Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

On 21. 10. 2022. at 17:45, petak said:

Koga briga za marku......bitno da tuče kilometre i ne radi probleme......ima i drugih stvari za emocije.

 

Sretno 

sve znas :)

On 21. 10. 2022. at 18:39, dado_sk said:

Auto je prekrasan. Sretne km. Ali golica me garaža. Koliko kvadrata? Ima struju?

u garazi je grand scenic skuter bicikli, dva seta zimskih za scenic i clio i kad se malo pociste kutije i sve poslozi fino na police ide i civic.. prije je bio megane grandtour ;) nadam se sutra ili kroz tjedan dana.. ima struju naravno.. 

On 21. 10. 2022. at 18:44, Max said:

Ak može do Murtera i nazad onda je to dobar auto. 🤣 Ali ručna je fakat nakeljena preblizu, ak tebi s metar cvancig smeta kak bi tek normalnom čovjeku bilo! 😁 

ma nakon scenica sam si morao i dic sjedalo i opet sam si nisko haha
malo je lose mjesto za rucnu, steta da nema ko prosli nissan noznu, a vec sam potego lijevom nogom u prazno zeleci povuc "rucnu".... :tup: kaj ti je navika.... :roll:

11 hours ago, fabi said:

Čestitke na Hondu! Zašto je volan tako istrošen na toj km?

Neka te fino služi!

hvala! navodno mu je mali cucak zgrizo to.. kak god, to se lako rijesi a za sad necu nist dirat.. ne smeta me puno, vidjet cu na proljece kome dat da se to uredi.. okacio sam tu fotku jer mu je to jedina mana (bar ono kaj sam ja uspio vidjet do sada)..

7 hours ago, Med0 said:

Čestitke! Frend je prije 7god uzeo isti auto isto godište sa 200.000km i druga boja. Ne znam koji tip automatskog mjenjača je imao.

S autom je bilo sve super osim što je kod kretanja s mjesta svaki puta zavibrirao. Ne znam je li to riješio ili kako. U vožnji se uopće nije osjetilo da auto ima 200 soma km na satu.

ne znam kak se tocno ovaj zove, 5 brzina, toliko ugladjen da se nista ne osjeti, dal kretao pustanjem kocnice ili iz lera ubacio u drive pa da auto krene, nema sanse da se ista osjeti.. bar ne za sad, nikvo cupkanje trzaji ili nesto slicno

7 hours ago, filipbabok said:

Svaki, ali baš svaki put kad bi nam došla Honda ili Toyota, motor komplet suh. Fascinantno.

i ovaj je za sada, ja cu ga nastavit pazit i mazit pa cemo vidjet.. clio nas sluzi 320k km, i sve radi, bude i honda :) 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa, pročitao sam svih 56 stranica ovog podforuma jer tražim Megana 1.5 dci, budžet do 16k€, a prioritet je što manja kilometraža, jer ću raditi oko 25 tkm godišnje.

Našao sam jednog koji mi ispunjava sve kriterije; 2018 god, nešto ispod 70 tkm, 110 KS, GT line oprema, a cijena mi se čini jako dobra – 14 500. Jučer sam ga išao pogledati i vozio 15-ak minuta; nema cvrčaka, lupkanja ili bilo kakvih drugih zvukova, motor mirno i pravilno radi u leru, dobro i ravnomjerno vuče, mjenjač malo francuski neprecizan, ali sve u granicama normalnog, a nekoliko puta sam ga stavio u rikverc i sinhron se čini urednim (pretpostavljam da rikverc na tom Meganu ima sinhron, jer ga na mojoj Astri G nemam).

Vidio sam da je dosta ljudi ovdje pisalo o škripanju amortizera (ili manžeta), ali nisam čuo nikakve zvukove, a namjerno sam gađao rupe na cesti. Probao sam na mjestu nekoliko puta okretati volan od krajnje lijeve do krajnje desne pozicije i nema nikakvih zvukova. Auto sam provjerio i na carverticalu i sve pet.

Usput, vidim da je ovdje nekoliko kolega napomenulo da to nije auto za visoke ljude, jer je preglednost za njih slaba i niski su iznutra. Hmm, imam 200 cm, i meni je u vožnji bio baš dobar  po pitanju mjesta i preglednosti, mislim, nisam stisnut i glava mi ne dodiruje krov. Jedino što su pedale vrlo blizu jedna drugoj i neka plastika je odmah iznad vrha pedala, pa sa mojim tenisicama br. 48 ½ zapinjem u tu plastiku kad otpuštam pedalu i jednom sam morao silom istrgnut lijevu nogu jer se zaglavila između kuplunga i te plastike… ali dobro, naviknut ću se…

 

Volio bih pomoć od vas Renault-iskusnih za tri pitanja.

