puta sam resetirao očitanje na BC, ali bez uspjeha.


Druga stvar, koja me više muči, je ta da se gume ponašaju čudno pri vrlo malim brzinama, dakle parkiranje i sl. Ako smotam volan recimo za jedan krug i krenem lagano naprijed, prednji kotači počnu poskakivat, tj zvuk je kao da ajmo reći auto ima zadnji pogon, a prednji kotači su od plastike pa "preskaču". Ne znam kako bi bolje objasnio. Doslovno osjetim na volanu udarce, a i cijeli auto se trese. Još jedno objašnjenje bi bilo kao da je recimo kamenčić od 5cm ispod gume, pa prođem dijagonalom preko njega i guma preskoči. To mi se nije dešavalo na zimskim gumama uopće. E sad, pitanje. Je li to "normalno" jer su gume 245/35 19, pa su jednostavno krute, dok su zimske generalno i mekša smjesa, a uz to su i manja dimenzija ili je nešto oko čega bi trebao kontaktirati servis?

U vožnji, nema nikakvih zvukova, ne vuče u stranu, leži neopisivo dobro i pri većim brzinama.

Poslano sa mog CLT-L29 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Za drugi problem bih ja isao projerit spur. Ista stvar se meni dogadala kad mi je, ako se dobro sjecam, zatur bio los. Samo sto je kod mene to bilo na full locku ili blizu njega.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prvi problem:

Ja sam se s tim mucio na Nissan Xtrail novi. Morao je ici u servis na kalibraciju senzora. Kako god napumpao nikad nije bilo ono kao po njegovim vrijednostima. 

Za drugo:

Iskoci par puta ako kako spada. Jos su nove mozda pa imaju onaj sloj. Sumnjam da je nesto do ovjesa. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Za prvi problem: moras biti svjestan da se guma grije u voznji i samim tim tlak u gumi raste, ja imam situaciju da sam na Lukoilu napumpao gume na 2.5bar jedno popodne, kada je hladno ujutro izbacuje vrijednosti 2.3-2.4bar a kada je toplo poslije duge voznje izbacuje 2.7bar. Gume su 235/45 R18. Pitanje je koliko su precizni ti manometri na benzinskim pumpama.

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja sam mjerio na 3 pumpe u 20 minuta i odstupanje na svakoj u odnosu na drugu je bilo +/- 0.2 bar.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ivan je dobro napisao, gume se griju vožnjom, pa je to normalno. A drugo je normalno za aute sa šperom, ali u full smotanom volanu malo kao da poskoči/preskoči kad krećeš s mjesta recimo. Jedino kaj tvoj nije cup, ako se ne varam 🤔

Edited by homer
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ivan1902 said:

Za prvi problem: moras biti svjestan da se guma grije u voznji i samim tim tlak u gumi raste, ja imam situaciju da sam na Lukoilu napumpao gume na 2.5bar jedno popodne, kada je hladno ujutro izbacuje vrijednosti 2.3-2.4bar a kada je toplo poslije duge voznje izbacuje 2.7bar. Gume su 235/45 R18. Pitanje je koliko su precizni ti manometri na benzinskim pumpama.

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk
 

Znam, ali ja napumpam sad i sjednem u auto i odmah pokazuje pola bara više, a nisam još ni krenuo. I na 5 različitih pumpi identično

1 hour ago, homer said:

Ivan je dobro napisao, gume se griju vožnjom, pa je to normalno. A drugo je normalno za aute sa šperom, ali u full smotanom volanu malo kao da poskoči/preskoči kad krećeš s mjesta recimo. Jedino kaj tvoj nije cup, ako se ne varam 🤔

Točno, nije cup tako da, ja nemam šperu. 

Imam blizu jednu radionu koja nudi bespla pregled špura i ima drop in, pa nek premjere. Kod njih ću puno prije doći na red nego u Renaultu. 

 

Link to comment
Share on other sites

1. Ako pokazuje 0.5 bar vise, onda je ili do manometra na benzinskoj ili bi mozda trebalo rekalibrirati TPMS sustav...

2. Da slucajno nemas neki elektronicki sustav koji igra ulogu špere?

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ivan1902 said:

Za prvi problem: moras biti svjestan da se guma grije u voznji i samim tim tlak u gumi raste, ja imam situaciju da sam na Lukoilu napumpao gume na 2.5bar jedno popodne, kada je hladno ujutro izbacuje vrijednosti 2.3-2.4bar a kada je toplo poslije duge voznje izbacuje 2.7bar. Gume su 235/45 R18. Pitanje je koliko su precizni ti manometri na benzinskim pumpama.

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk
 

Ili vice versa... koliko su precizni ti aluminjski senzori u gumama... koji se prije raspadnu od vlage nego od potrošene baterije (riječ vulkanizera).... auto iz hlada(garaže) i na ljeto 30 stupnjeva diže taj tlak abnormalno.... meni sve ispod 2.0 pali lampicu... kreneš sa 2.3 završiš sa 2.7.... neznam možda griješim... mlad sam još :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Ja imam original Toyota senzore na zimskim gumama i pokazuju točno. Na ljetnim imam neke fore zamjenske i isto pokazuju točno. S tim da senzori imaju razlučivost 0.01 a ti još nisam vidio na benzinskoj... 

Link to comment
Share on other sites

Neznam odakle vam taj 0.01.... na mom meganu serije 4 a i vjerujem ostatku renaulta imaš samo 2.2. 2.3 itd....takva preciznost... lol...  opet možda griješim... mlad sam :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Ivan1902 said:

1. Ako pokazuje 0.5 bar vise, onda je ili do manometra na benzinskoj ili bi mozda trebalo rekalibrirati TPMS sustav...

2. Da slucajno nemas neki elektronicki sustav koji igra ulogu špere?

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk
 

Na TPMS i sumnjam, jer mi je mala vjerojatnost da se 5 pumpi razlikuju u 0.1, a nakon svake pokaže u prosjeku pola bara više čim očitam na BC. Mislim nije neki problem koji život znači, al volio bi da senzori rade kako spada kad ih već imam. Riješit ću to na prvom servisu

2. Koliko ja znam, ne. Znam da je MRS3 imao, ali za 4 nisam čuo

I double post kad se ne sjetim odmah 😡. Jel zna netko, ona "koža" sa zadnje strane prednjih sjedala, jel koža koža ili neka imitacija? Na koji način da provjerim?

Edited by Marko_Os
Link to comment
Share on other sites

Dobro, to znam, nego mislim da li da to tretiram kao kožu ili plastiku?

Poslano sa mog CLT-L29 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Marko_Os said:

Dobro, to znam, nego mislim da li da to tretiram kao kožu ili plastiku?

Poslano sa mog CLT-L29 koristeći Tapatalk
 

Slobodno s mlijekom za kožu prođi sve 👍

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja koristim Sonax vlazne maramice za kozu iako je to isto neka umjetna vrsta.

Nakon par godina nikakvih problema, sve i dalje kao novo.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.