1. na lijevom A stupu (prednjem koji ide uz šoferšajbu) plastika koja ga pokriva se na polovici malo odvojila od limenog dijela i zjapi prorez od cca 1 cm, kao da se kopča odspojila. Pretpostavljam da to nije neki problem?

2. u ponedjeljak ću ga odvesti u ovlašteni servis da ga stave na dijagnostiku i bace oko na podvozje i motor i ako to bude ok, uzimam ga odmah. Ima li nešto na što bi trebao reći ovima u servisu da posebno obrate pažnju na Meganu?

3. nikad u životu nisam imao dizela, pa se baš ne kužim u njihove specifičnosti. Uglavnom, kad sam digao haubu i prekontrolirao šipku ulja (vlasnik je promijenio ulje prije 4 mjeseca), ulje je bilo crno. Čovjek kaže da je to normalno kod dizela. Kod benzinca to sigurno nije normalno, ako je motor dobar. Što vi mislite o njegovoj tvrdnji?

Taj Megane ima keyless karticu, ali vlasnik ima samo jednu, a obavezno ću kupiti rezervnu, da mi se ne desi da izgubim tu jedinu. Ima li tko predodžbu koliko bi koštala ta kartica? Kad sam prošle godine pitao cijenu novog daljinskog za svoju Astru G – dakle vulgaris ključ sa daljinskim – bila je 2 300 kn u PSC-u, pa se bojim da bi ovakva fensi Renault kartica mogla biti par tisuća kuna…

Hvala vam

 

Link to comment
Share on other sites

Danas išao s bratom kupiti auto. P207 1.4 16v 65 kW. Prvi vlasnik. 86 tkm reg do 09.23. klima ručna i standard oprema. 3400 e. Auto se lijepo vozi i održavan je. 

IMG_20221023_104730.jpg

Stajao je i treba dobro pranje i poliranje. Sve radi. Auto je od žene koja je vozila na posao i s posla u bolnici. Dr na radiologiji. Sebi bi ga kupio. Volim Peugeot. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nekad imali takve 207 službene. Znao sam ga povremeno vozit i na duže relacije. Auto i motor nisu kvarljivi, ok se vozia auto. Dugo već nemamo takve aute, ali onako par stvari koje se sjećam:

Zapinješ glavom u A stup kod ulaska/izlaska

kad upališ klimu, mrtav auto, ne ide s mjesta (ovi bili 75 ks)

zarulje h7 krepavaju svaki mjesec

Senzor razine ulja, nekad i bez razloga kod paljenja pokaže min razinu

mislim da je na nekim autima bilo check engine lampica i mijenjanja Lampa sondi

 

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa, pročitao sam svih 56 stranica ovog podforuma jer tražim Megana 1.5 dci, budžet do 16k€, a prioritet je što manja kilometraža, jer ću raditi oko 25 tkm godišnje.
Našao sam jednog koji mi ispunjava sve kriterije; 2018 god, nešto ispod 70 tkm, 110 KS, GT line oprema, a cijena mi se čini jako dobra – 14 500. Jučer sam ga išao pogledati i vozio 15-ak minuta; nema cvrčaka, lupkanja ili bilo kakvih drugih zvukova, motor mirno i pravilno radi u leru, dobro i ravnomjerno vuče, mjenjač malo francuski neprecizan, ali sve u granicama normalnog, a nekoliko puta sam ga stavio u rikverc i sinhron se čini urednim (pretpostavljam da rikverc na tom Meganu ima sinhron, jer ga na mojoj Astri G nemam).
Vidio sam da je dosta ljudi ovdje pisalo o škripanju amortizera (ili manžeta), ali nisam čuo nikakve zvukove, a namjerno sam gađao rupe na cesti. Probao sam na mjestu nekoliko puta okretati volan od krajnje lijeve do krajnje desne pozicije i nema nikakvih zvukova. Auto sam provjerio i na carverticalu i sve pet.
Usput, vidim da je ovdje nekoliko kolega napomenulo da to nije auto za visoke ljude, jer je preglednost za njih slaba i niski su iznutra. Hmm, imam 200 cm, i meni je u vožnji bio baš dobar  po pitanju mjesta i preglednosti, mislim, nisam stisnut i glava mi ne dodiruje krov. Jedino što su pedale vrlo blizu jedna drugoj i neka plastika je odmah iznad vrha pedala, pa sa mojim tenisicama br. 48 ½ zapinjem u tu plastiku kad otpuštam pedalu i jednom sam morao silom istrgnut lijevu nogu jer se zaglavila između kuplunga i te plastike… ali dobro, naviknut ću se…
 
Volio bih pomoć od vas Renault-iskusnih za tri pitanja.
1. na lijevom A stupu (prednjem koji ide uz šoferšajbu) plastika koja ga pokriva se na polovici malo odvojila od limenog dijela i zjapi prorez od cca 1 cm, kao da se kopča odspojila. Pretpostavljam da to nije neki problem?
2. u ponedjeljak ću ga odvesti u ovlašteni servis da ga stave na dijagnostiku i bace oko na podvozje i motor i ako to bude ok, uzimam ga odmah. Ima li nešto na što bi trebao reći ovima u servisu da posebno obrate pažnju na Meganu?
3. nikad u životu nisam imao dizela, pa se baš ne kužim u njihove specifičnosti. Uglavnom, kad sam digao haubu i prekontrolirao šipku ulja (vlasnik je promijenio ulje prije 4 mjeseca), ulje je bilo crno. Čovjek kaže da je to normalno kod dizela. Kod benzinca to sigurno nije normalno, ako je motor dobar. Što vi mislite o njegovoj tvrdnji?
Taj Megane ima keyless karticu, ali vlasnik ima samo jednu, a obavezno ću kupiti rezervnu, da mi se ne desi da izgubim tu jedinu. Ima li tko predodžbu koliko bi koštala ta kartica? Kad sam prošle godine pitao cijenu novog daljinskog za svoju Astru G – dakle vulgaris ključ sa daljinskim – bila je 2 300 kn u PSC-u, pa se bojim da bi ovakva fensi Renault kartica mogla biti par tisuća kuna…
Hvala vam
 

Plastka na A stupu moze biti skidana ako je mijenjan vjetrobran, mijenjana zracna zavjesa ili neko ožičenje.

Ulje je na dieselu crno nakon promjene vec nakon 50 km.
Link to comment
Share on other sites

Hvala mata73, ovo za vjetrobran ili zračnu zavjesu mi nije palo na pamet - reći ću im da provjere u servisu.

 

Edited by WeirdFish
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, dado_sk said:

Danas išao s bratom kupiti auto. P207 1.4 16v 65 kW. Prvi vlasnik. 86 tkm reg do 09.23. klima ručna i standard oprema. 3400 e. Auto se lijepo vozi i održavan je. 

IMG_20221023_104730.jpg

Stajao je i treba dobro pranje i poliranje. Sve radi. Auto je od žene koja je vozila na posao i s posla u bolnici. Dr na radiologiji. Sebi bi ga kupio. Volim Peugeot. 

lijep autić. nadam se da se neće ljuštiti lak i boja što sam skužio kod dosta 207-ica... imala ga je seka i imala također taj problem pa ga morala lakirati

Link to comment
Share on other sites

Počelo je na vratima gepeka. . Znam za taj nedostatak kod tih auta ali i 15 mu je godina. Kako su sada auti skupi,bolji za te novce teško da bi našli. Mala je kilometraža i održavan je. Ali,15 godina nosi svoje..  htjeli smo izbjeći vti motore 1.4 koji i nije loš,ali pogotovo 1.6.  ovaj je motor trajan i dobar. PSA ga je radio valjda 20 godina. Kao u mojoj xsari samo ima glavu 16 ventila. Jeftin je održavati,gume standard 185-65-15 valjda najjeftinije što se nudi. A,vidjeti ćemo.. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, WeirdFish said:

Pozdrav ekipa, pročitao sam svih 56 stranica ovog podforuma jer tražim Megana 1.5 dci, budžet do 16k€, a prioritet je što manja kilometraža, jer ću raditi oko 25 tkm godišnje.

Vidio sam da je dosta ljudi ovdje pisalo o škripanju amortizera (ili manžeta), ali nisam čuo nikakve zvukove, a namjerno sam gađao rupe na cesti. Probao sam na mjestu nekoliko puta okretati volan od krajnje lijeve do krajnje desne pozicije i nema nikakvih zvukova. ...

Usput, vidim da je ovdje nekoliko kolega napomenulo da to nije auto za visoke ljude, jer je preglednost za njih slaba i niski su iznutra. Hmm, imam 200 cm, i meni je u vožnji bio baš dobar  po pitanju mjesta i preglednosti, mislim, nisam stisnut i glava mi ne dodiruje krov. Jedino što su pedale vrlo blizu jedna drugoj i neka plastika je odmah iznad vrha pedala, pa sa mojim tenisicama br. 48 ½ zapinjem u tu plastiku kad otpuštam pedalu i jednom sam morao silom istrgnut lijevu nogu jer se zaglavila između kuplunga i te plastike… ali dobro, naviknut ću se…

To sam i ja primjetio sa patikama broj 44. Naročito ako je na peti malo veći ili ispupčeniji đon. Sa Adidas Terrex 45½ je već horor. Ja sam 195, nemam problema sa smještajem u autu. Međutim moj rođak koji je 185 i malo gabaritniji, već kuka pri ulasku i izlasku iz auta. Kaže da mu je prenizak i da je Klio III zakon (jedan od automobila kojeg ima).

Link to comment
Share on other sites

Danas prepisao brat Peugeot. Dobio i zimske gume. Koje i kakve saznati će kad ode vulkanizeri kod kojeg su ma čuvanju. Mali update: ponavlja mi se situacija koju sam imao s xsarom. Naime,vlasnica nas poslala u servis koji ga je održavao. Lijep popis ima redovnog održavanja samo zupčasti ne. Pitam mehu i on mi kaže da je bio uvjeren da je motor na lanac. Kad je skužio da nije,veli da mu je žao jer bi ga mijenjao. Brat naručio promjenu.  

6 hours ago, PAnta013 said:

To sam i ja primjetio sa patikama broj 44. Naročito ako je na peti malo veći ili ispupčeniji đon. Sa Adidas Terrex 45½ je već horor. Ja sam 195, nemam problema sa smještajem u autu. Međutim moj rođak koji je 185 i malo gabaritniji, već kuka pri ulasku i izlasku iz auta. Kaže da mu je prenizak i da je Klio III zakon (jedan od automobila kojeg ima).

S Adidas terrex sve je horor. Voziti i hodati. Možda su za Velebit dobre ali za normalnu upotrebu ajme majko... Bar moje iskustvo. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, dado_sk said:

Danas prepisao brat Peugeot. Dobio i zimske gume. Koje i kakve saznati će kad ode vulkanizeri kod kojeg su ma čuvanju. Mali update: ponavlja mi se situacija koju sam imao s xsarom. Naime,vlasnica nas poslala u servis koji ga je održavao. Lijep popis ima redovnog održavanja samo zupčasti ne. Pitam mehu i on mi kaže da je bio uvjeren da je motor na lanac. Kad je skužio da nije,veli da mu je žao jer bi ga mijenjao. Brat naručio promjenu.  

Trebalo bi mehu promjeniti. A odma potom i zupcasti.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, dado_sk said:

Danas prepisao brat Peugeot. Dobio i zimske gume. Koje i kakve saznati će kad ode vulkanizeri kod kojeg su ma čuvanju. Mali update: ponavlja mi se situacija koju sam imao s xsarom. Naime,vlasnica nas poslala u servis koji ga je održavao. Lijep popis ima redovnog održavanja samo zupčasti ne. Pitam mehu i on mi kaže da je bio uvjeren da je motor na lanac. Kad je skužio da nije,veli da mu je žao jer bi ga mijenjao. Brat naručio promjenu.  

S Adidas terrex sve je horor. Voziti i hodati. Možda su za Velebit dobre ali za normalnu upotrebu ajme majko... Bar moje iskustvo. 

nije napravio ono što je najvažnije , a opravdanje da nije vidio ima li zupčasti ili lanac  ne bi progutao ni osnoškolac . 

Link to comment
Share on other sites

Zašto? Pa zamijenio bi ga. Uostalom,ja to mijenjam uvijek kad auto kupim. 

Link to comment
Share on other sites

danas me zove kum sav tužan. Koji peh. Fiat bravo on prvi vlasnik, malo ga vozi, mislim da ima 130 ks, diesel, odlučio promijeniti zupčasti. Prešao samo 70 tkm, od zadnje izmjene, ali i sedma godina je u tijeku. Vozi ga muški, ne žali previše, a ide samo tako.

Dovezao ga sinoć kod mehe nakon 200 km puta bez ikakvih problema. Jutros ga meho zove da šta mu lupa u motoru!!!

Ovaj ga upalio za uvući u garažu i preskočio zupčasti. Kakve će bit posljedice još ne zna. Naručio novu remenicu bregaste za zupčasti stara ima pokoji zub poglodan, ne ulijeva povjerenje

Update sutra navečer

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, frenchkey said:

danas me zove kum sav tužan. Koji peh. Fiat bravo on prvi vlasnik, malo ga vozi, mislim da ima 130 ks, diesel, odlučio promijeniti zupčasti. Prešao samo 70 tkm, od zadnje izmjene, ali i sedma godina je u tijeku. Vozi ga muški, ne žali previše, a ide samo tako.

Dovezao ga sinoć kod mehe nakon 200 km puta bez ikakvih problema. Jutros ga meho zove da šta mu lupa u motoru!!!

Ovaj ga upalio za uvući u garažu i preskočio zupčasti. Kakve će bit posljedice još ne zna. Naručio novu remenicu bregaste za zupčasti stara ima pokoji zub poglodan, ne ulijeva povjerenje

Update sutra navečer

Isto je mom kumu zaje.. mehanicar forda focusa... isto zamjena zupčastog pa pocelo lupat... na kraju neznam šta je još sve platio da složi motor... 

A tu pricu da je preskocio zupcasti kad je htio u garažu.... joooj hahaha

Link to comment
Share on other sites

a evo, kaže jutros ga upalio ispred garaže i htio ući unutra. Prije toga je 70 tkm odradio bez greške

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

Zašto? Pa zamijenio bi ga. Uostalom,ja to mijenjam uvijek kad auto kupim. 

Ne znam da li se odnosi na moj post ali nemoguće je ne vidit ima li motor zupčasti ili lanac . Nije ni malo sporno da kod kupnje novog vozila zamjene set zučastog remena , pa to je najvažnije .

Link to comment
Share on other sites

Gledam za frenda megane 4 1.5dci.

Auto na kupu, bez zamjerki osim vrata gepeka i kaje servis rađen svakih 30k km. 2018god, 120k km, odrađena 4 servisa, ulje crno da crnije nemre biti ali sve ostalo (izuzev vrata gepeka) tip top.. jesu ti intervali problem da bi se auto kupio i nastavio koristit? Kakva su vasa misljenja?

 

Oglas na auto

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-virtual-keyless-ambijentalno-jamstvo-reg-7-2023-oglas-38474694

 

Ima crtica korištenja sto je normalno, ali gore na spoju prednjih i stražnjih vrata gume nisu u liniji..

Evo video poklopca gepeka. Sam prodavač ke upozorio na to, koristio sam malo jaču silu, i na videu to definitivno izgleda gore nego u stvarnosti ali svejedno, jel to doista normalno na svakom megane 4??

Link to comment
Share on other sites

Iskreno ja više uopce ne bi gledao dizela... koliko god da je dobar taj dci... nisam mislio da cu to reci 😀

To sa cijenama dizela kao goriva... vise se gubi smisao..

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Danas išao s bratom kupiti auto. P207 1.4 16v 65 kW. Prvi vlasnik. 86 tkm reg do 09.23. klima ručna i standard oprema. 3400 e. Auto se lijepo vozi i održavan je. 
IMG_20221023_104730.thumb.jpg.7b2d59759a458223338186ebde9f8de3.jpg
Stajao je i treba dobro pranje i poliranje. Sve radi. Auto je od žene koja je vozila na posao i s posla u bolnici. Dr na radiologiji. Sebi bi ga kupio. Volim Peugeot. 
Nemoj me zekat,svaka čast,ja kad sam gledao za ženu takve pugove niti jedan nije bio toj cijeni,nakraju je dobila Chevy Aveo 2012.g.
Btw 1.4 16V motori su dobri,dapače jako dobri
Oni slabiji 1.4 e kod njih zna otić brtva glave pa se mješa voda i antifriz
A 1.4 vti eeee to kad počne ....leleee.. odoše novci
Inače meni jako lijep autić [emoji106][emoji106]

Poslano sa mog M2101K9G koristeći Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Khm khm khm, kada ujutro? 
Kad je otvorio garazu.
On mu stalno odrzava auto, fer i korektan mu uvijek bio
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.